Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je toch weet wat er vaak gebeurt, waarom is dat dan geen indicatie voor je om het niet meer te doen?! Ik begrijp het echt niet hoor! |
![]() |
|
als je maar van tevoren aangeeft dat je veder niks wilt is er natuurlijk geen punt. Alleen, als je weet dat die ander je leuk vind, en je zoent toch met hem ondanks dat je zegd dat je veder niks wilt, is dat wel lichtelijk lullig. In alle andere gevallen, paddo problemo.
|
Verwijderd
|
Helaas is gevoel niet te controleren, dus als je met iemand zoent onder het voorbehoud van niks-willen dan is dat geen enkele garantie dat die persoon zich daar bij neerlegt.
Als jij verliefd bent op een jongen en die jongen zegt heel duidelijk dat hij niks met je wil, maar zoent vervolgens wel met je, zou je dan ook niet stiekem denken 'hij zoent wel met me, dus hij vindt me wel leuk, nu moet ik extra m'n best doen misschien wil hij dan wel iets'? |
![]() |
||
Citaat:
Dan is het al te laat.. Tuurlijk ik doe er zelf aan mee, maar soms is 't te leuk om te stoppen, dus tis voor m'n lol min of meer.. naja blablabla
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet uit eigen ervaring dat dat ook wel eens heel verfrissend kan zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
nooit met een jongen zoenen van wie je weet dat ie verliefd op je is... dat zou jij namelijk ook niet leuk vinden als t andersom zou gebeuren.
tsja, en als ze achteraf verliefd worden, daar kan jij natuurlijk niets aan doen... maar k snap wel dat als dit erg vaak gebeurt, jongens vreemd naar je gaan kijken omdat je ze allemaal afwijst met wel met ze zoent (als dit vaak gebeurt dus he?)... |
![]() |
|
Ik herken mezelf wel een beetje in jou... ik heb ook geen vriendje en ik vind het fijn, omdat ik graag mijn tijd zelf indeel en dan niemand verantwoording hoef af te leggen. Toch zoen ik best vaak met een jongen, gewoon als ik hem leuk vind. Daar is op zich niks mis mee, maar wel als hij later blijkbaar meer schijnt te voelen voor jou dan jij voor hem...
Gisteren weer.. ik heb met iemand gezoend die mij leuker vond dan ik hem zeg maar (nouja dat wist hij van tevoren al maar toch) en nu voel ik me daar toch best wel rot over. Het is niet zo dat ik zomaar elke kans aangrijp om met iemand te zoenen ofzo (OMG ![]() Tsja, ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik.
||
Citaat:
Moet je altijd maar rekening houden met andere dan? Leef je dan voor jezelf of voor andere? Je moet een weg kunnen vinden die daar tussen leid. Mja vind die es ![]() En ja Wouter en ik gaan trouwen, maar da's voor later ![]()
||
Citaat:
Ja idd, kan jij 't helpen dat die jongen vliefd op je wordt.. ![]()
|
ja, dat ken ik wel..als ik met een jongen zoen is het soms (mwah, medium vaak) zo dat ze verliefd worden, terwijl ik dat gewoon helemaal niet heb. Ik vind het dan vervelend voor ze dat ze verliefd zijn en ik dat niet ben, maar ik kan dr ook niks aan doen.
||
Citaat:
Ik vind dat je wel gelijk hebt, maar hoe nare het beschrijft is de verkeerde weg. Het leven is niet zwart/wit en zeker relaties niet. Ook komt het eigenlijk zwak over in de zin van: Ow ik heb wel effe zin in hem nu en ik durf geen nee te zeggen. Wees dan gewoon droog en zeg het gelijk, scheelt hoofdpijn aan beide kanten, vooral met jongens die je wat langer kent zoals je zelf zegt. Kijk als je het nou deed met gasten die je net kende, schijt. Daar hoef je later niet meer naar om te kijken. Dan zat ik nu niet een holier than thou preek te geven, terwijl ik dat niet ben. Wat was het gezegde ook alweer? Don't piss in your own lawn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is wel voorgekomen ja, dat het voor de ander meer betekende dan voor mij, toen ben ik daar achteraf gewoon ontzettend duidelijk in geweest, zodat hij precies wist waar hij aan toe was. We hebben daarna nog wel eens gezoend, wat gewoon bij ons beiden puur voor het plezier was..
Ja, ach, zoenen gebeurt soms gewoon, bij sommige mensen misschien niet, maar bij mij en dus anderen hier wel.. dan is het kut als de ander er meer gevoelens bij blijkt te hebben, maar dan moet je daar niet zelf mee gaan zitten.. Duidelijk zijn en duidelijk blijven, meer kun je niet doen. |
![]() |
|
Ik vind het een beetje een raar verhaal.
Als je dan zo graag wil zoenen, doe het dan gewoon met iemand waarvan je weet dat hij niet verliefd op je is. Dan krijg je ook dit soort problemen niet. Klinkt hard, maar zo lok je de problemen alleen maar uit... Ik neem aan dat dat niet je bedoeling is, dus je zult of je een beetje moeten inhouden, of zoenen met een jongen waarvan je weet dat hij verder niets met je wil.... (als jij dat ook niet wilt)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Brokeback Mountain Verwijderd | 106 | 25-03-2006 12:53 | |
Films, TV & Radio |
Welke film heb je het laatst gezien en wat vond je etc etc. deel 16 Dinalfos | 500 | 16-10-2005 18:00 | |
Liefde & Relatie |
groentje needs help GM | 45 | 02-07-2005 16:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat weten jullie over Maria? naamloozzz | 175 | 30-06-2005 14:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Syndroom van Down AlopiA | 9 | 18-11-2003 13:01 | |
Films, TV & Radio |
Cast away skyscraper | 8 | 21-11-2001 16:30 |