Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.dinnersite.nl/restaurant/...N=34863&lng=nl "Heb eerder gegeten bij MR Jacks, vond altijd al dat je er beter op rustige dagen kan eten dan op drukke (dan smaakt het eten beter...). Nu is er geen groentegerecht meer als je een griekse schotel bestelt, je krijgt een bord vlees met een beetje rijst, en daar moet je het mee doen. De vroeger meegeleverde griekse koolsalade staat niet eens meer op het menu, en de smaak van het eten is er ook bepaald niet op vooruit gegaan... das echt een tegenvaller. een gebruiker, 25 maart 2003" >>> Deze <<< is erg mjammie, maar niet echt een studentenprijsje en niet in Utrecht, maar in Amsterdam. Over rookvrije ruimtes in horeca gesproken. Dit is het lijstje rookvrije restaurants Amsterdam.: http://www.dinnersite.nl/zoek.php?pl...l=nosmoke&lic= Let op de vele: "mogelijk", of het achterlijke: rookvrij als je reserveert, of rookvrij als je met meer dan 16 mensen komt ![]() en bij "aanwezig" moet ik t nog maar zien. Als je twee tafels zonder asbak hebt, noem ik dat niet rookvrij ![]() grmbl
Laatst gewijzigd op 01-06-2003 om 22:01. |
![]() |
|
Ik ben redelijk nieuw hier (lees: account meer dan 2 jaar niet gebruikt) en ik ben wel een meeting fan, dus wanneer is de volgende?
Het lijkt me verstandig dat er dan iemand meegaat die wat af weet van EHBO. Je weet nooit wanneer er midden in een STAD wat mis gaat en stel je voor dat NIEMAND een telefoon heeft om 112 te bellen laat staan dat er niemand in de buurt is (nogmaals, MIDDEN IN EEN STAD) om je te helpen. Just a thought ![]()
||
Citaat:
![]() Jullie hadden beter naar La Grotta kunnen gaan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Wow, alsof ik erbij was! Maar goed dat er nog mensen zijn met een survivalkit op zak. Je weet maar nooit wanneer het gevaarlijke stadsleven toeslaat.
Tering, wat een padvinder... wil de idioot met de survivalkit zich even kenbaar maken. Dan kunnen we hem of haar even ha(r)telijk uitlachen.
||
![]() |
Citaat:
![]() mijn weekendje Utrecht was wel koel maar toch wel jammer dat ik niemand heb gezien van A&N... eyy enne Falafel is lekker in Utrecht!!
||
![]() |
Citaat:
![]() Oh my Lord, niet nog zo'n Daniël... ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Uitrusting: * EHBO-set met Kerutabs en Aerolin * Mobiele telefoon * Zaklamp (Maglite) met reservebatterijen * Rood LED-fietslampje * Groen LED-fietslampje * Watervaste lucifers (kaarsvet) * SIGG-fles met puur water (noodfles) * 4 Muesli-repen (noodvoedsel) * 4 Ovo Sport-repen (noodvoedsel) * Regenjas en regenbroek (tenzij weersomstandigheden hiertoe absoluut geen aanleiding geven) * Warme trui * Dun laken * Isolatiedeken * Dun touw * Dik touw (groen-blauwe) * Verrekijker * SAS Survival Guide * Kaart * Reservekaart (op andere plaats verpakt) * Potlood, pen en papier * Fluitje * Radio voor weer- en nieuwsberichten * Kompas * Zakmes * Winterpet * Winterhandschoenen Voor vertrek controleren: * Alles in de tas? * Drinkflessen vol? * Eten ingepakt? * Batterij mobiele telefoon opgeladen? * Iemand anders verteld waar je heen gaat? |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Wat ik bij me had viel wel mee. -Zaklamp. -Zakmes. -EHBO-setje. -Mobiele telefoon. -Reservefles water. Dat is niet zo raar hoor, voor een hele dag... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Poll: De Meeting Halogeen | 362 | 29-09-2005 16:39 | |
Psychologie |
WANNEER is de meeting Fantôme | 166 | 30-06-2005 20:14 | |
Liefde & Relatie |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 116 | 31-05-2002 13:07 | |
Seksualiteit |
Duidelijkheid over de MEETING!!! Verwijderd | 31 | 08-04-2002 14:11 | |
Liefde & Relatie |
Willen de meeting mensen zich even aanmelden bij de MeetingManager..!!??!! Verwijderd | 5 | 22-03-2002 10:21 | |
Seksualiteit |
Willen de Meeting Mensen zich even aanmelden bij de Meeting Manager !!??!! Verwijderd | 2 | 19-03-2002 21:04 |