Oud 01-06-2003, 18:31
vervelendventje
vervelendventje is offline
Ik heb nog nooit sexueel contact gehad met een meisje, maar je ziet altijd maar dat mannen hun lul in een vrouw steken en op en af gaan. Maar ik heb op een paar plaatsen al gelezen dat meisjes hun clitoris moet geraakt worden om klaar te komen. Hoe zit dat nu eigelek? en waar ligt die clit?

Sorry voor de domme vragen, maar ik wil later geen mal figuur slaan.

Pietje
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 18:38
Piper
Piper is offline
ik heb zo het idee dat jij geen 16 bent

maar goed, de ciltoris moet idd gestimuleerd worden om een vrouw klaar te kunnen laten komen, omdat de clitoris het gevoeligste is van de hele schaamstreek (van het hele lichaam?).
de clitoris vind je bovenaan tussen de binnenste schaamlippen.
(geloof ik, of waren het de buitenste )
Oud 01-06-2003, 18:42
QT
QT is offline
de kleine
Oud 01-06-2003, 18:42
josdebos
josdebos is offline
heeeyyy!!! dit is een vraag voor poesiefox!!! (de wijze vrouw!)

Ehm ja.. waar moet ik beginnen,
Als je seks wilt hebben (penetratie, dus het "neuken") met een meisje, moet ze eerst nat zijn, opgewonden dus, dit kan je doen door haar clitoris te stimuleren, deze zit aan de voorkant tussen haar schaamlippen, het is een klein 'knopje' dat bij aanraking voor een lekker gevoel zorgt. ook kan je haar vingeren (met 1 of 2 vingers in haar vagina te bewegen) en dan wordt ze nat. Dan kan je met je penis in haar vagina gaan. Je gaat niet zomaar even op en neer, maar je voelt zelf wat je moet doen, dat is intuďtie. ofzo. Als je een meisje wilt laten klaarkomen kan je dat doen door haar klit te stimuleren of haar te vingere, of te beffen. Over dat klaarkomen moet je maar niet bij mij zijn, want ik kom nooit klaar (geen vragen aub) En geloof me, je staat niet voor lul (sorry voor het woordgebruik) geloof me, iedereen is net zo onzeker over de eerste keer als jij!

Maar verder, voor wijze en duidelijke uitleg moet je bij poesie zijn!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 20:27
snarl
snarl is offline
ja.. als poesiefox nou eens een handleiding ging schrijven voor "De Eerste Keer" of zo. en die dan elke keer posten als er weer zon topic is.
Oud 01-06-2003, 21:53
Verwijderd
Ik zie nooit mannen maar hun lul in een vrouw steken en op en af gaan, eigenlijk...

De meeste meisjes (75 % ongeveer) kan inderdaad alleen klaarkomen als hun clitoris wordt gestimuleerd. Die ligt, zoals al gezegd werd, tussen de binnenste schaamlippen, en dan helemaal bovenaan. Als je het niet kunt vinden en je hebt een vriendin, dan kun je het natuurlijk aan haar vragen.
Als je graag wil dat het meisje klaarkomt tíjdens de sex, zul je dus tijdens de sex haar clitoris moeten stimuleren, door erover te aaien of erop te drukken. Dit drukken kan ook met je schaambeen (het bot net boven je penis). Je kunt haar natuurlijk ook tijdens de seks zélf haar clitoris laten stimuleren.
Als het niet per se tíjdens de sex hoeft, kun je haar na de sex clitoraal vingeren of beffen om haar alsnog een orgasme te bezorgen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:58
Verwijderd
Poesiefox is weg van 't forum. Dussem. Op een handleiding kunnen we lang wachten.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 23:56
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-06-2003 @ 22:58:
Poesiefox is weg van 't forum. Dussem. Op een handleiding kunnen we lang wachten.
Nou, de handigste handleiding is altijd nog je partner. Maar dan moet je natuurlijk geen sexbeest voor een one night stand nemen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 00:14
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-06-2003 @ 22:58:
Voor noodgevallen kom ik zo af en toe ff kijken....
Oud 02-06-2003, 07:58
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 02-06-2003 @ 01:14:
Voor noodgevallen kom ik zo af en toe ff kijken....
*au*

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten