Oud 01-06-2003, 18:59
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Mijn vriend woont lopend zo'n halve minuut van me vandaan, Dat is op zich wel fijn natuurlijk maar het heeft ook nadelen. Want ik kom hem als ik naar buiten ga heel vaak tegen natuurlijk.
Ik heb geen zin om elke keer uitgebreid te staan kleffen ofzo als hij daarmet z'n vrienden zit maar toch, nu is het eigenlijk altijd 'hoi' 'hey' loop weer door..
Dat is ergens wel kut want dan kan ik me op maandagavond voelen of ik de wereld voor hem ben en de dinsdag erna of we vreemde van elkaar zijn....
Maar ik weet niet wat ik er mee moet, Ik heb wel eens tegen hem gezegd dat ik vind dat we raar met elkaar omgaan als we elkaar tegekomen. Maar toen zei hij, 'ik weet niet wat ik moet doen als ik je tegenkom, als ik bij mijn vrienden ben, ben ik met hun en als ik bij jou ben, ben ik met jou'.
Met dat antwoord nam ik toen genoegen maar nu niet meer.
Het lijkt net of hij twee verschillende personen is.
Het ergste vind ik dat het maar bij een bepaalde groep vrienden van hem is, een paar mensen die wat jonger zijn dan hem.
Want als we elkaar tegenkomen met mijn vrienden gaan we wel gewoon praten, of met andere vrienden van hem dan dat groepje.
Ik weet echt niet wat ik er mee moet... Iemand anders misschien ook een vriend/(in) die erg dichtbij woont..?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2003, 19:04
Qimm
Qimm is offline
Mja ik zie idd wel hoe dat een probleem kan zijn ja :/ Tis voor mij wel onbekend, mijn vriend woont een uur fietsen bij me vandaan, best ver... te vereigenlijk (voor mij) Maar aan de ene kant wou ik dat hij wel dichter bij woonde, maar zo dicht bij... dan zit je mekaar constant op de lip. Das ook niet wat.
Oud 01-06-2003, 19:05
~Black Rose264~
Ja, is inderdaad ook niet altijd fijn. Maar we zijn hoogstens 3x per week bij elkaar bij elkaar dus dat valt wel mee...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:06
Verwijderd
Een vriendin van me en haar ex-vriend woonden ook een halve minuut van elkaar vandaan, en hij kwam haar constant verrassingsbezoekjes brengen en vond háár gemeen als zij dan huiswerk had. Dat was ook niet zo handig.
Ik begrijp wel dat je het vervelend vind als hij opeens heel anders doet als er een bepaald groepje vrienden bij zijn... Heeft het geen zin om nog eens met hem te praten?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 19:11
Dminor
Dminor is offline
Het klinkt erg begrijpelijk.

Maar wat hij zei kan toch aardig? Hij wil graag met z'n vrienden alleen dingen doen blijkbaar, en als jij er dan bij komt is hij als het ware gedwongen om met jou te praten, omdat hij nou eenmaal jouw vriend is.
Persoonlijk zou ik alle tijd dat ik kon met jou doorbrengen als ik hem was, maar voor hem is het duidelijk belangrijk ook tijd met z'n vrienden over te houden.

Ik denk dat je dit gewoon moet accepteren.
Oud 01-06-2003, 19:14
~Black Rose264~
Ik accepteer ook dan hij met zijn vrienden omgaat. Hij ziet zijn vrienden elke dag en mij meestal 2 avonden per week...Lijkt me niet te veel gevraagd. Ik wil ook helemaal niet altijd de hele tijd er bij gaan zitten als hij met zijn vrienden is, wil me alleen geen vreemde van hem voelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten