Advertentie | |
|
![]() |
|
je moet 10 dingen hebben en dan zeggen of je ze mooi of lelijk vindt? lijkt me toch niet zo moeilijk?
zoiets? de nachtwacht:mooi; het museumplein: lelijk; de layout van het scholieren.com forum: mooi; de vormgeving van mn telefoon; lelijk (mooi en lelijk willekeurig om en om geplaatst ![]() of begrijp ik het niet? |
![]() |
|
Ja, je begrijpt het goed.
Het gaat trouwens niet om of het je smaak is. gewoon of je het mooi of lelijk vindt. Dus de tien dingen die je van te voren kiest kunnen van alles zijn, je kijk niet vante voren of het mooi of lelijk is. Maar heb er nu tien namelijk: Ushering banality Het Las Vegas beeld eifeltoren mijn telefoon vage tekening een tekening van keith haring zonnebloemen van van Gogh een strip uit een vaag blaadje en nog 3 dingen Even goed ebdankt voor de moeite (van het lezen ) ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik bedoelde dat je dingen uitkiest zonder te kijken of je het mooi of lelijk vind, omdat GRRRR zei dat ze niet wist wat mijn smaak is, maar dat heeft er dus in dit stadium niks mee te maken.
|
dus pak je wat random art van een random artiest...
Als je ook voorbeelden moet leveren en/of het geen bekende artiesten moeten zijn kan je zelfs op sites als deviantart.com kijken... Zo moeilijk is het toch niet om 3 friggin' plaatjes/gedichten/verhalen/foto's bij elkaar te zoeken...
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Pillowbook kimmi | 2 | 10-10-2008 08:00 |