Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Cort is ook wel een goed merk ![]()
||
Citaat:
en zoals infaustus al zei: jackson...dat zijn gewoon de gitaren
|
![]() |
yup en misschien krijg je er ook nog een leuke aanbieding voor...soms als je gitaar en versterker koopt krijg je korting...epiphone is wel een goede keus, je kan er alles zo'n beetje mee spelen en t maakt nie zoveel uit wat je er uiteindelijk mee wil...das mijn mening...
||
![]() |
Citaat:
![]() Net als dat je voor 3 euro een reuzegrote bloemkool hebt met een goede smaak, en voor 50 eurocent een verrotte bloemkool van 5 cm doorsnee, heb je in squiers ook verschillende klasses. Als je voor 100 euro in een starter's set een squier koopt heb je idd weinig kans op een goede gitaar. Ikzelf heb rond de 400 euro voor mijn squier betaald, en het ding speelt gewoon even goed als een ibanez van dezelfde prijs... Dus niet lullen als je er niks van weet...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Nooit op gespeeld. Om eerlijk te zijn. Op een squier wel(en andere stratmodellen) en ik vind t gewoon een hoerig ding hahaha. Het speelt niet lekker vind ik. Maarja ieder z'n ding. Ik geloof opzich niet echt dat zo'n epi zo slecht is. Heb op een g310 gespeelt(die dezelfde pickups heeft en ook een bolt on nek net zoals die startersdingen) en die vond ik helemaal niet slecht voor dat geld.....
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
behalve de standaar squier dingetjes waar op iedereen begint heb je ook 'gevorderde' versies. met betere elementen, andere brug, finetuning etc.etc. die zijn idd duurder.
maar toch, ik ben zelf geen stratocaster figuur, vind die niet echt fijn spelen. ik vind daarintegen qua beginner gitaar de yamaha pacifica heel fijn spelen. of wat je ook kan doen een goede 2e hands epuphone les paul in de winkel kopen, vaak zie je geen verschil, maar dit speelt echt fijn |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ten eerste: Je oordeelt over een gitaar terwijl je em niet gezien hebt, er niet op gespeeld hebt, en niet weet wat er in/aan/op zit Ten tweede: Je oordeelt over het verstand van een vriend van me terwijl je em niet kent... En dan ga je daarop gebaseerd conclusie's trekken dat ik genaaid ben? Sorry meneertje maar in die theorietjes trap ik niet...
||
Citaat:
je kan beter eerst snaren kopen, n gitaar komt later wel. je kunt t beste eerst snaren kopen, dan n versterker, en dan pas n gitaar.
|
en trouwens, dat ontzettend leuke grapje van jou was van net zo'n laag humoristisch niveau als dat van mij.
maar on-topic. was t nou dit weekend uitverkoop bij feedback? of is dat alweer geweest. maar idd wat dead nation zegt, schijnt dat je best leuke beginnerssetjes kan kopen voor niet zo veel geld. zelf ben ik met n cheap ass yamaha set begonnen (basgitaar dan he), was bij elkaar misschien 300 eypo kwijt, had ik n basgitaar, hartke versterkertje en n standaard. misschien vind je t wel niks, maar dan heb je ook niet veel geld uitgegeven. en als je t wel wat vind, kun je kijken waar je dan wel n hoop centjes aan uit wilt geven. en dan weet je ook zeker dat je er iets aan hebt. of tweedehands iets kopen ofzo. in de viavia kun je best leuke dingen vinden. en dat soort dingen
|
![]() |
koop gewoon een gibson sg
![]() nee, even serieus, ik zou voor 600 euro niet ook ngo een versterker kopen. spaar dan nog een maan of 2 door en besteed 300 euro meer aan een kleine marshall oid. ik zou voor een leuke epiphone gaan. heb je een supermooie gitaar met een zeer redelijk geluid! nou ja, meer kan ik eigenlijk niet bedenken...
||
Citaat:
ik vind een yamaha gewoon fijn spelen en hij klinkt nog geen eens zo onaardig. ik vind een fender gewoon minder fijn spelen..... conclusie: gewoon proberen in de winkel |
![]() |
|
![]() |
k vind die les paul leuk spelen, maar niet echt mijn dingetje...
maar t beste vind k altijd nog, ga gewoon naar een gitaren winkel toe en ga daar zitten en spelen en spelen en...na ja en kies dan, na misschien nog een keer naar de gitasar zaak gaan...
|||
Citaat:
Dit weekend idd uitverkoop, heb ik mijn 60watt combo gehaald ![]() Maja, is niks mis met die starters setjes.. voor live optreden heb je er niks aan, maja voor een beginner is dat uiteraard niet het doel ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tips aankoop elektrische gitaar? ElectricGuitar | 30 | 01-05-2003 22:33 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 |