Oud 10-06-2003, 21:14
Zie avatar
Zie avatar is offline
Citaat:
het is vandaag 10 juni 2003 morgen is het 11 juni 2003 morgen is het nationalen verkering vraagdag als je dit naar 3 mensen stuurd zal er morgen niks gebeuren als je dit naar 5 mensen stuurd dan zal je alleen te horen krijgen wie jou leuk vind als je dit naar 10 mensen of meer stuurd dan vraagt jou liefje je verkering LET OP !! als je dit niet door stuurd heb je morgen ongelovelijke pech

Je geloof het toch niet!
Er zijn dus echt mensen die zo typen. Hoe ze het voor mekaar krijgen weet ik niet, want je bent er toch zelf bij als je dit typt?

In ieder geval: post hier nog wat uitingen van dergelijk gedrag (die een beetje binnen handbereik liggen ).
Oud 10-06-2003, 21:16
the tourist
the tourist is offline
IkKuuH sNaPpUh NieEeT WaT jE BedOellTtt

Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:16
Thomas
Thomas is offline
Neej.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2003, 21:17
Zie avatar
Zie avatar is offline
Vinden jullie het dan niet betreurenswaardig?
Oud 10-06-2003, 21:21
WolterB
WolterB is offline
mja, ik heb wel wat ergs gezien
ga t ff zoeken
Oud 10-06-2003, 21:25
WolterB
WolterB is offline
geplukt van t forum

Citaat:
Ik heb et volgende.. Ik heb 2 dage gelede ong. windows der opnieuw opgezet.. Nou heb ik net ff benodigde update's gedownt, bijvoorbeeld die packs.. Maar nou is et volgende opgetrede.. Men comp is ineens heel erg traag.. Dat is gekome nadat ik restarte na dat ik de update's had gedownt.. Bij msn bijv. zie ik da ding naar bove kome.. En inplaats van dattie meteen TUUNG doet, doettie da niej.. Pas as da ding helemaal omhoog is.. En explore draai fucking traag.. En opent traag.. En daarbij.. Zoude die update's de critical error van UT2K3 oplosse.. En dat hebbe de update's ook niej gedaan.. Want hij klapt er nog uit.. Waar ligt dit allemaal aan.. En wat moet ik doen om et te verhelpe?
Citaat:
Op de een of andere manier, hebk ineens een virus Gister begonne men games ineens vreemde dinge te doen, rare foutmeldinge enzo.. Dusk denk.. Kga is scanne.. En ja hoor.. Raak.. Hoe kan ik et virus beste tege gaan.. Ik vind et een zeer vreemde... Nu zit ik dus te scanne, en da scan ding zegt dattie in: C:\System Volume Information zit.. Maar ask naar C:\ ga staat die map er niet mij.. As ik et bove in de adres balk intyp.. Kom ik wel in et mapje.. Maar zitte er slechts wat mapjes in met nix.. En 1 mapje met een .log file.. Maar hij heeft in dat mapje nu al 964 gevonde.. (+ aantal in programfiles) Kent iemand dit virus.. Wa moek doen? Alvast bedankt,
Citaat:
Ik heb altyd probleme met games.. Ik kan bijna geen een game spele, bij elke game word ik deruit gegooid.. Met meestal gewoon een windows fout.. Zelfs as je patches hebt.. Gebruik ik die.. Maar ze werke gewoon niet.. Als ik Divx Codec 5.0.5 gebruik.. Word ik soms gewoon ineens opnieuw opgestart.. Kortom.. Ik heb altyd probleme met games, klem altyd of auto-restart, en met divx 5.0.5 werkt et ook niet soepel.. Nou had ik ergens geleze dat et aan je voeding kan ligge? Weet iemand anderz nog waar et aan kan ligge?
allemaal van 1 persoon
Oud 10-06-2003, 21:27
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
Zie avatar schreef op 10-06-2003 @ 22:17:
Vinden jullie het dan niet betreurenswaardig?
Jazeker. Neem wel in ogenschouwing dat we op een scholieren forum zitten. Het hoort er gewoon bij.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:19
3rd Rock
3rd Rock is offline
ach, t typt lekker snel!

mag ik de topicstorter met zijn geweldige naam, avatar en sig
Oud 11-06-2003, 13:29
Verwijderd
*raakt heeeelemaal door de war en kijk van naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig... en leest dan het topic*

Inderdaad vreselijk en nauwelijks te geloven dat er mensen zijn die zo typen. Ik kreeg laatst weer een 'hotmail gaat je e-mail adres vernietigen als je dit niet doorstuurt'-mailtje dat vol stond met spelfouten (Jij moet deze mailtje doorsturen naar jou hele adresboek, als je het neit doorstuurd zal Hotmail binnen twee week je emailadres wegmaken). Dat mensen geloven dat die mailtjes echt zijn is al erg vreemd, maar dat ze die spelfouten niet zien of geloven dat de medewerkers bij Hotmail niet kunnen spellen, daar kan ik me echt niets bij voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:35
Verwijderd
SeXieJ-MenDieJ schreef op 04-06-2003 @ 12:23:
Ja juffrouw!!! Ik zal opletten juffrouw.. duSZ nieJ!!!
Je bent wel vrij dom als je dat spelfouten noemt want het isz gewoon the way i type...!! And that's none of your business!!

Oh je vindt me nu al zo leuk dat je me cu2 o0k onderzoekt dat vind ik toch wel lief van je...

Breezah mag je best tegen me zeggen maar voor een slet moet je toch wel ff zelf in de spiegel kijken.... Enne let isz op jezelf in plaats van andere en ga een ander lastig vallen met je praatjes want mij krijg je dr toch niet mee omgepraat... en wat er op mijn cu2 staat daar heb jij of iemadn nix meej te maken en heir op scholieren.com helemaal niet want dat isz MIJN CU2!!! En daar heb niemand ietsz mee te makne... begrepen???
Maar ik vind het wel lief hoor dat je me helemaal onderzoekt... ik ga strax nog denken dat je fan van me bent ofsow.. k hou ook van jou

Enne als je dat roze zo belachelijk vindt moet je niet bij mij gaan klagen, want het isz mijn lievelingskleur, en er staan tenslotte genoeg kleuren hier die je kiezen MAG!!!! Er staat nergens dat je dat roze niet mag gebruiken....!!! Of maak je je eigen regels?

Trouwensz... isz dat je beter voelen dan andere mensen dang???? Als je zegt: Als je me haat doe je maar.. k sta erboven en k zie het als n compliment??? Nou sorrieJ ik vind het vrij normaal..... En je moet ff stoppen met je zo aan te stellen ... begin dan liever een topic "I hate mandy" ipv mijn topic zitten verzieken!! Damnsz!

allemal van sexiej mendie
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:36
NERD
NERD is offline
Ik vind die ontelbare domme dozen altijd erg irritant die iets idioots op dit forum typen en als ze daar dan vervolgens op gewezen worden serieus reageren met "sorry, ik ben blont".

Ik bedoel, hoe dom kan je zijn...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2003, 13:42
Repsaj
Repsaj is offline
als er zulke taalfouten in zit heeft een Betsy Big ut zeker verzonnen...wat een onzin...
Oud 11-06-2003, 18:24
Veenbes
Veenbes is offline
Citaat:
NERD schreef op 11-06-2003 @ 14:36:
Ik vind die ontelbare domme dozen altijd erg irritant die iets idioots op dit forum typen en als ze daar dan vervolgens op gewezen worden serieus reageren met "sorry, ik ben blont".

*grin*
Oud 11-06-2003, 18:34
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuke naam/sig/avatar heb je
Oud 12-06-2003, 09:52
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 12-06-2003 @ 00:12:
Bullshit, ik wed dat ik in correct NL net zo snel tik als in die bras taal. Ik zou het niet eens kunnen, daarom duurt het sowieso al langer.
ok, ik neem mijn woorden terug.

t typt voor mij lekker snel, en voor veel anderen ook wel. en zo lang ik niet teveel moeite hoef te doen om het te lezen.

maar over breezahtaal heb je gelijk. afwisselend GrOtE En kLeInE letters typen kan niet sneller zijn, dat bestaat niet!
Oud 12-06-2003, 10:01
Thomas
Thomas is offline
Joh.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:09
kastdeur
kastdeur is offline
uhuh.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 10:39
Qimm
Qimm is offline
http://forum.scholieren.com/search.p...earchid=380154

Niet zo zeer analfabetisme, meer typgebrek, mag dat ook?
Oud 12-06-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Zie avatar schreef op 10-06-2003 @ 22:14:
Je geloof het toch niet!
[..]
Hier, deze.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:04
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 11-06-2003 @ 19:34:
Leuke naam/sig/avatar heb je
idd

Ze kunnen heus wel lezen en schrijven/typen maar ze kennen de spellings- en grammatica regels niet goed (meer) of hebben daar geen zin in, jammer dan (voor hen)..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 12:31
Verwijderd
Grappig, dat mensen als argument voor slechte spelling, het gebrek aan interpunctie en stijlfouten aanvoeren dat het zo lekker makkelijk en vooral snel is. Ik durf te wedden dat ik sneller typ dan vrijwel iedereen op dit forum en dat ook nog eens doe met inbegrip van interpunctie en alle andere Nederlandse regels van correct taalgebruik.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 15:19
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 12-06-2003 @ 13:31:
Grappig, dat mensen als argument voor slechte spelling, het gebrek aan interpunctie en stijlfouten aanvoeren dat het zo lekker makkelijk en vooral snel is. Ik durf te wedden dat ik sneller typ dan vrijwel iedereen op dit forum en dat ook nog eens doe met inbegrip van interpunctie en alle andere Nederlandse regels van correct taalgebruik.
uitzonderingen blijf je houden
ik zeg niet dat ik altijd goed typ, want ik heb meestal iets tegen hoofdletters want die gebruik ik nooit, dat kost wel tijd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 19:41
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
******** schreef op 11-06-2003 @ 14:35:
...

allemal van sexiej mendie
hy·po·criet1 (de ~ (m.), ~en)
1 huichelaar
2 ********

Oud 12-06-2003, 23:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-06-2003 @ 14:29:
*raakt heeeelemaal door de war en kijk van naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig... en leest dan het topic*
me too (wel origineel trouwens)

Ik heb een gruwelijke hekel aan spelfouten, laat staan expres gecreëerde (omdat het sneller is)

Don't ask me why I'm stil here...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:25
p-chez
p-chez is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 12-06-2003 @ 10:52:
ok, ik neem mijn woorden terug.

t typt voor mij lekker snel, en voor veel anderen ook wel. en zo lang ik niet teveel moeite hoef te doen om het te lezen.

maar over breezahtaal heb je gelijk. afwisselend GrOtE En kLeInE letters typen kan niet sneller zijn, dat bestaat niet!
Dat typen de meesten ook niet zelf hoor. Daar heb je 'BrEeZaH VeRtAlErS' voor
Kwestie van invoeren, en dan spuugt het kant-en-klare BrEeZaH uit.
Oud 12-06-2003, 23:32
Verwijderd
Een klasgenoot, zo heb ik gistermiddag ontdekt, heeft zijn hele leven lang OMWEER in plaats van ONWEER gezegd en geschreven...

En hij is 19.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2003, 23:40
Verwijderd
of deze taal dan:

H4110 933N Fl4uW 1d33 h03 d17 h337, 0f20, m44r3h...

(Hallo geen flauw idee hoe dit heet, ofzo maareh...)

Nouja, misschien is die persoon wel dyslectisch...
Met citaat reageren
Oud 13-06-2003, 11:45
Jordi
Jordi is offline
Het verband tussen de intelligentie van de inhoud van die berichten en het taalgebruik is opzich ook wel opmerkelijk.

Ik kan er best mee leven als mensen niet helemaal correct Nederlands typen (doe ik zelf ook niet volgens mij). Ik vind het alleen zwaar irritant worden als je echt moeite moet doen om een bericht te lezen.

Met dat voorbeeld van Zie avatar kan ik nog wel leven, maar ik irriteer me echt mateloos aan mensen als SeXieJ-MenDieJ (alleen die naam al ).
Oud 13-06-2003, 12:40
Verwijderd
Citaat:
NERD schreef op 11-06-2003 @ 14:36:

Hm, ik dacht steeds dat ze dat deden als 'geintje', maar dat ze zelf ook wel weten dat het 'blond' moet zijn ipv 'blont'. Maar dat is blijkbaar dus niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten