Advertentie | |
|
![]() |
||||
geplukt van t forum
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*raakt heeeelemaal door de war en kijk van naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig naar naam naar avatar naar sig... en leest dan het topic*
Inderdaad vreselijk en nauwelijks te geloven dat er mensen zijn die zo typen. Ik kreeg laatst weer een 'hotmail gaat je e-mail adres vernietigen als je dit niet doorstuurt'-mailtje dat vol stond met spelfouten (Jij moet deze mailtje doorsturen naar jou hele adresboek, als je het neit doorstuurd zal Hotmail binnen twee week je emailadres wegmaken). Dat mensen geloven dat die mailtjes echt zijn is al erg vreemd, maar dat ze die spelfouten niet zien of geloven dat de medewerkers bij Hotmail niet kunnen spellen, daar kan ik me echt niets bij voorstellen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
SeXieJ-MenDieJ schreef op 04-06-2003 @ 12:23:
Ja juffrouw!!! Ik zal opletten juffrouw.. duSZ nieJ!!! Je bent wel vrij dom als je dat spelfouten noemt want het isz gewoon the way i type...!! And that's none of your business!! Oh je vindt me nu al zo leuk dat je me cu2 o0k onderzoekt dat vind ik toch wel lief van je... Breezah mag je best tegen me zeggen maar voor een slet moet je toch wel ff zelf in de spiegel kijken.... Enne let isz op jezelf in plaats van andere en ga een ander lastig vallen met je praatjes want mij krijg je dr toch niet mee omgepraat... en wat er op mijn cu2 staat daar heb jij of iemadn nix meej te maken en heir op scholieren.com helemaal niet want dat isz MIJN CU2!!! En daar heb niemand ietsz mee te makne... begrepen??? Maar ik vind het wel lief hoor dat je me helemaal onderzoekt... ik ga strax nog denken dat je fan van me bent ofsow.. k hou ook van jou Enne als je dat roze zo belachelijk vindt moet je niet bij mij gaan klagen, want het isz mijn lievelingskleur, en er staan tenslotte genoeg kleuren hier die je kiezen MAG!!!! Er staat nergens dat je dat roze niet mag gebruiken....!!! Of maak je je eigen regels? Trouwensz... isz dat je beter voelen dan andere mensen dang???? Als je zegt: Als je me haat doe je maar.. k sta erboven en k zie het als n compliment??? Nou sorrieJ ik vind het vrij normaal..... En je moet ff stoppen met je zo aan te stellen ... begin dan liever een topic "I hate mandy" ipv mijn topic zitten verzieken!! Damnsz! ________________ allemal van sexiej mendie |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
t typt voor mij lekker snel, en voor veel anderen ook wel. en zo lang ik niet teveel moeite hoef te doen om het te lezen. maar over breezahtaal heb je gelijk. afwisselend GrOtE En kLeInE letters typen kan niet sneller zijn, dat bestaat niet!
|
http://forum.scholieren.com/search.p...earchid=380154
Niet zo zeer analfabetisme, meer typgebrek, mag dat ook?
|
Verwijderd
|
Grappig, dat mensen als argument voor slechte spelling, het gebrek aan interpunctie en stijlfouten aanvoeren dat het zo lekker makkelijk en vooral snel is. Ik durf te wedden dat ik sneller typ dan vrijwel iedereen op dit forum en dat ook nog eens doe met inbegrip van interpunctie en alle andere Nederlandse regels van correct taalgebruik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik zeg niet dat ik altijd goed typ, want ik heb meestal iets tegen hoofdletters want die gebruik ik nooit, dat kost wel tijd |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb een gruwelijke hekel aan spelfouten, laat staan expres gecreëerde (omdat het sneller is) Don't ask me why I'm stil here... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kwestie van invoeren, en dan spuugt het kant-en-klare BrEeZaH uit.
|
![]() |
|
Het verband tussen de intelligentie van de inhoud van die berichten en het taalgebruik is opzich ook wel opmerkelijk.
Ik kan er best mee leven als mensen niet helemaal correct Nederlands typen (doe ik zelf ook niet volgens mij). Ik vind het alleen zwaar irritant worden als je echt moeite moet doen om een bericht te lezen. Met dat voorbeeld van Zie avatar kan ik nog wel leven, maar ik irriteer me echt mateloos aan mensen als SeXieJ-MenDieJ (alleen die naam al ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|