Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jaha, hier: jannuhthapannuh. Omdat het een oliedom kind is dat niet kan typen. Niet dat ze nog post, maar toch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() beschaafd ![]()
|
![]() |
Je gaat toch niet je hate-mail blocken? Dat is mijn reden van bestaan hier! Ik geniet daar hevig van. Uitgemaakt worden voor ranzige hoer, giga toch! Jammer dat het de laatste tijd stil is op dat front, ik moet weer eens wat controversieels gaan posten.
En al die ongelofelijk stupide posts, waar anderen dan weer fel en bot op reageren, daar moet je toch over mee kunnen praten? Dat ga je toch niet wegblocken! Ik weet nog dat sarahbressers K-Master-K op haar negeerlijst had gezet. Zonde! Ik heb heerlijk met hem lopen bekvechten, was het Evito.... Eh, wat is de vriendenlijst eigenlijk? Krijg je hun posts twee keer ofzo? Of extra groot in kleur? Nog geler?
|
ik ga met de meerderheid mee. Zie het nut er niet van in. Ik heb heus wel genoeg zelfdiscipline om mensen die vaak ergerlijke posts plaatsen zelf te negeren. Ik vind het trouwens ook slecht voor de layout van het forum, van die "je negeert die en die" posts tussendoor.
||
Citaat:
![]()
|
Ik betreur het feit dat Jon (of Simon, ik weet niet welke oelewapper hiervoor verantwoordelijk is) deze optie uberhaupt heeft geimplementeerd. Het is een teken van zwakte om met een druk op de knop iemand 'voorgoed' te negeren. Natuurlijk weet ik ook wel dat een forum niet representatief is voor het echte leven, maar wederzijdse communicatie - met een negeerknop overtreed je in feite de regel - is wel een van de fundamentele factoren op het Internet.
||
Citaat:
||
Ik heb niemand op de negeerlijst, ik ben er wel een keer zelf opgezet door iemand anders dacht ik
![]() ![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|