![]() |
|
Het lijkt wel alsof het gewoon echt een commercieel spelletje is daaro.
Hieronder staat een lijst met de kandidaatsvoorzitters voor barca en hun beloftes. Lluís Bassat: 'schuld wegwerken, Guardiola aan het roer' Joan Laporta: 'haalt Beckham en Hiddink naar Barça' Jaume Llauradó: 'Chivu, Koeman en Casillas' Josep Martínez-Rovira: 'Van Nistelrooy wil dolgraag komen' Josep Maria Minguella: 'karakter met Neeskens, goals met Makaay' Jordi Majó: 'tennisser Bruguera en spits Kezman' Wie zal het worden en zal de belofte waargemaakt worden??? (Bron: www.vi.nl)
|
![]() |
|
![]() |
He maar geloven jullie nou echt dat die Laporta Beckham naar Bar,ca kan krijgen. Ik geloof er namelijk niets van. Niemand niet trouwens daar in spanje. Allemaal een grote mond vol praatjes maar als er wat moet gebeuren loopt het ze dun door de broek.
Perez van Real is een zeer positieve uitzondering hierop ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf denk ik dat Bassat de beste keuze is voor Barca. Hij zegt eigenlijk als enige dat hij de schuld wilt wegwerken, iets waar Barca na de vorige voorzitter flinke problemen mee heeft. Verder belooft hij Ronald Koeman, die immens populair is in Barcelona. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou, ik vind dat van al die beloftes alleen degene over Rustu waargemaakt kan worden. Laatst gewijzigd op 16-06-2003 om 13:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Nog een bericht uit de vi (http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/co...9861/sc=aa76ca)
Citaat:
|
![]() |
|
Laporta is het geworden.
Maar als ik die belangrijkste kandidaten voor dat voorzittersschap zag en hoorde (en vooral Laporta), die beloven hartstikke veel! ![]() ![]()
|
Ben wel blij dat Laporta het geworden is, hoewel ik niet geloof dat hij bijvoorbeeld Beckham naar Barcelona kan halen. Toch spreken de plannen voor het toekomstige beleid van hem me het meest aan. Die grote aankopen, zoals van Nistelrooy, blijken toch waarschijnlijk niet haalbaar en dan is het beleid voor de komende jaren belangrijker dan die loze beloftes.
|
Laporta heeft in in een interview op de BBC Radio opmerkelijke uitspraken gedaan over de zogenaamde transfer van Beckham naar Barcelona: "Ik heb nooit beloofd dat ik Beckham naar Barcelona zou halen. Ik heb alleen gezegd dat ik een overeenkomst had met Manchester United. We wachten op een bericht van Beckham. We hebben aan een eerste voorwaarde voldaan, door de verkiezing te winnen. Nu zullen we met de zaakwaarnemers van Beckham gaan praten."
Laporta was vorige week nog behoorlijk zeker van zijn zaken. Beckham liet echter al weten geen trek te hebben in de veelbesproken transfer naar FC Barcelona. Aartsrivaal Real Madrid begon vorige week ook al voorzichtig met onderhandelen en laat David Beckham volkomen vrij in zijn keuze. Iets wat erg belangrijk is voor de Engelse superster. Hij liet namelijk al doorschemeren totaal niet gecharmeerd te zijn van de handelswijze van Laporta, die Beckham als troef gebruikte in zijn verkiezingsbeloftes. Wanneer Beckham daadwerkelijk beslist om bij de 'Koninklijke' te gaan spelen is dat natuurlijk een grote domper voor de kersverse president van Barcelona: "Om een sterk elftal te hebben, hebben we inderdaad spelers als Beckham nodig", zei Laporta. "Ik weet dat het voor Beckham en zijn familie een zwaar seizoen is geweest, maar ik weet zeker dat hij naar zijn zin kan hebben in ons team, onze stad en ons land. Nogmaals: we gaan binnenkort met vertegenwoordigers van Beckham praten en we zien wel wat er verder gaat gebeuren."
|
![]() |
Visca La Porta!
Die deal met ManU kan hij afblazen. De Barça fans hoeven Beckham namelijk helemaal niet het 1ste wat voor hun belangrijk is is een goede aanvaller geen Beckham voor Beckham hebben we zelf goede spelersdie op zijn Positsie kunnen spelen. De verdediging vertsterken en een Keeper erbij (rustu lijkt dat te worden) Beckham a la p.uta Calle ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|