Oud 14-06-2003, 20:01
redbull17
redbull17 is offline
heb een tijd geleden een heel leuk meisje ontmoet hier op het forum waar ik heel goed mee ken praten/chatten, ben ook echt verliefd op haar geworden en ze komt binnenkort hier een weekje logeren...

heb me sinds een paar jaar neit zo goed meer gevoeld, sinds alle problemen beteken ik eindelijk weer eens iets en voel ik me iemand....

maar heb toch een vraga, misschien niet relevant, maar nu komt ze binnenkort hier logeren... heeft iemand dit wel eens gehad met een meid/jongen die hij/zij via internet ken, dus ook echt verliefd enzo en afgesproken... zou graag willen weten wat hier jullie ervaringen van zijn, ben namelijk wel ongelooflijk zenuwachtig en best bang dat ik int echt zal tegenvallen bij haar.....
zou graag jullie reacties willen weten
Oud 14-06-2003, 20:07
Verwijderd
je moet niet bang zijn dat je tegenvalt, anders had ze echt niet naar je toegekomen voor een week. blijf gewoon jezelf, en ga niet anders dan anders doen, dan komt het wel goed.

*heb er geen ervaring mee, sorry*
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:09
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Dit is meer iets voor Liefde en relatie!

om ff antwoord te geven...Ik heb wel eens iets afgesproken met iemand van t internet, is me wel goed bevallen, hij was alleen verliefd op me en ik niet op hem...

Maak je geen zorgen, zoiets is echt hartstikke leuk!
Succes en veel plezier!
Oud 14-06-2003, 20:10
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik heb een keer wat met een beruchte forumster afgesproken,
ik kon heel fijn met haar praten en het was heel gezellig. Verder chat ik al een jaar met een heel lief meisje, en we hebben het gehad over een meeting maar we hebben besloten het niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 20:12
redbull17
redbull17 is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 14-06-2003 @ 21:10:
Ik heb een keer wat met een beruchte forumster afgesproken,
ik kon heel fijn met haar praten en het was heel gezellig. Verder chat ik al een jaar met een heel lief meisje, en we hebben het gehad over een meeting maar we hebben besloten het niet te doen.
mag ik vragen waarom niet?
Oud 14-06-2003, 20:16
Riconoscente
Riconoscente is offline
Citaat:
redbull17 schreef op 14-06-2003 @ 21:12:
mag ik vragen waarom niet?
Jawel,
maar dat heeft niet zoveel met je vraag te maken. We vinden elkaar erg aantrekkelijk maar we hebben beide niet het idee dat we voor elkaar bestemd zijn, en dus wilden we niet ontmoeten omdat we elkaar dan misschien te snel op een lichamelijke manier leuk zouden vinden (dwz verliefdheid)...tsja beetje stom
maar goed
dat was zes maanden geleden
ik wil haar nu best wel ontmoeten...ik heb mezelf wel onder controle
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 22:56
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 14-06-2003 @ 21:16:
Jawel,
maar dat heeft niet zoveel met je vraag te maken. We vinden elkaar erg aantrekkelijk maar we hebben beide niet het idee dat we voor elkaar bestemd zijn, en dus wilden we niet ontmoeten omdat we elkaar dan misschien te snel op een lichamelijke manier leuk zouden vinden (dwz verliefdheid)...tsja beetje stom
maar goed
dat was zes maanden geleden
ik wil haar nu best wel ontmoeten...ik heb mezelf wel onder controle

Béétje stom?
Julie vinden elkaar al een jaar over internet lief en leuk en aardig en interessant en nog lekker ook. Enig idee hoe bijzonder dat is?

Kom op, meeten met die meid! Schijtlijster!

Laatst gewijzigd op 14-06-2003 om 22:58.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2003, 23:00
poesiefox
poesiefox is offline
En voor de topicstarter: ze wil maar liefst een hele week bij je komen? Oh, die ziet jou helemaal zitten! zij twijfelt niet, dus waarom zou jij dat wel doen?

Misschien is ze niet zoals je had gedacht, maar ik kan me niet voorstellen dat je na een week elkaar niet 'gewoon' net zo aardig bent gaan vinden als over internet.
Oud 15-06-2003, 08:06
o0BeKsKuH0o
o0BeKsKuH0o is offline
Ik heb ook een jongen ontmoet via MSN, zoveel eigenlijk, en toen een keer afgesproken, en toen een keer met elkaar uitgeweest, en dat liep dan uit tot verkering...
Maar soms heb je ook echte tegenvallers, dat gebeurd nou eenmaal...
Oud 15-06-2003, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 14-06-2003 @ 21:09:
Dit is meer iets voor Liefde en relatie!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:25
hanneke~13
hanneke~13 is offline
ja heb gemeet met iemand die ik kende via MSN en werd verliefd op hem maar het kon sowieso nix worden tussen ons

en nu blijkt dat het een player is
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:35
Boef
Boef is offline
maandag komt er bij mij ook een jongen van msn logeren (1 nachtje maar)...vind ik eigenlijk ook wel eng enzow , maar't zal vast wel 'meevallen'. mayB moet je als doel elkaar meeten hebben, en gewoon eens zien hoe't gaat, en dan kan er altijd meer komen ofzo ...suc6 iig en have fun!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 16:53
Some
Some is offline
ik heb me vriendin ook via internet ontmoet....... we hadden met elkaar 3 maanden gechat toen we elkaar gingen zien. Het was gewoon bij haar thuis. We wonen ong half uur met auto dan van elkaar vandaan.
IK was zenuwachtig en zij ook, logisch. Maar ik heb het wel gedaan en heb nu 4 maanden met haar. IK d8 dat ik zenuwachtiger zou zijn en er stille gesprekken komen maar dat was niet zo. ZIJ was zenuwachtig niet normaal
Gewoon doen joh en jezelf zijn.
IKdacht ook ze vind me lelijk misschien want heb nooit echt een vaste liefde gehad.... Maar kijk nu.......
Als jullie van elkaar foto's hebben en het leuk klikte op internet moet het goed komen!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2003, 17:11
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
redbull17 schreef op 14-06-2003 @ 21:01:
heb een tijd geleden een heel leuk meisje ontmoet hier op het forum waar ik heel goed mee ken praten/chatten, ben ook echt verliefd op haar geworden en ze komt binnenkort hier een weekje logeren...

heb me sinds een paar jaar neit zo goed meer gevoeld, sinds alle problemen beteken ik eindelijk weer eens iets en voel ik me iemand....

maar heb toch een vraga, misschien niet relevant, maar nu komt ze binnenkort hier logeren... heeft iemand dit wel eens gehad met een meid/jongen die hij/zij via internet ken, dus ook echt verliefd enzo en afgesproken... zou graag willen weten wat hier jullie ervaringen van zijn, ben namelijk wel ongelooflijk zenuwachtig en best bang dat ik int echt zal tegenvallen bij haar.....
zou graag jullie reacties willen weten
Vind het echt cool voor je!!!
Ik heb ook zon klote periode gehad, en voel me sinds kort gelukkig weer helemaal happy!!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten