Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou niet stoppen met werken,maar misschien zou ik emigreren naar zuid-frankrijk en daar werken als schrijfster of zo.
Nee,ik zou zeker naar zuid-frankrijk verhuizen. Met mijn partner (klinkt zo gewichtig ![]() ![]() Een deel zou ik aan het goede doel geven,welk weet ik nog niet. Ik zou me wel kleden met duurdere kleren,of kleren die ik nu mooi vind maar te duur zijn voor mij. En ga ik veel reizen,natuurlijk. Wel niet in de sjiekste hotels,maar met de rugzak.
|
![]() |
Ik zou een studio in mn huis bouwen zodat ik daarin mn ei kwijt kan. Ik zou misschien iets ruimer gaan leven, dus sneller iets duurs kopen. Ik denk dat ik ook aan goede doelen zal schenken, ik zou alleen op het moment geen idee hebben aan welk doel...
Een groot huis zou ik niet hoeven, aangezien me een groot huis voor 1 persoon erg ongezellig lijkt. Een gemiddeld rijtjeshuis is groot genoeg voor mij (als die studio er maar inpast ![]()
|
Als ik een 1 miljard zou hebben.
Zou ik de schulden van Vitesse aflossen en een paar goede spelers kopen. Huis laten bouwen, DeLorean kopen en nog wat mooie autotjes. Voor de rest lekker luxe leven
|
Verwijderd
|
Mijn leven zou er niet bijzonder door veranderen. Ik zou gewoon afstuderen en daarna advocaat-stagiar worden bij een groot kantoor. Het verschil wat veel geld zou maken is dat ik nu in Nijmegen moet blijven om daar te werken terwijl als ik een grote bak geld had, ik in Utrecht een mooi appartement aan de Oude Gracht zou kopen om in die stad de advocatuur uit te oefenen (ik wil sowieso naar Utrecht, alleen ik kan daar pas wonen als ik voldoende geld heb verdiend - de huizen zijn vrijwel onbetaalbaar).
Verder zou ik niet zoveel meer kopen dan ik nu doe. Ik zou het voornamelijk op de bank zetten en redelijk wat aan goede doelen doneren. Ik zou m'n ouders wat vaker trakteren op een goed diner en een leuke vakantie. Verder wat abonnementen nemen op bladen en dergelijke.... Eigenlijk ben ik heel saai, ik zou bijna niets anders doen dan ik nu doe. Eigenlijk is dat echt heerlijk, ik wíl eigenlijk niet zoveel, tenminste op materiëel gebied. M'n auto wordt door een grote bak geld echt niet ineens een ander merk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou denk ik zorgen dat mijn hele familie in een gigantisch mooi huis kon wonen enzow, wel wat dingen kopen, maar k zou gewoon willen blijven werken, wat moet je anders de hele dag doen?
ik zou wel mooie dingen enzow kopen, maar niet overdreven, dat is zo lekker asociaal, ik ben dol op sieraden,boeken en cd's , dus daar zal veel geld aan opgaan... ik zou misschien wel kinderen helpen ofzo, met het geld dat ik over heb ![]() geen idee.. Laatst gewijzigd op 15-06-2003 om 15:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
ik zou m'n droomhuis gaan bouwen. (ondergrondse bunker in bos). en een leuk netwerkje bouwen zodat we lekker kunnen lannen. een club kopen en daar feestjes geven (burgemeester omkopen, hell koop gewoonde gemeente, zodat we tot de vroege uurtjes door kunnen gaan.) en me âlden een huisje geven. enzo
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou eerst voor m'n ouders een mooi huis kopen en ze op reis sturen. Zelf zou ik verder studeren, maar dan wel in een luxe studentenhuis. Na m'n studie zou ik emigreren naar een Zuid-Amerikaans land om daar de armen met mijn geld te helpen. Met m'n geld bouw ik huizen voor ze, scholen en ziekenhuizen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een grachtenpand aan het Vondelpark in A'dam kopen, inrichten, en de rest van het geld gedurende m'n overige leven uitgeven aan eten en electriciteitsrekeningen. Misschien een part-time baantje of vrijwilligerswerk, maar waarschijnlijk niet. Tekenen/schilderen, schrijven, lezen, filosoferen. Onafhankelijk van de rest van de mensheid leven, wekenlang wegblijvend van huis of er juist wekenlang geen poot buiten zettend. Ik gok op een omgegooid bioritme en een verlies van tijdsbesef. Als het saai wordt dan ga ik op reis, alleen of met iemand anders - want mochten er mensen zijn waarmee ik het goed kan vinden en die er voor in zijn dan mogen ze gezellig samen met mij hun leven wijden aan de doelloosheid die ik beschrijf. Om in elk geval de getallen recht te krijgen - tot zo ver zijn er maar drie die in aanmerking komen. Familie meegerekend, van die kant komt het weerzinwekkend hoge aantal van nul mensen. Rr. Geen verantwoordelijkheid, geen problemen die opgelost moeten worden, geen gezeik. En als ik dan doodga wordt m'n huis gesloopt en zet ik er een marmeren plaat neer met "Iedereen houdt van Masha", omdat ik nou eenmaal op aandacht geil. Wat er over is van m'n geld mag Greenpeace hebben.
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou vrienden en familie eerst wat geven
![]() ![]() Of ik ga een wereldreis maken, en dan al het geld uitgeven. En daarna weer gewoon verder leven, zoals ik daarvoor leefde. |
![]() |
|
als ik een enorme ghoeveelheid geld zou hebben, zou ik denk ik een deel aan een goed doel geven, (een derde of zo)
en van de rest in een mooi huis gaan wonen, hieft niet groot te zijn maar wel een heleboel leuke spulletjes erin. En dan in alle rust een boek schrijven. (of twee, of drie, ik heb alle tijd) Dat laatste wil ik zoiezo, maar als je niet hoeft te werken heb jae daar tenminste tijd voor.
|
Als eerste uiteraard alle x-box spellen.
![]() Ik zou een vet huis kopen waar ik met een heel lief meisje zou vestigen, alles natuurlijk oversized big screens pooltables waterbed hip hop jacuzi's palmbomen. Eigen shooting range, veel dieren Katten Honden Paarden Slangen van alles. En ik zou Bill Gates in zoverre laten saboteren dat hij uiteindelijk m'n witte Dvs shoes komt poetsen. Verder gaat al het geld wat ik niet nodig acht naar het wereld natuur vonds en famillie.
||
Citaat:
![]() ik zou een grachtenpandje in Amsterdam kopen midden in de stad, En mijn paarden zou ik in de Amsterdamse manege stallen( mijn eigen pony houden en ik denk nog 3 paarden erbij kopen) en de rest van de dieren (wat katten, honden, etc) gewoon lekker in de tuin laten banjeren. Als ik een beetje goede paarden heb zou ik het dan willen maken in de paarden sport. ![]() Ik zou dan het liefst met m'n vriendje in dat pandje gaan wonen en 2 werkster nemen, en n butler. Natuurlijk koop ik ook een gigaaantisch waterbed, en jacuzzi etc ![]() en dan een paar reisjes boeken naar verre oorden, waar je goed kunt surfen en de zon schijnt en palmbomen zijn etc. Verder zou ik veel kleren kopen, en wat geld aan mijn moeder en wat goede doelen geven.
|
Mijn leven zou niet echt heel erg veranderen denk ik. Ik zou gewoon verder gaan met mijn studie. Ik zou wel een grotere kamer zoeken want daar heb ik nu geen geld voor. Ik zou ook wel wat luxer gaan leven en ik zou lekker op vakantie gaan, maar niet overdreven ofzo. De rest van het geld (het overgrote deel) zou ik wegzetten voor later. Ik zou dan wel een deel van het geld uitgeven aan ontwikkelingswerk want dat vind ik erg interessant en daar wil ik later sowieso ooit nog wat mee doen.
|
![]() |
|
Luxere dingen doen/kopen (andere bestemmingen/duurder op vakantie, wat minder op prijs letten bij kleding, nieuwe auto (ligt er natuurlijk aan welke ik al heb) e.d.) Maar ik zou blijven werken, dat zeker
![]()
|
- een motor (R1 of GSX 1000)
- een mooi huisje aan de Middelandse Zee - een autotje en die vet tunen - een skybox bij heracles - een huisje voor familie - 1000000 euro voor men vrienden en kennisen ![]() - VAN SCHOOL AFGAAN! - FEESTEN! - Zuipen Dat was het wel zon beetje. Zit ik nog geeneens op de helft van her geld ![]()
|
ik zou een huisje kopen in Toscane(italie), echt zo'n onwijs mooie streek en mooi land, stoppen met werken zou ik echt niet doen, ik zou in Italie weer werk gaan zoeken, het liefst een atelier beginnen ofzo...
En als ik dit alles niet meer zie zitten ga ik naar de binnenstad van A'dam..mooi grachtenhuisje ![]()
|
Als ik een hele bak met geld zou krijgen... Dan zou ik het wel weten! Ik pak gelijk mijn biezen, bel even iemand op... Koop twee enkeltjes San Fransisco. (ja oooohw) Beetje achterlijk klinkt het miscchien wel, maar toch. Als ik ergens wil gaan wonen is het daar. Ik koop een huis vlak bij pier 39 (daar valt zekers wel werk te vinden) en ga waarschijnlijk naar berkeley. Je weet wel, die universiteit even verder op. Maar goed, da's een droompje... Natuurlijk heb ik alleen nog maar de toeristische kant gezien van die stad maar ik kreeg me toch een indruk daar... Heerlijk! Natuurlijk ren ik gelijk met al mijn geld naar de dichtsbijzijnde macy's en koop die halve winkel kaal! In ieder geval weg uit Nederland. London of Toscane mag ook wel... Lijkt me heerlijk.
|
Ik zou een onbewoon eiland kopen, huis (laten) bouwen op dat eiland, een vliegveld aanleggen, een helicopter kopen en daarmee leren vliegen. Een skeelerbaan aanleggen zoals ze die in Eibergen ook hebben maar dan beter. Voor mijn broertje het eiland dat er links naast ligt en voor mijn ouders dat wat er rechts naast.
En dan: zon zee zand en niemand die je wat doet wat wil je nog meer?
|
Verwijderd
|
Ik zou de esnoga in Amsterdam laten renoveren, 10 vrouwen trouwen, 100 kinderen baren, portugeze joden importeren en terughalen en die synagoge weer 2000 bezoekers per dag te geven.
oja, mocht het jullie interesseren: hier is de info *is verliefd* |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ellie's friend lunatheawesome | 2 | 25-02-2012 19:31 | |