Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() "wishing you were here, my bed is so empty and cold.. :$ (K) (L) (})" ![]() |
![]() |
|
"You liar. but I will be there for you. just hold me, af en toe. let me lay in your strong arms. to wake up next to you, that would be a dream. xx, Liefs, M."
"K ga over j dromen, dan kan k je weer zien. kom bij me liggen, en hou me stevig vast. Liefs M." van een meisje waar ik destijds mee had.. ![]()
|
ik kreeg vorige week (toen mijn telefoon het nog wel deed want hij is nu dus kapot
![]()
|
Ik krijg elke dag wel een lief smsje van m'n vriend...
Soms is het niet eens zo schattig maar wel lief van hem ![]() ''Heej lieverd, ik ben nu online, ik weet dat je ook on bent geweest, kom je nu ook? Dan kunnen we ff kletsen'' Wel hele lievige; ''Ik mis je, ik tel de uren dat ik je weer zie'' ''Ik denk aan je en hou ontzettend van je!'' Dat soort dingen ![]()
|
![]() |
- Hou ook van jou lievie! Je bent trouwens het mooiste meisje wat ooit bij die bushalte heeft gestaan, veel plezier vnaaf, kus
- hai poeps! Ik ga nu naar huis! Je bent een mooierd en ik hou van jou, kus - ik wilde je wel wat langer zien ![]() wel schattig ![]()
|
mijn laatste sms die ik verstuurd heb (ontvanger wist niet wie Delaney was, wat kretek is, en wat ik ging doen gisteravond);
"Delaney is een van mijn beste vrienden. Kretek is indonesische sigaretten met kruidnagel! Del en ik gaan gewoon relaxen en verder niks.."
|
hay lieve schat,kmis je heel erg!ik wil zo graag bij je zijn,kword gek zonder jouw.khou van je dikke tzoen van mij
heey lief prinsesje van me,ze zeggen dat verliefd zijn het beste gevoel ter wereld is maar alsk niet bij je ben is je moeten missen pijnlijk.kjou heel veel van je.heel veel lieve kusjes van mij voor jou
||
Citaat:
![]() heeeey lieverd, jaaaaa!/ nee, helaas niet ![]() zeg hoe wil jij in mijn adressenboek komen te staan? want hijz gewist ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ikke toch heel duidelijk zijn ![]()
||
Citaat:
goede vriendinnen noemen me ook weleens lieverd ![]()
|
*Liefje, je maakt mij gelukkig ik houd van je en ik wil je zo snel mogelijk weer zien. Ik hou van jou!!! Voor altijd??? *
was 2 dagen voordat we zouden vieren dat we een maand iets hadden... 2 dagen voordat ze het uitmaakt ![]() ![]() voor de rest stuurde ze wel eens van dit soort dingen. *Je weet niet wat de woorden dat je er voor mij bent voor me betekenen... ik zit hier gewoon te huilen... ik hou echt van je... ik wil jou ook gelukkig maken...* * Ik wou dat je hier was...Ik heb zin in jou... ik heb behoefte aan je vingers die me strelen en me gevoeligste plekje masseren... k ben al een paar dagen zo geil...* ![]() ![]() ff kijken wat nog meer... *Ik heb ook zin in je.. ik wil je in me voelen, je me neemt tegen de muur, we komen samen klaar en dan lekker in bad met zn 2. hete tongzoen een ondeugend stoffertje* (sotffertje is bijnaam) deze kreeg ik ook 2 dagen voordat het uitging ![]() ow nog een lieve... *Wat ik voor jou voel is zo intenst het zit zo diep... ik wist niet dat je zoveel van iemand kon houden... xxx...* tja... zou haast denken dat ze het meende... ![]() *
|
Verwijderd
|
"ik mis je.. maar goed story of my life.. ik mis je al bijna m'n hele leven
![]() dit is echt een van de liefste (zijn allemaal lief, maarja ![]() "liefste, wat ik met jou zou willen kent geen grenzen.. nix zal te ver gaan om alleen maar te bewijzen dat ik echt van jou hou! wil je nu ZO graag vasthouden! KUSZ" en deze: "Hey lieve schat ik kan je niet vinden in dromenland ![]() |
![]() |
|
![]() |
Eh meestal gewoon mededeling ofzo:
* Ik bel je rond den tweeën, vrouw van m'n leven of iets anders ![]() * 3 maal 3 is 9, ieder zingt z'n eigen lied, 3 maal 3 is 9, p. die d. graag ziet * Neem snel je fiets en slaap bij piets ! zeg dat je ontvoerd bent ! (whaha ![]() * Want doriefff, altijd heb ik je lieffff, ik kan niet zonder jouuu bestaan (oude clouseau - klassieker ![]() * je bent m'n superwoman ![]() * je sjaal ruikt helemaal naar je en slaapt hier naast me! ik vind je echt super, denk dat ik gevonden heb wat ik zocht.. * ik hou van jou tot de maas door londen stroomt, de vissen katholiek zijn en de paus condooms gebruikt mwah dat was het zo wat ![]()
|
![]() |
ja een hoop mooie woorden weer, maar snowie krijgt alleen nog maar brieven van de advokaat, eigenlijk ook niet aan te raden.
bericht aan alle gebroken harten: don"t let anybody fuck with you! verder veel succes
|
*Pakt mobiel*
Smsjes van hem zijn zeldzaam, hij belt veel liever, maar een aantal heb ik toch gekregen ![]() * Lotje, ik mis je zo erg. * Gefeliciteerd meisje, ik wist wel dat je het kon. Ik hou van je! * Hoi meisje, ik ben blij dat je het al zo lang met me volhoudt. Ik hou onbeschrijfelijk veel van je!
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
eeen greep uit mijn collectie
*lieve lief lief, ben nog nooit zo moe geweest, liever moe dan lui zie je na het weekend, ben nu onderweg, dromen over elkaar XM *mag ik met mijn duizend dingen doekje alle duizend dingen doen die ik nu in mijn gedachten heb dikke kus en nog iets ... M da's mijn ex *alles is ok, wat lief dat je belde. super lol gehad in de stad met wendy gister. vet gezellig! sonar rockz! je bent een schat. X *ik zal het even zeggen, Daidalos zo heet de vader van Icarus ![]() da's de jongen waar ik nu verliefd op ben ![]() hij heeft me pas 2 smsjes gestuurd, namelijk deze... wat denken jullie d'r van? (oh ja, want ik weet nog niet of ie mij leuk vind en alles... maar hij is sówieso mijn toekomstige vriendje... dat moet!)
|
Moet er nog ff eentje verzinnen, voor een meisje met wie ik vrijdag gezoend heb en toch wel heel erg leuk vind, ken haar verder niet enzo, maar ik heb al mijn moet zo juist verzameld en ik sms gewoon, wat?? tja moet ik ook nog ff overdenken
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
inderdaad ![]() god wat hou ik van 'em ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|