Advertentie | |
|
![]() |
|
drazic is wel rlxt opzich, maar even veel als dennis en bolton..
hoewel drazic knapper is. Anita vond ik eerst wel leuk, maar de laatste tijd vind ik t echt zo'n poeslief politiek correct meisje... hou ik niet zo van ![]() maarre t is en blijft leuk. *serie al 3 keer helemaal gezien*
|
/me heeft alles wel gezien, maar als ik er nu weer naar kijk dan denk ik toch bij mezelf;
wat vond ik hier toch zo leuk aan. Als het erop is, pik ik wel wat mee, maar ik ga er niet voor zitten zoals een paar jaar geleden. Leuke serie, alleen begint wel een beetje gedateerd te raken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De serie draaide volgens IMDB dan ook niet tót 1994 maar vanaf 1994. Het seizoen met Marco werd gedraaid in 1998. WK '98 misschien?
|
![]() |
||
Citaat:
En inet speelde idd al een klein beetje een rol, charlie was dr al heftig mee bezig enz. Anyway... een moderner iets lijkt me nog steeds leuk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb alle seizoenen ook al tig keer gezien, maar toch blijf ik om de één of andere reden kijken. Als ik thuis ben tenminste, ik neem het niet op en ik blijf er ook niet voor thuis.
Het allerleukste was de 'gouwe ouwe' verhaallijn met de Bordino's en Rose enzo.. Gem vind ik echt een rotkop hebben en ze speelt gewoon een erg irritant mens. Ryan blijft ook maar zo'n mietje (qua uiterlijk iig) en Lee ook.. Drazic heb ik altijd al tof gevonden en Dennis ook. En die donkere jongen uit de klas die meer figurant is.. (af en toe heeft ie eens een paar zinnetjes tekst) En @Enfant Terrible (leuke nick btw): Drazic is juist helemaal geen asociaal stuk vreten.. Hij houdt van een lolletje en van een beetje avontuur en hij kan (vooral in de klaslokaalscenes) behoorlijk irritant en kinderachtig zijn, maar hij zou nooit iets doen wat anderen schaadt en hij doet echt z'n best om op het rechte pad te blijven en om z'n school te halen, dat maakt hem echt een schatje.. at least in my opinion ![]()
|
![]() |
Heart Break High blijft gewoon leuk.. keek het al op de middelbare school, maar toen miste ik wel eens afleveringen als ik lang les had.. en nu mis ik er ook nog steeds, die ene waarin Nick doodgaat heb ik nog altijd niet gezien
![]() en Drazic is niet zo erg als ie soms lijkt.. met die ouwe man deze week was ie best oke ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Draz was lief vandaag tegen di barnett. had ik nie verwacht.
H Citaat:
hij doet wel eens dingen die anderen schaaden zoals lang geleden... anita mee slepen in winkel diefstal. en idd bij Charlie was hij oowk nie lief. .Charlie wel..
||
Citaat:
k vind hbh echt zo cool, en mijn lerares(maya eksteen) liet ons eerder naar huis gaan omdat ze dat ook wou zien!!! ![]() ![]() k vind kurt het leukste personage, hij is echt lekkerrrrrrrrr,... kuzzies |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind HBH echt een topserie, echt m'n favoriet.. ik neem t ook altijd op als ik t niet kan kijken... Dennis is mijn favoriet, hij is echt gek enzo, coole dude... ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeertopic Verwijderd | 500 | 19-12-2010 18:15 | |
Films, TV & Radio |
Love My Way Verwijderd | 129 | 27-05-2008 15:58 | |
Films, TV & Radio |
Heartbreak high Noddy | 22 | 07-02-2007 16:53 | |