Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed...tja, ik denk dat het een kwestie is van proberen. En idd eerlijk zijn, veel praten, enz. En als iemand je nog niet zo goed kent (en ik denk dat die jongen je nog niet zo goed kent, want je zult hem nu waarschijnlijk niet meer zien) dan heeft hij ook geen verwachtingspatroon van je, wel zo makkelijk, denk ik. Dat is het nadeel als je iemand kent, ik denk niet dat iemand precies hetzelfde is in een relatie als bv in een vriendschap of in de klas ofzo, je zult altijd dingen tegenkomen die 'anders' zijn. Maar bij iemand die je niet of amper kent, heb je dat probleem, denk ik, veel minder en kun je dus vanaf het begin jezelf zijn. Wat (wie klinkt vriendelijker, hè? ![]() Soms is het ook een kwestie van wennen, voordat je jezelf kunt zijn ed. En ik denk dat als je 'de ware' tegenkomt of iets wat daar op lijkt, dat het hem dan niet zo heel veel uitmaakt. En als iemand 'de ware' is, dan is het voor jezelf ook makkelijker om jezelf te zijn, denk ik. Misschien is het onzin, wat ik allemaal schrijf, maar kijk maar of je er iets mee kunt. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
@t MissyE: bedankt voor je advies, ik denk dat het een hoop op zou lossen, maar ik denk ook dat ik op het moment dat ik een jongen heel erg leuk vind, hem dit soort dingen juist niet durf te vertellen. Ik bedoel maar, telefoonnummers uitwisselen vond ik al lastig! maar toch bedankt. @t Leonoor: ook bedankt, ik heb wel veel aan je stukje. kben eens gaan nadenken over wat je zei dat je ook alleen in gezelschap druk en gezellig kan zijn en mss gaat dat bij mij wel op ja. mijn beste vriendin heeft me wel eens omschreven zoals ik eerder al zei spontaan enzo, maar die voegde er toen wel aan toe dat ik soms toch ook wel ineens gesloten kan zijn. dat vond ik toen maar onzin, maar mss als ik niet met een groepje vriendinnen ben, is dat ook wel zo. en ik hoop maar dat het gedeelte over 'de ware' waar is ![]()
||
Citaat:
Laten we eerlijk zijn... er is een reden waarom je je gedrag aanpast bij je vriend, en dat je niet weet weet waarom je dat doet, geeft mij de indruk dat je nog een beetje bezig bent om jezelf te ontdekken.
|
Verwijderd
|
Replay ik net, flipt de computer
![]() ![]() Ik snap wat je bedoeld. Een paar jaar geleden, toen had ik ook dat ik een jongen helemaal geweldig vond, en hij mij. Maar op het moment dat ik samen was met hem deed ik eigenlijk best wel lullig altijd en net alsof ik niets van hem moest weten. En dan thuis had ik altijd spijt ![]() Maar wil je eigenlijk wel echt een vriendje? Volgens mij bedoeld kHebTrekInWatLekkers dit ook. ''Wie ben je'' en wat wil je! Ik bedoel ik had toen wel een beetje, hoe leuk ik die ene jongen ook vond, van ik wil helemaal geenv riendje, ik zag het om me heen, meisjes met een vriendje werden er echt niet altijd gelukkig van. Ook mijn vriendinnen, er was altijd iets met die vriendjes. Heb jij mss ook onbewust een beetje zo'n idee, en (nog) geen zin in een vriendje. Ik heb tot mijn 18de nooit echt een vriendje gehad, maar toch is nu alles goed gekomen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken het wel een beetje, in het begin is het gewoon wennen. Een liefdesrelatie is iets anders dan een vriendschappelijke relatie, er komen andere dingen bij kijken, en in het begin was ik heel onzeker en niet echt mezelf. Nu heb ik dat niet meer, iig een stuk minder, soms als ik niet lekker in mn vel zit kan ik wel anders doen, maar meer in de trant van heel stil of nepenthousiast.
Het is vervelend, maar je moet gewoon wennen in een relatie ookal ken je elkaar al een tijd. |
![]() |
|
oke, bedankt voor de reacties.
ben d'r wel blij mee, want ik werd echt een beetje 'moe' van mezelf, maar die reacties hebben me wel aan het denken gezet. en MevrouwM: ik ben blij dat het nog goed kan komen ![]() ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op jongen maar weet niet wat ik moet doen luna-23 | 6 | 11-03-2013 16:48 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Liefde & Relatie |
E-cursus Vrouwen versieren jjohan | 3 | 09-01-2010 19:52 | |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Liefde & Relatie |
Heeft iemand tips waardoor ik niet zo afhankelijk van hem word? Quiana | 27 | 01-10-2002 19:13 |