Oud 27-06-2003, 14:01
thisisfun
thisisfun is offline
Ejhz Mensen Ik Ga Binnenkort Op Vakantie En Daar Ga Ik Voor Het Eerst Blowen...
Maar Nu Heb Ik Nog Een Paar Vraagjes...Want Moet Ik Nog Iets Speciaals Doen Voor Het Blowen Zoals Eten Kopen Voor Als Ik Een Vreetkick Krijg?
En Dan Had Ik Nog Ruiken Je Kleren Daarnaa Na Wiet?
En...Hoe Doe Ik Iets Tegen Rode Ogen
Mja Dat Was Het ThnQ
Oud 27-06-2003, 14:13
Verwijderd
SlOtJe
Oud 27-06-2003, 14:21
mind
mind is offline
Oud 27-06-2003, 14:29
Verwijderd
mwahahahaha OMG

lol @ Mind_Movie

Oud 27-06-2003, 15:09
Demiurge
Demiurge is offline
Roflol
Oud 27-06-2003, 15:12
Psychedelic
Psychedelic is offline
Als je een vreetkick krijgt moet je je wiet opeten.
Oud 27-06-2003, 18:07
aansteker
aansteker is offline
Die geur blijft voor altijd in je kleding hangen !!!!
ik zou echt nooit blowen als ik jouw was want dan ben je gelijk verslaafd....

en weten je ouders wel dat je blowt???
Oud 27-06-2003, 19:42
bindmiddel
bindmiddel is offline
Steek em op, steek em in, je mond en begin.
Oud 27-06-2003, 22:18
*mystery*
*mystery* is offline
nja, kzal maar even serieus reageren:
ten eerste: ik weet niet waar je naar toe op vakantie gaat, maar realiseer je dat je nergens behalve in Nederland legaal wiet mag roken. in andere landen staat hier een zware bekeuring op tot zelfs de doodstraf.
ten tweede: neem de eerste keer nooit skunk. neem bijvoorbeeld white widow. skunk is namelijk heel sterk en dit kan je beter de keren erna gebruiken, anders ga je trippen.
ten derde: doe het rustig aan. rook het ding niet in een keer op, want het duurt even voordat het werkt, en voordat je het weet heb je teveel op.
ten vierde: hou er rekening mee dat je -vooral de eerste keer- misselijk kan worden en kan overgeven
ten vijfde: zorg inderdaad dat je eten en drinken bij je hebt. dingen als chips en cola (nou ja, eigenlijk eet je alles als je een vreetkick hebt...)
ten zesde: de geur van wiet kan je er gewoon uitwassen. bewaar je joint in een daarvoor bestemd buisje, want als je het in je zak bewaart gaan je kleren geheid stinken. van het blowen zelf niet echt.

veel plezier en doe het rustig aan!!!
-xxx-
Mystery
Oud 27-06-2003, 22:40
Muizzz
Muizzz is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 27-06-2003 @ 23:18:

ten tweede: neem de eerste keer nooit skunk. neem bijvoorbeeld white widow. skunk is namelijk heel sterk en dit kan je beter de keren erna gebruiken, anders ga je trippen.
van wiet ga je niet trippen

+ als je gaat blowen moet je het niet in de felle zon oid doen, zorg dat er een plek is waar schaduw is zodat je niet de hele tijd in de zon hoeft te zitten (kan je hoofdpijn van krijgen)
en neem water mee om te drinken.

tegen rode oogjes is niet zoveel te doen, je hebt er wel speciale druppels voor maar het gaat vanzelf ook wel over.
Oud 28-06-2003, 00:14
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 27-06-2003 @ 23:18:
ik heb gehoord dat skunk het beste is om mee te beginnen omdat het juist niet sterk was.
Oud 28-06-2003, 11:39
Verwijderd
Citaat:
neem de eerste keer nooit skunk. neem bijvoorbeeld white widow. skunk is namelijk heel sterk en dit kan je beter de keren erna gebruiken, anders ga je trippen.
uhm skunk is juist de minst sterke wietsoort en white widow is behoorlijk sterk. En trippen gebeurt zowiezo niet, mot je wel een hele hoge dosis smoken.
Oud 28-06-2003, 11:43
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ik trip eigenlijk altijd wel van wiet, althans, ik beland echt in die dromerige staat (vergelijkbaar met de zweverigheid van paddo's maar dan in mindere mate). Is dat zo vreemd? Volgens mij ligt het aan twee factoren; 1) ik rook het altijd puur en 2) ik gebruik geregeld andere psychedelica.
Oud 28-06-2003, 18:29
DopeBean
DopeBean is offline
Eet van te vore wat anders krijg je hoofdpijn als je met een lege maag begint. rode ogen doe je nix tege wiet ruik je niet in je klere. Have Fun
Oud 07-07-2003, 13:54
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Citaat:
thisisfun schreef op 27-06-2003 @ 15:01:
Maar Nu Heb Ik Nog Een Paar Vraagjes...Want Moet Ik Nog Iets Speciaals Doen Voor Het Blowen Zoals Eten Kopen Voor Als Ik Een Vreetkick Krijg?
Mja Dat Was Het ThnQ
Het enige waar je voor moet zorgen is dat je hoofdletters die je typt niet uitspreekt, want dat gaat niet als je stoond bent... en misschien leer je het dan ook af...
Oud 10-07-2003, 23:40
*mystery*
*mystery* is offline
*ahum* skunk is een van de sterkste soorten... vraag maar na bij je local coffee shopje.
en nog een *ahum* van wiet (met name van skunk) kan je WEL gaan trippen (trillen is een lichte vorm van trippen). het enige wat er niet kan gebeuren bij wiet is dat je in je trip blijft hangen.
Oud 10-07-2003, 23:47
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 27-06-2003 @ 23:40:
+ als je gaat blowen moet je het niet in de felle zon oid doen, zorg dat er een plek is waar schaduw is zodat je niet de hele tijd in de zon hoeft te zitten (kan je hoofdpijn van krijgen)
dat heeft niks met blowen te maken, maar dat is een logisch verschijnsel als je sti, in de zon gaat zitten...
Oud 11-07-2003, 00:13
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Krystman schreef op 27-06-2003 @ 20:42:
Steek em op, steek em in, je mond en begin.
en rook en smoke em door je longen,
en als je net bent begonnen,
dan voel je dat de stress al word verdrongen
Oud 11-07-2003, 00:45
naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Mja Dat Was Het ThnQ
Misschien Is Het Raadzaam Om Als Je Een Reply Post Niet Elk Woord Met Een Hoofdletter Te Laten Beginnen. Je Merkt Al Dat Je Op Deze Manier Niet Echt Serieus Genomen Wordt.
Oud 11-07-2003, 00:57
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 11-07-2003 @ 00:40:
*ahum* skunk is een van de sterkste soorten... vraag maar na bij je local coffee shopje.
en nog een *ahum* van wiet (met name van skunk) kan je WEL gaan trippen (trillen is een lichte vorm van trippen). het enige wat er niet kan gebeuren bij wiet is dat je in je trip blijft hangen.
pfffff, skunk is dus echt niet een van de sterkste wietsoorten, ik kom in Amsterdam in veel coffeeshops, en skunk is overal onderaan het menu voor 5 of 6 euro per gram, soms heb je nog weleens superskunk of skunk gekruisd met iets, maar zo extreem sterk is het ook weer niet, tuurlijk je word overal stoned van als je er genoeg van rookt.

Echte sterke wiet is big bang (silver haze x northernlightX) Nevel haze (pure haze), hawain haze (ook pure haze) en hollands highest haze, kosten zijn 8, 13 en 20 per gram.

1 trekje van een hollands highest haze joint en je voelt er echt gelijk wat van, die highhijd opkomen, ik heb ook weleens 0.25 (5 euro) gram ervan opgerookt in een pijp, en ik was echt helemaal weg, openeye hallucinaties zoals kleurveranderingen en lichte patronen.

Bij de 2'de kamer hebben ze Dutch moonshine hasj voor 26 (!!!) euro per gram. Dat is de sterkste hasj die je in Nederland kan kopen op het moment denk ik, staat ook 'psychedelic high' bij de omschrijving.

dus geloof me, skunk is echt totaal niet 1 van de beste, je coffeeshop lult uit zn nek, kom een keer naar Amsterdam en je zult 100'den wietsoorten vinden die beter zijn.
Oud 11-07-2003, 10:20
Verwijderd
toch vraag ik me nog steeds af wrom dr nog geen mooi hangslot op zit

zal wel aan mij liggen ofzo :/
Oud 11-07-2003, 11:18
ajaccio
ajaccio is offline
Wat d8t je van (als je geen voorgedraaide hebt)...

een tipje
een vloeitje
en je zakje

that is it.. (verder niet met een lege maag gaan blowen )

veel suc6 met je 1ste joint in het buitenland.. (wrom eigenlijk in het buitenland ?)~....

niet dat k blow ofzo... connecties
Oud 11-07-2003, 12:14
apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 27-06-2003 @ 23:40:
van wiet ga je niet trippen

tegen rode oogjes is niet zoveel te doen, je hebt er wel speciale druppels voor maar het gaat vanzelf ook wel over.
Geheel mee eens. Ik ben 1 keer bad gegaan op wiet en toen zat ik ook in de felle zon. De zon kan gewoon echt zwaar zijn. Op parkpop werd ik er ook al helemaal gek van . En als je de 1e keer gaat blowen kan je er beter niet bij gaan zuipen. Alles op z'n tijd
Oud 12-07-2003, 09:00
XxxSum41xxX
XxxSum41xxX is offline
Citaat:
aansteker schreef op 27-06-2003 @ 19:07:
Die geur blijft voor altijd in je kleding hangen !!!!
ik zou echt nooit blowen als ik jouw was want dan ben je gelijk verslaafd....

en weten je ouders wel dat je blowt???
Das helemaal niet waar, ik blow al vanaf mij 14e een keer per maand maar ik zo stoppen wanneer ik wil en ik heb helemaal geen drang om te blowen!
Oud 12-07-2003, 09:06
XxxSum41xxX
XxxSum41xxX is offline
Citaat:
Mja Dat Was Het ThnQ
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tha Blow Instructor

Hey ik heb wel wat tips voor je!
Ik blow al vanaf mijn 14 en heb er geen spijt van ofzo maar ik zal je ff et een ent ander uitleggen.

- Blow nooit alleen, altijd met een of een paar vrienden(nen)
- Neem altijd iets van cassis of redbull ofziets mee om het water in je speeksel terug te krijgen. Afentoe word er dan alleen nog slijm aan gemaakt waardoor je alleem maar wit schuim om hoog haalt en het pijn doet als je slikt. Altijd fruitsap bij je hebben dus!
- Die vreet kick valt wel mee, ik zou iets van boterhammen en een zak ships mee nemen en dan relaxt met z'n allen hem op eten.
- Je kleren gaan inderdaad stinken maar dat is opzich niet zo erg als je jezelf eerst ff lekker laat uitwaaien, je moet gewoon ff douche en je handen wassen!!! Je vingertoppen ruiken dan gigantisch naar wat er ook in je jointje zat!
- Stop optijd! Nooit doorgaan omdat je vrienden het ook doen. Als je denkt dat je genoeg hebt stop dan ook. Teveel is teveel. Iedereen krijgt meestal wel eenkeer een badtrip dan moet je overgeven en voel je je misselijk maar dat komt omdat je dan te veel op hebt. Dus doe rustig aan.
- En ga na het blowen even lekker met zijn alle int gras liggen ofzo!

Groetjes Mij!
Oud 12-07-2003, 11:01
Wasp
Wasp is offline
Ik sluit dit topic aangezien de topicstarter blijkbaar niet meer is geinteresseerd (of al op vakantie is ), + het feit dat iedereen offtopic gaat. Kom op, als je dan offtopic wil gaan, doe dat dan via PM. Daar is dat voor bedoeld!

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten