Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik trip eigenlijk altijd wel van wiet, althans, ik beland echt in die dromerige staat (vergelijkbaar met de zweverigheid van paddo's maar dan in mindere mate). Is dat zo vreemd? Volgens mij ligt het aan twee factoren; 1) ik rook het altijd puur en 2) ik gebruik geregeld andere psychedelica.
||
Citaat:
|
*ahum* skunk is een van de sterkste soorten... vraag maar na bij je local coffee shopje.
en nog een *ahum* van wiet (met name van skunk) kan je WEL gaan trippen (trillen is een lichte vorm van trippen). het enige wat er niet kan gebeuren bij wiet is dat je in je trip blijft hangen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en als je net bent begonnen, dan voel je dat de stress al word verdrongen
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Echte sterke wiet is big bang (silver haze x northernlightX) Nevel haze (pure haze), hawain haze (ook pure haze) en hollands highest haze, kosten zijn 8, 13 en 20 per gram. 1 trekje van een hollands highest haze joint en je voelt er echt gelijk wat van, die highhijd opkomen, ik heb ook weleens 0.25 (5 euro) gram ervan opgerookt in een pijp, en ik was echt helemaal weg, openeye hallucinaties zoals kleurveranderingen en lichte patronen. Bij de 2'de kamer hebben ze Dutch moonshine hasj voor 26 (!!!) euro per gram. Dat is de sterkste hasj die je in Nederland kan kopen op het moment denk ik, staat ook 'psychedelic high' bij de omschrijving. dus geloof me, skunk is echt totaal niet 1 van de beste, je coffeeshop lult uit zn nek, kom een keer naar Amsterdam en je zult 100'den wietsoorten vinden die beter zijn. |
![]() |
|
Wat d8t je van (als je geen voorgedraaide hebt)...
een tipje ![]() een vloeitje ![]() en je zakje ![]() that is it.. (verder niet met een lege maag gaan blowen ![]() veel suc6 ![]() niet dat k blow ofzo... connecties ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Tha Blow Instructor Hey ik heb wel wat tips voor je! Ik blow al vanaf mijn 14 en heb er geen spijt van ofzo maar ik zal je ff et een ent ander uitleggen. - Blow nooit alleen, altijd met een of een paar vrienden(nen) - Neem altijd iets van cassis of redbull ofziets mee om het water in je speeksel terug te krijgen. Afentoe word er dan alleen nog slijm aan gemaakt waardoor je alleem maar wit schuim om hoog haalt en het pijn doet als je slikt. Altijd fruitsap bij je hebben dus! - Die vreet kick valt wel mee, ik zou iets van boterhammen en een zak ships mee nemen en dan relaxt met z'n allen hem op eten. - Je kleren gaan inderdaad stinken maar dat is opzich niet zo erg als je jezelf eerst ff lekker laat uitwaaien, je moet gewoon ff douche en je handen wassen!!! Je vingertoppen ruiken dan gigantisch naar wat er ook in je jointje zat! - Stop optijd! Nooit doorgaan omdat je vrienden het ook doen. Als je denkt dat je genoeg hebt stop dan ook. Teveel is teveel. Iedereen krijgt meestal wel eenkeer een badtrip dan moet je overgeven en voel je je misselijk maar dat komt omdat je dan te veel op hebt. Dus doe rustig aan. - En ga na het blowen even lekker met zijn alle int gras liggen ofzo! Groetjes Mij! ![]()
|
![]() |
|
Ik sluit dit topic aangezien de topicstarter blijkbaar niet meer is geinteresseerd (of al op vakantie is
![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Vreemde wiet ervaring! Bordengooier | 12 | 01-11-2016 13:18 | |
Drugs & Alcohol |
Steeds meer blowen MarcWeller | 16 | 15-05-2013 16:31 | |
Drugs & Alcohol |
Deelnemers gezocht voor de Wiet-Check! Wiet-Check | 1 | 26-01-2012 18:05 | |
Drugs & Alcohol |
vreemde wiet ervaring (2e keer) Captainmorgan | 5 | 18-08-2011 23:33 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Drugs & Alcohol |
Wietplantje bijna droog, en nu? (ouders) Verwijderd | 17 | 04-12-2002 17:12 |