Advertentie | |
|
![]() |
|
- mn lessen goed voorbereiden
- mn huiswerk van natuurkunde maken - op tijd beginnen aan mn profielwerkstuk - vaak bij mn tante gaan logeren (voor wiskunde, natuurkunde en profielwerkstuk) En het belangrijkste: slagen natuurlijk!!!!!!! (daar doe je het allemaal toch voor)
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 20:59. |
![]() |
|
Me in de klas mengen, desnoods in het begin een toneelstukje opvoeren dat ik heel spontaan enzo ben. Ik kom immers in een nieuwe klas en ik wil niet bij de sukkels horen, ik wil 'een van de groep' zijn.
Dat vind ik eigenlijk het belangrijkste. Het zal qua stof ook wel zwaarder worden maar het is niet zo dat ik moeite heb om mn werk te maken enzo. Verder.. tja... hetzelfde verhaal voor gym. Toneelstukje opvoeren en gewoon doen. Ik weet dat het leven dan heel wat makkelijker word als ik het gewoon doe en me niet interesseer hoe anderen erover denken. Pff dat zal een zware start worden.. zo anders dan het veiligste doen... Edit: nu lijkt het net of ik verder een super-leerpik ben.. Dat is niet zo hoor. Ik moet eigenlijk ook -plannen (voor toetsen) -mn kamer opgeruimd houden zodat ik huiswerk KAN maken. Maar ik vind dit hierboven toch wat belangrijker. Ik denk dat ik daardoor zowiezo mn instelling voor school zal veranderen. Dat zegt mn moeder tenmisnte, dat als alles goed en fijn is, dat je dan ook meer energie hebt.
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 13:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mijn vader loopt altijd achter me aan te rennen zovan:heb je nog wiskunde???!!! het is goed bedoeld hoor maar vind eht altijd zo saai ![]() maar was pas eindje met hem gaan fiesten ![]() en ik had pas vakantie gekregen dus hij zei vannuh... "lekker he dat je nu vakantie hebt?" ik zo:" ja zeker" hij zo:" Maar ook in het volgende jaar kom je steeds bij me met je wiskunde he?! ik: "ja tuurlijk" ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 02-07-2003 om 15:44. |
![]() |
|
MIJN GOEDE VOORNEMENS...
1. niet dagelijks te laat komen ![]() 2. huiswerk goed en volledig doen 3. meedoen in de les 4. niet weer me mobiel aan laten staan (grrr, was 2 weken kwijt) 5. met wiskundehuiswerk naar me vader gaan ![]() 6. toch maar eens in actie komen met LO ![]() ![]() 7. niet meer er uitgestuurd worden (heb ongeveer 7 uur na moeten komen afgelopen jaar) ![]() 8. mijn aantekeningen bij geschiedenis overnemen.. 9. minstens 1 pen meenemen (kwam op school voor toetsen, khad nog geen eens 1 pen bij me ![]() 10. nog beter me best doen ![]() IK WEET NU AL DAT IK DIE GOEDE VOORNEMENS NIET HAAL, MAARJA, HET VALT TE PROBEREN! ![]()
|
![]() |
Hehe echt grappig, iedereen komt met allemaal goede voornemens zoals harder werken etc. Ben ik dan de enige die niet met goede voornemens komt?
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb gewoon besloten dat een 6/7 ook goed is en niet altijd een 8+ nodig is en daar gingen mijn ouders ook mee akkoord. Dus lang leven de buitenschoolse activiteiten <=> daar leer je meer van ![]() |
![]() |
|||
[QUOTE]marianne22 schreef op 01-07-2003 @ 17:26:
![]() ![]() Nee ik zou het ook niet doen als ik jou was... ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() (Quoten gaat ffe k** vandaag, sorry marianne22...)
|
![]() |
1. alles netjes in mijn agenda zetten en belangrijke dingen met een kleurtje aanstrepen
2. alles netjes op schrijven in je schrift... 3. nergens 'schijt' aan hebben... 4. beter leren....want de hele tijd net overgaan is ook niet leuk... 5. mn kamer netjes houden zodat ik plek heb om mn schriften en die grote boeken neer te kunne leggen...*oef* heb al zon klein bureau... 6. mee doen in de les 7. leren vooruit plannen...bijv.: Als ik iets in het weekend niets te doen heb dan ga ik huiswerk maken voor de volgende week.... 8. alles leggen op een vast plek...maar ja...soms ben je zo gehaast dan hebbie geen tijd om het ergens neer te leggen.... 9. mn woordjes voor duits, engels en frans beter en EERDER leren ![]() zo heb ik er nog wel meer te verzinnen maar niet op dit moment Gr. kuzz gangstaJP |
![]() |
|
1. Aantekeningen maken;
2. Leesbaar schrijven; 3. Alles in één mapje bewaren en geen losse blaadjes; 4. Huiswerk op tijd maken; 5. Steeds leren, dus niet pas beginnen met leren als er een proefwerk of schoolexamen is; 6. Gedachten bij de les proberen te houden (ik dwaal steeds af naar the object of my fantasies ![]() ![]() 7. Niet teveel gaan kliederen in mijn agenda en op het kaftpapier van mijn boeken; 8. Proberen te vermijden dat ik dingen ga uitstellen. Zo, da's wel een hele waslijst! ![]() ![]() Ripper
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|