Oud 12-04-2002, 23:10
Balance
Balance is offline
een beetje een raar (en lang) verhaal dit misschien en ik weet ook niet of het hier wel hoort, maar toch:

vandaag moest ik een half uur op de trein wachten en het was al helemaal donker, toen er een man naast me kwam zitten. hij zei eerst dat ie 21 was, maar later maakte hij fouten waardoor bleek dat hij iets van 23 of 25 moet zijn geweest...
al heel snel ging hij praten over 'als jij mijn vriendin zou zijn, dan...' en het eindigde met 'als jij m'n vriendin bent'... hij ging er dus al helemaal vanuit dat ik iets met hem zou willen ofzo... daarom begon hij ook over relaties te spreken en dat hij leeftijdsverschillen niet erg vond, in ieder geval neit bij ons, want wij zouden goed bij elkaar passen..
hij noemde me konstant z'n schatje en zei dat ie van me hield, terwijl ik heel die gast niet ken! hij bleef maar doorgaan over wat ie allemaal niet zou kopen als ik met hem uitging en over hoe lief hij me wel neit vind. ik raakte er echt onwijs bang van, het was ook echt zo'n eng type, waar je liever om heen loopt....
hij probeerde wel telkens dichterbij me te komen en met z'n hand me aan te raken, maar ik schoof elke keer weg waardoor het hem niet lukte. als er iemand anders langs liep begon hij te fluisteren, net of iemand anders het niet mocht horen...

op zich is het allemaal niet zo erg denk ik nou, want het was toch alleen praten wat hij deed, maar ik was er echt onwijs van van slag, heb huilend met m'n vriendin aan de telefoon gezeten en denk de hele avond aan niets anders! ik vond het gewoon zo ontzettend eng!!!!!
maar dan toch snap ik het niet van mezelf, ik bedoel: er is helemaal niets gebeurt!

heeft er iemand ook zoiets meegemaakt ofzo of is het nou echt zo stom van mij?

onwijs bedankt als je reageert!
Oud 12-04-2002, 23:28
Lotus11
Lotus11 is offline
Dit is dus helemaal niet stom. Het kan heel goed dat je daar overstuur van raakt. Zoiets verwacht je natuurlijk helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 06:45
Verwijderd
Ik kan het me goed voorstellen er lopen nogal wat enge mensen rond!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 06:58
Verwijderd
"En toen bleek haar wereld niet zo veilig als ze dacht" .. logisch dat je overstuur bent.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 10:19
fruitmand
fruitmand is offline

ik heb hetzelfde gehad hier in de metro. Er was ook een man, ongeveer 23, die zo met me omging. En ik probeerde hem gewoon te negeren, maar hij blijf maar doorgaan over hoe leuk hij me vond, en hoe hij met me wou zoenen enzo. En toen stond ik op, en ging ik ergens staan waar er meer mensen waren, en toen liep hij achter me aan en deed hij alsof hij echt mn vriend was en sloeg zn arm om me heen en gaf me een zoen op mn wang. Ik begon toen echt te schreeuwen van "rot op of ik bel de politie!" en hield mn hand op alsof ik hem ging slaan. Ik sweer het, als ie toen niet was weggegaan had ik hem verrot geschopt en geslaan...
ik ben echt nog nooit zo bang geweest.
het erge was dat er zoveel mensen om me heen waren en ze helemaal niets deden
en het klinkt helemaal niet zo eng als je het leest, maar als je met zo'n iemand daar staat...het is echt vreselijk. Ik begrijp dus hoe je je voelt.
Oud 13-04-2002, 12:09
lady of the dark
lady of the dark is offline
Heette die kerel soms Ramon? Ik heb eens via internet zo contact gehad met iemand, het begon allemaal heel leuk, maar hij deed steeds gekker, hij zei dat 'ie verliefd op me was en me mooi vond. (Hij had mij nog nooit gezien, zelfs niet op een foto)
Ik denk dat die kerel in de metro net zo'n figuur was als Ramon. Ramon kon ik nog blokken, maar dat kon jij met die kerel vanzelf niet. Ik kan me voorstellen dat je bang was. Ik denk dat hij niet helemaal fijn was en zooo graag een vriendinnetje wou dat hij je op die manier probeerde te versieren.
Oud 13-04-2002, 12:22
Balance
Balance is offline
ik ben blij dat jullie zo reageren, ik zat namelijk gisteren nadat ik m'n vriendin gebeld had te denken dat ik me eigenlijk maar aanstelde omdat er niet écht iets gebeurd was. hij praatte alleen maar!
maar toch was ik dus echt super bang!!

gelukkig is het dus niet raar ofzo, bedankt iig voor de reacties!
Oud 15-04-2002, 00:17
Sheridan
Sheridan is offline
Hatelijk he als enge mannen naast je komen zitten,
Ik heb het ook eens meegemaakt,
Ik zat in de trein, kwam er zo,n engerd naast me zitten,
zei die je bent mijn droomvrouw, ik hou van je, en blablabla,
en hij pakte ook me hand vast ik zei zo hou op heb hier geen zin in, maar daar ging die niet op in, pffff ben opgestaan,
en ergens anders gaan zitten,
en hield me goed verborgen, want die engerd was me ook nog aan het zoeken,
toen ik op het perron liep had die me weer gespot kwam die aangerend, vroeg die me telefoonnummer, hahaha ik heb die idioot een heel ander nummer gegeven was ik teminste van hem af.....sukkel dat die was, wat een loser,
ja sommige jongens denken dat ze alles met een meisje kunnen doen, dus echt niet met mij he,
maar in ieder geval, je bent niet de enige...die dit heeft meegemaakt.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 00:35
JJzD
JJzD is offline
ik zit te denken aan borderline van die genoemde personen??

enorme ongegronde verafgoding van mensen??
Oud 16-04-2002, 10:25
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Ik heb dit dus echt zooo vaak gewoon het is niet leuk meer. Het domme is dat het altijd mannen van rond de 30 of zelfs 40 zijn die meteen willen trouwen of zeggen dat ik het mooiste meisje ben dat ze ooooooooooit hebben gezien
3 Keer hebben ze achter mijn telefoonnummer weten te komen en ik heb dus een tijd echt de telefoon niet op willen nemen.

Het stomme is , dat IK dacht dat het aan mij lag, dat ik ze naar me toe trok als het ware.

Mensen in de bus zie je dan ook gewoon naar je kijken van "ha ha eigen schuld"

Maar ja, zijn gewoon vage mensen en die kom je gewoon af en toe wel eens tegen, maar eng zijn ze soms wel.
Oud 16-04-2002, 13:21
damaetas
damaetas is offline
dat is ook gewoon ontzettend eng, brr, vooral als er ni veel volk in de buurt is. gelukkig is er nix ergs gebeurd
Oud 16-04-2002, 13:40
Verwijderd
Nou ja,
Ookal is er volk in de buurt dan kunnen die mensen nog niets doen
Uit angst ofzo, Dat ze bangz ijn dat die jongen HUN iets doen en ondertussen lekker zo'n meisje laten zitten mee zo'n viezerd..
Egoistische mensen lopen er tegenwoordig rond..
pfff
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 14:54
damaetas
damaetas is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Nou ja,
Ookal is er volk in de buurt dan kunnen die mensen nog niets doen
Uit angst ofzo, Dat ze bangz ijn dat die jongen HUN iets doen en ondertussen lekker zo'n meisje laten zitten mee zo'n viezerd..
Egoistische mensen lopen er tegenwoordig rond..
pfff
jep idd, das best wel droevig

"it' a sad sad planet"
Oud 16-04-2002, 15:16
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
linda85 schreef:

heeft er iemand ook zoiets meegemaakt ofzo of is het nou echt zo stom van mij?
Je stelt je zeker niet aan... Ik heb het ook al meerdere keren meegemaakt...en tis niet prettig. Zeker niet als ze tot je huisdeur mee lopen... En mensen in de buurt scheelt idd niks, ze zien niks of doen net of ze niks zien...
Oud 16-04-2002, 15:45
Verwijderd
Ja Zoooooooooooooooo Vreeeeeeeselijk egoistisch

Ik kan me er zo kwaad/druk om maken maar dat ga ik nu toch maar niet doen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 17:32
rabecca
rabecca is offline
Ik heb er vannacht over gedroomd
nee écht waar hoor.
ik was met een groep in een soort winkelcentrum en er kwam een jongen die dat soort praatjes had van eens ben je van mij en je bent geweldig enzo bla bla toen rende ik weg en kwam ie me zoeken en niemand deed wat zelfs mijn vriendje niet die er ook bijstond..
Ik werd in paniek wakker man!
Het dus echt niet raar als je er zo van geschrokken bent hoor
Ik schrik al van een droom laat staan in het echt!
Oud 16-04-2002, 19:27
Verwijderd
Zou ik ook behoorlijk bang van worden, gatver. Als je uitgaat of zo, en iemand zit aan je (hoewel dat niet eens zo erg is, maar toch op een negatieve manier, zonder dat je dat wilt), heb ik ook zoiets van 'gatver, gatver, gatver', loop ik hoe lang te walgen van de hele gebeurtenis...

Dit is hetzelfde, maar dan psychisch... net zo erg. Yuck.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten