Oud 07-07-2003, 21:51
Zemtec
Zemtec is offline
Na zeker een jaar heb ik het uit met een ex van me. Ondanks al die tijd nadat het is uitgegaan door middel van afstand, kan ik haar nog steeds niet vergeten. Het leek ofzij alleen mij begreep......... en ik denk nog echt vaak aan haar elke dag ...

ook lijkt het alsof elk iets en muziek me moet denken aan haar..
ik hield enorm veel van dr..

ik wordt gefrustreerd door dit, zelfs na een jaar.. in middels heeft ze een vriendje gekregen en spreek ik haar nog maar weinig.

Praten durf ik al lang niet meer over dit, want ik maak haar dan zeker in de war, en zal ze voor de zoveelste keer aangeven dat het toch niet gaat

Hoe kom ik hier in godsnaam over heen?

Vooral nu ik in een kuttijd zit, waarbij mn ouders gescheiden zijn

Vrienden heb ik genoeg, ook erg goede, maar daar heb ik al veel mee over gesproken, ik weet gewoon geen oplossing.

Misschien helpt het dat ik het nu even wegschrijf, en ik af en toe
even tot rust kan komen van dit..

*zucht*

Iemand advies?

thnx

Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 21:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2003, 21:59
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
er valt maar weinig aan te doen ben ik bang....
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:02
never mind
never mind is offline
Er is nog een topic over dit onderwerp.
Maar, ik denk dat dit probleem alleen opgelost kan worden door tijd. Probeer nieuwe vrienden (of zelfs misschien een vriendinnetje) te vinden. Als contact voor je moeilijk is verbreek het dan.

Je zal toch verder moeten...

En even bij wijze van steun: iedereen op dit forum (in ieder geval bijna iedereen...) zal dit probleem kennen. Het is heel normaal en na een tijdje zal het echt overgaan.

Jammergenoeg bestaan er geen (werkende) "hoe vergeet ik iemand van wie ik hou"-cursusen.....

Laatst gewijzigd op 07-07-2003 om 22:04.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:03
Zemtec
Zemtec is offline
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:05
Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
never mind schreef op 07-07-2003 @ 23:02:
Er is nog een topic over dit onderwerp.
Maar, ik denk dat dit probleem alleen opgelost kan worden door tijd. Probeer nieuwe vrienden (of zelfs misschien een vriendinnetje) te vinden. Als contact voor je moeilijk is verbreek het dan.

Je zal toch verder moeten...

Als ik met iemand anders uit ben geweest denk ik nog steeds aan dr contact verbreken heb ik haast gedaan, heb dr lang niet gesproken.....

en tijd.. ik ben al een jaar verder?! Hoelang heeft het dan nodig? voor iets wat erg veel voor me betekend
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:10
never mind
never mind is offline
Citaat:
Tiesto schreef op 07-07-2003 @ 23:05:
Als ik met iemand anders uit ben geweest denk ik nog steeds aan dr contact verbreken heb ik haast gedaan, heb dr lang niet gesproken.....

en tijd.. ik ben al een jaar verder?! Hoelang heeft het dan nodig? voor iets wat erg veel voor me betekend
Ja ik denk dat ze héél veel voor je betekende, en dat verschilt per persoon. Mijn voorspelling is dat je over een tijd iemand anders tegenkomt, ze is heel speciaal (lijkt waarschijnlijk absoluut niet op *haar*) je gaat met haar uit, het klikt perfect. En hoewel je altijd nog een foto van *haar* in je verborgen la houdt denk je alleen nog maar aan d'r als je iets speciaals doet/hoort/ziet of wanneer je naar de foto kijkt..

Echt vergeten zul ja haar nooit meer en als je gaat denken "ik kan haar al een jaar lang niet vergeten, ik zal nooit meer van r afkomen!!! Wat moet ik doen!? Oh nee! Oh nee!!!" wordt t er niet beter op... T beste is gewoon te accepteren dat jhe nog voor r voelt en tegelijk gewoon verder leven.
Oud 07-07-2003, 22:14
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Tiesto schreef op 07-07-2003 @ 23:05:

lees mijn topic maar niet,
wordt je vast nie beter van qua gevoel
Oud 07-07-2003, 22:15
Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
never mind schreef op 07-07-2003 @ 23:10:
Ja ik denk dat ze héél veel voor je betekende, en dat verschilt per persoon. Mijn voorspelling is dat je over een tijd iemand anders tegenkomt, ze is heel speciaal (lijkt waarschijnlijk absoluut niet op *haar*) je gaat met haar uit, het klikt perfect. En hoewel je altijd nog een foto van *haar* in je verborgen la houdt denk je alleen nog maar aan d'r als je iets speciaals doet/hoort/ziet of wanneer je naar de foto kijkt..

Echt vergeten zul ja haar nooit meer en als je gaat denken "ik kan haar al een jaar lang niet vergeten, ik zal nooit meer van r afkomen!!! Wat moet ik doen!? Oh nee! Oh nee!!!" wordt t er niet beter op... T beste is gewoon te accepteren dat jhe nog voor r voelt en tegelijk gewoon verder leven.
thnx voor je advies, ik mag hopen dat het uitkomt ofzo....
Ik begrijp je laatste gedeelte, ok dat kan ik beter niet doen, maar het voelt zo vreemd aan zonder de persoon waar je zoveel om geeft....

Ik hoop dat ik dr ooit een keer kan vergeten.. heb een tijdje gehad dat ik dacht dat ik er overeen was maar het kwam nog erger trug, dat ik nog meer aan haar dacht......

thnx anyway, dat je dit ook serieus voor me opvat
Met citaat reageren
Oud 07-07-2003, 22:16
Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
ikje17 schreef op 07-07-2003 @ 23:14:
lees mijn topic maar niet,
wordt je vast nie beter van qua gevoel

Nope ik las net je topic, en herkende enorm veel...
*zucht*
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 17:51
the_conquer
the_conquer is offline
Oh nu een moeilijke topic.

De eerste vraag die je jezelf mag stellen wil ik deze persoon echt vergeten??

Als het antwoord nee is dan zal het je niet lukken.

Is het antwoord ja ohkee dan kan ik je met onderstaande tips misschien helpen.

Kijk met verlieftheid ishet over het algemeen zo dat je alleen maar positieve dingen ziet. Kijk en zo kun je iemand vergeten door je lekker te focussen op de negatieve dingen.

(Vat de onderstaande dingen niet op als een belediging richting jouw ze komen niet echt supper over maar okee)

Immers uitgegegaan door afstand??

Klinkt gek, als ze de ware voor je was. Dan was het nog steeds aan. Denk je zelf niet? Zeker als je bedenkt dat ze niet eens met je wilt praten en maar een flauw excus geeft dat het toch niet zou werken. Immers hoe weet ze dat? Niet toch?

Kijk als zij je idee van je ware liefde is dan is het behoorlijk eenzijdig?? Er lopen zat vrouwen rond die je wel willen.

Kijk je hebt misschien de tijd van je leven met haar gehad. Maar leef eens in de toekomst. Verleden is leuk om aan te denken maar de toekomst is veel belovender en dat er leukere vrouwen rondlopen die 24/7 op jacht naar jouw zijn en dat weet jij ook donders goed.

succes nog met haar uit je hoofd te zetten. Al weet ik zeker dat je het na het lezen van dit ook wel lukt zonder succes.
Oud 08-07-2003, 19:37
stinkdiertje
stinkdiertje is offline
Heej,

Ik heb ooit eens gelezen, dat t twee keer de tijd dat je een relatie hebt gehad duurt, voordat je hem/haar vergeten bent En het ligt er ook aan wat zij/hem voor jou betekende, hoe serieus het was, en hoe gevoelig jij bent...(lang leve mn gevoelige zieltje ) Maar goed, ik ken t probleem wel, ga ook uit met andere jongens, maar al die jongens kunnen niets goed doen in mn ogen, omdat ik ze nog veels te veel vergelijk met de (in mijn ogen) perfecte jongen...

Nou toen het dus uit was met mn ex heb ik een lijstje gemaakt van ze negatieve eigenschappen (alles stomme dingen opgeschreven) en het hielp wel een beetje, want ik zie nu al zelfs negatieve dingen aan hem...jaja hoe goed??!

Maar ja ik hoop dat je hier iets aan hebt, maar je zult het grootste deel toch zelf moeten doen..helaas...maar ik houd me vast aan de gedachte dat er ooit weer een nieuwe liefde zal komen
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:22
Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
the_conquer schreef op 08-07-2003 @ 18:51:
Oh nu een moeilijke topic.

De eerste vraag die je jezelf mag stellen wil ik deze persoon echt vergeten??

Als het antwoord nee is dan zal het je niet lukken.

Is het antwoord ja ohkee dan kan ik je met onderstaande tips misschien helpen.

Kijk met verlieftheid ishet over het algemeen zo dat je alleen maar positieve dingen ziet. Kijk en zo kun je iemand vergeten door je lekker te focussen op de negatieve dingen.

(Vat de onderstaande dingen niet op als een belediging richting jouw ze komen niet echt supper over maar okee)

Immers uitgegegaan door afstand??

Klinkt gek, als ze de ware voor je was. Dan was het nog steeds aan. Denk je zelf niet? Zeker als je bedenkt dat ze niet eens met je wilt praten en maar een flauw excus geeft dat het toch niet zou werken. Immers hoe weet ze dat? Niet toch?

Kijk als zij je idee van je ware liefde is dan is het behoorlijk eenzijdig?? Er lopen zat vrouwen rond die je wel willen.

Kijk je hebt misschien de tijd van je leven met haar gehad. Maar leef eens in de toekomst. Verleden is leuk om aan te denken maar de toekomst is veel belovender en dat er leukere vrouwen rondlopen die 24/7 op jacht naar jouw zijn en dat weet jij ook donders goed.

succes nog met haar uit je hoofd te zetten. Al weet ik zeker dat je het na het lezen van dit ook wel lukt zonder succes.
thnx hier heb ik errug veel aan.

* heeft tijd nodig om hier over na te denken dan reply ik *
Met citaat reageren
Oud 08-07-2003, 21:23
Zemtec
Zemtec is offline
Citaat:
Sannepanne schreef op 08-07-2003 @ 20:37:
Heej,

Ik heb ooit eens gelezen, dat t twee keer de tijd dat je een relatie hebt gehad duurt, voordat je hem/haar vergeten bent En het ligt er ook aan wat zij/hem voor jou betekende, hoe serieus het was, en hoe gevoelig jij bent...(lang leve mn gevoelige zieltje ) Maar goed, ik ken t probleem wel, ga ook uit met andere jongens, maar al die jongens kunnen niets goed doen in mn ogen, omdat ik ze nog veels te veel vergelijk met de (in mijn ogen) perfecte jongen...

Nou toen het dus uit was met mn ex heb ik een lijstje gemaakt van ze negatieve eigenschappen (alles stomme dingen opgeschreven) en het hielp wel een beetje, want ik zie nu al zelfs negatieve dingen aan hem...jaja hoe goed??!

Maar ja ik hoop dat je hier iets aan hebt, maar je zult het grootste deel toch zelf moeten doen..helaas...maar ik houd me vast aan de gedachte dat er ooit weer een nieuwe liefde zal komen
het voelt inderdaad zo alsof ja zij het was die alles perfect maakte in mn leven...... wrom I dunno.. mjah ik denk ook hier bij na en reply morgen een keer.

lief thnx
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 19:51
ireentjuhp
ireentjuhp is offline
hey!!
ik zit ook met ongeveer hetzelfde probleem!ik kan hem gewoon niet vergeten! het is echt verrekte moeilijk! maar ik probeer gewoon hem te vergeten , het zal hoop ik toch wel overgaan!!!
ik kijk gewoon zoveel naar andere jongens , en misschien kom ik binnenkort weleens een nog leukere jongen tegen!
sterkte d'r mee!!!
xxxxxx
Met citaat reageren
Oud 09-07-2003, 23:20
AtHell
AtHell is offline
Ga wiet roken op dagelijkse basis, je zult zien dat je heel veel vergeet .
Oud 10-07-2003, 00:26
Ik > Jij
Ik > Jij is offline
People only know how to fall in Love, not how to fall out of Love..

Misschien is Liefde dan toch eeuwig?

Maar goed, hier heb je niets aan, misschien kan je hopen dat de Tijd je helpt haar te vergeten..
Ireentjup - voor jou ook hetzelfde.. Veel Succes beide, jullie zijn niet de enige, ik ervaar hetzelfde...
Oud 10-07-2003, 18:14
Misses QT
Misses QT is offline
Ik vrees voor je dat er niet zo veel aan te doen VALT.. je ouders zijn gescheiden en dat is gewoon enorm kut, ik kan er over mee praten. En dat je vriendin weg is, daar is ook niks aan te doen..
Wat ik je aan raadt is met je vrienden praten (dat helpt bij mij altijd met alles, wat er ook mis is) en dag voor dag leven. Op een dag zul je je weer goed voelen, dat weet ik zeker!
En mocht je je ondertussen kut voelen.. dan plaats je toch gewoon weer een post Hebben wij hier ook wat te kletsen..

Heel veel suc6 en sterkte met alles...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten