Oud 10-07-2003, 20:40
Riconoscente
Riconoscente is offline
Wat vinden jullie van de op dit moment in Amerika sterk groeiende lifestyle met de naam 'fecism' waarin het de gewoonte is elkaars (en ook eigen) ontlasting en urine respectievelijk op te eten en te drinken, bepaalde poepgoden te vereren (ja daar lach je nu misschien om, maar voor deze lifestyle bestaan die echt), en voor die poepgoden bepaalde bezweringen uit te voeren omdat ontlasting helende en energierijke elementen zou bevatten? Ook is men het gewoon, als we het over seks gaan hebben, poep- en plasseks te hebben en het openlijk buiten in natuurrijke omgevingen te doen. Veel aanhangers van deze leefstijl eten geen vlees en/of dierlijke producten, omdat zij menen dat dieren beter tot hun recht komen als zij uitwerpselen kunnen produceren.

Persoonlijk weet ik niet wat ik ervan moet denken. Het is iig enigszins doorgeslagen!

Binnenkort komt hierover een reportage op één van de twee grote Belgische zenders, ik weet niet precies wanneer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2003, 20:44
]{ing
]{ing is offline
gewoonweg goor
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:45
flipm0
flipm0 is offline
Hahahahahaa het is wel grappig maar dat is toch gewoon ranzig!
Oud 10-07-2003, 20:47
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik weet het niet,
ik heb er wat over gelezen en deze mensen beweren dat er feces werkelijk niet zo smerig is als wij denken,
bovendien zou het heel helend zijn en zou het helpen tegen allerlei kleine kwaaltjes (en ook tegen kanker)

het idee vinden wij, natuurlijk, goor maar zou dat niet aan ons liggen?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:50
beuk
beuk is offline
Vies.

Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 21:47:
Ik weet het niet,
ik heb er wat over gelezen en deze mensen beweren dat er feces werkelijk niet zo smerig is als wij denken,
bovendien zou het heel helend zijn en zou het helpen tegen allerlei kleine kwaaltjes (en ook tegen kanker)
Is daar ooit onderzoek naar gedaan? Het lijkt me uit de lucht gegrepen..

Citaat:
het idee vinden wij, natuurlijk, goor maar zou dat niet aan ons liggen?
Tja, sommige dieren doen het ook. Maar alles went. Ik kan alleen de gedachte erachter niet helemaal bevatten.
Oud 10-07-2003, 20:51
Verwijderd
Probeer jij het anders ff uit en dan doe jij verslag

(Dit is dus tegen Rinoscente...maar Beuk moet er weer zo nodig tussen gaan staan dat dat niet meer duidelijk is)

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 20:53.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:52
beuk
beuk is offline
Citaat:
stefano schreef op 10-07-2003 @ 21:51:
Probeer jij het anders ff uit en dan doe jij verslag
met foto's
Oud 10-07-2003, 20:53
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik ben wel voor plas- en/of poepseks met een eventuele vriendin hoor.

Geïnteresseerden?

Ik vind het namelijk helemaal niet zo'n vies idee...
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:55
Verwijderd
Nee bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 20:56
Verwijderd
Had je deze trouwens niet beter op Eten & Drinken kunnen zetten?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:19
Fade of Light
Fade of Light is offline
pis heeft (Vanwege bacterien ofzo) geloof ik wel enigzins een "genezende" werking (op o.a. wratten). Maar om het op te zuipen of schijt te eten...

Als het zo gezond was, waarom komt het dan UIT ons lichaam? Die amerikanen zijn gewoon achterlijk en dit past er perfect bij. In ieder geval niet serieus te nemen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:29
Verwijderd
Plas vind ik niet echt vies (nee ik proef mn zeik niet), behalve die na-meur in tunnels en dergelijke pisplekjes. Maar ik heb geen behoefte om het te consumeren.

Stront kijk ik liever niet naar, en ik wil er ook niet aan wennen.

Dus ik vind het maar een buitengewoon vreemde "lifestyle".

Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 21:32.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 21:34
Jules
Jules is offline
Ik scheet net een pijl naar links!

En ik geloof dat het een voorteken was. Is er geen site waar ik me aan kan melden bij die clan daaro?
Oud 10-07-2003, 21:53
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Sooz schreef op 10-07-2003 @ 22:34:
Ik scheet net een pijl naar links!

En ik geloof dat het een voorteken was. Is er geen site waar ik me aan kan melden bij die clan daaro?
www.I-P00-0N-Y00.com
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:00
Jules
Jules is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-07-2003 @ 22:53:
www.I-P00-0N-Y00.com
Helaas:

De pagina kan niet worden weergegeven.
De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen.

--------------------------------------------------------------------------------

Probeer het volgende:

Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw.

Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt.

Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft.
Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt.
Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden,
kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken.
Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd.
Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in.
Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen.

Kan de server niet vinden of DNS-fout
Internet Explorer

Oud 10-07-2003, 22:00
GRRR
GRRR is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 21:53:
Ik ben wel voor plas- en/of poepseks met een eventuele vriendin hoor.

Geïnteresseerden?

Ik vind het namelijk helemaal niet zo'n vies idee...

ik schud nooit jouw hand
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:26
Verwijderd
Ik vind het niet zo'n smakelijk idee.. denk niet dat het zo snel mn lifestyle zal worden.. denk eigenlijk dat het nooit mn lifestyle zal worden..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 22:29
GRRR
GRRR is offline
dit is denk ik een vermomde contact advertentie van Rico.

gezocht: V. 16-20. lief leuk spontaan & into p&p sex.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-07-2003 @ 22:19:
pis heeft (Vanwege bacterien ofzo) geloof ik wel enigzins een "genezende" werking (op o.a. wratten). Maar om het op te zuipen of schijt te eten...
Pis is steriel hoor...tenminste, op het moment dat het je lichaam verlaat. Het is juist zo dat de aanwezigheid van bacteriën in je pis een teken is dat je heel erg ziek bent.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:48
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 00:27:
Pis is steriel hoor...tenminste, op het moment dat het je lichaam verlaat. Het is juist zo dat de aanwezigheid van bacteriën in je pis een teken is dat je heel erg ziek bent.
hmm, wat is het dan...ikke niet weet. Ik ben niet zo goed in Bio, kun je dan vertellen wat het juist wel is?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2003, 23:55
Cocksparrer
Cocksparrer is offline
Citaat:
Riconoscente schreef op 10-07-2003 @ 21:40:
Veel aanhangers van deze leefstijl eten geen vlees en/of dierlijke producten, omdat zij menen dat dieren beter tot hun recht komen als zij uitwerpselen kunnen produceren.
Altijd weer die vegetariers he?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:13
rodina
rodina is offline
Citaat:
beuk schreef op 10-07-2003 @ 21:50:

Tja, sommige dieren doen het ook. Maar alles went. Ik kan alleen de gedachte erachter niet helemaal bevatten.

Klopt, vanwege de bouwstoffen/voedingstoffen, voornamelijk jonge beesten.

Ik bedank verder.
Oud 11-07-2003, 09:30
Riconoscente
Riconoscente is offline
Mijn hond eet -serieus- altijd uit de kattenbak!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Riconoscente schreef op 11-07-2003 @ 10:30:
Mijn hond eet -serieus- altijd uit de kattenbak!!
Die van mij ook, ze ruikt nu niet bepaald lekker uit haar bek. Ik denk dat het op mensen wel hetzelfde effect zal hebben. Erg vies hoor, typisch Amerikaans zou ik bijna zeggen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 11-07-2003 @ 00:48:
hmm, wat is het dan...ikke niet weet. Ik ben niet zo goed in Bio, kun je dan vertellen wat het juist wel is?
Dat pis een genezende werking heeft heb ik eigenlijk nog nooit zo gehoord. Ik kan het me ook haast niet voorstellen. Het is immers afvalstof, daarom verlaat het je lichaam. Je lichaam kan er onmogelijk nog meer stoffen uithalen dan het al gedaan heeft...alleen het absoluut overbodige gaat eruit. Er zit dus niets meer in die pis waar je nog iets aan zou kunnen hebben, lijkt me.

In ieder geval zijn alle verhalen over gorgelen met ochtendurine wat zo gezond zou zijn, hartstikke onwaar. Pis is gewoon afvalstof, net als poep. Dat pis in eerste instantie wel steriel is en poep niet, maakt niet uit. Het is allebei spul waar je lichaam niks mee kan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 10:01
Ogthala
Ogthala is offline
Een fabeltje

Urineer op uw brandnetelblaar om de genezing hiervan te bespoedigen.

Waar of onwaar, vraag ik u, doctorandus/professor in spe?
Oud 11-07-2003, 12:01
zwoesj
zwoesj is offline
vies, maar eigenlijk geloof ik er niets van
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 12:41
Avelon
Avelon is offline
Citaat:
Ogthala schreef op 11-07-2003 @ 11:01:
Een fabeltje

Urineer op uw brandnetelblaar om de genezing hiervan te bespoedigen.

Waar of onwaar, vraag ik u, doctorandus/professor in spe?
helend lijkt me niet?
maar er zit wel ammonia in dat wel tegen die jeuk helpt
dacht ik..

en tja ik zou niet echt dat soort dingen doen..zeker geen poep. als je nou ergens zit. op een boot enzo. en je kan dus niets drinken..
Oud 11-07-2003, 12:45
Bamblerose
Bamblerose is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 10:57:
Je lichaam kan er onmogelijk nog meer stoffen uithalen dan het al gedaan heeft...alleen het absoluut overbodige gaat eruit. Er zit dus niets meer in die pis waar je nog iets aan zou kunnen hebben, lijkt me.

Het is allebei spul waar je lichaam niks mee kan.
Wat je hier zegt is alleen niet waar. Er zitten absoluut nog bruikbare stoffen in urine, alleen op dat moment heeft het lichaam er niets meer aan.

Een voorbeeld: Als je meer drinkt, heb je met dezelfde lichamelijke inspanning, meer urine. Toch is water iets waar je lichaam nog iets mee kan, want verhoog je de lichamelijke inspanning, dan wordt het water uit de blaas weer geresorbeerd. Zo gaat het idem dito met andere stoffen.

Dus 's nachts wanneer de lichamelijke inspanning laag is, zullen er waarschijnlijk meer op zich bruikbare stoffen in de blaas komen en 's ochtends uitgeplast worden.
Oud 11-07-2003, 12:59
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-07-2003 @ 10:57:
Dat pis een genezende werking heeft heb ik eigenlijk nog nooit zo gehoord. Ik kan het me ook haast niet voorstellen. Het is immers afvalstof, daarom verlaat het je lichaam. Je lichaam kan er onmogelijk nog meer stoffen uithalen dan het al gedaan heeft...alleen het absoluut overbodige gaat eruit. Er zit dus niets meer in die pis waar je nog iets aan zou kunnen hebben, lijkt me.

In ieder geval zijn alle verhalen over gorgelen met ochtendurine wat zo gezond zou zijn, hartstikke onwaar. Pis is gewoon afvalstof, net als poep. Dat pis in eerste instantie wel steriel is en poep niet, maakt niet uit. Het is allebei spul waar je lichaam niks mee kan.
nou, als het zo steriel is, dan lijkt het me wel een mogelijkheid te hebben tot desinfecteren? (dus niet opzuipen o.i.d.)
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 13:30
Stevill
Stevill is offline
En er is verschil tussen buiten en binnenkant van het lichaam urine gaat door een aantal organen heen welke de door hun bruikbare stoffen opnemen, de resterende stof zou dus goed bruikbaar kunnen zijn voor delen waar het niet langs is geweest om maar even zo te zeggen.

Maarja en voor de clan 'k wens ze een warm leven toe, maar verder als me sig en het bewonderen gaat de p00p bij mij niet.
Oud 11-07-2003, 13:50
pillbox tales
pillbox tales is offline
Citaat:
Avelon schreef op 11-07-2003 @ 13:41:
helend lijkt me niet?
maar er zit wel ammonia in dat wel tegen die jeuk helpt
dacht ik..

en tja ik zou niet echt dat soort dingen doen..zeker geen poep. als je nou ergens zit. op een boot enzo. en je kan dus niets drinken..
meestal is t zo dat wanneer je op n boot zit er veeeeeel water in de buurt is
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 08:30
dystopia
dystopia is offline
ik hoorde laatst dat in poep vitaminen zitten. Ik denk dat daarmee ook is bewezen dat frikandellen gezond zijn.
Oud 12-07-2003, 10:28
Verwijderd
Lees "De 120 dagen van Sodom" maar eens. Wat daar allemaal
beschreven wordt...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:03
feline
feline is offline
't zijn toch afvalstoffen ?
Ik zie niet in waarom je daar nog iets mee zou doen.
Oud 12-07-2003, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Bamblerose schreef op 11-07-2003 @ 13:45:
Wat je hier zegt is alleen niet waar. Er zitten absoluut nog bruikbare stoffen in urine, alleen op dat moment heeft het lichaam er niets meer aan.

(...)
Je hebt helemaal gelijk.

Citaat:
Fade of Light schreef:
nou, als het zo steriel is, dan lijkt het me wel een mogelijkheid te hebben tot desinfecteren? (dus niet opzuipen o.i.d.)
Waarom zou iets steriels desinfecterend werken? Het bevat geen bacteriën, dat wil zeggen steriel, maar dat heeft niets met het stoppen van een infectie te maken.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2003, 11:41
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 11-07-2003 @ 14:30:
En er is verschil tussen buiten en binnenkant van het lichaam urine gaat door een aantal organen heen welke de door hun bruikbare stoffen opnemen, de resterende stof zou dus goed bruikbaar kunnen zijn voor delen waar het niet langs is geweest om maar even zo te zeggen.

Maarja en voor de clan 'k wens ze een warm leven toe, maar verder als me sig en het bewonderen gaat de p00p bij mij niet.
Live by the p00p die by the p00p.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten