Advertentie | |
|
![]() |
|
pis heeft (Vanwege bacterien ofzo) geloof ik wel enigzins een "genezende" werking (op o.a. wratten). Maar om het op te zuipen of schijt te eten...
![]() Als het zo gezond was, waarom komt het dan UIT ons lichaam? Die amerikanen zijn gewoon achterlijk en dit past er perfect bij. In ieder geval niet serieus te nemen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Plas vind ik niet echt vies (nee ik proef mn zeik niet), behalve die na-meur in tunnels en dergelijke pisplekjes. Maar ik heb geen behoefte om het te consumeren.
Stront kijk ik liever niet naar, en ik wil er ook niet aan wennen. Dus ik vind het maar een buitengewoon vreemde "lifestyle". Laatst gewijzigd op 10-07-2003 om 21:32. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. -------------------------------------------------------------------------------- Probeer het volgende: Klik op de knop Vernieuwen of probeer het later opnieuw. Controleer of u het juiste adres hebt opgegeven, als u het adres van de pagina in de adresbalk hebt getypt. Als u de verbindingsinstellingen wilt controleren, klikt u op het menu Extra en vervolgens Internet-opties. Op het tabblad Verbindingen klikt u op Instellingen. De instellingen dienen overeen te komen met de instellingen die uw LAN-beheerder of Internet-provider u gegeven heeft. Microsoft Windows kan het netwerk onderzoeken en de netwerkverbindingsinstellingen automatisch bepalen, als uw netwerkbeheerder dat mogelijk heeft gemaakt. Als u wilt dat Windows de instellingen probeert te vinden, kunt u op Netwerkinstellingen detecteren klikken. Sommige websites vereisen 128-bits verbindingsbeveiliging. Klik op het menu Help en vervolgens op Info om vast te stellen welk niveau van beveiliging is geïnstalleerd. Als u een beveiligde website probeert te bereiken, dient u ervoor te zorgen dat uw beveiligingsinstellingen dit ondersteunen. Klik op het menu Extra en vervolgens op Internet-opties. Schuif naar de sectie Beveiliging op het tabblad Geavanceerd en schakel de opties SSL 2.0, SSL 3.0, TLS 1.0 en PCT 1.0 in. Klik op de knop Vorige om een andere koppeling te proberen. Kan de server niet vinden of DNS-fout Internet Explorer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In ieder geval zijn alle verhalen over gorgelen met ochtendurine wat zo gezond zou zijn, hartstikke onwaar. Pis is gewoon afvalstof, net als poep. Dat pis in eerste instantie wel steriel is en poep niet, maakt niet uit. Het is allebei spul waar je lichaam niks mee kan. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar er zit wel ammonia in dat wel tegen die jeuk helpt dacht ik.. en tja ik zou niet echt dat soort dingen doen..zeker geen poep. als je nou ergens zit. op een boot enzo. en je kan dus niets drinken..
||
Citaat:
Een voorbeeld: Als je meer drinkt, heb je met dezelfde lichamelijke inspanning, meer urine. Toch is water iets waar je lichaam nog iets mee kan, want verhoog je de lichamelijke inspanning, dan wordt het water uit de blaas weer geresorbeerd. Zo gaat het idem dito met andere stoffen. Dus 's nachts wanneer de lichamelijke inspanning laag is, zullen er waarschijnlijk meer op zich bruikbare stoffen in de blaas komen en 's ochtends uitgeplast worden.
||
Citaat:
|
![]() |
|
En er is verschil tussen buiten en binnenkant van het lichaam urine gaat door een aantal organen heen welke de door hun bruikbare stoffen opnemen, de resterende stof zou dus goed bruikbaar kunnen zijn voor delen waar het niet langs is geweest om maar even zo te zeggen.
Maarja en voor de clan ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |