Oud 13-04-2002, 17:32
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
ik zei laatst al dat ik een goede vriend van me eigenlijk best wel leuk vind en ik wist me niet echt veel raad

(zie de volgende topics
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=10135
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=10211
)

vd week toen bekende hij mij ineens echt zeer duidelijk via sms dat hij mij leuk vind en dat hij mij steeds leuker begint te vinden des te beter hij mij leert kennen maar hij wist niet of dit wel goed was. ik smste toen terug dat ik precies hetzelfde had.
nou waren we gisteren wezen stappen. we zouden eerst al met een groep gaan, maar doordat ineens allerlei vrienden van ons afzeiden gingen we nog maar met zn 2en.
ik was de hele dag al kei zenuwachtig en 's avonds nog erger
we zaten eerst al een hele tijd aan de bar te praten. (en dat terwijl we anders eigenlijk maar aan 1 stuk door dansen. en ik ben gewoon veel losser als ik aan het dansen ben)
maar gelukkig kwamen er toch nog 2 vrienden van ons de discotheek binnen en gingen we met zn allen de dansvloer op. uiteindelijk ging de dj die ik ken (ik ben hem nog steeds super dankbaar) een trance plaat draaien met zo'n rustig(romantisch) stukje erin. en we 'knuffelen' op dit soort nummers wel eens gewoon voor de grap. dit deden we dus weer, maar het liep er dus op uit dat we gingen zoenen (JIPPIE)
ik heb het echt nog nooit eerder gehad dat de zenuwen zo ontzettend door mijn lijf heen gierden.
maar ik weet nu niet hoe het verder moet...........
want hij is net als ik nogal een feestbeest kwa stappen enzo.
ik ben zo happy na wat er gisteren gebeurt is maar nou ben ik nu al bang dat dit spaak gaat lopen.
ik werk namelijk zowiezo zaterdags altijd in een discotheek waar hij altijd gaat stappen.
dus zaterdags zijn we dan niet echt bijelkaar en dat vinden we dan op zich wel jammer.
op zondag werk ik af en toe maar meestal ben ik dan vrij en meestal kwamen we elkaar met stappen ook wel tegen en de vrijdags waren we vaak ook wel samen
ik weet eerlijk gezegd niet wat ik er mee moet
moet ik m zeggen dat dit me een klein beetje dwarszit
ik pieker me namelijk suf. hij vind t op zich wel leuk dat ik in die discotheek werk enzo.
(en het beroerde is dat ik niet echt weet of we nou wel wat hebben ja of nee... we hadden het er gister wel een beetje over dat we het maar gewoon moesten proberen samen maar ik weet niet of dat nou wel of geen echte bevestiging was)

sorry voor dit lange verhaal maar ik moest t ff kwijt en ik hoop dat er mensen zijn die advies hebben

kusje saskia

Laatst gewijzigd op 13-04-2002 om 17:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2002, 22:58
Verwijderd
klinkt misschien heel dom maar het beste wat je kunt doen is praten en gewoon zeggen dat je wilt weten waar je aantoe bent
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten