Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bij wijze van spreken ![]() maar het is een beetje hetzelfde als toen met sinterklaas vorig jaar toen had je via dat msn vandaag zo'n actie dat je je schoen online kon zetten, en misschien wel heel veel zou kunnen winnen. Het enige wat ik toen gewonne had was zo'n dom spelletje wat je dan online moest gaan spelen.( net als iedereen)
||
Citaat:
maar je blijkt er ook niets mee te winnen...ik heb er iig nooit iemand over gehoord...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
elke dag staat op die site wie er de vorige dag heeft gewonnen. de lotnummers bestaan uit 3 letters en 3 cijfers = 26x26x26x10x10x10, dat zijn dus meer loten dan huishoudens in nederland. om te winnen moet je elke dag naar die site om te kijken of je hebt gewonnen, als je niet kijkt, en je lot wint, dan krijg je niets, want je hebt niet gekeken. die site is van neckermann, die zetten er dus steeds aanbiedingen e.d. bij, daar maken ze dus winst op, want mensen zien meer reclame e.d. en kopen dat dan. en er is altijd kans dat je iets wint, ik had al 3 waardecheques van 15 euro kunnen hebben, maar als ik die waardecheque wil, moet ik eerst iets bij neckermann bestellen, en dáár heb ik geen zin in. je kan bv ook een gratis plasma tv winnen, mits je iets bestelt (maar dan bestel je een theelepel ofzo), nou, ik vind het geen moeite om elke dag even 2 keer te klikken om te kijken of ik dat heb gewonnen... ik verlies er niets mee (ja misschien een heel klein beetje energie met het klikken ![]()
||
Citaat:
de kans dat je iets gratis wint is 5/12, doe dat maar es tot de 16e, dat is dus na 16 dagen dat kansrad spelen, dan is de kans dat je nog steeds niets gratis hebt gekregen 0,000000825 ontzettend klein dus. maar dat kansrad speel ik al 2 á 3 maanden, en nog nooit iets gratis, terwijl ik wiskundig gezien, allang iets gratis had moeten winnen.
||
Citaat:
dan klopt er dus iets niet ![]() het lijkt me sterk dat jij zo veel pecht hebt.
||
Citaat:
![]() ik had het namelijk ook al op tv gezien tijdje terug
||
Citaat:
maar t is van neckermann... www.jecomputerisjelot.nl
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je weet niet of die computer/dat systeem werkelijk een winkans van 5/12 geeft. Misschien is die kans 1/1000 is maar dat zetten ze er dan niet bij... (zou jij dat wel doen als commercieel bedrijf?) En ik denk dat ze geld verdienen met al die pop-ups en reclame e.d. Persoonlijk vind ik het tijdverspilling..... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en mijn vraag was niet wat jij ervan vindt, mijn vraag was of hier iemand is die wel eens iets heeft gewonnen. gewoon als bevestiging dat het een oneerlijk spel is...
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
waarvan 5 vakjes iets gratis bevatten... met een beetje wiskundige kennis kan je dus uitrekenen wat de kans is dat je iets gratis wint. De programmeurs van dat programma hebben het natuurlijk niet zo gemaakt dat het wiskundig ook klopt, dat heb ik ook wel door...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kijk dat bedoel ik nou, het is net of je 5 van de 12 keer op een prijs kan uitkomen. In werkelijkheid is de computer bijvoorbeeld zo ingesteld dat hij 250 keer geen prijs geeft, en 1 keer wel. Maar dat kan je niet controleren. Was het een mechanisch rad, met even grote vlakken dan was de kans zeker 5/12 geweest, maar dat is dus niet zo in de "grote boze digitale wereld"
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld winnen op internet DeNiSe17 | 6 | 26-08-2003 16:43 | |
Werk, Geld & Recht |
Wat vind je hier van? bud | 3 | 27-02-2003 01:16 | |
De Kantine |
Front Anti Zeehond boekt wederom succes! Unexplained | 63 | 30-09-2002 19:23 |