Oud 22-07-2003, 11:13
ThugGurl
ThugGurl is offline
Ik vraag me af wat ontmaagden nu eigenlijk is...Ik heb namelijk een vriendin (Ik ben zelf ook een meisje)En we hebben dus ook seks gehad.Maar de laatste keer was ze eigenlijk best wel diep geweest en kwam er bloed Zat zelfs in het deken en het was geen wondje of iets.Het was maar 1 dag en later heb ik er geen last meer van gehad.Ben ik nu ontmaagd of niet?Of is ontmaagden alleen als je met een jongen naar bed bent geweest... ???
Met citaat reageren
Oud 22-07-2003, 11:17
poesiefox
poesiefox is offline
Als je maagdenvlies gebroken is ben je technisch gesproken geen maagd meer. Sexuele ervaring heb je ook, dus ook in het emotionele vlak ben jij ontmaagd.

Dat het nou niet met een jongen was, zegt toch niks. Als je voor jezelf zeker wilt zijn, dan schaffen jullie een speeltje aan formaat piemol. Dan ben je zeker weten lichamelijk ontmaagd.

Bovendien weet je niet wat je mist meid, daar kunnen geen vingers tegenop...
Oud 22-07-2003, 11:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
ThugGurl schreef op 22-07-2003 @ 12:13:
Ik vraag me af wat ontmaagden nu eigenlijk is...Ik heb namelijk een vriendin (Ik ben zelf ook een meisje)En we hebben dus ook seks gehad.Maar de laatste keer was ze eigenlijk best wel diep geweest en kwam er bloed Zat zelfs in het deken en het was geen wondje of iets.Het was maar 1 dag en later heb ik er geen last meer van gehad.Ben ik nu ontmaagd of niet?Of is ontmaagden alleen als je met een jongen naar bed bent geweest... ???
Dit staat er in het sexwoordenboek. Ik weet niet hoeveel waarde je hier aan moet hechten.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten