![]() |
|
ik heb iets als 7 jaar an de beugel gezete.. nu nog steeds, maar zo een kauwgeval, dus zo erg is dat niet.
ik had eerst een soort vage speen, toen een hap beugel, toen slotjes en nu zo een kauwgeval.. tis nie aan te rade idd.. vooralniet als je die discipline van elastiekjes en beugel dragen, niet hebt... maar, hoe meer je dat doet, hoe sneller het gaat dus: draag die beugel!!
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik heb heel lang slotjes gehad, 3 jaar ofzow..
Innet begin vonnik et niej erg, men tanden zagen der niej uit, dus ik was blij dat ik een beugel kreeg... Na 2 jaar ofzow was ik em tog wel heeeel erg zat....toen ie eruit ging was ik echt heel blij ![]() ![]() Ik vind die dingen niet echt heel lelijk, zoveel mensen hebben een beugel, dat er nix ergs meer aan is... Het was soms wel irritant als ie net was aangedraaid ofzow...*auw* ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook (heel lang, 5 of 6 jaar oid en nu nog zo'n los ding, maar die heb ik niet meer in
![]() |
![]() |
|
vroeger had ik ongelooflijk veel schrik voor de tandarts, nu heb ik mijn gaatjes weer laten vullen enzo, en omdat ik zo lang ermee gewacht heb moet ik nu zelfs nog een beugel......... ongeveer eind mei - begin juni krijg ik slotjes........ bah......
mja, als ik er dan aan denk dat mn tanden over en tijdje mooi recht staan, vin ik t wel de moeite waard om t nu te doen. kuzzjeSS, xELSx (die er zich niet echt op verheugd, mja!) |
![]() |
|
![]() |
Keb zo'n gehemelte geval, vind ik opzich niet echt erg, praten wen je snel genoeg aan, alleen het eten is echt vervelend.
Ook heb ik zo'n buitenboord voor in je nek, die moet ik 14-16 uur per dag in, dus meteen na school, maar meestal draag ik 'm alleen 's nachts. Ik ben wel blij dat ik een beugel heb, m'n tanden stonden echt ![]() |
![]() |
|
het valt wel mee hoor met dat er niet meer bijhoren, ik heb nu nog steeds een beugel en ik heb gemerkt dat hoe moeilijker je er zelf over denkt hoe moeilijker de rest van de wereld er over lijkt te denken. Dus maak je vooral niet druk, let er een beetje op dat er geen eten tussen die plaatsjes zit en hou vooral in je hoofd dat het op een dag voorbij is en dat je dat een bjoetifoel gebitje hebt. Succes.
Xx~Druppel~xX |
![]() |
|
Verwijderd
|
voor ik een beugel had durfde ik niet te lachen om op de foto te gaan, mondje mooi dicht, ik schaamde me om mijn gebit... toen ik een beugel kreeg, ook al stonden m'n tanden eigenlijk nog net hetzelfde (eerste week), kon ik niet ophouden met breeeeeed te lachen (zie icoontje bij reply
![]() *blue* |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beugel! bamboocha | 28 | 07-11-2008 22:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
beugel op latere leeftijd druiveke | 36 | 20-10-2005 11:57 | |