Oud 24-07-2003, 12:35
Just-Rian
Just-Rian is offline
het bericht van een coldplayfansite:

UK band Coldplay's lead singer Chris Martin allegedly smashed the window of freelance photographer Jon Lister's car on the weekend.

New South Wales police confirmed a 26-year-old English man had been ordered to appear in the Byron Bay Magistrates' Court on October 8.

Lister claims he had taken pictures of Martin surfing with his entourage at Seven Mile Beach in Byron Bay yesterday morning. He says the frontman became infuriated and demanded he erase the pictures from the digital camera.

Martin, who played in Melbourne on Friday night, is then accused of running to Lister's car and bashing the windscreen.

He is then alleged to have let down the tyres.

Martin and Paltrow were staying at Wategos Beach during the weekend's Splendour in the Grass music festival at Byron Bay.0

Coldplay's head of security said he had no idea there had been any altercation but said it would be "sorted out".

www.coldplay.org/fusionnews/fullnews.php?id=35

ik dacht dat ut nog wel zo'n softie was

Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 14:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 12:38
mypinkpumps
mypinkpumps is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 24-07-2003 @ 13:35:
dat hoorde ik (op mtv en sbs6)..
dat chris vet chago werd van een of andere fotograaf die met z'n digitalecamera foto's van hem aan het maken was. Chris eiste dat de fotograaf de foto's wiste. Dat wilde de fotograaf niet, dus draaide chris door en heeft hij z'n autoruit ingeslagen en dreigde hij om de banden te laten leeglopen..

vaaag!!! ik dacht nog wel dat ut zo'n softie was...

Toen ik dat laatst op de radio hoorde stond ik er ook nog al van te kijken... Ik dacht zelfs dat het wel weer niet waar zou zijn...
Mja, niet alles is wat het lijkt...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 13:33
MikeyMo
MikeyMo is offline
sjongejonge...alsof de paus nooit iemand heeft uitgescholden

wat schijt het nouweer dat hij dit doet...als maybe net zn moeder is overleden aan kraakbeenschimmel..zou k dat egt niet gek vinden..

en die mtv die weten ook alle verhalen op te pompen, dus waarschijnlijk heeft ie alleen een schop tegenhet ventiel gegeven ofsow.

Oud 24-07-2003, 13:36
Just-Rian
Just-Rian is offline
nouw, hij moet ook voor de rechter verschijnen nu.. dus kweet nie
Oud 24-07-2003, 13:39
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 24-07-2003 @ 14:36:
nouw, hij moet ook voor de rechter verschijnen nu.. dus kweet nie
ow...ok.
Oud 24-07-2003, 13:42
Rieno
Rieno is offline
Laat m dat lekker zelf weten, kan me best voorstellen dat je pissig wordt van die fotografen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 13:44
Just-Rian
Just-Rian is offline
ik keek er gwoon van op.. omdat hij op mij juist zo soft en schattig over komt.
Oud 24-07-2003, 14:11
Verwijderd
Goh, d'r wordt ook een keer iemand simpel van het constante gestalk door pers en aanverwanten.

Kan het me eigenlijk verdomd goed voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 14:22
FaZ
FaZ is offline
cool
Oud 24-07-2003, 15:00
Verwijderd
Vind je het gek, als je overal en altijd lastig wordt gevallen, dat je dan een keer boos wordt
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 15:25
Stevill
Stevill is offline
die zanger is zo'n @^#$!^die kan volgens mij niet een boos zijn.
Oud 24-07-2003, 17:44
Roxy
Roxy is offline
Hij staat hier prima, muziek is ook om over de bands die de muziek maken te praten. nou ontopic plz.
Oud 24-07-2003, 17:49
Verwijderd
Ik vond het ook raar toen ik het hoorde.. mja, best begrijpelijk ook, als je steeds pers achter je aan hebt hangen, dat dat dan een keer teveel wordt..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:32
battlestar
battlestar is offline
begrijpelijk wel
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 19:57
MM2
MM2 is offline
Uit betrouwbare bron vernomen dat de journalist Chris liet weten dat hij aan de wereld door zou geven hoe Chris aan zijn mooie tekstjes voor zijn liedjes kwam.

"I know your secret. Yes, you're precious songwriting technique. And I'm going to reveal to the world that YOU.... YOU just put words together that rhyme, KNOWING... KNOWING that your songs mean NOTHING... ABSOLUTELY NOTHING at all. You owe your fame to having a relation with a movie star. You're band is half-arsed. In My Place was completely stolen from Radiohead's No Surprises. And the only decent musician in your so called band is your drummer. Your market trade hand writing days are over, you with you're immature student attitude."

Chris:
"Oh no, what must I do? The world mustn't know my secret! Oh look at that brick. Maybe I should throw it, and act like he drove me to the edge so that he'll lose all his credability. Yes, jolly smashing good idea!"

*SMASH*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:57
MikeyMo
MikeyMo is offline
dat slaat dus egt weer helemaal nerges op/naar
Oud 24-07-2003, 21:12
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 24-07-2003 @ 21:57:
dat slaat dus egt weer helemaal nerges op/naar
neej, idd! dit is echt vals
*voelt zich, als coldplayfan, beledigt*
Oud 24-07-2003, 21:28
MM2
MM2 is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 24-07-2003 @ 22:12:
neej, idd! dit is echt vals
*voelt zich, als coldplayfan, beledigt*
*voelt zich, als radioheadfan, niet prettig bij het feit dat Coldplay doorgebroken is dankzij het stelen van Radiohead's muziek*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:28
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
MM2 schreef op 24-07-2003 @ 20:57:
Uit betrouwbare bron vernomen dat de journalist Chris liet weten dat hij aan de wereld door zou geven hoe Chris aan zijn mooie tekstjes voor zijn liedjes kwam.

"I know your secret. Yes, you're precious songwriting technique. And I'm going to reveal to the world that YOU.... YOU just put words together that rhyme, KNOWING... KNOWING that your songs mean NOTHING... ABSOLUTELY NOTHING at all. You owe your fame to having a relation with a movie star. You're band is half-arsed. In My Place was completely stolen from Radiohead's No Surprises. And the only decent musician in your so called band is your drummer. Your market trade hand writing days are over, you with you're immature student attitude."

Chris:
"Oh no, what must I do? The world mustn't know my secret! Oh look at that brick. Maybe I should throw it, and act like he drove me to the edge so that he'll lose all his credability. Yes, jolly smashing good idea!"

*SMASH*
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 22:28
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
MM2 schreef op 24-07-2003 @ 22:28:
*voelt zich, als radioheadfan, niet prettig bij het feit dat Coldplay doorgebroken is dankzij het stelen van Radiohead's muziek*
k weet het fijne er nie van, maar k weet wel dat Coldplay bestwel "Standaard muziek" maakt, als je kijkt naar hoeveel bands ditsoort muziek maken...
Oud 24-07-2003, 23:05
funest
funest is offline
gelukkig zou onze fransje nooit zoiets doen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:52
Verwijderd
de jeugd van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 13:57
STP
STP is offline
Citaat:
birthmark schreef op 24-07-2003 @ 18:55:
ik kan het me goed voorstellen. ik word ook gek van al die vrouwen die constant aan mijn benen hangen als k over straat moet.
Oud 25-07-2003, 15:33
S. Swaenenburgh
S. Swaenenburgh is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 24-07-2003 @ 14:33:
sjongejonge...alsof de paus nooit iemand heeft uitgescholden

wat schijt het nouweer dat hij dit doet...als maybe net zn moeder is overleden aan kraakbeenschimmel..zou k dat egt niet gek vinden..

en die mtv die weten ook alle verhalen op te pompen, dus waarschijnlijk heeft ie alleen een schop tegenhet ventiel gegeven ofsow.

www.coldplay.org is niet gemaakt door MTV..dus wat heeft dat ermee te maken..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:43
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
S. Swaenenburgh schreef op 25-07-2003 @ 16:33:
www.coldplay.org is niet gemaakt door MTV..dus wat heeft dat ermee te maken..

k zeg alleen dat mtv alles kan oppompen...heeft hier nietz mee te maken...

nee, maar het kan zijn dat hij bijv perongeluk door de ruit is gevallen ofosow...en dat mtv het dan nombuigt tot,...een ruit doorgeslagen....get it?
Oud 25-07-2003, 15:43
S. Swaenenburgh
Citaat:

Chris:

*SMASH*
Cool dat je je zó laat opfokken door een paar britse mannetjes die liedjes maken met een paar instrumentjes, net zoals je favoriete groepje..Overdrijf je niet een beetje?

Als je zo vreselijk veel boosheid kwijt moet op 'muzikanten', schrijf dan een lange, kwade mail naar 538/TMF waar 80% van de nummers zonder gène is gejat (jaa, nóg erger dan Coldplay!), en 100% van de liedjes slechter is dan het slechtste nummer van Coldplay...

Coldplay is, net als Radiohead, een verademing tussen de popmuziek van nu..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:44
S. Swaenenburgh
Citaat:
MikeyMo schreef op 25-07-2003 @ 16:43:
k zeg alleen dat mtv alles kan oppompen...heeft hier nietz mee te maken...

nee, maar het kan zijn dat hij bijv perongeluk door de ruit is gevallen ofosow...en dat mtv het dan nombuigt tot,...een ruit doorgeslagen....get it?
Ik begrijp niet waar je dat MTV steeds vandaan haalt..mis ik iets?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 20:02
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
S. Swaenenburgh schreef op 25-07-2003 @ 16:44:
Ik begrijp niet waar je dat MTV steeds vandaan haalt..mis ik iets?
neej, ik heb m'n bericht gewijzigd. Eerst had ik er een verhaaltje neergezet over wat ik had gehoord over chris martin. maar dat was niet zo duidelijk. En daar had ik ook bij gezet dat het op mtv en sbs6 was geweest. (vandaar dat mtv, denk ik.)
Toen ik ff zocht op een coldplay-fan site, zag ik het hele verhaal staan. Dus ik had m'n vage verhaal ff gewist en dit artikeltje er voor in de plaats gedaan.
Oud 25-07-2003, 20:05
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
In My Place was completely stolen from Radiohead's No Surprises.
Ik vind In My Place helemaal niet op dat nummer van Radiohead lijken. En Coldplay vind ik sowieso veel unieker (dan allll die bandjes waar jullie het over hebben )omdat chris zo'n bijzondere (niet-radiohead-of-andere-standaard-bandjes-achtige) stem heeft.
ist nog een beetje duidelijk wat ik lul? nee? jammerr
Oud 26-07-2003, 02:13
MM2
MM2 is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 25-07-2003 @ 21:05:
Ik vind In My Place helemaal niet op dat nummer van Radiohead lijken. En Coldplay vind ik sowieso veel unieker (dan allll die bandjes waar jullie het over hebben )omdat chris zo'n bijzondere (niet-radiohead-of-andere-standaard-bandjes-achtige) stem heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 02:20
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
MM2 schreef op 24-07-2003 @ 22:28:
de enige reden waarom je coldplay en radiohead zou kunnen vergelijken is misschien eventueel qua zangstijl, voor de rest zijn t 2 totaal andere bands. stop bitching
Oud 26-07-2003, 02:27
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Escapism schreef op 26-07-2003 @ 03:20:
de enige reden waarom je coldplay en radiohead zou kunnen vergelijken is misschien eventueel qua zangstijl, voor de rest zijn t 2 totaal andere bands. stop bitching
goh, jij ook thuis?

Ik zag je volgens mij nog lopen in't patro, kan dat?
Oud 26-07-2003, 02:29
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 26-07-2003 @ 03:27:
goh, jij ook thuis?

Ik zag je volgens mij nog lopen in't patro, kan dat?
ja klopt
had iij een nine inch nails shirt aan?
Oud 26-07-2003, 02:34
Tsasil
Tsasil is offline
uhuh, dan was jij het toch
Oud 26-07-2003, 02:37
Escapism
Escapism is offline
mja twas wel ernstig druk... en dat voor een slechte band, mahja, wel gelachen
Oud 26-07-2003, 02:39
Tsasil
Tsasil is offline
ja, te ernstig. Ik heb nog een uurtje kleine bar gestaan, maar 't was niet te doen.

En toch was Painted Smile wel gaaf
Oud 26-07-2003, 11:44
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
S. Swaenenburgh schreef op 25-07-2003 @ 16:43:
Cool dat je je zó laat opfokken door een paar britse mannetjes die liedjes maken met een paar instrumentjes, net zoals je favoriete groepje..Overdrijf je niet een beetje?

Als je zo vreselijk veel boosheid kwijt moet op 'muzikanten', schrijf dan een lange, kwade mail naar 538/TMF waar 80% van de nummers zonder gène is gejat (jaa, nóg erger dan Coldplay!), en 100% van de liedjes slechter is dan het slechtste nummer van Coldplay...

Coldplay is, net als Radiohead, een verademing tussen de popmuziek van nu..
ik ga me verder niet in deze discussie mengen. vind beide bandjes ok. maar je spreekt je zelf tegen... je zegt dat 100% van de 538/tmf muziek slechter is dan het slechtste van coldplay. dit kan niet. ze hebben op beide zenders wel eens het nummer clocks van coldplay gedraaid. dat nummer kan niet slechter zijn dan het slechtste van coldplay aangezien het al van coldplay is en het dus, als dit het slechtste nummer van coldplay is, niet slechter dan zichzelf kan zijn. ik stel daarom voor dat je het getal 100 vervangt door het getal 99,9. tot zover mijn bemoeienissen in dit topic
Oud 26-07-2003, 23:33
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 26-07-2003 @ 12:44:
ik ga me verder niet in deze discussie mengen. vind beide bandjes ok. maar je spreekt je zelf tegen... je zegt dat 100% van de 538/tmf muziek slechter is dan het slechtste van coldplay. dit kan niet. ze hebben op beide zenders wel eens het nummer clocks van coldplay gedraaid. dat nummer kan niet slechter zijn dan het slechtste van coldplay aangezien het al van coldplay is en het dus, als dit het slechtste nummer van coldplay is, niet slechter dan zichzelf kan zijn. ik stel daarom voor dat je het getal 100 vervangt door het getal 99,9. tot zover mijn bemoeienissen in dit topic
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP?

0,01 procent van de muziek die ze op datsoort radiozenders draaien is niet van coldplay.
het is 0,03 want coldplay staat regelmatig in de top 100 + top 40 + megatop 100
het is dus 99,7.

ei.
Oud 27-07-2003, 10:23
3rd Rock
3rd Rock is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 27-07-2003 @ 00:33:
WAAR SLAAT DAT NOU WEER OP?

0,01 procent van de muziek die ze op datsoort radiozenders draaien is niet van coldplay.
het is 0,03 want coldplay staat regelmatig in de top 100 + top 40 + megatop 100
het is dus 99,7.

ei.
jemig, neem me niet zo serieus joh

ow, en ik zeg 99,9% en niet 99,99%
daarom klopt jou 0,01% redenering niet... die zou pas hout snijden (eigenlijk niet, maar dat komt in de volgende alinea) als je een 0,1% redenering zou gebruiken....

bovendien beweer je in je post dat 0.03% niet van coldplay is, dan is dus 99,97% wel van coldplay... dat zou betekenen dat 3fm, 538, yorin en consorten bijna alleen maar coldplay draaien.

tja...als we dan gaan mierenneuken....

ei
Oud 27-07-2003, 10:57
funest
funest is offline
Citaat:
Just-Rian schreef op 25-07-2003 @ 21:05:
hou je bek zeg
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:21
ch ii l
ch ii l is offline
ga even lekker the notwist luisteren. En niet zo mauwen.

*gaap*
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:16
Cattus
Cattus is offline
Hej mensen,
Chris is zo'n sweety softy dat ze hem vast heeeelll erg pestte anders zou hij ook niet zo agressief doen. Of hij had gewoon een rot dag omdat hij bijvoorbeeld ruzie had met zijn lieftalige vriendin: Gwyneth Paltrow.
Rian? Jaloers op Gwyneth? (ho sorry ik wijk af van onderwerp)
Mgoed, Chris kan er vast niks aan doen.
En als hij te zwaar gestraft word. (wat natuurlijk het geval is, hij verdient nooit een straf, slijm... hehe) Dan gaan we gewoon met z'n allen protesteren.

Okeoke.. misschien draaf ik een beetje door maar dit zat er in mijn fantasie.
Oud 27-07-2003, 12:28
Carn
Carn is offline
Oh wat erg!!!!!
Oud 27-07-2003, 20:14
Verwijderd
Beetje Liam proberen te immiteren om zo populairder te worden.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 10:15
Cattus
Cattus is offline
Whaha ik vind jullie btw wel grappig. Ga een beetje discussie houden over 538 en coldplay. Dat gaat zowieso al niet samen. haha
Oud 28-07-2003, 15:35
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
3rd Rock schreef op 27-07-2003 @ 11:23:
jemig, neem me niet zo serieus joh

ow, en ik zeg 99,9% en niet 99,99%
daarom klopt jou 0,01% redenering niet... die zou pas hout snijden (eigenlijk niet, maar dat komt in de volgende alinea) als je een 0,1% redenering zou gebruiken....

bovendien beweer je in je post dat 0.03% niet van coldplay is, dan is dus 99,97% wel van coldplay... dat zou betekenen dat 3fm, 538, yorin en consorten bijna alleen maar coldplay draaien.

tja...als we dan gaan mierenneuken....

ei
Oud 28-07-2003, 16:11
Just-Rian
Just-Rian is offline
Citaat:
Cattus schreef op 27-07-2003 @ 13:16:
Hej mensen,
Chris is zo'n sweety softy dat ze hem vast heeeelll erg pestte anders zou hij ook niet zo agressief doen. Of hij had gewoon een rot dag omdat hij bijvoorbeeld ruzie had met zijn lieftalige vriendin: Gwyneth Paltrow.
Rian? Jaloers op Gwyneth? (ho sorry ik wijk af van onderwerp)
Mgoed, Chris kan er vast niks aan doen.
En als hij te zwaar gestraft word. (wat natuurlijk het geval is, hij verdient nooit een straf, slijm... hehe) Dan gaan we gewoon met z'n allen protesteren.

Okeoke.. misschien draaf ik een beetje door maar dit zat er in mijn fantasie.
haha
chris kan idd vast nix aan doen!! poepig als hij is!!!!!
Oud 28-07-2003, 16:13
Just-Rian
Just-Rian is offline
ho.. nou ik mezelf teruglees lijk ik wel erg radiohead afzeikerig..
zo ist niet echt bedoeld. Ik vind Coldplay en Radiohead gewoon niet op elkaar lijken. Omdat Chris een unieke stem heeft waar het in de Coldplay-nr's eigenlijk om draait.

Radiohead is ook leuk hor beledigde Radiohead-fans!!
Oud 28-07-2003, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Cattus schreef op 28-07-2003 @ 11:15:
Whaha ik vind jullie btw wel grappig. Ga een beetje discussie houden over 538 en coldplay. Dat gaat zowieso al niet samen. haha
ik vind van wel, CHris zijn voornaam spel je met 5 letters, de c is de 3e letter int alfabet, coldplay heeft in totaal 8 letters.............dus Coldplay en 538 hebben heel veel met elkaar te maken
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:25
Cattus
Cattus is offline
Citaat:
jellerd schreef op 28-07-2003 @ 17:22:
ik vind van wel, CHris zijn voornaam spel je met 5 letters, de c is de 3e letter int alfabet, coldplay heeft in totaal 8 letters.............dus Coldplay en 538 hebben heel veel met elkaar te maken
Ehm.... Ik had het over dat radiostation zelf ... geeft niet...
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten