![]() |
|
Verwijderd
|
http://members.home.nl/bruintjes/quake4/
kheb ze gevonden op een bittorrent site. was een zipje van 2,5 mb ofzow. kvond ze wel interresant dus poste ze maar ff. ![]() Laatst gewijzigd op 24-07-2003 om 17:28. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ze zijn zeker echt, aangezien ID software niet werkt aan quake 4, maar activision dat doet, ID doet Doom 3, Activision quake 4. ID heeft nog wel een hoop te zeggen kwa rechten ed, maar niet over het spel zelf.
Maar als ik het zo bekijk, zijn ze zeker mooi, en gaat Quake 4 zeker wel vet worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
na het zien van deze Pics (enneuh uitgaande dat het pics van Q4 zijn) blijkt dat Q4 een SP-game word, daar ik enkele models zag die te groot waren voor MP
terwijl (kijkende naar Q3) ik meer het ID (haha, snappie um?) kreeg dat het meer MP werd gericht or is it just me? SP == Single Player MP == Multiplayer
||
Citaat:
|
![]() |
|
*zucht* nee zo bedoel ik het niet
ik bedoel als je Q3 singleplayer speelt ,dan speel je als het ware MP tegen de computer maar Q4 heeft van die grote models, dus lijkt mij dat die iig CPU worden gestuurd, het lijkt mij daarom logischer dat het een echte SP heeft en niet net als Q3
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het heeft in ieder geval zeker geen prioriteit. Ik zal even opzoeken op welk gamesforum ik dat las. |
![]() |
|
De link met een engine en de gerenderde modellen valt wel degelijk te leggen.
Zulke detailleerde modellen worden niet gemaakt als de engine dit niet kan verwezenlijken. Of de Doom3 engine wordt gebruikt of een gloednieuwe quake4 engine uitkomt weet ik niet, maar ik denk dat beide games echt wel vet worden. Doom 3 tegelijkertijd met Half Life 2 eind 2003 (tegen december maand aan), en ergens mid of eind 2004 Quake 4, schat ik zo.
||
Citaat:
![]()
|
Tja leuke modelletjes, en de engine kan ook prima zijn, maar dat is toch zeker nog geen garantie voor een goede game? In-game shots zeggen al wat meer, trailer filmpjes maken 't pas echt duidelijk. Dit ziet er grappig uit, maar zegt imho nog te weinig. (Daarbij ben ik absoluut geen Quake fan, maar dat terzijde
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar toch is het kijken naar de engine belangrijk om te kijken in hoeverre dingen mogelijk zijn. Om nu nog een stoere game in elkaar te zetten met de duke nukem "3d" engine zie ik niet zitten. Verder zal deze engine ook door andere games gerbuikt worden, danwel voor addons/extension packs. Als je naar de Half Life 2 filmpjes kijkt weet je één ding zeker: dit gaat stoer worden. Al flipt Half Life 2 helemaal (wat me zeer sterk lijkt), de mogelijkheden van de Half Life 2 engine zullen gretig gebruikt worden door o.a. Counter Strike 2.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|