Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm... even denken... Mja, mijn ergernis van vandaag... dat m'n vriend ziek is vind ik nogal vervelend ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() gelukkig is Mart er 3 dagen geweest ![]()
||
Citaat:
![]() mijn ergernis van de dag is mijn gsm, het scherm is naar klote en ik kan geen sms, nummers, etc lezen.. dus moet ik een nieuw scherm bestellen maar mijn pa doet weer moeilijk terwijl ik gewoon via paypal kan betalen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En mijn ergenis van de dag? Dat ik op mijn radio 3fm steeds niet goed kan ontvangen. |
![]() |
|
![]() |
ergernissen ? hmm dat het rustig was op me werk en dat we net ff relaxed 10 minuten zaten te kaarten en dat er weer zo'n lul met zo'n franse scheitauto aan kwam rijden die weer zo nodig moest klagen dat z'n voorwielen trilden. die heb ik maar ff snel gebost
|
![]() |
||
Citaat:
Mijn ergernis was een slecht aangelegd stadspark met enkel aan de noord- en westzijde een wandelpad. De rest was gevuld met bruin en smerig "water" en kitscherige neprotsen en struiken, de natuurlijke biotoop van junks.
|
Ik stond in de rij bij McDonalds voor alleen maar een medium Diet Coke. Voor me stonden een man en een vrouw die te weinig geld bij zich hadden en ontzettend irritant aan het doen waren tegen de persoon achter de kassa.
Ik, verzuchtend: "Goh, ik heb wel de goede rij uitgekozen." Die vrouw: "Heb je vakantie? Ja? Nou, dan gaat hij nu lekker snel voorbij." Argh.
|
Verwijderd
|
Nouja, niet echt duidelijk te omschrijven. Laten we het erop houden dat een van de vervelendste dingen die in een bedrijf of instelling kunnen gebeuren, is dat er van 'bovenaf' iets bedacht wordt door 'die jongens van het management', wat vervolgens door de mensen op de werkvloer gebruikt moet worden (die dat dus totaal niet willen), en dat jij dat moet implementeren.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn grootste ergernis heet vakantie
hmm even niet goed duidelijk samengevat (gekopierd van ergens anders van t forum) meer aan de persoon met wie ik was en haar aso heid die ervoor zorgde dat ik zegmaar het hele huishouden heb gedaan zonder ookmaar 1 keer bedankt te hebben gehoord als ik niet voor dr kookte vroeg ze rond half 8, waar is het eten nou zonbder ook maar op het idee te komen dat iemand dat moest maken efficientie had ze nog nooit vann gehoord en rommel, tja die ruimen de kaboutertjes op leve mijn acteerkunsten en mijn groot opkropvermogen en ja, ik ben nu echt flink aan hetr onderdrijven en ze kan gewoon niet voor zichzelf zorgen, op dat punt is ze nog een klein kind en ik kan dr moeilijk aan dr lot overlaten echt heb me de hele vakantie ingehoudne alleen de vanohctend toen we nog een half uurtrjhe terug moesten fietsen en zij mij de schuld ervan ging geven dat zij moe was en dat we dankzij haar te vroeg uit de trein waren gestapt (zij zei dat we druit moesten en ik had zekf niet goed gekeken) en dat we om reden en helemaal fout (wat dus niet zo was) terwijl ze zelf geeneen sec heeft gekeken waar ze heen ging en zelf ook geen enkele moeite had gedaan het goed te doen.. tja, toen heb ik wel even geschreeuwr dat ze dr kop moest houden,maar alleen dat.. (hmmm nu benk best trots op mezelf, normaal ben ik veel minder lief dus) en om t nog erger te maken, ze bleef troep maken, en asl ik wat had weggelegt legde ze het soms weer terug zodat ik bezig bleef.. ze heeft van de hele vakantie geen 1 propje opgeruimt en ik bij elkaar toch ruim 2 vuilniszakken heb alles vanochtend ook nog moeten schoonmaken.. ik heb die hele hut schoongemaakt, mn tas ingepakt en op mn fiets gehesen en verder alles in 1 uur tijd.. zij: tas op fiets en dat was het.. in precies dezelfde tijd t ergste vind ik nog dat zij met t idee leeft dat zij evenveel heeft gedaan als ik ` zo.. als dr nu nog ookmaar iemand durft te zeggen dat ik niet geduldig en aardig ben schop ik diegene even voor de duidelijkheid.. nromaal ben ik meer het tegenovergestelde nu.. mrja kan best goed acteren en me inhouden en mocht iemand het zich afvragen, ja, ik heb net eennkortere versie hiervan gepost onder mn andere ncick (********) Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 22:16. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Vrijheid ten koste van vrijheid - niet voltooid Raakvlak | 11 | 20-01-2005 18:28 | |
Psychologie |
overlijden van een naasten persoon... plotseling of langzaam Ruudje | 18 | 18-11-2004 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 6 | 19-10-2001 18:07 | |
ARTistiek |
gedichtenbespreking deel 3 Wouty | 5 | 18-10-2001 14:39 |