Oud 28-07-2003, 18:40
king112
king112 is offline
Sorry, maar ik ben 18 nog nooit iemand gehad, alleen een keer met een discohoer gezoend omdat die zo dronken was, daarna had zij er heel veel spijt van had ik van haar vriendinnetjes gehoord.
Ze was dronken en wist niet wat ze deed zij ze.
Maarja, mijn volgende vraag is hoe moet ik nou een vriendin krijgen?
Ik heb het paar keer via internet geprobeerd, maar als het dan in het echt ontmoeten ben ik degene die tegenvalt dus ik weet niet meer of ik dat wil, ben er nu best onzeker over.
Wat moet ik doen, echt ik weet het echt niet meer.
Ik ben niet knap, maar volgens het forum gaat het daar helemaal niet om, nouja ik moet het maar proberen met de volwassen meisjes, dus ik vraag met af hoe moet het nou, hoe moet het nou?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-07-2003, 18:49
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Niet wanhopig gaan zoeken, niet in een slachtofferrol gaan zitten, je open stellen, jezelf zijn, jezelf accepteren....
Oud 28-07-2003, 18:52
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Dreamerfly schreef op 28-07-2003 @ 19:49:
Niet wanhopig gaan zoeken, jezelf zijn
Die eerste vind ik heel belangrijk! Als je bijvoorbeeld al op het eerste of tweede msn gesprek gaat vragen of ze wil daten ofzo (jah ik heb t een keer gehad) dan zijn ze gauw op je uitgekeken...

Die tweede ook heel belangrijk, er komt vanzelf een meid die wel op joun charmes valt...
Oud 28-07-2003, 19:00
Arwyn
Arwyn is offline
Die 2e vind ik dus ook heel belangrijk.
Ik, bijvoorbeeld, val dus juist niet op van die hele knappe jongens. De laatste jongen die ik leuk vond had behoorlijk veel puisten en was ook niet erg lang ofzo. Alleen om z'n uiterlijk zouden er denk ik niet veel mensen voor m vallen, maar hij is wel heel leuk en zo en dat vind ik dus veel belangrijker dan z'n uiterlijk. En de meeste van mijn vriendinnen vinden dat ook, ik heb maar 1 vriendin die wel voor het uiterlijk gaat.
Als ik jou was zou ik me dus nergens druk over maken, je vindt vanzelf iemand!
Oud 28-07-2003, 19:02
king112
king112 is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 28-07-2003 @ 19:52:
Die eerste vind ik heel belangrijk! Als je bijvoorbeeld al op het eerste of tweede msn gesprek gaat vragen of ze wil daten ofzo (jah ik heb t een keer gehad) dan zijn ze gauw op je uitgekeken...

Die tweede ook heel belangrijk, er komt vanzelf een meid die wel op joun charmes valt...
Ik reageer helemaal niet wanhopig bouw het heel rustig op, maar iemand die ik een half jaar goed ken van school vraag ik bijvoorbeeld uit dan is het standaard nee!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:06
king112
king112 is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 28-07-2003 @ 20:00:

Als ik jou was zou ik me dus nergens druk over maken, je vindt vanzelf iemand!
sorry hoor ik ben bijna 19, jij bent nog maar 16.
niet wanhopig wachten doe ik, en dan komt er niks van terrecht, want nooit gaat een meisje op mij af of zoek contact met mij, ik moet daar altijd achter aan.
Nog even een vraag aan de meisjes, moeten de jongens nou altijd achter de meisjes gaan of komen de meisjes ook wel eens achter de jongens aan!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:09
Bruut
Bruut is offline
kerel ik ben volgende maan ook 19, en heb ook geen vriendin. Maar daar ga ik echt niet over in zitten ofzo! zijn genoeg leuke meisjes in de wereld..

En ik ben ook niet op zoek ofzo, maar stel me wel "open"

ik denk dat je gewoon niet moet gaan zoeken, je komt vanzelf wel een leuk iemand tegen op je pad, die jou ook leuk vind!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:18
Koit
Koit is offline
Hei!

Ik denk toch wel dat op zoek gaan heel belangrijk is. In de laatste tijd dat hij niemand gevonden heeft, is hij ook al zichzelf geweest en niet echt actief op zoek geweest. Ik denk wel dat je op zoek zou kunnen gaan door te zoeken bij bijvoorbeeld sport/fitness en weet ik veel wat.
Oud 28-07-2003, 19:21
wiebenik
wiebenik is offline
*zucht* ja, sorry hoor.

Ik ben morgen 19 en heb nu ook geen vriend, lekker boeiend er komt vanzelf wel iemand op je pad waarmee het goed klikt.
Oud 28-07-2003, 19:31
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 20:02:
Ik reageer helemaal niet wanhopig bouw het heel rustig op, maar iemand die ik een half jaar goed ken van school vraag ik bijvoorbeeld uit dan is het standaard nee!
Het was niet aanvallend bedoeld, King....
Ik noemde het als voorbeeld waar ik op af zou knappen...

Dat ze dan nee zeggen, zegt meer over hun dan over jou...Dat zij liever thuis willen zitten dan een avondje stappen, is hun probleem en jij maakt er t jouwe van, moet je niet doen...

Arwyn, je hebt helemaal gelijk!Ik heb ook niet de allerknapste jongen als vriend, maar wel een hele lieve en daar gaat t om!
Oud 28-07-2003, 19:32
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
wiebenik schreef op 28-07-2003 @ 20:21:

Ik ben morgen 19.
off; alvast gefeliciteerd!
Oud 28-07-2003, 19:33
wiebenik
wiebenik is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 28-07-2003 @ 20:32:
off; alvast gefeliciteerd!
Dankje
Oud 28-07-2003, 19:33
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
begin misschien eens met meisjes niet 'discohoer' te noemen ??
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:35
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Koit schreef op 28-07-2003 @ 20:18:
Hei!

Ik denk toch wel dat op zoek gaan heel belangrijk is. In de laatste tijd dat hij niemand gevonden heeft, is hij ook al zichzelf geweest en niet echt actief op zoek geweest. Ik denk wel dat je op zoek zou kunnen gaan door te zoeken bij bijvoorbeeld sport/fitness en weet ik veel wat.

Ik zei: niet wanhopig gaan zoeken. Natuurlijk kan je het wel een beetje gaan opzoeken(als je alleen maar tussen 4 muren blijft zitten, komt er natuurlijk ook niets van), of in ieder geval veel onder de mensen zijn.(sporten, vereniging e.d.). Maar dan nog, echt zoeken heeft naar mijn idee geen zin. Dwang doet niet goed.Geforceerdheid, haalt de "echtheid" er af.
Oud 28-07-2003, 19:40
Another Way
Another Way is offline
Je moet gewoon niet proberen zoals ik doe. Je kans is dan wel kleiner, maar er word niet afgewezen (ben ik ook nooit) Bovendien vind ik 'verkering vragen' echt zo iets voor de basis school. 'Versieren' klink gewoon dom, als of het meisje statussymbool/hebbedingetje is. Bovendien mogen meisjes ook wel eens wat initiatief (hoe spel je dat) tonen
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:43
LilDushi
LilDushi is offline
Hmmmnnzzz....Gewoon blijf soeken!! voor iedereen bestaat er iemand en t gaat niet om uiterlijk maar om innerlijk!! dusz alsz ik jou wasz sou ik verder gaan en iemand gaan proberen!
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 19:58
Dotcom
Dotcom is offline
Zoveel mogelijk meiden leren kennen! Dus alleen leren kennen, niet achteraan zitten om wat mee te krijgen. Dan zit er altijd wel 1tje bij, stel 1 op de 100, dan moet je 100 meisjes zien te leren kennen.

Dit kun je doen op:
- studentenverenigingen (zit er vast wel eentje bij die aan jouw ideeen voldoet)
- sportverenigingen (roeien, karate, jui-juitsu, etc. zitten ook veel vrouwen bij)
- kerkverenigingen (zitten leuke trouwe vrouwen bij)
- uitgaan
- school
- vakantiewerk
- campings

Het leuke is, als je een groepje van bijv. 4 meisjes kent, die kennen dan weer meisjes, en die weer, en die weer etc. Zo kom je al gauw met veel meisjes in contact.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:01
Another Way
Another Way is offline
- studentenverenigingen --> Ben geen student
- sportverenigingen --> Doe al sportschool
- kerkverenigingen --> ik ben anti geloof, en gelovige meisjes krijg je niet in bed
- uitgaan --> Doe ik al, maar niet te vaak
- school --> Duh doe ik al..op mijn school zit geen een knap meisje
- vakantiewerk ---> Doe ik al
- campings --> been there done it

Nu jij weer
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 20:04
ArieP
ArieP is offline
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 19:40:
Sorry, maar ik ben 18 nog nooit iemand gehad, alleen een keer met een discohoer gezoend omdat die zo dronken was, daarna had zij er heel veel spijt van had ik van haar vriendinnetjes gehoord.
Ik heb het paar keer via internet geprobeerd, maar als het dan in het echt ontmoeten ben ik degene die tegenvalt dus ik weet niet meer of ik dat wil, ben er nu best onzeker over.
Ik ben niet knap, maar volgens het forum gaat het daar helemaal niet om, nouja ik moet het maar proberen met de volwassen meisjes, dus ik vraag met af hoe moet het nou, hoe moet het nou?
Waaróm wil je überhaupt een relatie?
Waarom verlang je naar meisjes die jou niet willen?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 03:04
Verwijderd
Citaat:
Omen schreef op 29-07-2003 @ 01:14:
Tuurlijk wel, het is gewoon een hoertje net als bijna alle wijven.

En dan een topic openen dat hij bang is nooit een relatie te krijgen, als je geen actie onderneemt gebeurt en niks knuppel.

Voor te neuken natuurlijk, waar anders voor?
stoere praat

Je moet ophouden met die 'meelijwekkende' topics te openen, en eens niet rekenen op het forumvolk dat hier rondloopt. eigen kracht is het belangrijkst. Niet op andere rekenen, gewoon zorgen dat jij er komt.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 10:31
Fuzzly
Fuzzly is offline
je tijd komt nog wel heb gewoon geduld
en wat sommigen hier voor al zeiden,ga veel uit zo leer je meer mensen kennen en die kennen weer mensen ga mar door
ze komt nog wel....en vriendin hebben is niet de einde van de wereld neem rustig de tijd je hebt nog ene gehele leven voor je
Oud 29-07-2003, 11:48
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 20:06:
niet wanhopig wachten doe ik, en dan komt er niks van terrecht, want nooit gaat een meisje op mij af of zoek contact met mij, ik moet daar altijd achter aan.
Nog even een vraag aan de meisjes, moeten de jongens nou altijd achter de meisjes gaan of komen de meisjes ook wel eens achter de jongens aan!
post op contact gezocht!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 13:17
Dotcom
Dotcom is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-07-2003 @ 21:01:
- kerkverenigingen --> ik ben anti geloof, en gelovige meisjes krijg je niet in bed

Nu jij weer
Het waren ook opties, en dat je zegt dat je geen student bent is overbodige informatie.

Sportschool is geen plek waar je meisjes ontmoet.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 15:06
Erbenda
Erbenda is offline
Ik denk dat je eerst zoveel mogelijk meisjes goed moet leren kennen. Ga op clubjes ofzo, in iedergeval naar zoveel mogelijk plekken waar je mensen kunt ontmoeten. Leer wat meisjes echt goed kennen, waarmee je bevriend raakt en als je dan denkt nou haar lijkt me wel leuk, vraag dan pas voorzichtig of ze met je uit wilt. Als ze jou mag, lijkt het me raar als ze nee zegt.
Oud 29-07-2003, 18:30
Jobber
Jobber is offline
Citaat:
Je "krijgt" geen vriendin hoor, het OVERKOMT je! Maar je moet je er niet teveel zorgen over gaan maken want dan ga je je misschien opdringerig gedragen. Blijf gewoon jezelf en dan zijn er genoeg meisje die interesse hebben!
Oud 29-07-2003, 20:43
Megadeth
Megadeth is offline
Citaat:
Als het je daar alleen om gaat ben je best kansloos imo..
Oud 29-07-2003, 20:50
Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Citaat:
Sorry, maar ik ben 18 nog nooit iemand gehad
Excuseer, maar ik was ook ooit 18 en had nog nooit iemand 'gehad'.
Oud 29-07-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
Megadeth schreef op 29-07-2003 @ 21:43:
Dan zijn er een hoop mensen kansloos, aangezien ongeveer 90% van de wereldbevolking op dit moment zin heeft in seks
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:53
Embraced Pale Death
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 21:51:
Dan zijn er een hoop mensen kansloos, aangezien ongeveer 90% van de wereldbevolking op dit moment zin heeft in seks
da bedoelt ie niet, juh

hij bedoelt dat king112 alleen een relatie wil om te neuken

das iets heel anders
Oud 29-07-2003, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Embraced Pale Death schreef op 29-07-2003 @ 21:53:
da bedoelt ie niet, juh

hij bedoelt dat king112 alleen een relatie wil om te neuken

das iets heel anders
ah, vergeef mijn onnozelheid
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:55
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Megadeth schreef op 29-07-2003 @ 21:43:
Ik zie sexs als een belangerijk iets in een relatie, ik heb zin in dat 'nee ik wil niet neuken tot na mn huwelijk' (ik wil niet eens trouwen) of 'nee, ik wil niet neuken, alleen voor kinderen' (ik wil geen kinderen)
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 20:57
Megadeth
Megadeth is offline
Alleen al door het bericht van King112 heb ik al een beeld hoe hij is.. alleen al door het feit dat hij een meisje 'discohoer' noemt krijg ik het idee dat hij een gebrek aan respect voor het vrouwelijk geslacht heeft..
Oud 29-07-2003, 20:57
Embraced Pale Death
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 29-07-2003 @ 21:54:
ah, vergeef mijn onnozelheid
ow, en ipv king 112 bedoel ik Another Way
vergeef mijn laksheid
Oud 29-07-2003, 23:27
El_Fenomino
El_Fenomino is offline
Allereerst MOET je geen relatie krijgen. Ik heb ook maar een keer een beetje een serieuze relatie gehad en dat was notabene toen ik 13 was.

Nu interesseert het mij minder dan sommige mensen in mijn omgeving. Die maken zich zorgen om mij. En als ik ergens een hekel aan heb dan is het zorgen maken. Ik heb een leuk (vrijgezellen)leven. En ik zie niet de zin om ten koste van alles een vriendin te zoeken. Ook het desperate zoeken is niet echt een aantrekkelijke houding voor de meeste meiden. En ik heb liever dat vrouwen een beetje het iniatief nemen. Zelf ben ik vrij onzeker (tegenover vrouwen). Dat iniatief dat probeer ik ze dan wel subtiel een beetje op te dringen. Maar voor de rest heb ik een mooi leven. Ook zonder vriendin.. Waarom janken om dingen die je niet hebt. Denk aan de mooie dingen die je wel hebt..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 23:49
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 28-07-2003 @ 20:06:
19 is net zo piepjong als 16.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 30-07-2003 @ 00:49:
ey, ik ben al heel erg volwassen hoor

*kijkt puberig*
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 01:14
annabegins
annabegins is offline
Citaat:
Another Way schreef op 28-07-2003 @ 21:01:

Nu jij weer
okey bij dat stukje over gelovige meisjes stond een dus ik hoop maar dat je dat nie meent.
maar bij die school... moet t perse een knap meisje zijn? knappe meisjes zijn ook nie alles! ik zal niet zo naief zijn om te zeggen dat t niet om uiterlijk gaat, want eerste indrukken tellen vaak zwaar... maar als er geen enkel knap meisje bij zit: lekker boeiend! ga lekker om met de "minder knapperen" en misschien zal 1 van hen je verbazen...

maar veel belangrijker is, om niet al die bovenstaande dingen te gaan doen om meisjes te krijgen . doe die dingen omdat je ze zelf leuk vindt.. als jij ergens plezier in hebt komt dat veel leuker en stukken minder wanhopig over op meisjes.. ik ken namelijk geen meisjes die vallen op jongens die perse op dat moment een vriendin willen. erg goed werkt dat meestal niet namelijk.
dan krijg je een vriendin om "een relatie te hebben", ipv een vriendin omdat je gek bent op haar...
lekker boeiend dat je op je 19de nog geen vriendin hebt gehad. had mijn broer ook nie en die is nu op zn 22ste hartstikke gelukkig met zijn eerste vriendin...
Oud 30-07-2003, 08:55
Verwijderd
Je hebt niets aan een relatie op zich. Het gaat erom dat je samen bent met iemand waarvan JIJ houdt en dat diegene ook van jou houdt.

Alles wat je kunt doen is meer in contact komen met veel verschillende mensen (en dus ook meisjes) door op veel plaatsen op te duiken (uitgaan, verenigingen, sportclubs, etc) en dan kom je misschien iemand tegen.

Klaar. Meer is er niet.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 09:28
pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
En waarom zou dat zo zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 11:35
Optima
Optima is offline
zorg eerst dat je zelf lekker in je vel zit, dat straal je uit naar anderen
Oud 30-07-2003, 11:45
The0
The0 is offline
Citaat:
Je bent zelf 18 morgan, een 19 jarige is dus ouder dan jij, dan piepjong? misschien niet helemaal de goeie benaming.

Verder zelfde advies als altijd, stel jezelf open, ga niet met het idee rond lopen: ik zal nu een vriendin vinden, anders gaan mensen denken dat ik kansloos ben, maar doe gewoon normaal, je vind wel iemand.

Zit nu een jaar bij de sportschool en heb nog nooit een fatsoenlijk gesprek of wat dan ook meer met een meisje gehad daar, ook zie ik een kerk niet als de beste plaats om een meisje te vinden (ookal zou je zelf gelovig zijn en niet om sex geven etc).

Succes!
Oud 30-07-2003, 11:56
Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
...Heb de rest van de reacties niet gelezen...

Ik wil even zonder bevooroordeelt te zijn mijn mening geven..
Het heeft geen zin om er ook maar over na te denken wat je kunt doen om 'beter' te zijn. Er zal iemand moeten komen die je accepteerd zoals je bent, zoals je jezelf bent... en pas als jij haar of zij jou heeft gevonden weet je wat ik bedoel(de).

Het heeft geen zin om liefde te zoeken in iemand anders als je geen liefde hebt voor jezelf. Liefde is een wederzijds gevoel, en kan alleen tot zijn recht komen als beiden zichzelf bij elkander accepteren
Oud 30-07-2003, 12:41
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 30-07-2003 @ 12:56:

Het heeft geen zin om er ook maar over na te denken wat je kunt doen om 'beter' te zijn. Er zal iemand moeten komen die je accepteerd zoals je bent, zoals je jezelf bent... en pas als jij haar of zij jou heeft gevonden weet je wat ik bedoel(de).

Het heeft geen zin om liefde te zoeken in iemand anders als je geen liefde hebt voor jezelf. Liefde is een wederzijds gevoel, en kan alleen tot zijn recht komen als beiden zichzelf bij elkander accepteren
Oud 30-07-2003, 12:55
Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
ik ben ook 18 en heb ook geen vriend ....

tip 1: noem meisjes geen discohoeren!
tip 2: zoek NIET , en u zal vinden (dat zeggen ze toch altijd )
tip 3:als je toch zoekt , niet via het internet. Het is ,naar mijn mening, maar zeldzaam wanneer er uit een internetrelatie een standvastige relatie in real life ontstaat.
Oud 30-07-2003, 12:58
Denise84
Denise84 is offline
Jij bent zo pessimistisch altijd! Jeetje. Ik lees je post niet eens helemaal, want ik kan de inhoud ervan al raden.

Ga niet zo wanhopig op zoek, houd je niet steeds met een ding bezig dat je je leven laat bepalen en ben eens wat optimistischer. Je straalt uit hoe je je voelt en dat is in jouw geval volgens mij op dit moment niet positief.
Oud 30-07-2003, 13:17
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
je komt vanzelf iemand tegen echt waar
Oud 30-07-2003, 18:00
pessimistje
pessimistje is offline
[QUOTE]Saiorse.TK schreef op 30-07-2003 @ 12:56:
[B]...Heb de rest van de reacties niet gelezen...

zelfverbetering, daar is nooit wat mis mee.
En er zal altijd iemand komen, dat is niet waar er zo ook mensen die hun hele leven vrijgezel zijn gebleven ook al wouden zijn dat niet.

Dat overdreven negatief zijn over jezelf knapt af, dat weet ik ook uit ervaring.

Jij bent zo pessimistisch altijd! Jeetje. Ik lees je post niet eens helemaal, want ik kan de inhoud ervan al raden.
Wanhopigheid lijdt tot depressie.

Ga niet zo wanhopig op zoek, houd je niet steeds met een ding bezig dat je je leven laat bepalen en ben eens wat optimistischer. Je straalt uit hoe je je voelt en dat is in jouw geval volgens mij op dit moment niet positief.
Je bent zoals je bent, en zelfverbetering heeft volgens Saiorse.TK geen zin, want iemand zal het accepteren zoals hij is.

Dit staat altijd in dit soort topics, en of ze waar zijn weet ik helemaal niet, maar het zou handiger zijn als je een datum voor hem hebt!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 20:59
Poor twisted me
[QUOTE]pessimistje schreef op 30-07-2003 @ 19:00:
[B]
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 30-07-2003 @ 12:56:

zelfverbetering, daar is nooit wat mis mee.
En er zal altijd iemand komen, dat is niet waar er zo ook mensen die hun hele leven vrijgezel zijn gebleven ook al wouden zijn dat niet.

Dat overdreven negatief zijn over jezelf knapt af, dat weet ik ook uit ervaring.

Wanhopigheid lijdt tot depressie.

Je bent zoals je bent, en zelfverbetering heeft volgens Saiorse.TK geen zin, want iemand zal het accepteren zoals hij is.

Dit staat altijd in dit soort topics, en of ze waar zijn weet ik helemaal niet, maar het zou handiger zijn als je een datum voor hem hebt!
jij doet je nickname ook eer aan zeg
Haha sorry maar ik heb me tarrotkaarten niet bij en ook geen glazen bol, en ook me tijdcompas is kapot dus een datum kan ik niet geven.

maar eff serieus natuurlijk komt ie iemand tegen, en ja ik weet dat het vaak in dit soort topic's staat. En je vraagt je af waarom, omdat het ook zo is . Je moet gewoon jezelf zijn, en proberen veel contacten te leggen.
en je moet je geen zorgen maken echt niet, ik weet dat je dat toch doet. Maar echt niet doen er zijn veel meer mensen die geen relatie hebben of er nog geen gehad hebben. Ik had tot nu toe ook geen serieuze gehad, en dacht ook niet dat ie die voorlopig 1 zou krijgen. Nu heb ik dus wel een vriend en het gaat al bijna een jaar goed dus

niet wanhopig zijn dus. daar help je jezelf echt niet mee
Oud 30-07-2003, 21:08
avantasia
avantasia is offline
Jullie zijn naar mijn mening niet sociaal genoeg, ga eens naar buiten. Dan leer je misschien wel mensen kennen.
Maar als je een vriendin neemt let dan wel op de maat van de tieten, die zijn echt heel belangrijk!! Ik dacht ook dat ik er niks om gaf maar jonge als je er eenmaal tussen ligt ben je verkocht.
Uiterlijk is dus wel belangrijk, maar jonge al ben je nog zo lelijk: Je zal wel iemand vinden die ook lelijk is en met je wilt neuken.
Oud 30-07-2003, 21:13
Poor twisted me
Citaat:
avantasia schreef op 30-07-2003 @ 22:08:
Jullie zijn naar mijn mening niet sociaal genoeg, ga eens naar buiten. Dan leer je misschien wel mensen kennen.

kijk hier heb je gelijk in !

Maar als je een vriendin neemt let dan wel op de maat van de tieten, die zijn echt heel belangrijk!! Ik dacht ook dat ik er niks om gaf maar jonge als je er eenmaal tussen ligt ben je verkocht.

slaat nergens op

Uiterlijk is dus wel belangrijk, maar jonge al ben je nog zo lelijk: Je zal wel iemand vinden die ook lelijk is en met je wilt neuken.

Slaat helemaal nergens op.....
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten