Oud 30-07-2003, 13:55
Dark Angel
Dark Angel is offline
Oh, dit is een probleem wat ik al een honderd keer voorbij heb zien komen hier. De oplossing heb ik vast ook al 50 keer zelf gegeven. Praten met die gast. Maar nu zit ik er zelf mee, en ik moet het toch even kwijt...

't is nu dus een maand of 3 uit met m'n ex. Wat mij betreft een goede beslissing geweest, wat hem betreft niet. Hij wil me terug geloof ik, en ook al heb ik duidelijk gemaakt dat dat geen optie is, hij blijft op m'n huid zitten. We hebben afgesproken dat we vrienden zouden blijven, maar ik word eigenlijk alleen maar nerveus van de jongen, omdat hij - precies als toen het nog aan was - de wereld om mij heen laat draaien.
Heb mezelf dus al een tijdje invisible staan op Trillian, want ik heb 'm gewoon echt niets meer te zeggen.

Mailt 'ie. Okay. Ik noemde heel losjes dat ik misschien in het najaar nog een keer naar Londen ging om een expositie te zien (hij woont in Newcastle) en hij antwoorde gelijk al weer met 'laat maar weten wanneer, dan ben ik er' enzo.

Maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om dat samen met hem te doen! Ik voel me schuldig dat ik zo bot ben terwijl hij van me houd en altijd alleen maar lief voor me is geweest, maar ik krijg het echt spaans benauwd van hem. Wie weet een goede manier om hem duidelijk te maken dat ik de ruimte wil, zonder zo bot te zijn als ik me voel? Hij verpest het zelf een beetje, als hij gewoon ruimte zou geven zou ik hem best nog willen spreken, maar zoals het nu gaat hoef ik hem eigenlijk nooit meer te zien/spreken...
Oud 30-07-2003, 14:01
Chimera
Chimera is offline
Nou, ik zit in een dergelijke situatie. Het is uit met m'n ex (no shit ), en hoewel we mekaar erg graag willen zien, merken we dat het voor ons beiden pijnlijk is als we mekaar spreken-slash-zien.

Dus hebben we besloten het contact voorlopig te verbreken, en ik denk dat dat in jouw geval ook beter is. Gewoon absoluut geen contact meer, anders blijf je toch hoop houden.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:01
deesmees
deesmees is offline
zeg hem gewoon eerlijk dat zijn gedrag je beetje benauw,ook al bedoeld hij het goed
ALs je ermee blijft lopen ga jij je ergeren en hij denkt dat ie het goed doet en dat er niks aan de hand is,want jij zegt er niets van!
Zeg gewoon ik wil best keer af spreken om zoveel tijd om wat leuks te doen,maar niet elke week.
Maar maybe komt het wel dat jullie voordat het uit was heel veel samen waren int weekend en veel deden,dan ist gewoon een gewoonte geworden om daar nu mee door te gaan
Maar zeg het hem gewoon eerlijk hij begrijpt dat heus wel en zo niet dan laat je hem toch gewoon
Niks is zo erg dan een ex die hele tijd op je lip zit (ik weet er alles van ) en toen ik er wat van heb gezegt ist beter geworden
Oud 30-07-2003, 14:03
LilDushi
LilDushi is offline
weetje...het isz al uit met jullie en dat moet ie nu egt gaan begrijpen jij en hij jullie moeten alle 2 tog verder?! maak het hem meer duidelijk (al weet ik dat je je best al doet) dat je egt gewoon doodnormale vrienden wilt sijn..en alsz ie aan je sit loop een stukje weg of laat hem weten dat je t gewoon niet leuk vind en niet moet hebben!! je moet gewoon een keer je mond open trekken!! je moet t egt doeng want je vind t nie leuk!! maak t hem duidelijk...verder kan ik alleen seggen suc6
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 14:04
Dark Angel
Dark Angel is offline
We zagen elkaar practisch nooit, maar dat was mij op het laatst nog niet weinig genoeg. Oh god, wat klinkt het vreselijk als ik het zo opschrijf...

Waar het op neerkomt is denk ik dat ik heb gezegt vrienden te willen blijven terwijl ik dat eigenlijk al niet meer wilde, die jongen is zo verstikkend... en nu kan ik de schijn niet eens meer ophouden. Als ik nooit meer wat van hem zou horen zou ik dat op dit moment absoluut niet erg vinden.
Oud 30-07-2003, 14:15
Firefly182
Firefly182 is offline
niet de telefoon opnemen, niet vertellen dat je naar Londen gaat!!!!!!!! En toen hij vroeg of je wilde vertellen wanneer enzo, dan kon je best wel zeggen dat je nu liever even niet met hem wilde afspreken want...... blablabla, zie deesmees...

Je kan het hem maar beter vertellen, heb ik ook gedaan met mijn ex die het er ook niet eens mee was dat het uit was.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten