Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.angelfire.com/anime4/animegirl16/index.html Hij is al jaren oud (ik had net op school de basisbeginselen HTML geleerd, en ik hield van plaatjes. Heel veel plaatjes) maar ik ga 'm vernieuwen (en, zodra ik iets betaalbaars heb gevonden, een domeinnaam aanvragen) Niet lachen ![]()
|
Verwijderd
|
http://www.angelfire.com/anime4/animegirl16/index.html
dat werkt beter ![]() Maar hiervan zijn er al miljoenen, en ook miljoenen mooiere, dus ik zou het niet eens proberen als ik jou was.. |
![]() |
||
Citaat:
Stap 1) de newbie-waas van mijn digitale voorruit vegen Stap 2) mijn verse PHP kennis (het leren duurde even, maar het was het waard) toepassen Stap 3) Ban de Plaatjes! Vanaf nu, alleen kleuren en een nette image-portifolio (schrijf ik dit goed? vast niet) Stap 4) een domein naam aanvragen. Ik heb zo'n idee dat www.sitenaam.nl meer bezoekers zal trekken dan mijn huidige (hopeloze) angelfire adres stap 5) Ban de Plaatjes! (had ik al eerder gezegd, maar mezelf kennende staan er na het uitvoeren van Stap 3 nog steeds veel te veel op) Een waterdicht plan, al zeg ik het zelf ![]()
||
Citaat:
![]() Hoeft niet eens duur te zijn... bijv. bij http://www.freerider.nl heb je voor 2 euro per maand al hosting, en het werkt best aardig (vriend van me host er z'n site en dat werkt prima) ![]()
|
Mijn public file uploader trekt aardig veel bezoekers...
http://sectorzero.zapto.org/system/hits.php ![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2003 om 16:15. |
![]() |
|
de reden voor dit topic overigens (en daar komt ze nu mee, lekkere webmaster zal dat worden
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik noem mijn site veel op verschillende IRC (met name mijn eigen) kanalen. En mensen hebben links in signatures (= 'mond-op-mond' reclame). Ik heb verder geen banners ofzo. Ik moet het echt van het bovenstaande hebben. En in mijn geval werkt dat prima. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is leuk, maar ik had wel verwacht dat op de site te vinden zou zijn WAT het is ![]() |
![]() |
|
ik heb een tattoo op me rug met de URL... en lig elke dag op 't strand...
dus iedereen die me ziet zou evt me site kunnen bezoeken...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik affiliate met andere sites, heb m'n naam in alle relevante webrings staan. Sta redelijk bovenaan in de meeste open dirs, krijg via google ook 2% van m'n hits binnen en zo krijg ik dus toch zo'n 2000 pageviews per dag...
Maar de grootste tip: content! Zorg dat je hem wekelijks bijwerkt, content toevoegt en mensen een reden geeft om terug te komen. Een makkelijke url kan ook vaak wel helpen en vooral veel geduld. Het heeft mij 2-3 jaar gekost om mijn site echt een grote site te laten worden.
|
Als je binnen korte tijd veel bezoekers wilt hebben, dan zul je echt iets unieks moeten bieden.
M'n persoonlijke site krijgt misschien een paar hits per dag omdat er echt geen drol op te vinden/doen is. Heb je echter echt iets unieks, dan kan het heel snel gaan. Voorbeeld: Vorig jaar zomer werd het Peek-A-Booty project op Slashdot aangekondigd. Het zou een programma worden waarmee je anoniem kunt surfen blablabla. Ik was op dat moment op zoek naar een nuttig projectje om m'n verse PHP/MySQL kennis op toe te passen, dus begon ik direct aan een site waarop mensen hun eigen PAB-Node konden aankondigen. Binnen anderhalf uur had ik een stabiele versie in de lucht. Ik heb toen een mailtje gestuurd naar de maker van PAB, die op zijn beurt mijn URL op de PAB site publiceerde. De eerste bezoekers en submissies kwamen binnen, en nog dezelfde avond had ik zo'n 400 bezoekers en 25 inzendingen. Aan het einde van de week waren er 20000 bezoekers langsgekomen en stonden er zo'n 1000 nodes in de database. Puur omdat er iets unieks was (het netwerk draaide op dat moment puur op het feit dat die site bestond) kwamen er enorm veel bezoekers. Dit verkeer bleef nog een tijdje aanhouden, totdat PAB een stille dood stierf (veel bugs enz; het schijnt dat er nu weer aan gewerkt wordt, we zien wel) Kortom, zet er iets zinnigs en unieks op (eigen gedichten/kunstwerken/muziek/verhalen ?) en hoop dat het zo goed is dat mensen de URL aan elkaar doorgeven (zgn word-of-mouth reclame, waardoor Google bijv zo groot geworden is)
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Nou ik zou eerst je site wat ehmm.. aantrekkelijker maken.
![]() Nu is het allemaal heel erg druk, voornamelijk door de drukke achtergrond die je gebruikt. Ik kan maar met moeite de tekst lezen enzo, dus daar moet je wel wat aan doen. Eerst zorgen dat je site goed is, en dan misschien een bannertje zoals webads (uitwisselsysteem).
||
Citaat:
Misschien kun je sluikreclame maken op plaatsen waar jouw content gewaardeerd wordt? Zo kun bijvoorbeeld een zelfgeschreven gedicht op een gedichten forum plaatsten en daarbij aankaarten dat er nog meer gedichten op je site staan. (Ik kan even geen voorbeeld verzinnen voor manga sites.) Ik zou sowieso je site toevoegen bij Google zodat de site geindexeerd wordt. Hierbij geldt: hoe meer prominente/relevante sites naar jouw site linken, hoe hoger jij in de lijst komt te staan
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
EI!!!!! Maar ok, ehhm... Als je echt goede content hebt komen die bezoekers vanzelf wel. Mensen denken dan snel van: he, die moet ik onthouden of op m'n site plaatsen. Probeer ook eens je link te posten op een startpagina ofzo... Maar ik zou nog niet gaan promoten als je een design als deze hebt... Dat maakt je naam niet groot.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|