![]() |
|
Denk dat het niet eens zozeer ligt aan uiterlijk oid, maar meer aan het feit dat zij dan alle controle heeft en daar misschien niet mee om weet te gaan...
Als dat het is, kan je natuurlijk voorstellen om een beetje te helpen in dat standje... (ja dat kan)
|
![]() |
Onder je is wel lekker veilig, en ze hoeft zich nergens voor te schamen, want jij ligt op haar en ziet toch niks.
Maar jij wilt juist iets meer zien! Begin maar eens met complimentjes maken, zodat ze minder onzeker is, en vertel haar dat het je zo opwindend lijkt. Als jullie altijd in de missionaris houding liggen, kun je eens omrollen, zodat jullie op jullie zij liggen. Nog wat verder omrollen, en ze ligt op je. Van daaruit naar op je zitten is maar een klein stapje.
|
Hoe haar te overtuigen weet ik niet, misschien heel de kamer donker maken, zodanig dat ze je enkel voelt ipv ziet en omgekeerd, en zo eens proberen, dan kan ze zich al niet schamen en daarna stilletjesaan meer licht maken? Nja, ik zit altijd bovenop,aangezien anders(nog) niet lukt....
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Psychiatrisch onderzoek en meer... girl-in-trouble | 50 | 07-09-2007 07:29 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |