Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik snap het niet, leg me dat nou eens uit. Wat is er onfatsoenlijk aan liefde? Of denk ik dan zo zwart-wit? Natuurlijk vind ik uitgebreid lopen tongen in de wachtkamer van de tandarts (weet ik veel! ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar goed ik zit er helemaal niet mee als stelletjes heel klef zitten te doen wat ik wel irri vind is dat (zoals bij mij op school) vlakvoor ons gaan staan zoenen...je kan dan zowat niet anders dan naar hun zitten kijken...dan heb ik ech zoiets van...doe dat erges anders!
||
![]() |
Citaat:
Okee daar heb je gelijk in. Maar ja ik vind het toch zo zijn uitzonderingen hebben... lekker in het park, warm zonnetje erbij ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
naja......ligt eraan ff vasthouden of kusje ofzow.......tsja dat doe ik zelf ook, ook als we in de stad lopen of whatever
![]() maar bij mij in de klas zit een meisje, die heeft een vriend die ook bij ons op school zit maar in een andere klas. Ze hebben het al 2 jaar, maar al vanaf het begin zijn ze ontzettend klef en dat zijn ze ook gebleven. Letterlijk elke pauze zoeken ze elkaar op, en gaan ze, in het beeld van klasgenoten uitgebreid met elkaar kleffen, klef knuffelen en zoenen. Ook tijdens de wisseling van lokalen als ze elkaar tegenkomen, altijd ff zoenen. Soms zienj ze elkaar 1 pauze niet, dan is het meteen: "hee heb je S gezien?" of "heb je H gezien??????". Naja, ongeveer iedereen heeft er weleens over geklaagd... ![]() Dat vinnik dus errrrg overdreven.....en irri....... xxx Alicia |
![]() |
|
![]() |
Bij mij op school zit een stel, Stef en Heleen, en die 2 zijn zo mega klef! Ze zitten in de pauze elkaar altijd overal te zoenen/likken, ze moet altijd bij hem op schoot zitten, ze kunnen elkaars handen geen seconde loslaten en ze zijn 24/7 samen, want ze wonen ook nog es naast elkaar en ze maken na schooltijd altijd hun huiswerk samen en dan gaan ze 's avonds samen tv kijken en relaxen!
Ik kots van die 2!!! ![]() Maar goed, moeten ze zelf weten! ![]() ![]() Mijn vriend en ik zijn helemaal niet klef waar anderen bij zijn! We geven elkaar af en toe een kus of ff een knuffel, maar meer ook niet. Als we willen kleffen dan zijn we liever alleen en das ook leuker voor een ander. Ik kan zelf ook niet tegen klefbekken, dus dat doe ik dan zelf ook niet! ZO! ![]() ![]() |
![]() |
|
ik vind het zowieso storend als mensen klef doen in het openbaar, ik heb dan zoiets van zoeken ze aandacht, ook al heb ik een vriendin die er zo over denkt(zoals ik), zijn wij niet zo klef in het openbaar en bewaren we die dingen voor later, dus ik vind het storend
||
Citaat:
Ik las het en ik dacht neeeeeeeeee, da kan toch niet. Mijn vriend heet namelijk Stefan en ik heet Heleen. Maar ik ben het dus niet want zo klef zou ik nooit zijn ![]()
|
![]() |
ik klef nooit in het openbaar omdat ik dat iets tussen ons vind en ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich eraan irriteren.
Tongen doe ik zelden in het openbaar, meestal gewoon kusjes en niet de hele tijd aan mekaar plakken. ik vind het zelf ook irritant om te zien, van die siamese tweelingen |
![]() |
|
Verwijderd
|
In het openbaar kleffen sucks! Vooral in de trein, dat is erg..dan menen mensen namelijk ook nog weer net iets verder te mogen gaan dan gewoon in een bushokje ofzo. Zit je daar, zitten er een stukje verderop twee van die figuren te zoenen en elkaar te betasten...en helemaal als het dan twee van die lelijkerds zijn, brr
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Een vriendin van me en haar vriend doen het echt de godganse dag!! dan wil ik wat tegen d`r zeggen op school en ja hoor ik kan lullen wat ik wil maar ik praat gewoon tegen du muur!!
Ik vind het echt superirritant. Kijk als je elkaar een zoen in het openbaar geeft of arm in arm loopt is absoluut niet erg maar zó klef doen alsof je doet alsof je met zijn tweeen bent en iedereen om je heen negeren dat haat ik ![]() Ik heb zelf ook een vriend en af en toe geven we elkaar wel een zoen ofzo maarre... verder niks dat doe ik wel als we alleen zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]() Hij heet eigenlijk ook Stefan, maar hij wil Stef genoemd worden ofzo! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() onee...... dat kan je niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
in het begin toen we pas hadden wilde mn vriend vaak wel een kus of 2 van me op straat enzo...maar ik hield het tegen...en dan vroeg hij, waarom niet? en ik zei kweet nie...
Ik kon het niet, ik deed het dan wel, maar voelde me er toch niet al te prettig bij, ik denk omdat ik me altijd stoorde aan mensen die voor mn neus zoenden, of klef deden op straat...in metro vond hij ook niet erg om een kusje te geven (gewoon 1 kusje op mn mond) maar dat wilde ik ook niet...omdat ik het zelf haatte als mensen voor mn neus zaten te zoenen in de metro... wel sneu want als hij me dan een zoen wilde geven in de metro dan draaide ik mn hoofd weg ![]() en nu ik er geen problemen meer mee heb, doen we dat soort dingen nooit meer..hij probeert me ook niet meer te kussen ofzo in de metro, of op het perron ofzo...kdenk omdat hij weet dat ik dat nooit wilde, maar ja, op zich heb ik er nu geen problemen mee mee hehe...vage ik.. en als ik nu stelletjes zie zoenen of elkaar een kus zie geven dan erger ik me dr niet meer aan...vind het wel lief..maar ze moeten niet helemaal om mekaars nek hangen en verschrikkelijk lopen tongzoenen ofzo waar ik naast sta....das gewoon nie leuk... |
![]() |
|
Muh vriendje vindt dat ook heel leuk..
btje klef gaan zitten doen op bijv een verjaardag of whatever.. ik voel der zelf iets minder voor, haha ![]() als anderen dat doen vink nie zow heel erg, zolang het maar een beetje om aan te zien blijft.. ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
radeloos.. anomiem12345 | 39 | 17-12-2012 01:03 | |
De Kantine |
De Kantine is saai #110 Verwijderd | 500 | 02-01-2008 00:12 | |
Liefde & Relatie |
Lichamelijk contact Missy | 57 | 25-08-2006 17:57 | |
Liefde & Relatie |
Dit is toch onzin..?! Dragon_Fly | 66 | 21-08-2005 19:57 | |
Liefde & Relatie |
Klef 20marianne12 | 17 | 26-10-2002 13:30 | |
Muziek |
wisten jullie dat er ook gay-sxe-hardcore bands bestaan? a new noise | 69 | 04-10-2002 21:39 |