Oud 15-04-2002, 18:10
muckymouse
muckymouse is offline
wat vinden jullie ervan als stelletjes klef doen in het openbaar,
zo midden op straat, in de bus, of in een kroeg ofzo.
Vinden jullie dat kjoet, of worden jullie er mega sjago van?
Persoonlijk kan ik er niet zo goed tegen, wordt ik altijd nogal jaloers van, dan denk ik djeez doe dat in je eigen tijd, en val mij er niet mee lastig.

wat vinden jullie
Oud 15-04-2002, 18:20
Starrie
Starrie is offline
als ik een vriend heb (zoals nu dus) vind ik het kjoet
maar als ik vrijgezel ben wordt ik jaloers en ga ik me eraan ergeren!!!
Oud 15-04-2002, 18:31
KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
nou irst, toen ik nog nie met Sjantal had, vonnik ut echt stom en viezug als stelletjes klef dede enzow, zowiesow ookal was het niet echt erg openbaar.
Maar nu dus haha, vinnik ut zelf leuk om te doen(niet pur see in ut openbaar ofzow hoor) en als ik mensjes dus zie die dat ook doen vinnik het nie echt meer erg viezig, maar ut moet niet té erg worden, kusje is goed of mekaar gewoon vasthouwe, maar uitgebreid lope vrije waar allemaal vreemden bij zijn,...neeeh
Oud 15-04-2002, 18:35
Verwijderd
Ligt eraan of ze t beschaafd houden... zoenen kan best, maar niet te uitgebreid zeg maar... k vind t lief als k mensen dat zie doen... maar k ben zelf ook superklef eigenlijk dus kan er moeilijk iets tegen hebben :-) alleen als ik mn vriend lang niet heb gezien, dan vind ik het vervelend als mensen dat doen, niet omdat ik dan jaloers ben of het asociaal vindt maar gewoon omdat ik hem dan zo mis... (oke dus toch wel een beetje jaloers denk ik)
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:38
jsoes
jsoes is offline
Citaat:
KrizzZzZZzzjE schreef:
nou irst, toen ik nog nie met Sjantal had, vonnik ut echt stom en viezug als stelletjes klef dede enzow, zowiesow ookal was het niet echt erg openbaar.
Maar nu dus haha, vinnik ut zelf leuk om te doen(niet pur see in ut openbaar ofzow hoor) en als ik mensjes dus zie die dat ook doen vinnik het nie echt meer erg viezig, maar ut moet niet té erg worden, kusje is goed of mekaar gewoon vasthouwe, maar uitgebreid lope vrije waar allemaal vreemden bij zijn,...neeeh

jah ik denk dat ik mij daar ook wel in kan vinden. Persoonlijk heb ik totaal geen moeite met kleffende stelletjes, mits ze maar niet de kleren van elkaars lijf rukken
Vorige week lag ik met m'n vriendin in het park op het gras, gewoon een beetje knuvvelen, meer niet, komt er zo'n vent naar ons toe die vraagt of we daar onmiddelijk mee op willen houden. "Dat doe je toch niet in het openbaar" Tsja, ik weet niet hoor, what's the crime? ik heb daar echt geen problemen mee, wat is er mis met mensen die elkaar gewoon heel erg leuk en lief enz vinden?
Oud 15-04-2002, 18:40
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Leuk hoor;
maar soms ook jaloers en kwaad over mijn eigen situatie
te dubbel
om ervan te kunnen genieten
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:43
de abt van sion
de abt van sion is offline
Het is onfatsoenlijk, en dat zeg ik niet omdat ik jaloers zou zijn. Het is te vergelijken met telefoneren in de trein, of met je voeten op de bank tegenover je liggen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:46
jsoes
jsoes is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Het is onfatsoenlijk, en dat zeg ik niet omdat ik jaloers zou zijn. Het is te vergelijken met telefoneren in de trein, of met je voeten op de bank tegenover je liggen.

Ik snap het niet, leg me dat nou eens uit. Wat is er onfatsoenlijk aan liefde? Of denk ik dan zo zwart-wit? Natuurlijk vind ik uitgebreid lopen tongen in de wachtkamer van de tandarts (weet ik veel! ) iets anders, maar gewoon twee mensen die hand in hand lopen of met elkaar in een park ofzo zitten?
Oud 15-04-2002, 18:53
de abt van sion
Citaat:
jsoes schreef:
Ik snap het niet, leg me dat nou eens uit. Wat is er onfatsoenlijk aan liefde? Of denk ik dan zo zwart-wit? Natuurlijk vind ik uitgebreid lopen tongen in de wachtkamer van de tandarts (weet ik veel! ) iets anders, maar gewoon twee mensen die hand in hand lopen of met elkaar in een park ofzo zitten?
Nee, daar is niets mis mee. Liefde is zeker niet onfatsoenlijk, en hand in hand lopen ook niet. Bij "klef doen" denk ik aan wat jij omschrijft als "uigebreid lopen tongen in de wachtkamer." Dat vind ik wel onfatsoenlijk.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 18:54
KiNkY-KaKkY
KiNkY-KaKkY is offline
Citaat:
jsoes schreef:

haha tongen in de wachtkamer van de tandarts??? 1 ding is zeker...je zal nie zo gauw uit je bek stinken
maar goed ik zit er helemaal niet mee als stelletjes heel klef zitten te doen wat ik wel irri vind is dat (zoals bij mij op school) vlakvoor ons gaan staan zoenen...je kan dan zowat niet anders dan naar hun zitten kijken...dan heb ik ech zoiets van...doe dat erges anders!
Oud 15-04-2002, 19:01
jsoes
jsoes is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Nee, daar is niets mis mee. Liefde is zeker niet onfatsoenlijk, en hand in hand lopen ook niet. Bij "klef doen" denk ik aan wat jij omschrijft als "uigebreid lopen tongen in de wachtkamer." Dat vind ik wel onfatsoenlijk.

Okee daar heb je gelijk in. Maar ja ik vind het toch zo zijn uitzonderingen hebben... lekker in het park, warm zonnetje erbij , zacht gras... als er in een straal van vijftig meter niemand te bekennen is? Ja het is een openbare ruimte, maar het lijkt me dat niemand er toch expres met zijn neus bovenop gedrukt wordt? En je houdt het netjes, ik vind dat er dan niets te verwijten valt, een beetje ruimdenkendheid mis ik nog wel eens in Nederland. Maar dat kan aan mij liggen
Oud 15-04-2002, 19:04
Verwijderd
naja......ligt eraan ff vasthouden of kusje ofzow.......tsja dat doe ik zelf ook, ook als we in de stad lopen of whatever

maar bij mij in de klas zit een meisje, die heeft een vriend die ook bij ons op school zit maar in een andere klas. Ze hebben het al 2 jaar, maar al vanaf het begin zijn ze ontzettend klef en dat zijn ze ook gebleven. Letterlijk elke pauze zoeken ze elkaar op, en gaan ze, in het beeld van klasgenoten uitgebreid met elkaar kleffen, klef knuffelen en zoenen. Ook tijdens de wisseling van lokalen als ze elkaar tegenkomen, altijd ff zoenen.
Soms zienj ze elkaar 1 pauze niet, dan is het meteen: "hee heb je S gezien?" of "heb je H gezien??????".
Naja, ongeveer iedereen heeft er weleens over geklaagd...
Dat vinnik dus errrrg overdreven.....en irri.......

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:13
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ghehe ik vind altijd wel lief.. op school in de pauze staat mijn beste vriendin ook altijd zo te kleffen met haar vriend ik vind het egt schattig
Oud 15-04-2002, 19:32
Aurora
Aurora is offline
Ligt eraan of ik zelf verliefd/bezet ben en HOE klef ze zijn... kvinnut op het moment zwaar irri als 2 mensen de hele tijd bij elkaar zitten/hangen etc..
Oud 15-04-2002, 19:50
Piccola
Piccola is offline
Bij mij op school zit een stel, Stef en Heleen, en die 2 zijn zo mega klef! Ze zitten in de pauze elkaar altijd overal te zoenen/likken, ze moet altijd bij hem op schoot zitten, ze kunnen elkaars handen geen seconde loslaten en ze zijn 24/7 samen, want ze wonen ook nog es naast elkaar en ze maken na schooltijd altijd hun huiswerk samen en dan gaan ze 's avonds samen tv kijken en relaxen!
Ik kots van die 2!!!
Maar goed, moeten ze zelf weten!

Mijn vriend en ik zijn helemaal niet klef waar anderen bij zijn! We geven elkaar af en toe een kus of ff een knuffel, maar meer ook niet. Als we willen kleffen dan zijn we liever alleen en das ook leuker voor een ander. Ik kan zelf ook niet tegen klefbekken, dus dat doe ik dan zelf ook niet!

ZO!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 19:55
The Bachelor
The Bachelor is offline
ik vind het zowieso storend als mensen klef doen in het openbaar, ik heb dan zoiets van zoeken ze aandacht, ook al heb ik een vriendin die er zo over denkt(zoals ik), zijn wij niet zo klef in het openbaar en bewaren we die dingen voor later, dus ik vind het storend
Oud 15-04-2002, 20:05
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
yep
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:34
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Geen problemen mee.. maar laatste tijd word ik er wel jaloers van.. Oww... dat wil ik ook

Kus
Oud 15-04-2002, 20:43
Starrie
Starrie is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Bij mij op school zit een stel, Stef en Heleen, en die 2 zijn zo mega klef!

ZO!
sjeeeeeezus ik schrik me helemaal rot zeg!
Ik las het en ik dacht neeeeeeeeee, da kan toch niet.
Mijn vriend heet namelijk Stefan en ik heet Heleen.
Maar ik ben het dus niet want zo klef zou ik nooit zijn
Oud 15-04-2002, 20:45
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
ik klef nooit in het openbaar omdat ik dat iets tussen ons vind en ik kan me heel goed voorstellen dat mensen zich eraan irriteren.
Tongen doe ik zelden in het openbaar, meestal gewoon kusjes en niet de hele tijd aan mekaar plakken. ik vind het zelf ook irritant om te zien, van die siamese tweelingen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:46
Verwijderd
ou ik ben zelf ook meestal heel erg klef. en ik het openbaar vind ik het echt heel lief als 2 mensen zo klef zijn bij elkaar, maar in tijde als deze wordt ik toch een beetje ervan want ik heb em al 2 en een halve maand nie gezien.... nog 18 dagen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2002, 20:50
Verwijderd
In het openbaar kleffen sucks! Vooral in de trein, dat is erg..dan menen mensen namelijk ook nog weer net iets verder te mogen gaan dan gewoon in een bushokje ofzo. Zit je daar, zitten er een stukje verderop twee van die figuren te zoenen en elkaar te betasten...en helemaal als het dan twee van die lelijkerds zijn, brr
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 07:32
Verwijderd
ach gewoon een kusje af en toe is nie erg, maar we hebben ook een stel op schoo ldat echt overal zit te tongen, mogen ze we lachterwege laten...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 10:10
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Waar mensen zich allemaal wel niet druk om kunnen maken......

Je kan dan toch ook gewoon de andere kant op kijken als het je niet bevalt?.....
Oud 16-04-2002, 10:21
The Bachelor
The Bachelor is offline
Citaat:
Drs. Tannus schreef:
yep

mooi dat je eindelijk eens met me eens bent
Oud 16-04-2002, 10:35
Drs. Tannus
Drs. Tannus is offline
Citaat:
The Bachelor schreef:

mooi dat je eindelijk eens met me eens bent
voor de afwisseling
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 11:00
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Waarom is telefoneren in de trein onfatsoenlijk?? Het is toch niet anders dan gewoon met iemand praten in de trein? Het stemvolume is volgens mij gewoon hetzelfde. leg maar uit!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:16
rabecca
rabecca is offline
Een vriendin van me en haar vriend doen het echt de godganse dag!! dan wil ik wat tegen d`r zeggen op school en ja hoor ik kan lullen wat ik wil maar ik praat gewoon tegen du muur!!
Ik vind het echt superirritant.
Kijk als je elkaar een zoen in het openbaar geeft of arm in arm loopt is absoluut niet erg maar zó klef doen alsof je doet alsof je met zijn tweeen bent en iedereen om je heen negeren dat haat ik
Ik heb zelf ook een vriend en af en toe geven we elkaar wel een zoen ofzo maarre...
verder niks dat doe ik wel als we alleen zijn.
Oud 16-04-2002, 16:29
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Starrie schreef:
sjeeeeeezus ik schrik me helemaal rot zeg!
Ik las het en ik dacht neeeeeeeeee, da kan toch niet.
Mijn vriend heet namelijk Stefan en ik heet Heleen.
Maar ik ben het dus niet want zo klef zou ik nooit zijn
Hahaha! Wat toevallig!
Hij heet eigenlijk ook Stefan, maar hij wil Stef genoemd worden ofzo!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 16:46
Darkened Sky
Darkened Sky is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:

Maar wel lekker moet je ook proberen!!

onee...... dat kan je niet
Oud 16-04-2002, 17:22
Janet
Janet is offline
neej heb er geen problemen mee....
Oud 16-04-2002, 17:41
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik heb er geen problemen, ik doe t nl zelf ook met mn vriend. Maar als ik t zie en ik kan mn vriend bijv ff niet zien, dan vind ik dat wel behoorlijk kut omdat ik dan meteen bij mn vriend wil zijn.
Oud 16-04-2002, 20:04
lake bodom
lake bodom is offline
heb er geen problemen mee, waarom zou ik.. ze moeten toch zelf weten wat ze doen... als hun t leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Wendy Lynn schreef:

Waarom is telefoneren in de trein onfatsoenlijk?? Het is toch niet anders dan gewoon met iemand praten in de trein? Het stemvolume is volgens mij gewoon hetzelfde. leg maar uit!
Neej hoor, in een telefoon praat je harder. Het staat bovendien sneu, echt zo van 'kijk mij eens contact hebben met de buitenwereld'... En de hele trein kan meegenieten van de gesprekken.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2002, 20:27
simple creed
simple creed is offline
Ik kan daar dus absoluut niet tegen he!

Ik kan me daar op het moment ook dood aan ergeren bij mijn beste vriendin en haar vriend. Maarja dat moeten ze zelf maar weten het is hun leven.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 07:46
de abt van sion
Citaat:
Morgan schreef:
Neej hoor, in een telefoon praat je harder. Het staat bovendien sneu, echt zo van 'kijk mij eens contact hebben met de buitenwereld'... En de hele trein kan meegenieten van de gesprekken.
Precies.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:00
Verwijderd
in het begin toen we pas hadden wilde mn vriend vaak wel een kus of 2 van me op straat enzo...maar ik hield het tegen...en dan vroeg hij, waarom niet? en ik zei kweet nie...
Ik kon het niet, ik deed het dan wel, maar voelde me er toch niet al te prettig bij, ik denk omdat ik me altijd stoorde aan mensen die voor mn neus zoenden, of klef deden op straat...in metro vond hij ook niet erg om een kusje te geven (gewoon 1 kusje op mn mond) maar dat wilde ik ook niet...omdat ik het zelf haatte als mensen voor mn neus zaten te zoenen in de metro...

wel sneu want als hij me dan een zoen wilde geven in de metro dan draaide ik mn hoofd weg wel erg van me....
en nu ik er geen problemen meer mee heb, doen we dat soort dingen nooit meer..hij probeert me ook niet meer te kussen ofzo in de metro, of op het perron ofzo...kdenk omdat hij weet dat ik dat nooit wilde, maar ja, op zich heb ik er nu geen problemen mee mee hehe...vage ik..

en als ik nu stelletjes zie zoenen of elkaar een kus zie geven dan erger ik me dr niet meer aan...vind het wel lief..maar ze moeten niet helemaal om mekaars nek hangen en verschrikkelijk lopen tongzoenen ofzo waar ik naast sta....das gewoon nie leuk...
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:04
miro
miro is offline
Mwah, jaloers, ik heb wel zoiets van "had ik dat ook maar". maar meestal vind ik het wel lief. Behalve als ze midden op straat staan te tongen of zo, daar kan ik gewoon niet tegen, das gewoon aso.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 10:50
Verwijderd
Ik heb alleen een hekel aan mensen die op school constant aan het zoenen zijn. Kan ik niet tegen, ook al heb ik een lief vriendje. Op straat enzo, moet je het een beetje in houden.

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:18
dwerg
dwerg is offline
ik heb er geen moeite mee
ze moeten het zelf weten
Oud 17-04-2002, 14:21
mausi
mausi is offline
Keb er ook geen moeite mee. Vind het zelf ook wel leuk om te doen (niet te erg natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 14:46
vixen
vixen is offline
hell, ik vin dat als et niet ver gaat (gewoon zoenen duz) best wel schattig maar als et te ver gaat rijg ik echt de neiging om iets keihard in hun richting te kopen (sterf)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:37
Gurly'z
Gurly'z is offline
Muh vriendje vindt dat ook heel leuk..
btje klef gaan zitten doen op bijv een verjaardag of whatever..

ik voel der zelf iets minder voor, haha
als anderen dat doen vink nie zow heel erg, zolang het maar een beetje om aan te zien blijft..
Oud 17-04-2002, 16:15
blacky
blacky is offline
vind het niet erg als ik zelf ook een vriendje heb en wij doen ook lekker klef.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten