Oud 12-08-2003, 11:53
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Ik ben het er absoluut mee eens, die melkpakken die amerikanen in de afgelopen decennia hebben geproduceerd hebben veel te grote cilinderinhouden en zijn veel te zwaar.

Eu auto's daarentegen hebben minder grote inhouden en maken meer gebruik van turbo's om hoge toeren te behalen (Dus meer PK's)
Advertentie
Oud 12-08-2003, 12:50
Genesis
Genesis is offline
tja.. in europa is meer moeite gedaan om meer pk's te creeeren uit minder cilinderinhoud, en in amerika werkte men altijd vanuit het principe dat een grotere cilinderinhoud een hoger vermogen opleverde. Technieken als turbo, 4 kleppen per cilinder, variabele kleptiming en directe injectie zijn dan ook typisch europese uitvindingen. Sommige daarvan zijn inmiddels overgewaaid naar amerika, maar de meeste niet..

Europese auto's zijn derhalve over het algemeen zuiniger, terwijl grote amerikaanse motoren over het algemeen langer mee gaan. Er zijn veel snelle europese auto's, maar ook veel snelle amerikaanse auto's..

De stelling zoals ie hier staat kan je niet zomaar antwoord op geven denk ik.. maar ben het er wel meer mee eens dan oneens.. Bijvoorbeeld omdat europa veel snelle auto's produceert als Porsche, Lamborghini en Ferrari (om maar eens wat te noemen) En omdat de gemiddelde europese auto meer pk's per liter oplevert dan een amerikaanse.

Vergis je echter niet in het vermogen van een brullende V8
Oud 12-08-2003, 18:19
BBEM
BBEM is offline
zowel europeanen/japanners als amerikanen bouwen beide snelle auto's hetzij allebij op een eigen wijze de een bouw grote motor om zo aan veel pk's te komen en de ander gebruik meer techniek voor hetzelfde aantal pk's te halen zoals Genesis.
Echter procentueel gezien komt het grootste aantal snelle auto's uit europa, de snelste trouwens ook ik geloof dat dit de ferarie enzo ofzoiets was iig een europeaan.
Eurpese auto's zijn dus vanwege hun brandstofbesparing en veel vermogen, weinig cilinderinhoud en hun lichtere massa veel leukere auto's. Alleen moet ik zeggen dat een V8 blok veel leuker is om aan te sleutelen en te horen, alhoewel het geluid van een turbo die lucht uitblaast bij het schakelen zoals bij een cosworth ook wel geil is.
Wisten jullie trouwens dat je echter maar een stuk of 8 basis V8 blokken hebt en dat deze is veel meer auto's toegepast word dan een eurpeaanse motor in europeaanse auto's want zij ontwerpen voor zowat elke nieuwe auto een nieuwe motor.
Al moet ik zeggen dat ze in europa ook steeds meer bezuinigen en dezelfde blokken toe gaan passen zoals we dat zien bij de VW-groep.
Oud 12-08-2003, 21:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
aremikanen doen meer aan dragracen...US'ers zijn sneller
Oud 13-08-2003, 09:35
damaetas
damaetas is offline
ik weet nix van auto's maar euhm: Europeaans???? *wijst* BHAHAHAHA
Oud 13-08-2003, 10:42
Dvalin
Dvalin is offline
amerikaanse auto's ( ) hebben meer dorst
Oud 13-08-2003, 17:19
Upke
Upke is offline
Amerikanen zuipen teveel.
Oud 13-08-2003, 17:43
BBEM
BBEM is offline
jullie laatste 4 reacties zit echt niets wetenschappelijks in hou gewoon je mond als je niet echt iets toe te voegen hebt
Oud 13-08-2003, 21:50
22B
22B is offline
Ok, Europeanen zijn sneller, omdat:
-Amerikanen te lomp zwaar zijn
-veel cilinderinhoud, maar relatief weinig pk's
-vaak alleen als automaat er zijn, scheelt ook veel
-verder zuipen ze gruwelijk veel

De snelste productie-auto's komen uit Europa, zoals de Ferrari Enzo, F50 en F40, Koenigsegg CC, Porsche Carrera GT, Pagani Zonda C12s, Edonis, Bugatti, McLaren F1, Lamborgini Diablo, Murcielago. Heeft Amerika auto's die deze auto's standaard (!) kunnen verslaan? Nee, Viper GTS doet 0-100 in 4,6 sec, Corvette Z06 ook in 4,6 sec. Dat zijn de snelste productie auto's in Amerika op dit moment. Viper met 8,0 liter V10, Corvette met een 5,7 V8, grote blokken dus..
Enzo heeft een 6-liter V12, Koenigsegg 4,6 liter V8. Carrera GT 5,5 liter V10, dus kleine motoren dan de Amerikanen, maar wel (veel) sneller.. Dus Amerikanen zijn lang niet zo snel als sommigen durven te zeggen. Alleen de echte sportauto's zijn snel, maar in vergelijking tot de top in Europa een heel stuk minder snel..
Oud 13-08-2003, 22:15
Bobby James
Bobby James is offline
Citaat:
BBEM schreef op 13-08-2003 @ 18:43:
jullie laatste 4 reacties zit echt niets wetenschappelijks in hou gewoon je mond als je niet echt iets toe te voegen hebt
Oud 13-08-2003, 23:06
Genesis
Genesis is offline
Citaat:
Teunster schreef op 13-08-2003 @ 23:15:
BBEM stelt iets waar ik het absoluut mee eens ben.. heb je niks te melden, post dan niks. En dat geldt dus ook voor jou.

Offtopic: en voor mij.. voor degene die zo bijdehand wil zijn om dat te melden..
Oud 15-08-2003, 14:06
REIE
REIE is offline
Europese auto's hebben in ieder geval meer elegantie, dan zo'n pick-up, of die nieuwe bolle chrysler. Volgens mij rijden Europeanen sneller, in Amerika mag je niet harder dan 65m/u en hier hebben velen een autobahn-syndroom, de neiging om links te scheuren.
Ik denk ook dat Europese auto's minder gevaarlijk zijn. Amerikanen denken vaak: "hoe groter de auto, hoe veiliger." Gelukkig weten wij beter en maken we veilige auto's die voetganger-vriendelijk zijn. SUV hebben een veel grotere kans om te rollen, het zicht te beperken van mede-weggebruikers en ongelukken met dodelijke afloopt te veroorzaak doordat ze zo zwaar en groot zijn. Geef zelf toe, fietsen naast een gefrustreerde Porsche Cayenne of BMW X5 is verstikkend Evenzo is het rijden er achter, (als ze niet bij jou bumperkleven,) irritant want je ziet weinig van wat er voor je gebeurt.
Oud 16-08-2003, 20:07
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
3 kwart wewten niet eens wat de amerikanen gebouwd. Denken alleen aan camaro corvette en viper. Heb laatst nog een lijstje gemaakt. hier is ie

chevrolet camaro
chevrolet corvette
chevrolet chevelle
chevrolet monte carlo
chrysler cuda
dodge charger
dodge coronet
dodge daytona
dodge superbee
dodge challenger
ford ranchero
ford cougar
ford mustang
ford torino
mercury cyclone
plymouth duster
plymouth fury
pontiac grand am
pontiac gto
pontiac firebird
pontiac trans am
amc javalin
amc ambassodor
buick boattail
buick gsx
buick gran sport
buick reatta

verder zijn amerikanen gewoon mooier en meer cub. Wij hebben al een 460ci. Lincoln. Verder is dat gezeur over dat ze zwaar zijn enz. is allang achterhaald.

NO JAP SHIT
Oud 17-08-2003, 11:05
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 16-08-2003 @ 21:07:
bullshit
dit heeft niets te maken met de vraagstelling.
Oud 17-08-2003, 13:40
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
3 kwart wewten niet eens wat de amerikanen gebouwd. Denken alleen aan camaro corvette en viper. Heb laatst nog een lijstje gemaakt. hier is ie

chevrolet camaro
chevrolet corvette
chevrolet chevelle
chevrolet monte carlo
chrysler cuda
dodge charger
dodge coronet
dodge daytona
dodge superbee
dodge challenger
ford ranchero
ford cougar
ford mustang
ford torino
mercury cyclone
plymouth duster
plymouth fury
pontiac grand am
pontiac gto
pontiac firebird
pontiac trans am
amc javalin
amc ambassodor
buick boattail
buick gsx
buick gran sport
buick reatta

verder zijn amerikanen gewoon mooier en meer cub. Wij hebben al een 460ci. Lincoln. Verder is dat gezeur over dat ze zwaar zijn enz. is allang achterhaald.

NO JAP SHIT
Ferrari (Alle modellen)
Lambo (alle modellen)
Oud 17-08-2003, 17:29
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
dat zijn er niet meer dan mijn lijssie. En ik stop met deze thread want this super stom. En niet vanwege ik verlies....dat doe ik niet. Maar ik snap het hele gezeik niet. Van sportwages. Bij stoplicht sta je achter ze. En als ze niet stoppen moet je om de onderdelen rijden op het kruispunt. Ga gewoon cruise. Laat hem gewoon 1 op 3 zuipen. Ga wat meiden regele met een amerikaan daar kan een stofzuiger model niet aan tippen en ik spreek uit ervaring. De gezichten op de snelweg kijken zelfs in de achteruitkijkspiegel en met een soebari ofzo denke ze wat een debiel. Een amerikaan heeft status. en vergeet niet:

Oud 17-08-2003, 17:35
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 17-08-2003 @ 18:29:
dat zijn er niet meer dan mijn lijssie. En ik stop met deze thread want this super stom. En niet vanwege ik verlies....dat doe ik niet. Maar ik snap het hele gezeik niet. Van sportwages. Bij stoplicht sta je achter ze. En als ze niet stoppen moet je om de onderdelen rijden op het kruispunt. Ga gewoon cruise. Laat hem gewoon 1 op 3 zuipen. Ga wat meiden regele met een amerikaan daar kan een stofzuiger model niet aan tippen en ik spreek uit ervaring. De gezichten op de snelweg kijken zelfs in de achteruitkijkspiegel en met een soebari ofzo denke ze wat een debiel. Een amerikaan heeft status. en vergeet niet:

[afbeelding]
Ik heb het over sportwagens, niet over een subaru (Of soebarie voor de ietwat simpelere zielen onder ons die geen respect hebben voor iets anders dan dat zij achter staan)

Een Ferrari 456 Maranello trekt heel wat meer bekijks van meiden omdat een meid niet zo'n pimpin' bak wil zien maar meer voor stijl en klasse gaat. (Uitzonderingen daargelaten, aaight )

Jij hebt het over een stofzuigermodel, een stofzuiger is in mijn gedachten een voorwerp waar lucht in gezogen wordt (Hee, een supercharger, is dat niet hetzelfde?)

Conclusie; mijns inziens trekt een Ferrari meer bekijks dan een Corvette terwijl ze in dezelfde prijsklasse liggen, zowieso ben ik van mening dat je bij Ferrari een kwalitatief beter product in je handen krijgt en geen massaverschijnsel dat elke zelfrespecterende dikke Amerikaan koopt op lening (Een Amerikaan past zowieso niet in een Ferrari)

Ik ben blij dat je je fout inziet en stopt met deze thread, ik vond zowieso ook al dat je het niveau aardig omlaag trok.

Doei!
Oud 17-08-2003, 17:52
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:

(Een Amerikaan past zowieso niet in een Ferrari)

Ik ben blij dat je je fout inziet en stopt met deze thread,
eerst ff een amerikaan past niet in een ferrari...nee duh een amerikaan is veel groter. En welke amerikane liefhebber wilt een ferrari in ze amerikaan hebbe??

oja over dat pimp gezeik slaat helemaal NERGES op. Echt een reactie van een hollander. Het zuipt, groot en pimp(alsof er een dooie achterin ligt) AMERIKANE BEPALE DE MARKT. Omdat de amerikanen veel geld hebben kunnen ze hun grenzen verleggen. En bijv. die cadillac motor al gezien V16 this een kruising tussen een auto motor heeft 2 wielen naast elkaar echt TEGEN elkaar. Met dat ontwerp gaat Cadillac veroveren. Over 2 of 3 jaar gaan de japanners ook zo iets maken. Maar minder stabiel, en hebben rechten moeten kopen bij GM. Het gevolg dat ze daar geld aan kwijt raken dus moeten bezuinigen op de onderdelen. Laatst een test geweest. gemidelde maximale leeftijd japanner is 10 jaar. Dan de sloop op. Met een europees tegen de 20 jaar en een amerikanen 30 a 40 jaar. Ik kom vaak hele ouwe amerikane tegen. 50's ik zie er geen 1 japanner van dat bouwjaar of europees. ander voorbeeld. Koop een auto. vaan 500 euro een japanner....1500 euro europees en een 2250 minimaal voor een chevrolet beretta. Omdat ze gewoon beter zijn!!!!!!!!!! geloof het of niet maar het is zo. Het irresseerd me verder niet hoe snel de wages zijn met de dragstrip zijn de amerikane veel sneller. En ga gewoon cruise met een leker muziekje raampie open.....what's the point. Oja ik zie de fout niet in en dat heb ik duidelijk gezegd net. En het blijkt aan dit bericht nu zet ik er een . achter

p.s. een stofzuiger model is een model met al die bodykit troep erop waardoor ie alleen maar langzamer gaat en de helft van de troep krijtraakt bij de drempels...zijn de drempels toch nog erges goed voor.

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 17:57.
Oud 17-08-2003, 21:18
22B
22B is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 17-08-2003 @ 18:52:
eerst ff een amerikaan past niet in een ferrari...nee duh een amerikaan is veel groter. En welke amerikane liefhebber wilt een ferrari in ze amerikaan hebbe??

oja over dat pimp gezeik slaat helemaal NERGES op. Echt een reactie van een hollander. Het zuipt, groot en pimp(alsof er een dooie achterin ligt) AMERIKANE BEPALE DE MARKT. Omdat de amerikanen veel geld hebben kunnen ze hun grenzen verleggen. En bijv. die cadillac motor al gezien V16 this een kruising tussen een auto motor heeft 2 wielen naast elkaar echt TEGEN elkaar. Met dat ontwerp gaat Cadillac veroveren. Over 2 of 3 jaar gaan de japanners ook zo iets maken. Maar minder stabiel, en hebben rechten moeten kopen bij GM. Het gevolg dat ze daar geld aan kwijt raken dus moeten bezuinigen op de onderdelen. Laatst een test geweest. gemidelde maximale leeftijd japanner is 10 jaar. Dan de sloop op. Met een europees tegen de 20 jaar en een amerikanen 30 a 40 jaar. Ik kom vaak hele ouwe amerikane tegen. 50's ik zie er geen 1 japanner van dat bouwjaar of europees. ander voorbeeld. Koop een auto. vaan 500 euro een japanner....1500 euro europees en een 2250 minimaal voor een chevrolet beretta. Omdat ze gewoon beter zijn!!!!!!!!!! geloof het of niet maar het is zo. Het irresseerd me verder niet hoe snel de wages zijn met de dragstrip zijn de amerikane veel sneller. En ga gewoon cruise met een leker muziekje raampie open.....what's the point. Oja ik zie de fout niet in en dat heb ik duidelijk gezegd net. En het blijkt aan dit bericht nu zet ik er een . achter

p.s. een stofzuiger model is een model met al die bodykit troep erop waardoor ie alleen maar langzamer gaat en de helft van de troep krijtraakt bij de drempels...zijn de drempels toch nog erges goed voor.
En wie heeft er de auto al uitgevonden? Was dat niet ene meneer Benz? En wie heeft de injectie ontwikkeld? Geen Amerikaan.. En de diesel? Ook al een Duitser.. En de 4-wielaandrijving? Een Nederlander! Welke belangrijke uitvinding heeft een Amerikaan gedaan voor de autotechniek? Volgens mij vrij weinig dacht k zo, toch?
Feit blijft gewoon, dat Amerikanen grote zuipende bakken zijn, daar is niets aan te veranderen. Dat je voor dezelfde prijs een snellere Europeaan of Japanner kan kopen, die nog meer bekijks trekt, geeft mij voldoende redenen om Europees of Japans te rijden. Ennuh, Japanners kunnen ook makkelijk langer dan 10 jaar mee hoor! Mijn Nissan Sunny is nu 17 jaar, nergens roest, alles tiptop in orde! Dus geen gezeik dat Japanners slecht zouden zijn. Amerikanen schrijven ook nog eens als een gek af! En een Beretta is heus niet betrouwbaar, een vriend van me heeft er ooit een gehad. Hij wil dus nooit meer een Chevy ofzo, de kleinste k*t dingen gaan kapot, wat vaak ook nog s veel geld kost. Doe mij dan maar n Jappie, koop je een compleet nieuwe uitlaat voor €78, of een spiegel voor €7,50.. Raammechaniekje? €20, voor die Beretta kostte t €85, scheelt dus nogal..
Vandaar dat ik een Amerikaan niet echt iets geweldigs vind..
Oud 17-08-2003, 23:05
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 17-08-2003 @ 18:52:

Je zou toch wegblijven uit deze topic?

Volg trouwens eens een keertje je lessen nederlands, ipv over die grote rijdende tankstations te dromen.
Oud 17-08-2003, 23:20
Genesis
Genesis is offline
euhm.. volgens mij zijn japanse auto's van tegenwoordig betrouwbaarder dan europese.. dacht dat ik daar ergens een test van had gelezen.. Vroeger was japans inderdaad troep, maar tegenwoordig echt niet meer.. verre van dat.. Dat soort oordelen zijn alleen maar gebaseerd op vooroordelen.. Amerikanen zijn mooi en het geluid is inderdaad ge-wel-dig, maar om ze beter ontwikkeld te gaan noemen dan een gemiddelde europeaan of japanner vind ik een gewaagde stelling

Genesis
Oud 18-08-2003, 14:07
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
henry ford.
Oud 18-08-2003, 17:58
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 18-08-2003 @ 15:07:
henry ford.
Was iemand die een auto ontwikkelde voor het grote publiek in de USA, dus?
Oud 18-08-2003, 18:21
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
nee flippo de benzine motor en ik stop nu en ik stop NIET omdat ik verlies ofzo maar het gaat nerges over en dit soort threads zijn er meer ent is off topic. Als je het wil uitvechten best maar niet met mij. DOEI!!!!!!
Oud 18-08-2003, 20:22
Verwijderd
Citaat:
Lil' Stef schreef op 18-08-2003 @ 19:21:
nee flippo de benzine motor en ik stop nu en ik stop NIET omdat ik verlies ofzo maar het gaat nerges over en dit soort threads zijn er meer ent is off topic. Als je het wil uitvechten best maar niet met mij. DOEI!!!!!!
je praat bagger.

en een amerikaan gaat misschien 30 jaar mee, maar dan wil je niet weten wat voor onderhoudskosten je eraan hebt.

en verder ben ik van mening dat er niks mooier klinkt dan een ouwe leopard 1 tank (H)

of zo een leopard 2 tank.
Advertentie
Oud 19-08-2003, 00:41
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
De benzinemotor werd uitgevonden door Benz 'flippo' ik weet niet waar je aggresief van wordt maar ik praat puur over feiten, en niet over meningen
Oud 19-08-2003, 17:14
22B
22B is offline
Citaat:
Hoezo offtopic? Is toch een discussie Europa/Japan 'tegen' Amerika? En waar zijn dan nog meer van deze topics? Dit is volgens mij toch echt t enige..
Oud 21-08-2003, 11:39
22B
22B is offline
Dat was geen discussie, dat was een vraag wie er zou winnen, Audi RS6 of een E55 AMG, JIJ maakte daar een discussie van, waardoor het topic werd gesloten. Vandaar dat we nu hier ontopic deze discussie kunnen voortzetten, wie er nu betere auto's maakt, Europa/Japan of Amerika.
Oud 21-08-2003, 12:59
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
22B schreef op 21-08-2003 @ 12:39:
Dat was geen discussie, dat was een vraag wie er zou winnen, Audi RS6 of een E55 AMG, JIJ maakte daar een discussie van, waardoor het topic werd gesloten. Vandaar dat we nu hier ontopic deze discussie kunnen voortzetten, wie er nu betere auto's maakt, Europa/Japan of Amerika.

dat sloeg nerges op en HELEMAAL niet...waar hebben we het over straat rijden, drag race, nascar, gewoon race WHAT??? dus kies eerst WAAROVER je wilt discusseren. Dan kunnen we verder praten. Want gewoon roepen europese zijn beter roep ik gewoon amerikane zijn beter slaat nerges op. Dus eerst een race ofzo uitkieze dan kunnen we praten. Trouwens racen vink nix gewoon rolle in je wage is toch veel leuker met een groot mogelijke motor dan kan je bij de benzinepomp ook nog een vriendekring opzetten.
Oud 21-08-2003, 15:57
22B
22B is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 21-08-2003 @ 13:59:

dat sloeg nerges op en HELEMAAL niet...waar hebben we het over straat rijden, drag race, nascar, gewoon race WHAT??? dus kies eerst WAAROVER je wilt discusseren. Dan kunnen we verder praten. Want gewoon roepen europese zijn beter roep ik gewoon amerikane zijn beter slaat nerges op. Dus eerst een race ofzo uitkieze dan kunnen we praten. Trouwens racen vink nix gewoon rolle in je wage is toch veel leuker met een groot mogelijke motor dan kan je bij de benzinepomp ook nog een vriendekring opzetten. [/B]
Gewoon over auto's die je op de openbare weg tegen kan komen. En op dat gebied zijn Europeanen en Japanners gewoon de beste op het gebied van verbruik, prestaties, betrouwbaarheid, degelijkheid..
Oud 21-08-2003, 20:00
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
22B schreef op 21-08-2003 @ 16:57:
Gewoon over auto's die je op de openbare weg tegen kan komen. En op dat gebied zijn Europeanen en Japanners gewoon de beste op het gebied van verbruik, prestaties, betrouwbaarheid, degelijkheid..
verbruik ok omdat ze kleinere motor hebben en minder pk, dan presatie welke prestatie? betrouwbaarheid?? ik zie geen japanners van 30 jaar hoor, en europeze ook schaars oja degelijkheid heb je wel es gezien hoe dik de deuren zijn van een amerikaan?? en hij is veel groter dus meer ijzer en hij is zwaar dus veel grip...kan je van een smart niet zeggen.
man stap es eens met een gozer in ze amerikaan en rij met hem mee... dan praten ze verder want ik ben eigelijk heeeel benieuwd wat je rijd of je pa.....zal wel een ricer zijn ofzo om misschien wel een hiundaai matiz ofzo want af en toe antwoorden die vrij tegenstrijdig zijn bijv. degelijkheid....amerikane zijn groter dus je geeft zelf al antwoord
Oud 21-08-2003, 20:10
22B
22B is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 21-08-2003 @ 21:00:
verbruik ok omdat ze kleinere motor hebben en minder pk, dan presatie welke prestatie? betrouwbaarheid?? ik zie geen japanners van 30 jaar hoor, en europeze ook schaars oja degelijkheid heb je wel es gezien hoe dik de deuren zijn van een amerikaan?? en hij is veel groter dus meer ijzer en hij is zwaar dus veel grip...kan je van een smart niet zeggen.
man stap es eens met een gozer in ze amerikaan en rij met hem mee... dan praten ze verder want ik ben eigelijk heeeel benieuwd wat je rijd of je pa.....zal wel een ricer zijn ofzo om misschien wel een hiundaai matiz ofzo want af en toe antwoorden die vrij tegenstrijdig zijn bijv. degelijkheid....amerikane zijn groter dus je geeft zelf al antwoord
M'n pa rijdt een Toyota en ik rijd een Nissan. Ik heb al s ooit in een Amerikaan meegereden, en de wegligging zuigt echt! Was een oudere Cadillac Eldorado, en die piepte al tijdens t inparkeren.. Over een rotonde rijden? Kreng begon over zn voorwielen te glijden. En Japanse motors hebben misschien wel minder pk's, maar zijn wel sneller dan die Amerikaanse bakken.
Oud 21-08-2003, 20:14
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:

chevrolet camaro
chevrolet corvette
chevrolet chevelle
chevrolet monte carlo
chrysler cuda
dodge charger
dodge coronet
dodge daytona
dodge superbee
dodge challenger
ford ranchero
ford cougar
ford mustang
ford torino
mercury cyclone
plymouth duster
plymouth fury
pontiac grand am
pontiac gto
pontiac firebird
pontiac trans am
amc javalin
amc ambassodor
buick boattail
buick gsx
buick gran sport
buick reatta

NO JAP SHIT
PARDON??!?! NO JAP SHIT? check dit maar es effe meneertje:

Vermogen: Meer dan 1 MEGAWATT!!!!!!!! 1345 PK
TOP: 406 km/u
Acceleratie 0-100: 1,9 sec
4x4, 2,6 liter uitgeboord naar 2,8 liter, in lijn 6 cilinder twin-turbo motor

Misschien is het wel opgevoerd, maar wel naar 1345 pk, EN DE MOTOR GAAT MAAR NIET STUK, alles, van de wielen tot de versnellingsbak begeeft het maar niet de motor.

Dit laat toch wel zien dat jappanners echt zieke auto's kunnen bouwen man

site van deze zieke auto

Hier kan de bugatti veyron zelfs nog een puntje aan zuigen

=edit=
typo's

Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 20:30.
Oud 21-08-2003, 20:17
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
Vaal schreef op 17-08-2003 @ 18:35:
Ik heb het over sportwagens, niet over een subaru (Of soebarie voor de ietwat simpelere zielen onder ons die geen respect hebben voor iets anders dan dat zij achter staan)

Een Ferrari 456 Maranello trekt heel wat meer bekijks van meiden omdat een meid niet zo'n pimpin' bak wil zien maar meer voor stijl en klasse gaat. (Uitzonderingen daargelaten, aaight )

Jij hebt het over een stofzuigermodel, een stofzuiger is in mijn gedachten een voorwerp waar lucht in gezogen wordt (Hee, een supercharger, is dat niet hetzelfde?)

Conclusie; mijns inziens trekt een Ferrari meer bekijks dan een Corvette terwijl ze in dezelfde prijsklasse liggen, zowieso ben ik van mening dat je bij Ferrari een kwalitatief beter product in je handen krijgt en geen massaverschijnsel dat elke zelfrespecterende dikke Amerikaan koopt op lening (Een Amerikaan past zowieso niet in een Ferrari)

Ik ben blij dat je je fout inziet en stopt met deze thread, ik vond zowieso ook al dat je het niveau aardig omlaag trok.

Doei!
niet dat ik iemand wil verdedigen hoor, maar een corvette zit toch echt niet in de prijsklasse van een ferrari
Oud 21-08-2003, 22:54
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Citaat:
AK-47 schreef op 21-08-2003 @ 21:17:
niet dat ik iemand wil verdedigen hoor, maar een corvette zit toch echt niet in de prijsklasse van een ferrari
Al heb jij een écht vette Corvette dan heb jij ook een 360 modena die standaard al vet genoeg is
Oud 22-08-2003, 09:38
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
we hadden de stelling straat wages geen opgevoerde wages anders kan ik er ook nog een paar trek ik de hele dragrace site leeg. Dus ff geen foto's. Alleen text please
Oud 22-08-2003, 16:02
22B
22B is offline
Het gaat hier vooral om productie-auto's, welke de Europeanen en de Japanners de snelste maken zo blijkt nu. Maar wanneer het over straatlegale auto's gaat (getuned, maar wel toegestaan om er mee over de openbare weg te rijden), denk k dat de Japanners nog steeds bovenaan staan, wanneer het gaat om betrouwbaarheid bij zeer veel pk's, zoals de Skyline die hierboven staat.
Oud 22-08-2003, 16:54
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
22B schreef op 22-08-2003 @ 17:02:
Het gaat hier vooral om productie-auto's, welke de Europeanen en de Japanners de snelste maken zo blijkt nu. Maar wanneer het over straatlegale auto's gaat (getuned, maar wel toegestaan om er mee over de openbare weg te rijden), denk k dat de Japanners nog steeds bovenaan staan, wanneer het gaat om betrouwbaarheid bij zeer veel pk's, zoals de Skyline die hierboven staat.
okok dan gaan we het zo doen

bigblock

blower op limo

Chevy Pickup

dat krijg je achter je aan als je te snel rijd

dit trekt alles eruit.....en let op het kenteken....dat heeft ie nog steeds denk dat de discussie zo gesloten is

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 17:04.
Oud 22-08-2003, 17:52
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 22-08-2003 @ 17:54:
foto's
die foto's van jullie doen er allemaal niets toe, er staan voor mij niet echt intressante gegevens in waarvan ik zeg ja dit help mee aan de stelling. Alleen maar een paar amerikanen met V8 blokken en superchargers erop, wat ze ook wel nodig hebben gezien hun riante afmetingen.
Oud 22-08-2003, 19:06
22B
22B is offline
Ziet er allemaal heel leuk en aardig uit, maar hoeveel persen ze er dan uit? Dat staat er dus niet bij, dus telt dit niet toch? Ennuh, kdenk dat die Skyline R33 hierboven die Corvette echt wel uitlaatgassen laat snuiven hoor..
Oud 22-08-2003, 21:40
AK-47
AK-47 is offline
Citaat:
22B schreef op 22-08-2003 @ 20:06:
Ziet er allemaal heel leuk en aardig uit, maar hoeveel persen ze er dan uit? Dat staat er dus niet bij, dus telt dit niet toch? Ennuh, kdenk dat die Skyline R33 hierboven die Corvette echt wel uitlaatgassen laat snuiven hoor..
Duhh, die skyline heeft 1345 pk, dat is NOG sneller dan een Bugatti Veyron 16/4, die heeft 1001 pk, die skyline trekt in 1,9 seconden naar de honderd, daar komen alleen rasechte dragsters in de buurt
Oud 22-08-2003, 22:34
Casull
Casull is offline
Citaat:
AK-47 schreef op 21-08-2003 @ 21:14:
PARDON??!?! NO JAP SHIT? check dit maar es effe meneertje:
[afbeelding]
Vermogen: Meer dan 1 MEGAWATT!!!!!!!! 1345 PK
TOP: 406 km/u
Acceleratie 0-100: 1,9 sec
4x4, 2,6 liter uitgeboord naar 2,8 liter, in lijn 6 cilinder twin-turbo motor

Misschien is het wel opgevoerd, maar wel naar 1345 pk, EN DE MOTOR GAAT MAAR NIET STUK, alles, van de wielen tot de versnellingsbak begeeft het maar niet de motor.

Dit laat toch wel zien dat jappanners echt zieke auto's kunnen bouwen man

site van deze zieke auto

Hier kan de bugatti veyron zelfs nog een puntje aan zuigen

=edit=
typo's
Cool ding dan!
Oud 23-08-2003, 11:03
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
AK-47 schreef op 22-08-2003 @ 22:40:
Duhh, die skyline heeft 1345 pk, dat is NOG sneller dan een Bugatti Veyron 16/4, die heeft 1001 pk, die skyline trekt in 1,9 seconden naar de honderd, daar komen alleen rasechte dragsters in de buurt
we mochten toch alleen straatracers neerzetten nou dat heb ik gedaan en als het circuit wages worden dan lus ik er ook mog wel een paar....en weet je het interesseerd me niet hoe hard ze gaan echt niet... waar ken je ut rijde in ned niet iig. ik weet wel op dragstrips de amerikane ALTIJD winnen...
Oud 23-08-2003, 12:35
22B
22B is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 23-08-2003 @ 12:03:
we mochten toch alleen straatracers neerzetten nou dat heb ik gedaan en als het circuit wages worden dan lus ik er ook mog wel een paar....en weet je het interesseerd me niet hoe hard ze gaan echt niet... waar ken je ut rijde in ned niet iig. ik weet wel op dragstrips de amerikane ALTIJD winnen...
JIJ zei dat Amerikanen sneller en beter waren toch? Blijkt nu dat t toch wat minder is toch?
Oud 23-08-2003, 13:13
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
hoho dat zeg ik niet...... de viper is toch vrij snel he.....en jappe en euro vreze voor amerikane bij dragstrips en waarom omdat amerikane nos gebruiken.... maar persoonlijk kan je beter gewoon cruise want dat gerace leid alleen maar tot ongelukken. Maar jullie zullen er te jong voorzijn jullie zitten nog in de GTI tijdperk.
Oud 23-08-2003, 15:54
22B
22B is offline
Citaat:
Lil' Stef schreef op 23-08-2003 @ 14:13:
hoho dat zeg ik niet...... de Viper is toch vrij snel he.....en jappe en euro vrezen N voor Amerikanen bij dragstrips en waarom omdat Amerikanen nos gebruiken.... maar persoonlijk kan je beter gewoon cruisen want dat gerace leidt alleen maar tot ongelukken. Maar jullie zullen er te jong voor zijn, jullie zitten nog in het GTI tijdperk.
Europeanen en Jappen kunnen ook NOS gebruiken, maar ik denk niet dat de SKyline hierboven die nog nodig heeft, toch?
Ennuh, wie is er hier jonger? Jij wordt nog geil van brommers jongen.. Ik heb hierboven ook nog ff (lekker irri he) jouw spelfouten verbeterd, leest een heel stuk fijner.
Jij zegt eerst dat Amerikanen sneller zijn, nu blijkt dat Japanners dit waarschijnlijk toch zullen zijn, en ga je nu opeens zeggen dat je beter kan cruisen? En straks zeg je zeker dat je ze beter op een meeting tegen kan komen of zo?
Oud 23-08-2003, 17:46
Lil' Stef
Lil' Stef is offline
Citaat:
22B schreef op 23-08-2003 @ 16:54:
Europeanen en Jappen kunnen ook NOS gebruiken, maar ik denk niet dat de SKyline hierboven die nog nodig heeft, toch?
Ennuh, wie is er hier jonger? Jij wordt nog geil van brommers jongen.. Ik heb hierboven ook nog ff (lekker irri he) jouw spelfouten verbeterd, leest een heel stuk fijner.
Jij zegt eerst dat Amerikanen sneller zijn, nu blijkt dat Japanners dit waarschijnlijk toch zullen zijn, en ga je nu opeens zeggen dat je beter kan cruisen? En straks zeg je zeker dat je ze beter op een meeting tegen kan komen of zo?
de jappen hebben het van de amerikanen. De jappen gebruiken de amerikanen als voorbeeld. En werd niet voor niks jappe gebouwd die erg sterk op amerikane leken. Ik ben jonger maar veel slimmer zo te zien. Ik geil niet op brommers word gek van die kleredingen ut interesseerd me nix. Ik heb een fox standaard want ik word gek van die opgevoerde krengen

ik heb in het begin al gezegd dat je beter kon cruisen en zei dat vorige thread ook al. Maar als het om snelheid gaat dan zijn de amerikane weer het best. En stop nou es met dat gezeik wie sneller het zijn de amerikane en leg je er nou es bij neer kleuter!!
ik word er zo ziek van dat gezeik. Als je in je jap wilt rijden ok maar laat mij erbuiten en ga met je vriendjes opscheppe over je soeburie. Want hier zijn zo veel topics over..niet alleen hier maar op autoweek een tijd gelegen, amerikaanse sauto pagina en meerdere. Ieder ze plezier en hou je daar bij...ik ga toch ook nie beginne met een topic ricers krijg de klere...slaat nerges op en stop met dit gezeik please

kijk ook hier ff http://www.layitlow.com/forums/index...T&f=9&t=60365&

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 17:51.
Oud 23-08-2003, 17:58
Hans Kazan
Hans Kazan is offline
Uit dat topic blijkt ook dat Europese en Aziatische wagens sneller zijn. De viper is niet snel naast een 456 Maranello, welke de europese concurent is.
Oud 23-08-2003, 19:11
22B
22B is offline
NOS is door de Engelsen in de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld om te kunnen ontsnappen aan vijandelijke vliegtuigen. De Amerikanen zijn dit toen gaan gebruiken in hun auto's, omdat ze anders niet vooruit te branden waren.. En hoezo werden er Jappen gemaakt die op Amerikanen leken? Noem dan eens een model? En werd hier ergens gezegd dat Amerikaanse auto's de klere moeten krijgen? Er zijn alleen feiten genoemd toch, op basis van welke er oordelen kunnen worden gevormd.

Amerikanen sneller? Snelste STANDAARD Amerikaan:
1997 Dodge Viper GTS:
0-100 in 4,6 sec
top van 298 km/h

EEN snelle Europeaan:
1997 Ferrari 550 Maranello
0-100 in 4,5 sec
top van 320 km/h

EEN snelle Japanner:
2002 Honda NSX
0-100 in 4,7 sec
top van 280 km/h

Welke auto zal meer bekijks maken, de Viper met plastic interieur en slechte afwerking, of de Ferrari met volledig leren interieur en topkwaliteit?

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten