Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
dat zijn er niet meer dan mijn lijssie. En ik stop met deze thread want this super stom. En niet vanwege ik verlies....dat doe ik niet. Maar ik snap het hele gezeik niet. Van sportwages. Bij stoplicht sta je achter ze. En als ze niet stoppen moet je om de onderdelen rijden op het kruispunt. Ga gewoon cruise. Laat hem gewoon 1 op 3 zuipen. Ga wat meiden regele met een amerikaan daar kan een stofzuiger model niet aan tippen en ik spreek uit ervaring. De gezichten op de snelweg kijken zelfs in de achteruitkijkspiegel en met een soebari ofzo denke ze wat een debiel. Een amerikaan heeft status. en vergeet niet:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Een Ferrari 456 Maranello trekt heel wat meer bekijks van meiden omdat een meid niet zo'n pimpin' bak wil zien maar meer voor stijl en klasse gaat. (Uitzonderingen daargelaten, aaight ![]() Jij hebt het over een stofzuigermodel, een stofzuiger is in mijn gedachten een voorwerp waar lucht in gezogen wordt (Hee, een supercharger, is dat niet hetzelfde?) Conclusie; mijns inziens trekt een Ferrari meer bekijks dan een Corvette terwijl ze in dezelfde prijsklasse liggen, zowieso ben ik van mening dat je bij Ferrari een kwalitatief beter product in je handen krijgt en geen massaverschijnsel dat elke zelfrespecterende dikke Amerikaan koopt op lening (Een Amerikaan past zowieso niet in een Ferrari) Ik ben blij dat je je fout inziet en stopt met deze thread, ik vond zowieso ook al dat je het niveau aardig omlaag trok. Doei! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oja over dat pimp gezeik slaat helemaal NERGES op. Echt een reactie van een hollander. Het zuipt, groot en pimp(alsof er een dooie achterin ligt) AMERIKANE BEPALE DE MARKT. Omdat de amerikanen veel geld hebben kunnen ze hun grenzen verleggen. En bijv. die cadillac motor al gezien V16 this een kruising tussen een auto motor heeft 2 wielen naast elkaar echt TEGEN elkaar. Met dat ontwerp gaat Cadillac veroveren. Over 2 of 3 jaar gaan de japanners ook zo iets maken. Maar minder stabiel, en hebben rechten moeten kopen bij GM. Het gevolg dat ze daar geld aan kwijt raken dus moeten bezuinigen op de onderdelen. Laatst een test geweest. gemidelde maximale leeftijd japanner is 10 jaar. Dan de sloop op. Met een europees tegen de 20 jaar en een amerikanen 30 a 40 jaar. Ik kom vaak hele ouwe amerikane tegen. 50's ik zie er geen 1 japanner van dat bouwjaar of europees. ander voorbeeld. Koop een auto. vaan 500 euro een japanner....1500 euro europees en een 2250 minimaal voor een chevrolet beretta. Omdat ze gewoon beter zijn!!!!!!!!!! geloof het of niet maar het is zo. Het irresseerd me verder niet hoe snel de wages zijn met de dragstrip zijn de amerikane veel sneller. En ga gewoon cruise met een leker muziekje raampie open.....what's the point. Oja ik zie de fout niet in en dat heb ik duidelijk gezegd net. En het blijkt aan dit bericht nu zet ik er een . achter p.s. een stofzuiger model is een model met al die bodykit troep erop waardoor ie alleen maar langzamer gaat en de helft van de troep krijtraakt bij de drempels...zijn de drempels toch nog erges goed voor. Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 17:57. |
![]() |
||
Citaat:
Feit blijft gewoon, dat Amerikanen grote zuipende bakken zijn, daar is niets aan te veranderen. Dat je voor dezelfde prijs een snellere Europeaan of Japanner kan kopen, die nog meer bekijks trekt, geeft mij voldoende redenen om Europees of Japans te rijden. Ennuh, Japanners kunnen ook makkelijk langer dan 10 jaar mee hoor! Mijn Nissan Sunny is nu 17 jaar, nergens roest, alles tiptop in orde! Dus geen gezeik dat Japanners slecht zouden zijn. Amerikanen schrijven ook nog eens als een gek af! En een Beretta is heus niet betrouwbaar, een vriend van me heeft er ooit een gehad. Hij wil dus nooit meer een Chevy ofzo, de kleinste k*t dingen gaan kapot, wat vaak ook nog s veel geld kost. Doe mij dan maar n Jappie, koop je een compleet nieuwe uitlaat voor €78, of een spiegel voor €7,50.. Raammechaniekje? €20, voor die Beretta kostte t €85, scheelt dus nogal.. Vandaar dat ik een Amerikaan niet echt iets geweldigs vind..
||
Citaat:
Volg trouwens eens een keertje je lessen nederlands, ipv over die grote rijdende tankstations te dromen. |
![]() |
|
euhm.. volgens mij zijn japanse auto's van tegenwoordig betrouwbaarder dan europese.. dacht dat ik daar ergens een test van had gelezen.. Vroeger was japans inderdaad troep, maar tegenwoordig echt niet meer.. verre van dat.. Dat soort oordelen zijn alleen maar gebaseerd op vooroordelen.. Amerikanen zijn mooi en het geluid is inderdaad ge-wel-dig, maar om ze beter ontwikkeld te gaan noemen dan een gemiddelde europeaan of japanner vind ik een gewaagde stelling
![]() Genesis |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en een amerikaan gaat misschien 30 jaar mee, maar dan wil je niet weten wat voor onderhoudskosten je eraan hebt. en verder ben ik van mening dat er niks mooier klinkt dan een ouwe leopard 1 tank (H) of zo een leopard 2 tank. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Dat was geen discussie, dat was een vraag wie er zou winnen, Audi RS6 of een E55 AMG, JIJ maakte daar een discussie van, waardoor het topic werd gesloten. Vandaar dat we nu hier ontopic deze discussie kunnen voortzetten, wie er nu betere auto's maakt, Europa/Japan of Amerika.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() dat sloeg nerges op en HELEMAAL niet...waar hebben we het over straat rijden, drag race, nascar, gewoon race WHAT??? dus kies eerst WAAROVER je wilt discusseren. Dan kunnen we verder praten. Want gewoon roepen europese zijn beter roep ik gewoon amerikane zijn beter slaat nerges op. Dus eerst een race ofzo uitkieze dan kunnen we praten. Trouwens racen vink nix gewoon rolle in je wage is toch veel leuker met een groot mogelijke motor dan kan je bij de benzinepomp ook nog een vriendekring opzetten. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
man stap es eens met een gozer in ze amerikaan en rij met hem mee... dan praten ze verder want ik ben eigelijk heeeel benieuwd wat je rijd of je pa.....zal wel een ricer zijn ofzo om misschien wel een hiundaai matiz ofzo want af en toe antwoorden die vrij tegenstrijdig zijn bijv. degelijkheid....amerikane zijn groter dus je geeft zelf al antwoord |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vermogen: Meer dan 1 MEGAWATT!!!!!!!! 1345 PK ![]() TOP: 406 km/u Acceleratie 0-100: 1,9 sec 4x4, 2,6 liter uitgeboord naar 2,8 liter, in lijn 6 cilinder twin-turbo motor Misschien is het wel opgevoerd, maar wel naar 1345 pk, EN DE MOTOR GAAT MAAR NIET STUK, alles, van de wielen tot de versnellingsbak begeeft het maar niet de motor. Dit laat toch wel zien dat jappanners echt zieke auto's kunnen bouwen man site van deze zieke auto Hier kan de bugatti veyron zelfs nog een puntje aan zuigen =edit= typo's Laatst gewijzigd op 21-08-2003 om 20:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het gaat hier vooral om productie-auto's, welke de Europeanen en de Japanners de snelste maken zo blijkt nu. Maar wanneer het over straatlegale auto's gaat (getuned, maar wel toegestaan om er mee over de openbare weg te rijden), denk k dat de Japanners nog steeds bovenaan staan, wanneer het gaat om betrouwbaarheid bij zeer veel pk's, zoals de Skyline die hierboven staat.
||
![]() |
Citaat:
![]() bigblock ![]() blower op limo ![]() Chevy Pickup ![]() dat krijg je achter je aan als je te snel rijd ![]() dit trekt alles eruit.....en let op het kenteken....dat heeft ie nog steeds denk dat de discussie zo gesloten is Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 17:04. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ziet er allemaal heel leuk en aardig uit, maar hoeveel persen ze er dan uit? Dat staat er dus niet bij, dus telt dit niet toch? Ennuh, kdenk dat die Skyline R33 hierboven die Corvette echt wel uitlaatgassen laat snuiven hoor..
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hoho dat zeg ik niet...... de viper is toch vrij snel he.....en jappe en euro vreze voor amerikane bij dragstrips en waarom omdat amerikane nos gebruiken....
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ennuh, wie is er hier jonger? Jij wordt nog geil van brommers jongen.. Ik heb hierboven ook nog ff (lekker irri he) jouw spelfouten verbeterd, leest een heel stuk fijner. Jij zegt eerst dat Amerikanen sneller zijn, nu blijkt dat Japanners dit waarschijnlijk toch zullen zijn, en ga je nu opeens zeggen dat je beter kan cruisen? En straks zeg je zeker dat je ze beter op een meeting tegen kan komen of zo?
||
![]() |
Citaat:
ik heb in het begin al gezegd dat je beter kon cruisen en zei dat vorige thread ook al. Maar als het om snelheid gaat dan zijn de amerikane weer het best. En stop nou es met dat gezeik wie sneller het zijn de amerikane en leg je er nou es bij neer kleuter!! ik word er zo ziek van dat gezeik. Als je in je jap wilt rijden ok maar laat mij erbuiten en ga met je vriendjes opscheppe over je soeburie. Want hier zijn zo veel topics over..niet alleen hier maar op autoweek een tijd gelegen, amerikaanse sauto pagina en meerdere. Ieder ze plezier en hou je daar bij...ik ga toch ook nie beginne met een topic ricers krijg de klere...slaat nerges op en stop met dit gezeik please kijk ook hier ff http://www.layitlow.com/forums/index...T&f=9&t=60365& Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 17:51. |
![]() |
|
NOS is door de Engelsen in de Tweede Wereldoorlog ontwikkeld om te kunnen ontsnappen aan vijandelijke vliegtuigen. De Amerikanen zijn dit toen gaan gebruiken in hun auto's, omdat ze anders niet vooruit te branden waren.. En hoezo werden er Jappen gemaakt die op Amerikanen leken? Noem dan eens een model? En werd hier ergens gezegd dat Amerikaanse auto's de klere moeten krijgen? Er zijn alleen feiten genoemd toch, op basis van welke er oordelen kunnen worden gevormd.
Amerikanen sneller? Snelste STANDAARD Amerikaan: 1997 Dodge Viper GTS: 0-100 in 4,6 sec top van 298 km/h EEN snelle Europeaan: 1997 Ferrari 550 Maranello 0-100 in 4,5 sec top van 320 km/h EEN snelle Japanner: 2002 Honda NSX 0-100 in 4,7 sec top van 280 km/h Welke auto zal meer bekijks maken, de Viper met plastic interieur en slechte afwerking, of de Ferrari met volledig leren interieur en topkwaliteit?
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|