![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil het ook wel veranderen in: "In sommige gevallen is het plaatsen van vreemde voorwerpen in de anus wenselijk. Maar sommige andere mensen vinden het weer niet wenselijk. De rest twijfelt." |
![]() |
||
Citaat:
ten 1e omdat ze zo dom is dat ze het niet weet ten 2e omdat je danal in de 2e(?) zit en je dus 9 van de 10 keer al een volwaardige voorlichting hebt gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Bij gebrek aan seksuele voorlichting is het echt niet zo duidelijk waar alles nu zit bij een vrouw. Een vagina is niet iets waar je naar op zoekt gaat en na 2 minuten ontdekt. Er zijn volwassen vrouwen die niets eens echt weten waar het kind uitkomt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vrouwen hebben wel meer gaatjes hoor. Ik heb twee gehoorgangen, twee oorknopgaatjes, twee neusgaten, een mond, een anus, een vagina en een urinebuis, en jij?
![]() De penis gaat in de vagina tijdens de sex, behalve als het anale sex is, dan gaat-ie in de anus. Van anale sex raak je niet zwanger, je kunt er wel een soa van krijgen evenals diarree, dus gebruik daarbij óók een condoom. Bij orale sex stop je de penis natuurlijk in je mond, of een klein stukje in je keel (maar dat hoeft niet, en hij hoeft ook niet helemaal in je mond!!). Nasale sex lijkt me niet lekker en als je urinale sex hebt dan ben je daarna niet meer zindelijk. In je gehoorgang past geen penis, in het gaatje voor je oorbel ook niet. Zo zit alles in elkaar: ![]() Hier is nog een foto van onderen, die ik niet mag plaatsen omdat het een foto van een geslachtsorgaan is; klik maar op de link. http://www.sexwoordenboek.nl/assets/...vulva_foto.jpg |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb mooiere vagina's gezien ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je moet het op zijn minst kunnen benoemen, aanwijzen komt wel, maar benoemen is toch niet zo moeilijk dacht ik zo.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ze vraagt het niet omdat ze het al weet.
Dan kan je wel gaan zeuren dat ze het allang had MOETEN weten, maar ze weet het dus nog niet (ja nu na het lezen van deze topic wel)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne Hentai, is muurbloempje55 gewoon jou 2e account?? doen net alsof je alles weet en dan ondertussen vragen hoe het zit met je 2e account kvind er verder niet veel breezers aan maar gewoonweg dom |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Triest zijn jullie. Bij de eerste de beste kans die jullie krijgen om te spammen grijpen jullie die aan, simpelweg omdat dit topic nutteloos is en er toch een slotje op komt als een Seksualiteit Forumbaasje dit gaat lezen.
*Klikt hielen drie maal tegen elkaar* "There's no place like slotje" "There's no place like slotje" "There's no place like slotje"
|
Verwijderd
|
kijk ik snap niet waarom jij hier zo moeilijk over doet, we hebben gewoon wat lol samen en verder, als het zon zinloos topic is maakt het niet uit als we onze lol HIER maken, ik ga echt niet zitten spammen om mijn postcount hoog te houden hoor, dat interesseert me echt geen ruk. En als je toch zo zeker bent dat er een slotje komt, laat ons dan gewoon gezellig doorgaan totdat dat slotje er is, verpest het niet voor de mensen die er wel lol in hebben hier nog wat te grappen met elkaar.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lol en hoesten dat ze doet als hij klaarkomt ahum ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
3de gaatje .:zonnetje:. | 40 | 30-03-2006 17:02 | |
Seksualiteit |
[Enquete-achtig] Wat gaat te ver? ShadowLady | 49 | 19-02-2006 23:23 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
Wat gaat er goed/ Wat gaat er niet goed Dreamerfly | 33 | 18-11-2003 18:05 | |
Psychologie |
T gaat k*t maar k durf "het" telefoontje nie te maken.... Droomvlucht | 5 | 06-05-2002 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Ook jij gaat... Secreet | 9 | 05-11-2001 15:55 |