Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar welke 15 jarige neemt nou een tatouage? Ik weet t wel, maar ja, drom zouden me ouders het wel niet goe dvinen Zucht.. volgens mij ben ik gewoon hopeloos ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ~Demo |
![]() |
||
Citaat:
haha, als het zo zou kunnen... ![]()
||
Citaat:
![]() Ik wil dr al heel lang 1, heb dr absoluut geen spijt van..
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Mja, ik mocht ook niet, maar had ik het willen doen, dan had ik het ook wel gedaan... hoe ik het dan uitgelegd zou hebben? Ik denk niet, ik zou wachten tot ze het zelf zagen.
*ziet al voor zich* Moeder: "...ik mag hopen dat dat een plakplaatje is." Morgan: "Dan moet je wel heel hard hopen." Moeder: "..." ...ik heb echt geen idee hoe ze zou reageren :] |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer je ouders een beetje slim zijn, kunnen ze weten dat minderjarigen alleen een tattoo kunnen zetten in het bijzijn van een volwassene (18). Je vriend zal dan wel 18 zijn, want gerenomeerde tattoo-shops zullen niet zomaar aan de gang gaan bij minderjarigen (of je moet bij een hobby-boer zijn geweest wat de kwaliteit van de tattoo weer niet garandeert). In dit geval is je vriendje dus gewoon het bokje, want paps en mams zullen dan zeker wel door hebben dat je vriendje de volwassene was. Je vriendje wordt daarna niet meer door je ouders gewaardeerd, gaan dus er alles aan doen om hem zwart te maken met als gevolg dat je relatie op de klippen kan lopen... Vervolgens heb je niet zulke hele goede herinneringen aan die tijd en herinnert je tattoo je daar dus steeds aan. Dan krijg je een nieuw vriendje die vraagt naar je tattoo en die zit (als ik hem was) zeker niet te wachten op een antwoord als: "Die heb ik gekregen van me ex!". Word jij nie blij van en hij denk ik ook niet... Vraag me daarnaast nog af in hoeverre de tattoo nog gaat vervormen, omdat je officieel nog niet uitgegroeid bent, geloof ik... Wat was dit.... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
komt me bekend voor
![]() heb er sinds anderhalf jaar één op m'n schouder, ook van m'n vriend gekregen, mocht ook niet van thuis. m'n moeder heeft ze vorig jaar in augustus gezien (toen had ik ze iets meer dan een half jaar) bij het kopen van een bikini ("draai u eens om, dan kan ik de achterkant ook zien" ... hmm, liever niet mams... ) m'n vader weet het nog altijd niet, wou het hem wel één dezer dagen vertellen. xxx |
![]() |
|
![]() |
Ik zou zelf ook wel diverse piercings willen en een muzieknoot als tattoo, maar de dreiging "we rukken hem er persoonlijk uit" en "je merkt de konsuhkwensies wel" (geen idee hoe je dat schrijft
![]() Tja, als je ouders echt dom zijn, zeg je gewoon dat het een plaatje is.
|
stel, je moeder had er het minste op tegen.
vertel het haar dan sowieso het eerste, en zeg, (met pruillip) dat je het pa niet durft te vertellen, dat doet zij dan vast wel ![]() maargoed, dan moet je het eerst nog tactvol aan je ma vertellen. ga samen wat doen. een videootje kijken... koken... shoppen (alhoewel dat laatste niet zo'n goed ideej is). en vertel dan, dat je weet dat ze erop tege waren, en je het anders nooit had gemogen, maar jij er serieus goed over na hebt gedacht, en een tatoo hebt laten zetten. vertel ook, dat het niet echt slilm is, er eerst één te laten zetten en het dan pas te vertellen, en je daar spijt van hebt (al heb je dat niet, spijt tonen helpt altijd wel wat). verder moet je kijken hoe het uitpakt denk... succes! wendy
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gelukkig ben je mijn dochter niet. Ik zou je hebben aangeraden alvast maar wat spullen bij je vriend neer te zetten, omdat je daar tot je achttiende jaar zult blijven wonen.
Als ik mijn dochter zou hebben verboden een tattoo te zetten en ze zou het toch doen, kan ze meteen opflikkeren. Zo ga je niet met je ouders om, ik vind het onbeschoft. Ze hebben groot gelijk als ze je hard straffen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mn vriend had hetzelfde, tatoo laten zetten tussen zn shouderbladen (niet hele groot maar wel zichtbaar) en hij wist van te voren dat z'n pa het er absoluut niet mee eens was, dus jah twee maand later liep hij zonder shirt door huis, zn moeder vraagt hey wat is dat, hij draait zich vlug om en zegt 'um niks"
Ze zei er niet veel van, omdat ze er toch niks meer aan kon doen, en uiteindelijk gaf ze toe dat ze de tatoo best puik vond ![]() Dus ehm ja, idd geen goed idee om te zeggen dat je hem van je vriend hebt gekregen, dat laat echt geen goede indruk achter.. lol. Maar veel suc6, vermoorden kunnen ze je niet dus het valt allemaal nog best mee. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarreh, je bent dan wel een beetje streng hoor. je moet je kinderen ook vrij kunnen laten, hoewel ik me kan voorstellen dat er ouders zijn die dit onrespectloos vinden. maar in welk opzicht dan. respect voor de ouders of zelfrespect? en waarom zie je dat zo? liefs, wendy *die er gelijk een discussie van maakt ![]()
||
Citaat:
Niet dat ik dat nooit doe/gedaan heb, maar ouders mogen meestal wel de brokken ruimen als hun kind voor zichzelf en de ouders te ver is gegaan... |
![]() |
||
Citaat:
en nou niet zeggen dat ik nog maar een puber ben en dus mn mond moet houden ![]()
||
Citaat:
![]() Regels zijn er om overtreden te worden, niet dan? Maar echt als je opzettelijk alles wat je ouders zeggen ontwijkt lijkt het me dat je dan wel een beetje verkeerd bezig bent! Meestal doe ik ook niet wat mijn ouders zeggen, maar pik wel graag wat van de "wijsheid" (zover die er is) van ze mee... Daarna maak ik m'n eigen keuze en in mijn geval is dat meestal niet de keuze van mijn ouders... In dit geval zou ik toch echt wel even nadenken voordat ik deze beslissing zou maken (tattoo zetten). Zo'n ding is blijvend... En als je hem dan toch zet zou ik hem zeker zelf betalen, omdat het anders een vreemde bijsmaak kan krijgen... Het verhaal van TS komt erg over alsof ze gewoon haar zin heeft doorgedramt, omdat ze het mooi vind en verder de negatieve gevolgen niet heeft meegerekend... In dit geval zullen de ouders wel boos zijn, maar ze kunnen er toch nix meer aan doen... Waar ik zelf eerder bang voor zou zijn is dat TS er spijt van gaat krijgen... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ach het zit er nu eenmaal.. en als je het je ouders niet vertelt komen ze er toch wel achter, en dan kun je het beter nu maar zelf vertellen.
Ik denk dat ze het achteraf erger zullen vinden dat je ze niet eerlijk hebt vertelt, dan die tattoo opzich.. Het zit er nu, en daar kunnen ze toch weinig aan veranderen. Ik wilde altijd graag een tongpiercing, mijn vader was fel tegen, moeders was milder en uiteindelijk stemde ze toe; ik mocht een tongpiercing van haar.. Maar nog altijd niet van pa, nou ja, toch maar laten zetten. En toen hij er eenmaal in zat was het allemaal toch niet zo erg als het had geleken.. Hij is allang vergeten dat ik dat ding nog door mn tong heb zitten want hij ziet het nauwelijks. In het begin vond hij het niet zo leuk dat ik tegen zijn zin had gedaan, maarja, kleine meisjes worden groot en zo ook zijn dochter-lief.. Daarna was alles snel vergeven en vergeten ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Ik had je denk ik net als Nare Man gewoon met vriendlief de straat opgeknikkerd. als hij zonodig dingen voor je wil bepalen, en je dikke poep aan je ouders hebt, is het hardstikke snel opgelost.. Je kan wel zoeken naar een oplossing zodat je ouders niet boos worden, maar die bestaat denk ik niet zo |
![]() |
|
Een goede tattooshop zet geen tattoo's piercings onder18 jaar tenzij je ouders erbij zijn of je schriftelijke toestemming hebt.
Als Ashley thuiskomt en zegt mam ik heb een tattoo en ze is nog geen 18 dan denk ik dat ik eerst heel erg kwaad word, je verminkt je lichaam door dit soort dingen te doen als je niet bent uitgegroeid, Weet bijna zeker dat als je lichaam zich gaat zetten je een mega lelijke misvormde tattoo krijgt. en ik zou die shop bellen om te vragen waar ze mee bezig zijn.... Ja die tattoo zit er dan toch al maar ze hoeft de eerste 6 weken dat ding niet te laten zien....
||
Citaat:
raar , ik dacht echt dat je toestemming van je ouders/voogd moest hebben (dat was bij een vriendin van me toch zo ) ![]() Nuja, ik denk niet dat ik zo drastisch zou zijn om je de straat op te flikkeren. Maar mijn "opvoedingssysteem" is behoorlijk simpel: Als je "braaf" bent krijg je allerlei privileges en voorrechten, eens je het verknalt vallen AL die privileges weg . Dat betekent : huisarrest voor de komende vijf maanden, geen radio, geen tv, geen vrienden op bezoek, ..... Wat mij namelijk het meest boos zou maken is dat je eerder naar je vriend luistert dan naar je eigen ouders!!! Je had er nog even mee kunnen wachten, er over kunnen praten met je ouders en uiteindelijk een compromis kunnen sluiten. Jouw ouders vonden jou enkel te jong, wat dus betekent dat je die tattoo misschien wel had kunnen krijgen op je 16e. En dat is dus waar ik me het meest aan erger. ![]()
|
Ik kan me best voorstellen dat je ouders kwaad gaan worden hoor, en daar moet je dan ook maar de CONSEQUENTIES van dragen! Ik ben 20, zou heel graag een tongpiercing willen en ook wel een tattoo, vele mensen (waaronder mijn ouders en vrienden) zijn volledig tegen die tongpiercing, omdat er ook gevaren aan verbonden zijn. Vorige keer praatte ik over die tattoeage, en er kwamen veel negatieve reacties (meer dan ik had verwacht). Dus ik twijfel nog altijd of ik er wel één laat zetten, ook al WIL ik het heel graag. Jij hebt er één op je borst, nu vind je dat nog mooi en sexy (is het ook!) maar strax loop je rond met enkele kinderen, ga je naar het strand met zo'n ordinaire tattoo (mijn mening, ik vind een tattoo op een borst echt ordinair). Je kan ze wel nog altij laten wegnemen als je ze beu bent, dus zo'n ramp is het niet... Kost wel hopen geld en doet heel veel pijn.
Om ff op je vraag te antwoorden (na mijn preek ![]() ![]() ![]() Waarom ben je nu zo ongehoorzaam, die regel "niet onder 18 zonder toelating ouders" bestaat niet voor niks hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dan wil ik dat je mijn vader bent.. Het liefst woon ik bij me vriend in!!!! Mijn moeder is dr achter gekomen.. Ik bukte en toen zag ze iets.. Ik heb t maar verteld.. BOOS!! ![]() Ik heb een maand huisarrest.. Een maand niet uit, een week thuisblijven.. Dus een WEEK niet naar mijn vriend!! Je weet niet hoe erg we dat vinden.. We zijn zowat verslaafd aan elkaar! Elke sec van de dag dat we elkaar niet zien ![]() ![]() ![]() En dan hebben we verdomme ook nog een geheime relatie.. Ik ben zoooo gelukkig met hem, maar me ouders mogen het niet weten.. IN WAT VOOR WERELD LEVEN WE??!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe vertel ik dit aan mijn ouders ? bo1603 | 5 | 13-11-2016 08:03 | |
Psychologie |
Hoe vertel ik het mijn ouders? !anoniempje! | 23 | 07-05-2014 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Me ouders :( helpmy | 10 | 30-05-2012 17:01 | |
Psychologie |
hoe vertel ik mijn ouders dat het helemaal niet zo goed gaat metallica | 30 | 22-01-2004 19:25 | |
Liefde & Relatie |
Hoe duidelijk maken dat hij me met rust moet laten? Angel Of Faith | 5 | 29-08-2003 09:02 | |
Psychologie |
Hoe er mee om gaan ?? , Vertellen of Verzwijgen ?? NoName | 6 | 01-08-2003 22:16 |