Advertentie | |
|
![]() |
|
ehm... z'n moeder vind ik heel aardig, die zie ik ook het vaakst, want daar woont ie. Z'n vader woont heel erg in de buurt, maar dus niet bij m in huis. Soms komt-ie toevallig langs als ik er ben, of gaan wij met z'n tweeën naar z'n vader toe, en ik kan het prima met m vinden.
En wat vindt hij? M'n vader heeft-ie nooit gekend, die is twee maanden voor ik m (m'n vriend dus, niet m'n vader natuurlijk ![]() En m'n moeder vindt ie ook aardig, geloof ik. Zal ik m s vragen ![]()
|
Zijn moeder en haar vriend mogen me graag, maar mijn moeder heeft heel lang mijn vriend niet willen accepteren. Eerst was hij nog mn beste vriend, en toen maakte ze vaak erge ruzie met mij over hem dat ik nog te jong was en dat gedoe eens over moest zijn, terwijl we nog niks hadden. Na een half jaar heb ik tegen me vader gezegd dat we hadden en me moeder had het maar te accepteren. Nu, 8 maanden later vind ze hem wel aardig, maar hij mag niet tijdens de schooldagen komen
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn vriendje komt ( nu in de vakantie) vrijwel dagelijks bij mij thuis. Me pa is haast nooit thuis maar me moeder wel en daar kan hij ook heel goed mee op schieten. Ik ben in de 4 maanden nog maar 3x bij hem thuis geweest en ze ouders maar iets van 1 of 2 x gezien. Hij vind dit heel jammer maar ik kan er niet heel erg mee zitten.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
euhm ik ken de ouders van mn vriend ook maar amper.. aantal keer gezien maar nietzo veel mee gepraat
![]() en hij heeft mn ouders deze week geloof ik pas ontmoet.. ok pas na 2 maanden ![]() ![]()
|
![]() |
de ouders van mijn vriend zijn hele leuke mensen. ik kan goed met ze opschieten en ik geloof dat ze mij wel mogen. mijn vriend heeft wel es gezegd dat ze me een lief meisje vonden.
sinds een paar weken maffen we telkens bij elkaar en dat was voor hun echt no problemo... ik ben overigens wel de eerste "schoondochter" voor hen maar ze laten ons hartstikke vrij. mijn ouders vinden mijn vriend ook et beste wat me ooit kon overkomen *tzou wel een citaat kunnen zijn ![]() ![]()
|
Mmmm ik vind zijn moeder heel erg aardig en volgens mij mag zij me ookwel, van zijn vader krijg ik niet echt hoogte en ik heb ook niet veel gespreksstof. Tja komt wel. Zijn ouders zijn niet echt super open, en ik ben ook niet superspontaan (tja ik ben eigenlijk wel redelijk spontaan maar als ik de kans niet krijg en me niet super op mijn gemakt voel...... Dan vind ik spontaan zijn nogal eens moeilijk).
Verder voel ik me daar thuis nooit helemaal 100% op mijn gemak dat vind ik heel erg jammer..Het is daar gewoon heel anders dan bij ons thuis.. Wij leven echt in een deurenslaanennaarbovenscheeuwcultuur terwijl het daar allemaal heel rustig en netjes is, ze hechten ook veel meer waarde aan materiaal dan wij doen.... ![]() ![]() Komt wel
|
Ik kan erg goed met mijn schoonouders opschieten en dat vind ik ook belangrijk. Ze zijn voor je partner erg belangrijk en hij/zij vindt de mening van de ouders meestal toch wel belangrijk.
Daarnaast ben ik ook wel iemand die graag door iedereen geaccepteerd wil worden...
|
Verwijderd
|
Bij mijn ex ging het echt heel goed. Ik ga er zo af en toe zelfs gewoon even langs, en dan hoef ik niet per se mijn ex te zien, want ik kan ook goed lachen met die ouders. (vooral die vader, die boos is op mijn ex dat ze het heeft uitgemaakt
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op dit moment heb ik helemaal crisis, ik mag niet meer komen, en mijn vriend moet zo veel mogelijk thuis blijven?! snap er nix van, ik had net het gevoel dat een beetje goed ging, niet dus, ik heb er 2 jaar over gedaan om me een beetje op mijn gemak te voelen (lukt niet), maar nu is dan ook alles weer weg!! Ik word er helemaal gek van, en weet ff niet meer wat ik moet! |
![]() |
|
Ze zijn wel aardig, maar niet enorm mijn types. Zijn moeder heeft af en toe hele rare buien, wat heel irritant is en is verschrikkelijk eigenwijs. Zijn vader is wel aardig. Zijn zus zegt nooit iets en met zijn broertje kan ik het heel goed vinden.
Verder zijn ze wel gastvrij. Ik mag komen wanneer ik wil en ik kan ook altijd blijven slapen. Mee op vakantie was ook geen probleem.
|
Verwijderd
|
Kun je goed met de ouders van je vriend(in) opschieten en hoe belangrijk vind je dit? Zie je ze vaak? Zijn ze gastvrij enzo?
Ik kan echt geweldig goed met ze opschieten..Ze doen net alsof ik al helemaal bij het gezin hoor, mag zovaak langskomen en blijven slapen als ik wil..Ze zijn echt super gastvrij, hebben graag dat we blijven eten, echt heel leuk En andersom? Hoe vind jouw vriend jouw ouders?? Hmm, das wel een goeie..Denk dat ie ze wel aardig vind, alhoewel ze strenger zijn als zijn ouders...Maar ze komen een beetje los. Misschien scheelt het dat zijn zusje al drie jaar een vriend heeft, en mijn broertje niet, datik de eerste ben met zo'n lange relatie, dat ze nog beschermend zijn ofzo..naja, ze komen iig wel los! |
![]() |
|
![]() |
de ouders van mijn ex waren heel aardig, int begin iig, maar toen ze merkten dat t tussen mij en mijn ex niet helemaal ging zoals t moest, deden ze meteen heel anders... De ouders van mijn nieuwe vriend heb ik pas 1x gzien, maar ze lijken me heel aardig. Ze waren erg gastvrij en open... Kgloof dat ze mij ook wel mochten, ze lieten iig wel merken dat ze me wel aardig vonden dusz..
Ik vind de 'omgang' met de ouders wel errug belangrijk.. bij mij iig heeft t r erg mee te maken hoe ik me daar gedraag.. als ik me niet op m'n gemak voel bij iemand thuis, zal ik r niet vaak heen gaan en nooit helemaal mezelf zijn... kusj
|
![]() |
Met zijn moeder kan ik wel overweg maar ik kan me ook erg aan haar ergeren, er is altijd wel iets niet goed. En ze loopt de hele dag te zeuren over geld en mijn vriendje krijgt overal de schuld van terwijl ze met 4 kinderen thuis zijn. Zijn vader is echt geweldig, kan ik heel goed mee opschieten, laatst zei hij dat ik al echt bij het gezin hoor en dat hij mij al als een van zijn eigen kinderen beschouwd. Lief hè!
Mijn vriend kan het heel goed met heel mijn familie vinden mijn oma en mijn moeder zijn volgens mij al net zo dol op hem als ik ben, maar dan op een andere maniet natuurlijk! ![]() |
![]() |
|
Ik mag zijn moeder heel erg, een heel lieve vrouw. Altijd vrolijk en nog best jong. (komt dan thee met honing brengen omdat ik last heb van mijn keel.)
Zijn vader.... zucht, kijk ik mag hem niet, maar dat komt meer door het verleden tussen mijn vriend en zijn vader... Najah, ik mag hem niet, maar dat ligt dus echt aan die vader... Mijn vriend, tjah hij mag mijn vader wel, en omgekeerd ook wel denkik. We zijn vrijwel nooit bij mij thuis, maar dat komt ook omdat ik dat zelf niet wil. Mijn moeder is overleden. Maar als ze nog had geleefd geloof ik dta ze het wel zouden kunnen vinden... w'll never know |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ~Das toch wel een heel groot verschil. Ik vind het heel jammer! Vraagje voor de mensen erbij die niet zo goed met de ouders overweg kunnen; Vind je dit raar/jammer en zou dat een reden zijn om het uit te maken ofzo? Ze zeggen wel es dat je je schoonouders kan kiezen (weet niet meer precies hoe dat gezegde ging?!)....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn ouders zijn heel aardig. Ze vinden mij ook heel aardig
![]() Geen kwaad woord over hen ![]() Mijn vriend kan ook heel goed met mijn ouders overweg. Toen mijn ouders vertelden dat ze gingen scheiden, was het mijn vriend die begon met snikken. Echt zo lief... En tja, hij kan ook leuk met ze praten enzo, voelt zich er heel erg thuis, maar dat doet hij overal wel ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De relatie met je schoonouders Mark | 21 | 25-01-2010 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Liefde & Relatie |
hoe is de relatie van jouw partner met jouw ouders? Verwijderd | 40 | 05-02-2004 13:12 | |
Liefde & Relatie |
Banden tussen jou en de broer(s)/zus(sen) van je vriend(in)? Verwijderd | 26 | 14-08-2003 18:30 | |
Liefde & Relatie |
Vraag: Wat doe je als de moeder van je vriendje doet of ze jouw moeder is? Mmmmm | 6 | 11-02-2003 16:55 |