Oud 13-08-2003, 18:38
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik ben benieuwd hoe dat bij jou zit...

Kun je goed met de ouders van je vriend(in) opschieten en hoe belangrijk vind je dit? Zie je ze vaak? Zijn ze gastvrij enzo?

En andersom? Hoe vind joun vriend(in) joun ouders??

Ik vraag dit omdat ik de ouders van mijn vriend nog nooit gezien heb (we hebben langer dan 2 maanden) en dit vind ik erg jammer!De reden is cultuur blablabla..Doet er verder niet toe...
(hoewel je hier ook op mag reageren als je wil )
Oud 13-08-2003, 18:47
Warsocket
Warsocket is offline
ja gaat redelijk ze lijken qua doen en laten ook een beetje op mijn ouders dus da gaat wel goed

bij mijn ex gingne het tussen mij en haar ouder wat minder

en ik vindt hoe je het met de ouders kan vinden heel belangrijk (op mijn leeftijd dan) omdat ouderes je hele relatie kunnen verzieken
Oud 13-08-2003, 18:50
Demiurge
Demiurge is offline
Bij mijn ex ging het heel goed , alhoewel ze qua politiek bijna het tegenovergestelde van mij waren , misschien was het wel daarom... we konden heel goed discussieren... en ze waren heel makkelijk met dingen, ze vertrouwden mij hun dochter wel toe

Ik zie er al helemaal naar uit als over aantallen jaren mijn dochter thuis komt met een vriend, en ik als strenge vader zit al klaar hehehe
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:55
Verwijderd
Met z'n moeder kan ik wel goed opschieten. (dat moet ook wel als je haar vrijwel dagelijks ziet) Ze is alleen een beetje ouderwets vind ik, maar dat is juist wel leuk

Z'n vader heb ik na meer dan 1,5 jaar nog steeds niet gezien. M'n vriend heeft ook geen goed contact met hem. Maar volgende week zaterdag gaan we voor het eerst samen naar hem toe. Spannend!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 19:56
MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, voor zover het op mij overkomt mogen ze me wel
Nadeel is alleen dat ze enorm streng zijn voor mijn vriendin en dat dus soms wel eens tussen ons in komt als zij iets niet mag wat ik samen met haar wilde gaan doen
Oud 13-08-2003, 20:33
Verwijderd
Ehhhh mijn vriends moeder mocht me voordat ik en hem wat kregen, toen hij dr vertelde dat we verkering hadden keek ze een beetje scheef. Maar nu is ze dol op me yoegei (we hebben zo'n 4 maand nu dus, en kom daar al zon jaar over de vloer)
Ik zie ze 1 keer in de week ofzo, zn moeder is altijd aardig en vvraagt wel eens wanneer ik mn hoofd weer laat zien. Zn pa is meer het stille typ.
Mijn vriend vind mijn pa geweldig, waarom weet ik ook niet, ze praten zelden en mn pa is niet echt spraakzaam ofzo. Mjah en hij mag mn ouders wel denk ik. Hij haat ze in ieder geval niet.
En ik wil wel graag weten of de ouders van mijn vriend mij mogen of niet, bepaald ook een beetje of ik daar graag over de vloer kom of niet en of ik me gewild voel, tis niet prettig ergens te zijn en dat gevoel te hebben van 'ze moeten me niet'.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:39
kastdeur
kastdeur is offline
Kun je goed met de ouders van je vriend(in) opschieten en hoe belangrijk vind je dit?

Ik heb even aan zijn moeder moeten wennen, maar nu gaat het wel goed. Met de vriend van zijn moeder heb ik geen problemen gehad, daar voelde ik me eigenlijk gelijk wel op mijn gemak. Maar ik had bij haar altijd het idee dat ze zoveel van mij verwachtte of zo. Maar door een aantal leuke dates() met haar, is het ijs redelijk gesmolten tussen ons. Zijn vader ga ik in mijn vakantie voor de eerste keer ontmoeten omdat hij in Frankrijk woont.

Zie je ze vaak? Zijn ze gastvrij enzo?

Niet zo heel vaak, maar vaak genoeg En ze zijn ontzettend gastvrij. Maar dat hoeft nog geen reden te zijn voor een geweldig contact met elkaar

Heel aardig en hij voelt zich ook wel op zijn gemak. Het gaat altijd heel ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 20:49
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik wil zo'n schoonvader als de vader van mijn ex... Echt nog nooit zo'n goede band gehad met een man van rond de 50! (Nee gewoon een vriendschappelijke band )
Oud 13-08-2003, 20:52
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
I'ts Moi schreef op 13-08-2003 @ 21:49:
Ik wil zo'n schoonvader als de vader van mijn ex... Echt nog nooit zo'n goede band gehad met een man van rond de 50! (Nee gewoon een vriendschappelijke band )
Ha! Die roloog doet het hem.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 21:02
Fantôme
Fantôme is offline
mijn 'schoonouders' zijn zeer relaxed. vinden veel best... niet alles. op bepaalde fronten wel wat streng, maar het valt meejj... Het schijnt dat ze me wel mogen ik hen ook wel. heel open mensen. iig.. nu heb ik het over zijn moeder en de vriend van zijn moeder. zijn vader heb ik nog maar 1 keer gezien. ook wel een aardige vent verder

jeroen en mijn vader kunnen het ook wel goed vinden. met mn moeder heeft hij minder contact wat niet wil zeggen dat ze elkaar niet mogen Jeroen en mn vader hebben gewoon meer gespreksstof (mannen onder elkaar )

duszz wel te doen
Oud 13-08-2003, 21:26
Rubke18
Rubke18 is offline
ik kan het super vinden met de ouders van m'n vriendin, toen ik voor de eerste keer sinds lange tijd weer daar kwam (omdat het uit is geweest) vroeg de vader als ik niet even bij hem in de tuin wou komen zitten, biertje erbij, en wat me nou bezielde om zijn dochter zo gek in het hoofd te maken, maar op zich een super toffe familie daar
Oud 13-08-2003, 21:58
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Of ik het met de ouders van mn vriend kan vinden weet ik niet, Z'n moeder zal ik waarschijnlijk nooit zien en zijn vader heb ik 1x gezien(we hebben bijna negen maanden iets).
Maar die keer dat zijn vader er was was het niet echt een sfeer om met hem te gaan praten en hij maakte niet de indruk dat hij dat wou dus ja... M'n vriend zijn moeder wil hem niet zien, heel ingewikkeld allemaal daar en zijn stiefmoeder ken ik ook niet.

Maaar hij woont bij zijn oma en dat is echt een heel leuk mens Ik zie d'r een paar keer per week maar ik loop d'r vaak mis omdat ze veel 's avonds werkt.

En mijn vriend kan het met mijn ouders wel goed vinden, dus op zich gaat het heel goed
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 09:44
Soezen
Soezen is offline
Na 1 jaar voel ik me nog steeds niet op mijn gemak bij zijn ouders. Dat zegt wel wat geloof ik. Ze zijn heel anders dan mijn ouders en ook veel strenger. Soms kan ik me daar erg kwaad om maken, maar daar kan ik niks van zeggen.

Hij voelt zich wel erg op zijn gemak bij mijn ouders. Geloof ik. Hij wordt ook helemaal betrokken bij ons gezin en familie. Voor mijn gevoel is dat bij mijn schoonouders iets anders.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 09:45
psychobunny
psychobunny is offline
ik mag bij zn moeder niet binnen,bij zn vader wel,hij mag hier alleen binnen als ze niet thuis zijn...
Oud 14-08-2003, 09:50
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Hij heeft mijn ouders nog niet gezien (en dat na bijna 10 maanden verkering). Reden is dat hij niet naar mij toe mag komen van zijn ouders. Maar, na afgelopen dinsdag heb ik zijn moeder eindelijk zover gekregen dat hij naar mijn ouders mag. Dus volgend weekend is het zover. Ben heel benieuwd wat hij van ze gaat vinden, maar volgens mij zit dat wel goed.

Hm, en wat ik van zijn ouders vind? Tsja... Ze wonen sinds kort niet meer bijelkaar. Zijn vader heeft een nieuwe vriendin. Op zich zijn die wel ok, alleen soms is zijn vader een beetje chagrijnig, maar ja, verder mag ik daar wel gewoon komen, en ook blijven slapen enzo. Zijn moeder is een beetje anders, die doet nogal moeilijk over vanalles en nog wat.

Zijn ouders zijn gewoon heel anders dan de mijne, en dat is soms best moelijk, want ik heb eigenlijk best heel makkelijke ouders.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:23
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik denk dat haar ouders me wel mogen, ze nodigen me bestwel vaak uit om daar te blijven eten enzo. Mijn ouders mogen haar ook wel maar ze kennen haar nog niet erg goed (ik ben meestal bij haar thuis)
Oud 14-08-2003, 10:30
Verwijderd
Ik kan wel aardig met ze opschieten. Z'n vader is wat meer van 'doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg', beetje als mijn ouders. Hij is heel direct en daar 'houdt' ik wel van. En we hebben min of meer dezelfde humor, dus das ook wel leuk. Zijn moeder is wat 'cryptischer'. Ze houdt van bepaalde 'regels' ed en let op het uiterlijk van dingen ed...en zo ben ik niet echt...maar ze is wel ontzettend lief ed.

Ik zie ze niet super vaak, maar wel vrij regelmatig. Ze zijn heel gastvrij, maar als we (m'n vriend en ik) er zijn, is het echt net als of we op bezoek zijn ed ipv dat we gewoon langskomen... Z'n moeder stopt dan waar ze mee bezig is en komt dan echt bij ons zitten ed.

Mijn vriend vindt mijn ouders (voor zo ver ik weet ) erg aardig. Ze zijn behoorlijk anders dan zijn ouders (vooral dan zijn moeder), veel losser ed...en dat bevalt hem wel. Als we bij mijn ouders langs gaan, dan gaan ze gewoon verder met waar ze mee bezig zijn ed, we vallen er dan gewoon middenin, wat minder 'op bezoek' dus.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:33
Slettelina *
Slettelina * is offline
Kun je goed met de ouders van je vriend(in) opschieten en hoe belangrijk vind je dit?
Ik kan wel met ze opschieten maar soms ben ik te verlegen om dan ook echt een gesprek te beginnen.. Soms wel gehad met zijn mama terwijl hij boven zat ofzo

Zie je ze vaak?
Zijn mama vaker dan zijn papa want die werkt veel enzo. Ik zie ze alleen als ik bij hem ben ofzo.

Zijn ze gastvrij enzo?
Zijn heel gastvrij naar mijn mening

Ik geloof dat ze het wel goed kunnen vinden.. Tenminste dat hoop ik.. Alleen hebben mijn ouders nog wel eens rare dingen enzo en dan schaam ik me een beetje
Oud 14-08-2003, 10:50
Verwijderd
prima mensen. laten iedereen in hun waarde, zijn ontzettend gastvrij, en nemen me zelfs mee naar dingen. *bijv. familiefeestjes en Amsterdam Tournament*.

mn vriend vind mn ouders wel relaxed. gewoon makkelijk, geen moeilijk gedoe. soms wat overdreven, maar kunnen goed met elkaar overweg.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:55
Luna
Luna is offline
mijn vriend woont op zichzelf dus zn ouders zie ik niet heel vaak. Ik ben n paar keer bij ze thuis geweest en ze zijn erg aardig. Vooral met zn vader kan ik het goed vinden, beetje zelfde interesses enzo
Ik woon nog thuis dus hij komt hier wel wat vaker. Hij kan lekker kletsen met mn ouders en vindt t leuk om mee tegaan met n familie uitstapje zit wel goed dus
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 10:56
zeekoe
zeekoe is offline
heb ze nog nooit gezien... zijn moeder leeft niet meer is overleden toen hij een jaar of 8 was en met zijn vader heeft hij al een aantal jaar ruzie waardoor hij het meest mijn ouders ziet...
Oud 14-08-2003, 11:18
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
psychobunny schreef op 14-08-2003 @ 10:45:
ik mag bij zn moeder niet binnen,bij zn vader wel,hij mag hier alleen binnen als ze niet thuis zijn...
Waarom mag hij niet bij jou zijn als je ouders er zijn?

pm me anders als je dat nie openbaar wil zeggen...
Oud 14-08-2003, 12:32
Tactic
Tactic is offline
Mja,

Het gaat. Die pa van haar snap ik compleet niet. Zegt nooit een woord...

Haar moeder kan ik wel mee praten, maar is hypocriet wijf. Grote oogkleppen op.

Ik ben blij dat ik wat meer opensta voor de wereld dan die 2!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 07:24
snoopy
snoopy is offline
ehm... z'n moeder vind ik heel aardig, die zie ik ook het vaakst, want daar woont ie. Z'n vader woont heel erg in de buurt, maar dus niet bij m in huis. Soms komt-ie toevallig langs als ik er ben, of gaan wij met z'n tweeën naar z'n vader toe, en ik kan het prima met m vinden.

En wat vindt hij? M'n vader heeft-ie nooit gekend, die is twee maanden voor ik m (m'n vriend dus, niet m'n vader natuurlijk ) leerde kennen overleden.
En m'n moeder vindt ie ook aardig, geloof ik. Zal ik m s vragen
Oud 15-08-2003, 15:21
Woman Of Steel
Woman Of Steel is offline
Zijn moeder en haar vriend mogen me graag, maar mijn moeder heeft heel lang mijn vriend niet willen accepteren. Eerst was hij nog mn beste vriend, en toen maakte ze vaak erge ruzie met mij over hem dat ik nog te jong was en dat gedoe eens over moest zijn, terwijl we nog niks hadden. Na een half jaar heb ik tegen me vader gezegd dat we hadden en me moeder had het maar te accepteren. Nu, 8 maanden later vind ze hem wel aardig, maar hij mag niet tijdens de schooldagen komen Nog steeds vind mijn moeder het leuk kwetsende grappen te maken en te zeggen van "let maar op, over twee weken is het uit" Maar gelukkig zijn zijn ouders wel zo dat ze rustig voor mij liegen en me bij hem in bed laten slapen
Oud 15-08-2003, 15:28
Overjoyed
Overjoyed is offline
Citaat:
No Dice schreef op 15-08-2003 @ 16:21:
Zijn moeder en haar vriend mogen me graag, maar mijn moeder heeft heel lang mijn vriend niet willen accepteren. Eerst was hij nog mn beste vriend, en toen maakte ze vaak erge ruzie met mij over hem dat ik nog te jong was en dat gedoe eens over moest zijn, terwijl we nog niks hadden. Na een half jaar heb ik tegen me vader gezegd dat we hadden en me moeder had het maar te accepteren. Nu, 8 maanden later vind ze hem wel aardig, maar hij mag niet tijdens de schooldagen komen Nog steeds vind mijn moeder het leuk kwetsende grappen te maken en te zeggen van "let maar op, over twee weken is het uit" Maar gelukkig zijn zijn ouders wel zo dat ze rustig voor mij liegen en me bij hem in bed laten slapen
Ik weet nog wel dat ik met Romy in bad zat en jouw moeder even snel moest liegen dat Romy bij jou had geslapen
Oud 15-08-2003, 17:17
Surjirro
Surjirro is offline
Mijn vriendje komt ( nu in de vakantie) vrijwel dagelijks bij mij thuis. Me pa is haast nooit thuis maar me moeder wel en daar kan hij ook heel goed mee op schieten. Ik ben in de 4 maanden nog maar 3x bij hem thuis geweest en ze ouders maar iets van 1 of 2 x gezien. Hij vind dit heel jammer maar ik kan er niet heel erg mee zitten.
Oud 15-08-2003, 17:24
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
de ouders van mijn ex waren schatten... echt heel lief gelukkig kom ik nog steeds daarzo thuis....

men ex vond mijn ouder wel oke...

owja zijn ouders waren erg gastvrij.... het was zo een beetje mijn 2de huis geworden.......
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:13
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 13-08-2003 @ 19:38:

Kun je goed met de ouders van je vriend(in) opschieten en hoe belangrijk vind je dit? Zie je ze vaak? Zijn ze gastvrij enzo?

Het is nog erg pril, maar ken de ouders van het meisje waar ik nu mee ga erg goed, omdat haar vader me oude baas op het werk was. Sinds we een beetje met elkaar zijn heb ik ze echter nog niet gezien, maar dat komt zondag.

Citaat:
Mijn ouders keuren haar falikant af, om bepaalde redenen (Leeftijd, gedrag e.d.) dat is zwaar klote, want daardoor komt ze en zal ze hier nooit over de vloer komen. Zondag ontmoet ze wel mijn vader, misschien dat het wat veranderd aan mijn ouders houding, maar denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:21
bassgirl
bassgirl is offline
euhm ik ken de ouders van mn vriend ook maar amper.. aantal keer gezien maar nietzo veel mee gepraat maar ze zijn wel heel aardig voor zover ik ze ken, mn vriend mag pitten, en een band middenin de huiskamer enzo echt cool

en hij heeft mn ouders deze week geloof ik pas ontmoet.. ok pas na 2 maanden hij vond ze wel cool, vooral mn moeder vond ie wel lachen want ze had tenslottte net zulke vage humor als ons
Oud 16-08-2003, 15:33
Buffy
Buffy is offline
de ouders van mijn vriend zijn hele leuke mensen. ik kan goed met ze opschieten en ik geloof dat ze mij wel mogen. mijn vriend heeft wel es gezegd dat ze me een lief meisje vonden.
sinds een paar weken maffen we telkens bij elkaar en dat was voor hun echt no problemo... ik ben overigens wel de eerste "schoondochter" voor hen maar ze laten ons hartstikke vrij.

mijn ouders vinden mijn vriend ook et beste wat me ooit kon overkomen *tzou wel een citaat kunnen zijn * vooral mijn vader vindt em geweldig, samen kunnen ze uren en uren over technische snufjes praten *boooooring * mijn moeder vindt em geweldig omdat hij mij in waarde laat, (iets wat een andere ex vna me totaal niet deed).
Oud 16-08-2003, 15:50
Verwijderd
zn moeder= een geweldig mens. n top wijf.
zn vader= nog nooit gezien, woont in duitsland (gescheiden ouders dus)
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:08
never mind
never mind is offline
Mmmm ik vind zijn moeder heel erg aardig en volgens mij mag zij me ookwel, van zijn vader krijg ik niet echt hoogte en ik heb ook niet veel gespreksstof. Tja komt wel. Zijn ouders zijn niet echt super open, en ik ben ook niet superspontaan (tja ik ben eigenlijk wel redelijk spontaan maar als ik de kans niet krijg en me niet super op mijn gemakt voel...... Dan vind ik spontaan zijn nogal eens moeilijk).

Verder voel ik me daar thuis nooit helemaal 100% op mijn gemak dat vind ik heel erg jammer..Het is daar gewoon heel anders dan bij ons thuis.. Wij leven echt in een deurenslaanennaarbovenscheeuwcultuur terwijl het daar allemaal heel rustig en netjes is, ze hechten ook veel meer waarde aan materiaal dan wij doen.... Beetje vervelend, mijn vriend is op die (en nog veel meer) gebieden ook heel anders dan ik... Mja

Komt wel
Oud 16-08-2003, 17:11
Loezzel
Loezzel is offline
Ik kan erg goed met mijn schoonouders opschieten en dat vind ik ook belangrijk. Ze zijn voor je partner erg belangrijk en hij/zij vindt de mening van de ouders meestal toch wel belangrijk.
Daarnaast ben ik ook wel iemand die graag door iedereen geaccepteerd wil worden...
Oud 16-08-2003, 17:36
Verwijderd
Bij mijn ex ging het echt heel goed. Ik ga er zo af en toe zelfs gewoon even langs, en dan hoef ik niet per se mijn ex te zien, want ik kan ook goed lachen met die ouders. (vooral die vader, die boos is op mijn ex dat ze het heeft uitgemaakt , ik ben ook zooooo'n leuke jongen )
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 01:51
phoebe4000
phoebe4000 is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 14-08-2003 @ 10:44:
Na 1 jaar voel ik me nog steeds niet op mijn gemak bij zijn ouders. Dat zegt wel wat geloof ik. Ze zijn heel anders dan mijn ouders en ook veel strenger. Soms kan ik me daar erg kwaad om maken, maar daar kan ik niks van zeggen.

Hij voelt zich wel erg op zijn gemak bij mijn ouders. Geloof ik. Hij wordt ook helemaal betrokken bij ons gezin en familie. Voor mijn gevoel is dat bij mijn schoonouders iets anders.
dit heb ik inderdaad ook, bij mij wel ontspannen, maar bij hem voel ik me echt niet op mijn gemak (na 3 jaar), ik weet verder ook niet waar het aan ligt. Ik word ook altijd een beetje scheef aangekeken.

Op dit moment heb ik helemaal crisis, ik mag niet meer komen, en mijn vriend moet zo veel mogelijk thuis blijven?! snap er nix van, ik had net het gevoel dat een beetje goed ging, niet dus, ik heb er 2 jaar over gedaan om me een beetje op mijn gemak te voelen (lukt niet), maar nu is dan ook alles weer weg!!
Ik word er helemaal gek van, en weet ff niet meer wat ik moet!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 10:05
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
phoebe4000 schreef op 31-08-2003 @ 02:51:
Jeej, wat raar!Ook van die ouders! Ik hoop dat t weer goed komt...
Oud 31-08-2003, 10:09
sinsere
sinsere is offline
Ze zijn wel aardig, maar niet enorm mijn types. Zijn moeder heeft af en toe hele rare buien, wat heel irritant is en is verschrikkelijk eigenwijs. Zijn vader is wel aardig. Zijn zus zegt nooit iets en met zijn broertje kan ik het heel goed vinden.
Verder zijn ze wel gastvrij. Ik mag komen wanneer ik wil en ik kan ook altijd blijven slapen. Mee op vakantie was ook geen probleem.
Oud 31-08-2003, 10:29
Verwijderd

Ik kan echt geweldig goed met ze opschieten..Ze doen net alsof ik al helemaal bij het gezin hoor, mag zovaak langskomen en blijven slapen als ik wil..Ze zijn echt super gastvrij, hebben graag dat we blijven eten, echt heel leuk

En andersom? Hoe vind jouw vriend jouw ouders??

Hmm, das wel een goeie..Denk dat ie ze wel aardig vind, alhoewel ze strenger zijn als zijn ouders...Maar ze komen een beetje los. Misschien scheelt het dat zijn zusje al drie jaar een vriend heeft, en mijn broertje niet, datik de eerste ben met zo'n lange relatie, dat ze nog beschermend zijn ofzo..naja, ze komen iig wel los!
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:51
starshine
starshine is offline
de ouders van mijn ex waren heel aardig, int begin iig, maar toen ze merkten dat t tussen mij en mijn ex niet helemaal ging zoals t moest, deden ze meteen heel anders... De ouders van mijn nieuwe vriend heb ik pas 1x gzien, maar ze lijken me heel aardig. Ze waren erg gastvrij en open... Kgloof dat ze mij ook wel mochten, ze lieten iig wel merken dat ze me wel aardig vonden dusz..

Ik vind de 'omgang' met de ouders wel errug belangrijk.. bij mij iig heeft t r erg mee te maken hoe ik me daar gedraag.. als ik me niet op m'n gemak voel bij iemand thuis, zal ik r niet vaak heen gaan en nooit helemaal mezelf zijn... kusj
Oud 31-08-2003, 19:01
bassgirl
bassgirl is offline
volgens mij vinden ze mij wel aardig, zn vader heeft me vandaag nog met fiets en al weggebracht omdat het regende.. was echt lief

en mijn ouders vinden hem ook aardig
Oud 01-09-2003, 10:55
xxxJolientjexxx
xxxJolientjexxx is offline
Met zijn moeder kan ik wel overweg maar ik kan me ook erg aan haar ergeren, er is altijd wel iets niet goed. En ze loopt de hele dag te zeuren over geld en mijn vriendje krijgt overal de schuld van terwijl ze met 4 kinderen thuis zijn. Zijn vader is echt geweldig, kan ik heel goed mee opschieten, laatst zei hij dat ik al echt bij het gezin hoor en dat hij mij al als een van zijn eigen kinderen beschouwd. Lief hè!

Mijn vriend kan het heel goed met heel mijn familie vinden mijn oma en mijn moeder zijn volgens mij al net zo dol op hem als ik ben, maar dan op een andere maniet natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:28
In_stilte
In_stilte is offline
Ik mag zijn moeder heel erg, een heel lieve vrouw. Altijd vrolijk en nog best jong. (komt dan thee met honing brengen omdat ik last heb van mijn keel.)

Zijn vader.... zucht, kijk ik mag hem niet, maar dat komt meer door het verleden tussen mijn vriend en zijn vader... Najah, ik mag hem niet, maar dat ligt dus echt aan die vader...

Mijn vriend, tjah hij mag mijn vader wel, en omgekeerd ook wel denkik. We zijn vrijwel nooit bij mij thuis, maar dat komt ook omdat ik dat zelf niet wil. Mijn moeder is overleden. Maar als ze nog had geleefd geloof ik dta ze het wel zouden kunnen vinden... w'll never know
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 16:18
Boef
Boef is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 13-08-2003 @ 19:38:

Ik vraag dit omdat ik de ouders van mijn vriend nog nooit gezien heb (we hebben langer dan 2 maanden) en dit vind ik erg jammer!De reden is cultuur blablabla..Doet er verder niet toe...
(hoewel je hier ook op mag reageren als je wil )
Met de ouders van m'n vriendje kan ik wel goed opschieten geloof ik. Ik heb ze 1x gezien. M'n vriend woont in deventer en ik in Den Haag dus we zien elkaar niet heel veel, maar als we elkaar zien in weekenden oid is het meestal logeren. Ben dus een paar weken geleden daar gaan slapen. Ze zijn heel gastvrij, en z'n moeder is heel aardig en lief enzo. Net een goeie vriendin voor mij (klinkt raar maar het voelt wel zo ) Met z'n vader heb ik eigenlijk niet echt gesproken. Gewoon aardige man denk ik, niet echt byzonder verder. Mijn vriend vind m'n ouders oke. M'n moeder aardig, en m'n vader (heel erg ) grappig . Daar ben ik wel blij om, omdat hij vaker hier is enzo
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 15:48
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
*booh* schreef op 01-09-2003 @ 17:18:
Net een goeie vriendin voor mij (klinkt raar maar het voelt wel zo )
Ik weet precies hoe je dat bedoelt, ik heb het zelf ook gevoeld bij de pleegmoeder van mijn exvriend...De ouders van mijn huidige vriend kennen mij nog steeds niet, nog nooit gezien en zijn vader weet niet eens dat zijn zoon mij heeft...
~Das toch wel een heel groot verschil. Ik vind het heel jammer!

Vraagje voor de mensen erbij die niet zo goed met de ouders overweg kunnen;
Vind je dit raar/jammer en zou dat een reden zijn om het uit te maken ofzo? Ze zeggen wel es dat je je schoonouders kan kiezen (weet niet meer precies hoe dat gezegde ging?!)....
Oud 02-09-2003, 17:33
Some
Some is offline
Citaat:
Blueeyez03 schreef op 02-09-2003 @ 16:48:
Vraagje voor de mensen erbij die niet zo goed met de ouders overweg kunnen;
Vind je dit raar/jammer en zou dat een reden zijn om het uit te maken ofzo? Ze zeggen wel es dat je je schoonouders kan kiezen (weet niet meer precies hoe dat gezegde ging?!)....
[/U] [/B]
uit maken door de ouders van iemand??? Nee denk het niet maar tis wel kanp lastig als je met je ouders van je vriend/vriendin niet overweg kan. Zelf kan ik goed met ze overweg en zij met mij gelukkig. Ze hebben zelfs gezegd tegen me vriendin dat ik een te goede jongen ben voor haar, Opzich wel lief. Maarja verder hebben dr ouders ook dingen dat ik denk van: Komen ze met verhalen wat me weinig boeit of al 10x heb gehoord maar iedereen heeft wel wat. En op gebied van sex.... dr ouders mogen het echt niet weten!!!! Mijn ouders weten het wel vinden het niet erg. Dat vind ik dan jammer want mag van haar ouders niet bij elkaar slapen. Als ze bij mij is doen we dat wel
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 17:40
Verwijderd
Zijn ouders zijn heel aardig. Ze vinden mij ook heel aardig Ze zijn ook super geïntereseerd in wat ik doe enzo, echt leuk.
Geen kwaad woord over hen

Mijn vriend kan ook heel goed met mijn ouders overweg. Toen mijn ouders vertelden dat ze gingen scheiden, was het mijn vriend die begon met snikken. Echt zo lief... En tja, hij kan ook leuk met ze praten enzo, voelt zich er heel erg thuis, maar dat doet hij overal wel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten