Oud 23-08-2003, 11:01
Lyra
Lyra is offline
Het is sinds gisteren uit met mijn vriend, en ik ben er niet echt goed van..

Maar ik ben normaal niet iemand die bij de pakken neer blijft zitten..

Hebben jullie tips om het leed een beetje zachter te maken of te vergeten voor eventjes??

dank!
Oud 23-08-2003, 11:03
Demiurge
Demiurge is offline
Tjah, zoek een hobby? of een nieuw vriendje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:27
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Zoek een nieuw vriendje om je mee te vermaken!!

of ga tv kijken, forummen of andere domme dingen doen
Oud 23-08-2003, 11:45
Verwijderd
Haha, wat een grappige adviezen maar niet heus. Als ze dat zomaar zou kunnen zou haar relatie niet veel betekend hebben. Lees verder dit eens door....

Misschien kun je goed met hem praten hierover? Dat zou ik tenminste doen, er goed over praten en daarna een tijdje het contact verbreken om eens aan iets anders te kunnen denken.
Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:48
Verwijderd
ga wat flirten met anderen, drink een hoop alcohol, begin met blowen....

het helpt een beetje bij mij
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-08-2003 @ 12:48:
drink een hoop alcohol, begin met blowen....
daarme help je er niks mee, je stelt dingen uit of onderdrukt ze, t zal altijd terug komen, iig veel afleiding helpt, en na een tijdje is die gedachte dat je em mist voorbij
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:58
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-08-2003 @ 12:45:
Haha, wat een grappige adviezen maar niet heus. Als ze dat zomaar zou kunnen zou haar relatie niet veel betekend hebben.
Wat is dit nu weer voor kul? De beste manier is misschien wel het nemen van een of meerdere vriendjes om eens even alles lekker te vergeten. Als je echt bij de pakker neer gaat zitten dan heb je alleen jezelf daarmee, en geef nu eens toe, wie wil dat nou? Dus probeer gewoon verder te leven zoals je altijd deed en ga contact met jongens niet uit de weg.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:35
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 23-08-2003 @ 12:50:
daarme help je er niks mee, je stelt dingen uit of onderdrukt ze, t zal altijd terug komen, iig veel afleiding helpt, en na een tijdje is die gedachte dat je em mist voorbij
Drinken en roken(blowen) is afleiding, en de bedwelmende stoffen zorgen dat je tenminste weer een (zaterdag)avond lekker uit je dak kan gaan zonder te moeten denken aan hem/haar.

been there, seen it, done that
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:36
Qimm
Qimm is offline
deal with it. Life goes on. Ookal is het moeilijk, het gaat makkelijker worden. Ga je niet in achterlijke dingen als alcohol en drugs verhalen want daar schiet je geen fuck mee op!
Oud 23-08-2003, 12:49
Verwijderd
Ik vraag me af... Afgezien van het feit dat drugs geen achterlijke dingen zijn, heeft het welzeker een helende waarde.

Beste tip:

Ga gewoon flink lol maken, alcohol heeft mij goed geholpen, maar dat moet je zelf maar weten. Maar ondanks deze lol vergeet je hem niet.

Het is gewoon afwachten....
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-08-2003 @ 13:49:
Ik vraag me af... Afgezien van het feit dat drugs geen achterlijke dingen zijn, heeft het welzeker een helende waarde.

dus jij pakt bij alle tgen slagen maar meteen drugs?
drugs helpt niet,jij moet het doen, niet de drugs!

ik ben t me je eens dat je van blowen ff melig wordt,maar dat is maar een paar minuutjes heb je niks aan,en steeds te gaan roepen ja drugs helpt blablabla vind ik niet echt verstandig.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:53
Loezzel
Loezzel is offline
Ik denk juist dat je er veel over moet praten om het te kunnen vergeten. Gooi eruit wat je dwars zit, als er niemand is om naar je te luisteren, kun je het ook opschrijven. Dat helpt echt!
Verder moet je natuurlijk ook proberen lol te maken, al is dat wel moeilijk als je daar totaal geen behoefte aan hebt...
Toch moet je doorgaan met je leven!
Oud 23-08-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 23-08-2003 @ 12:58:
Wat is dit nu weer voor kul? De beste manier is misschien wel het nemen van een of meerdere vriendjes om eens even alles lekker te vergeten. Als je echt bij de pakker neer gaat zitten dan heb je alleen jezelf daarmee, en geef nu eens toe, wie wil dat nou? Dus probeer gewoon verder te leven zoals je altijd deed en ga contact met jongens niet uit de weg.
Gewoon contact met jongens niet, ik doelde op het direct weer beginnen van een nieuwe relatie.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:24
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef op 23-08-2003 @ 13:52:

ik ben t me je eens dat je van blowen ff melig wordt,maar dat is maar een paar minuutjes heb je niks aan,en steeds te gaan roepen ja drugs helpt blablabla vind ik niet echt verstandig.
Ik probeer alleen maar mijn perspectief te uiten. Ik neem aan dat de TS zelf verstandig genoeg is om haar eigen beste keuze te nemen.

Het is 4 maanden geleden dat mijn (ex)vriendin het uitmaakte, en op sommige momenten voel ik me nog zo kut, dat een shotje tequila er welzeker ingaat, en ja, bij mij helpt het voor innerlijke rust.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:58
Verwijderd
waarpm van die gare reacties

tis echt niet makkelijk als je om die ander gaf om zo 'ff een nieuw vriendje' te zoeken
blijkbaar hebben een heleboel dat dus nooit meegemaakt?
tis bij mij ook 3 weken uit met me vriendin, nou ik denk alleen aan haar, ik vind anderen niet eens leuk, zo verrot is dat!!
ik hield (en hou) echt van me ex, en dan stap je niet zomaar over naar een ander
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:45
Verwijderd
Dingen gaan doen met vrienden/vriendinnen, als je graag schrijft het misschien van je afschrijven (Ik heb mijn ex-vriend een hele lange brief geschreven dat ik 'm zo miste, dat hielp wel min of meer, je gedachten worden er rustig van). Je mag best aan 'm denken en jezelf zielig vinden, maar maak bijvoorbeeld een afspraak met jezelf dat je dat niet de hele dag door doet, maar dat je na een halfuur zelfmedelijden iets leuks gaat doen.

Heb je er al goed over gepraat met hem? Dat kan ook helpen, maar doe niet te veel met hem samen, dat wordt te moeilijk - tenminste, voor mij werd het dat.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 23-08-2003 @ 14:58:

tis echt niet makkelijk als je om die ander gaf om zo 'ff een nieuw vriendje' te zoeken
blijkbaar hebben een heleboel dat dus nooit meegemaakt?
tis bij mij ook 3 weken uit met me vriendin, nou ik denk alleen aan haar, ik vind anderen niet eens leuk, zo verrot is dat!!
ik hield (en hou) echt van me ex, en dan stap je niet zomaar over naar een ander
nee, het is zeker moeilijk. Maar ik heb gewoon geaccepteerd dat ik bij mijn ex (voorlopig) geen kans heb. Daarom heb ik wel enkele 'one nighters' gehad, wat ook weer helpt in het vergeetproces..... tijdelijk
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:23
Prea|K
Prea|K is offline
...en nu haal je je oude trouwe vibo uit de oude doos en haal je wat SONY batterijtjes en dan kun je weer aan de gang.

Dr PreaK,
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:36
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
snap dat je je klote voelt en dat je er gewoon ff ziek van kunt zijn (heb k ook een keer gehad dak echt dacht dak over ging geven zo beroerd dak ervan was) maar alles komt goed... na regen komt zonneschijn... khoop voor je dat het snel beter met je gaat en dat je snel veel afleiding zult hebben en leuke dingen gaat doen sterkte ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:55
Menahem
Menahem is offline
Citaat:
ga wat flirten met anderen, drink een hoop alcohol, begin met blowen....

het helpt een beetje bij mij
Eens.
Hoewel blowen en/of alcohol niet hoeft natuurlijk.

Key words: Move on,have fun!
Oud 23-08-2003, 21:27
Lievkleinmeisje
Lievkleinmeisje is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 23-08-2003 @ 12:27:
[B]Zoek een nieuw vriendje om je mee te vermaken!!

dat is dom, een nieuw iemand zoeken om de pijn van de vorige te ontkennen. Daar wordt je uiteindelijk niet beter van.
Oud 24-08-2003, 10:36
Lyra
Lyra is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-08-2003 @ 12:45:
Haha, wat een grappige adviezen maar niet heus. Als ze dat zomaar zou kunnen zou haar relatie niet veel betekend hebben. Lees verder dit eens door....

Misschien kun je goed met hem praten hierover? Dat zou ik tenminste doen, er goed over praten en daarna een tijdje het contact verbreken om eens aan iets anders te kunnen denken.
Sterkte.
hij heeft gelijk.. ik zou echt niet zomaar met een andere jongen kunnen flirten. Dan verraad je ook je eigen gevoelens..
Oud 24-08-2003, 10:37
Lyra
Lyra is offline
Maar DANK JULLIE WEL!!!!

ik kom er wel weer boven op als ik jullie hoor..
Oud 24-08-2003, 13:04
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
perseus schreef op 23-08-2003 @ 14:18:
Gewoon contact met jongens niet, ik doelde op het direct weer beginnen van een nieuwe relatie.
Ik weet wel dat je dat bedoelde, maar ik zeg juist dat het hebben van een vriendje wel bevrijdend kan werken. Het hebben van een echte duurzame relatie lijkt me verder ook niet echt raadzaam, daar heb je gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 13:58
LilDushi
LilDushi is offline
se ware zoeken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2003, 13:59
LilDushi
LilDushi is offline
Citaat:
LilDushi schreef op 24-08-2003 @ 14:58:
se ware zoeken
de ware bedoel ik..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
LilDushi schreef op 24-08-2003 @ 14:59:
de ware bedoel ik..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
drink een hoop alcohol, begin met blowen....
Goed plan! Alcohol en/of hash als je depri bent!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:28
kleine wicca
kleine wicca is offline
Lief voor jezelf doen. Probeer dingen te doen waar je normaal blij van wordt, lekker kletsen met vriendinnen, enzz.
al zijn negatieve kanten opsommen, en alle positieve kanten van vrijgezel zijn. bergen chocola doen ook wonderen. En tsjah.......het heeft zo moeten zijn. tis kloooote, maar er komt weer ruimte voor n hoop andere dingen voor in de plaats!!!
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten