Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, wat een grappige adviezen maar niet heus. Als ze dat zomaar zou kunnen zou haar relatie niet veel betekend hebben. Lees verder dit eens door....
Misschien kun je goed met hem praten hierover? Dat zou ik tenminste doen, er goed over praten en daarna een tijdje het contact verbreken om eens aan iets anders te kunnen denken. Sterkte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
been there, seen it, done that |
![]() |
|
deal with it. Life goes on. Ookal is het moeilijk, het gaat makkelijker worden. Ga je niet in achterlijke dingen als alcohol en drugs verhalen want daar schiet je geen fuck mee op!
|
Verwijderd
|
Ik vraag me af... Afgezien van het feit dat drugs geen achterlijke dingen zijn, heeft het welzeker een helende waarde.
Beste tip: Ga gewoon flink lol maken, alcohol heeft mij goed geholpen, maar dat moet je zelf maar weten. Maar ondanks deze lol vergeet je hem niet. Het is gewoon afwachten.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
drugs helpt niet,jij moet het doen, niet de drugs! ik ben t me je eens dat je van blowen ff melig wordt,maar dat is maar een paar minuutjes heb je niks aan,en steeds te gaan roepen ja drugs helpt blablabla vind ik niet echt verstandig. |
![]() |
|
Ik denk juist dat je er veel over moet praten om het te kunnen vergeten. Gooi eruit wat je dwars zit, als er niemand is om naar je te luisteren, kun je het ook opschrijven. Dat helpt echt!
Verder moet je natuurlijk ook proberen lol te maken, al is dat wel moeilijk als je daar totaal geen behoefte aan hebt... Toch moet je doorgaan met je leven!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is 4 maanden geleden dat mijn (ex)vriendin het uitmaakte, en op sommige momenten voel ik me nog zo kut, dat een shotje tequila er welzeker ingaat, en ja, bij mij helpt het voor innerlijke rust. |
![]() |
|
Verwijderd
|
waarpm van die gare reacties
![]() tis echt niet makkelijk als je om die ander gaf om zo 'ff een nieuw vriendje' te zoeken blijkbaar hebben een heleboel dat dus nooit meegemaakt? tis bij mij ook 3 weken uit met me vriendin, nou ik denk alleen aan haar, ik vind anderen niet eens leuk, zo verrot is dat!! ik hield (en hou) echt van me ex, en dan stap je niet zomaar over naar een ander ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dingen gaan doen met vrienden/vriendinnen, als je graag schrijft het misschien van je afschrijven (Ik heb mijn ex-vriend een hele lange brief geschreven dat ik 'm zo miste, dat hielp wel min of meer, je gedachten worden er rustig van). Je mag best aan 'm denken en jezelf zielig vinden, maar maak bijvoorbeeld een afspraak met jezelf dat je dat niet de hele dag door doet, maar dat je na een halfuur zelfmedelijden iets leuks gaat doen.
Heb je er al goed over gepraat met hem? Dat kan ook helpen, maar doe niet te veel met hem samen, dat wordt te moeilijk - tenminste, voor mij werd het dat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
snap dat je je klote voelt en dat je er gewoon ff ziek van kunt zijn (heb k ook een keer gehad dak echt dacht dak over ging geven zo beroerd dak ervan was) maar alles komt goed... na regen komt zonneschijn... khoop voor je dat het snel beter met je gaat en dat je snel veel afleiding zult hebben en leuke dingen gaat doen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hoewel blowen en/of alcohol niet hoeft natuurlijk. Key words: Move on,have fun!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Lief voor jezelf doen. Probeer dingen te doen waar je normaal blij van wordt, lekker kletsen met vriendinnen, enzz.
al zijn negatieve kanten opsommen, en alle positieve kanten van vrijgezel zijn. bergen chocola doen ook wonderen. En tsjah.......het heeft zo moeten zijn. tis kloooote, maar er komt weer ruimte voor n hoop andere dingen voor in de plaats!!!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het is uit, wat nu? Kapoen | 9 | 05-12-2006 19:43 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit :( Verwijderd | 13 | 02-08-2004 20:50 | |
Liefde & Relatie |
het is uit maar wil de terug:) tikmaarwat | 11 | 14-07-2004 22:58 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit: verdrietig of opgelucht? Alistar | 27 | 06-03-2004 18:20 | |
Psychologie |
ok, ik ben het huis uit, maar nu pakt ie mn moeder Eend | 35 | 18-02-2004 16:12 | |
Liefde & Relatie |
lang verhaal , het is uit Mss Maddocks | 6 | 08-06-2003 11:47 |