Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmm... soms, héél soms hebben ze er leuke dingen hangen. Grappige vestjes van punkyfish of van only ofzo. Maar over het algemeen hangt het er voor mijn idee te vol met lonsdale (alle 'nazi'gabbers komen daar) en daarnaast hangt 'neger'kleding (voor zogenaamde thugz lui). Beetje apart wel. In britain kunnen ze opeens wel in harmonie samen leven
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
kben alleen in R´dam en Eindhoven geweest.
ik blijf t een stomme zaak vinden, maar dat vond ik al toen ik er voor t eerst binnenkwam. helaas ben ik zeldzaam bij mn omgeving, dus word ik er keer op keer weer mee naartoe gesleept. 1 groot pluspunt was wel, dat in Eindhoven tussen de eminem shirts ineens een shirt van the cure hing. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik ken hem alleen in Arnhem, nouja.
Vrij dure en lelijke kleding, voor jongens die karl Kani rotzooi en voor meisjes Punkyfish, op zich wel leuke dingen maar achterlijk duur, van het zelfde soort als kleren die je op de markt koopt. De schoenen vind ik wel leuk ! Dr.Martens en Vans in een heleboel kleuren.
|
![]() |
In haarlem staat er ook een.
wou er een trui kopen, best mooi maar net even gewoon te groot (had maat (s), t zag er lachwekkend uit). Ik denk dat ik er niet zo veel ga kopen, omdat heel veel mensen er nu spullen kopen. De winkel keten is overgewaait uit amerika. Opzich nix slechts mee. Maar soms hangt er wel foute kleding gewoon. Punked opdrukjes enzo. Dat je er londonsdale kan krijgen vind ik echt een strakke actie weetje. Echt een positief puntje. en veelsteweinig spiegels. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben er welgeteld een keer naar binnen gelopen. En weer net zo snel naar buiten, toen ik zag dat ze de paspoppen (let wel: van wit plastic) in allerhande blingbling-pose's hadden uitgestald, volgehangen met gouden kettingen en aangekleed in iets wat ik in mijn vaart niet nader kon definieren.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|