Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee niet echt, overal in de wereld zijn maar aanslagen en oorlog en zo en hier in Nederland valt dat allemaal wel mee. Bovendien hou ik van de stad waar in ik woon, zou die nooit willen verlaten, heb hier al mijn familie en kennissen wonen. En ook al gaat het in de economie slecht, de prijzen van veel artikelen zijn hier in Nederland over het algemeen wel lager dan de omringende landen, dus financieel ga je er niet op vooruit denk ik... maar goed dat hoeft ook niet. Maar ik zou zeker niet willen emigreren.
|
Verwijderd
|
Ik wil het al heel lang, mijn vriend ook.. alleen wil hij naar Spanje en ik naar Engeland of Noorwegen/Zweden... Dus hmmm, nog even zien hoe we dat gaan doen, áls we het al doen...
Waarom? Lijkt me fantastisch om in een ander land gewoonten te gaan leren en de taal... Ook wel moeilijk, maar zeer zeker leuk. Als ik kinderen heb of wil gaan hebben dan wil ik heel graag naar een goed land voor kinderen, in Scandinavië is alles super goed geregeld voor kinderen. Fantastische manieren van kinderopvang, goede scholen, goede kinderprogramma's etc etc.. Echt fantastisch, dat zou ik wel graag willen. Maar ja, we zien het wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ik wil niet emigreren. Nederland is een fijn landje, ook al worden de sigaretten weer duurder.
||
Verwijderd
|
Citaat:
NL is een super goed landje hoor, er wordt goed voor je gezorgd. Je hoort altijd wel dat men klaagt over de ziekenzorg, maar NL behoort tot de top van de wereld wat betreft ziekenzorg. De Engelsen begrijpen ook niet wat we aan het zeuren zijn... |
![]() |
|
niet dat nederland zo slecht is maar ik heb niet zoveel binding met nederland als land (wel met de mensen hier). Zou ooit misschien wel een paar jaar in Australie willen gaan wonen, of griekenland, ik ben nu twee keer op Kreta geweest (en in oktober ga ik voor de derde keer) en daar hebben ze echt een mooie cultuur: mensen zeggen elkaar daar bijvoorbeeld altijd op straat gedag..
|
![]() |
|
Ja ik wel.. Mijn ouders hadden reis geboekt naar Engeland en ik wilde niet. Maar toen ik er eenmaal was, was het zo mooi. Dat jaar daarna wa ik 9 gingen we weer. En sinds doen zit Engeland/Groot-Brittannie in me hoofd. Nu ook helemaal.
Me ouders gaan dan 3 dagen met z'n 2'en naar London. En ze vertelde me het pas toen ze geboekt hadden.. Ik was boos omdat ik nu alweer jaren zeur voor Engeland en vooral voor London.. Maar ik zou er wel willen emigreren. Nieuwe dingen leren kennen en zo ![]() |
![]() |
|
Ja. Naar de VS, Engeland, Canada of Australië (en ook in die volgorde, ja). Ik moet alleen nog uitzoeken hoe dat dan allemaal moet qua visa en verzekeringen enzo en welk land het aantrekkelijkst is dan. Maar deze landen hebben mijn voorkeur.
Maar al zou ik gaan emigreren, dan nog zou ik niet mijn hele verdere leven in dat land blijven wonen. Dat zie ik zo ook niet gebeuren. Elk land een paar jaartjes ofzo. Alleen kom ik dan straks met m´n pensioen te zitten natuurlijk en als ik kinderen zou krijgen is het ook niet handig. Dat wordt dus later véél op vakantie, of een reis-baantje zoeken.... ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En de verzekeringen zijn ook prima geregeld in de Verenigde Staten ![]() Stijging aanvragen ww-uitkering VS groter dan verwacht Amsterdam (BETTEN BEURSMEDIA NEWS) - In de Verenigde Staten is het aantal wekelijkse aanvragen voor een werkloosheidsuitkering in de week tot en met 23 augustus 2003 gestegen met 3.000 tot 394.000. Dit heeft het Amerikaanse Labor Department donderdag bekendgemaakt. In de voorgaande week daalde het aantal aanvragen met een herziene 13.000 tot 391.000. Eerder werd een daling van 17.000 tot 386.000 gemeld. Economen verwachtten dat het aantal wekelijkse aanvragen voor een werkloosheidsuitkering in de Verenigde Staten in de week tot en met 23 augustus zou zijn gestegen met 2.000 tot 388.000. De taxaties varieerden van een daling met 11.000 naar 375.000 tot een stijging van 9.000 tot 395.000. Het vierwekelijks voortschrijdend gemiddelde steeg in de afgelopen week van 395.750 tot 396.250. (c) BETTEN BEURSMEDIA NEWS (tel: +31 20 710 1756; fax: +31 20 710 1875) |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lat relatie, lijkt me lastig. Yora | 5 | 14-12-2011 11:31 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #108 giftig kevertje | 499 | 12-04-2010 16:30 | |
De Kantine |
Vraag maar raak #3 Verwijderd | 500 | 23-01-2009 15:56 | |
De Kantine |
Wat wil je graag weten van de forumer onder je? #3 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 14:50 | |
De Kantine |
Zou jij willen emigreren?En zo ja, waarheen? hasseltboy | 116 | 28-12-2005 20:17 |