Oud 02-09-2003, 17:15
joopie12
joopie12 is offline
hoi
ik had gister een introdag van me nieuwe school, maar het is echt helemaal mislukt...ik stonk echt enorm en op een gegeven moment zeiden mensen van "wat stinkt het hier toch" en toen zat ik daar maar een beetje terwijl ik wist dat ik het was
maar ik had niet het idee dat het mijn oksels waren
die had ik smorgens nog met een zeepje gewassen, hoewel ze soms wel een beetje ruiken is het nooit zo erg geweest
ik had vooral het idee dat het mijn deodorant was
toen ik mijn trui uittrok in de toileten bleek dat die heel erg stonk bij de oksels en dat mijn oksels zelf en zelfs mijn t-shirt nauwelijks roken
ik vraag me af hoe dit kan en wat dit kan zijn geweest? ik heb het wel eerder meegemaakt, ook toen had ik wel wat deodorant op
als ik een vrije dag heb doe ik bijna nooit deo op en ik heb er dan ook nooit last van maar ik heb ook wel eens dagen gehad mét deo dat het toch goed ging...

hoe kan het dat die stank in mijn trui zat? die was net fris gewasse

o ja ik heb nog een vraagje
hoe houd ik mijn oksels goed schoon?
ik was 's mor gens vaak met een zeepje en dan ga ik er goed overhene met een washand en met het zeepje maar als ik dan later met mijn neus zo bij mijn oksels ruik, ruikt het toch nog een beetje muf
?

Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:09
Balance
Balance is offline
probeer eens andere deo, zou ik zeggen.
Verder moet je goed op je kleding letten. Je kan het beste katoenen kleding dragen, die nemen veel minder zweet op waardoor je het vaak ook veel minder ruikt. Synthetische kleding daarentegen is veel slechter.
En een hemd is altijd wel goed, maar ik begrijp wel dat het met dit weer daar te warm voor is. Maar misschien alvast een ideetje voor in de winter.
Oud 02-09-2003, 18:10
joopie12
joopie12 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 02-09-2003 @ 19:09:
probeer eens andere deo, zou ik zeggen.
Verder moet je goed op je kleding letten. Je kan het beste katoenen kleding dragen, die nemen veel minder zweet op waardoor je het vaak ook veel minder ruikt. Synthetische kleding daarentegen is veel slechter.
En een hemd is altijd wel goed, maar ik begrijp wel dat het met dit weer daar te warm voor is. Maar misschien alvast een ideetje voor in de winter.
ik droeg ook katoenen kleding
katoenen t-shirt met een katoenen trui!
vooral de trui stonk zo

hoe kan het zijn dat een deo zo gaat stinken?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:19
Verwijderd
Ik denk dat het in die trui wat is gaan broeien... Mja... geen idee wat je daar aan kan veranderen.. Misschien eens van deo wisselen idd, kan je altijd proberen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:28
Lorelei
Lorelei is offline
Je kan het beste een anti-transparant zonder alcohol kopen. Een anti-transparant is beter dan een deo omdat een deo alleen de geurtjes neutraliseerd (tenmiste..als het goed is) en een anti-transparant het transpireren tegen gaat
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 18:28
joopie12
joopie12 is offline
ik had vorig jaar een roldeo met vloeibaarspul
toen stonk ik af en toe
en daarna had ik zo'n deo met vast spul erin,
toen was het eigenlijk wel ok,
geloof ik
hmm
en nu heb ik weer een roller
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 20:26
marisjuhh
marisjuhh is offline
coton dry stick!
is voor de ergste gevallen en maakt het echt droog en je hebt nergens last van!
Oud 02-09-2003, 20:26
marisjuhh
marisjuhh is offline
Citaat:
marisjuhh schreef op 02-09-2003 @ 21:26:
coton dry stick!
van rexona haha
Oud 02-09-2003, 20:42
Divina Flor
Divina Flor is offline
Je hebt toch ook deodorant voor 7 dagen?
Misschien zoiets in combinatie met een andere deodorant?
En anders: gewoon uittesten.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 08:24
joopie12
joopie12 is offline
Citaat:
marisjuhh schreef op 02-09-2003 @ 21:26:
coton dry stick!
ja die ja
bedankt voor de herinnering!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 08:25
joopie12
joopie12 is offline
maar toch dnek ik dat dit mijn deodorant was,
want mijn oksels stonken nauwelijks maar vooral mijn trui was erg
dus ik kleed me vandaag wat luchtiger en ik doe die vieze deo niet meer op!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2003, 12:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
katoenen kleding helpt ook niet altijd vind ik...
en ik heb ook een deo gehad (rexona dry) waarbij er op een gegeven moment echt een deo lucht te ruiken was geen zweet maar echt de deo geur.. heb nu een andere en heb er nauwelijks meer last van.. wat bij mij ook helpt tegen veel zweten is savonds douche ipv sochtends voor ik ga werken want anders heb ik het nog helemaal warm van t douchen en word t ook snel plakkerig...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 00:08
Droyd
Droyd is offline
Idd, het kan je deo zijn...Mijn allereerste deo rook best goed uit het flesje, maar in comboinatie met mijn zweet...was het gewoon een pisgeur Met andere deo had ik dit niet
Oud 04-09-2003, 10:52
little nemo
little nemo is offline
koop een anti transparant (is al eerder gezegd) van rexona ofzo en scheer je oksels
Oud 04-09-2003, 11:03
Fleur
Fleur is offline
Kan heel goed je deo zijn idd.
Heb ik ook eens gehad met een soort zurige deo van Fa, was een zgn fris geurtje (citroen/kiwi, zoiets) maar in combinatie met zweet ging dat heel raar ruiken en die geur gaat echt in je kleding zitten, soms blijf je t zelfs ruiken na 1 x wassen.
Nooit meer gebruikt en nergens meer last van gehad.
Nu heb ik altijd neutrale deo of antitranspirant spul.
Oud 04-09-2003, 12:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
little nemo schreef op 04-09-2003 @ 11:52:
koop een anti transparant (is al eerder gezegd) van rexona ofzo en scheer je oksels
scheer je oksels? nog buiten het feit dat ik nauwelijks mannen ken die er ook maar over denken om hun oksels te scheren, werkt het niet echt veel beter. Zeker niet als het niet aan het transpireren ligt maar aan de deo. Goed wassen en een goeie (neutrale) anti-transparant werkt veruit het beste.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 12:08
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 04-09-2003 @ 13:06:
scheer je oksels? nog buiten het feit dat ik nauwelijks mannen ken die er ook maar over denken om hun oksels te scheren, werkt het niet echt veel beter. Zeker niet als het niet aan het transpireren ligt maar aan de deo. Goed wassen en een goeie (neutrale) anti-transparant werkt veruit het beste.
Wanneer de deo op de huid komt, ipv op het haar, werkt hij beter. Dus het zal wel helpen als het aan de deo ligt. Zweet blijft daarnaast ook in het haar zitten, én het wordt makkelijker warm... Dus 't zal best goed kunnen helpen hoor.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2003, 16:25
joopie12
joopie12 is offline
gsiteren had ik geen deo op en toen was er nauwelijks een probleem!
ik heb wel vaker gehad dat vooral in schone t-shirts echt een kattenpislucht zat, gewoon mijn deo in combinatie met zweet denk ik, echt smerig,
maar ik heb nu weer cotton dry gekocht en die gai k morgen gebruiken
die werkt goed denkik!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 10:47
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
grl schreef op 04-09-2003 @ 13:06:
...dat de mannen die jij kent t niet doen...
en je gaat niet echt minder zweten, maar je anti zweet deo werkt veel beter en daarnaast kan je het dan ook beter wassen enzo....
Oud 05-09-2003, 18:09
deesmees
deesmees is offline
denk dat materiaal van je trui in combi met de deo niet goed gegaan is
probeer een andere soort zouk zeggen
Oud 05-09-2003, 20:55
nandatje
nandatje is offline
Rexona extra dry... Zweet je helemaal niet meer!! En dus ruik je ook niet meer! 'T zit in een glazen flesje en je kunt het gewoon bij Kruidvat ofzo halen

No thnx hoor
Oud 05-09-2003, 21:46
karinn
karinn is offline
Citaat:
nandatje schreef op 05-09-2003 @ 21:55:
Rexona extra dry... Zweet je helemaal niet meer!! En dus ruik je ook niet meer! 'T zit in een glazen flesje en je kunt het gewoon bij Kruidvat ofzo halen

No thnx hoor
Odorex Extra Dry, die werkt pas goed! Je doet het een avond van te voren op en de volgende dag was je het er weer af en je ruikt en ziet gee zweet zitten... het zit in een flacon, ik denk dat het een beetje het zelfde is als dat van nandatje...
Oud 07-09-2003, 19:12
nandatje
nandatje is offline
Citaat:
karinn schreef op 05-09-2003 @ 22:46:
Odorex Extra Dry, die werkt pas goed! Je doet het een avond van te voren op en de volgende dag was je het er weer af en je ruikt en ziet gee zweet zitten... het zit in een flacon, ik denk dat het een beetje het zelfde is als dat van nandatje...
Sorry dat bedoelde ik ook... Ik haal Odorex en Rexona altijd doorelkaar Maar Odorex extra dry is echt mega fijn spul...
Kopen maar
Oud 08-09-2003, 15:30
Divina Flor
Divina Flor is offline
Raakt je huid niet geirriteerd van die anti-transpirant deo?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Divina Flor schreef op 08-09-2003 @ 16:30:
verschilt per persoon, dus dat weet je pas als je het uitprobeert, tenzij je het niet belangrijk genoeg vindt om te weten
Met citaat reageren
Oud 08-09-2003, 18:41
siegjeuh
siegjeuh is offline
Citaat:
Divina Flor schreef op 08-09-2003 @ 16:30:
is anti-transpirant deo van die deo die je 'n avond van te voren op doet??
en van welk merk is dat?
Oud 11-09-2003, 14:52
Allure
geen ZEEP!!!!!

dit verstoort de natuurlijke balans van de huid waardoor bacterien zich sneller gaan vermenigvuldigen -----> stinken
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:22
Studentje
Studentje is offline
Was zeker AXE deo? Hoor je wel vaker namelijk, dat die gaat stinken als je zweet.
Oud 11-09-2003, 20:23
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
Allure schreef op 11-09-2003 @ 15:52:
geen ZEEP!!!!!

dit verstoort de natuurlijke balans van de huid waardoor bacterien zich sneller gaan vermenigvuldigen -----> stinken
En als het nou PH-neutrale zeep is?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 09:18
joopie12
joopie12 is offline
nee stuudje () was geen axe die heb ik wel maar gebruik ik al maaanden niet meer!
het was rexona cobalt blue ofzo,
ik heb een tijdje geleden rexona cotton dry gekocht (roller), maar nu had ik het een paar dagen geleden (dinsdag) weer!
trouwens met cotton dry zweet ik ook heel veel
ik had de laatste tijd twee keer gerolled onder mijn oksels maar ik werd er altijd nog nat van onder mijn oksels, als ik thuis kwam was mijn t-shirt meetsal helemaal nat
ik had gister dus ietsje extra gebruikt en ik had een t-shirt en een katoenen shirtje aangedaan, maar de zon scheen behoorlijk, ik had het wel warm, en toen begon het weer te stinken
en het is gewoon niet het zweet ik weet het zeker, dit is een andere lucht! ik denk dat het de hitte is in combinatie met de deodorant ofsow
ik weet niet wat wel helpt, ik kan eens zo'n harde cotton dry kopen (dus niet de roller en kijken of dat helpt) want dit was heel erg ik schaamde me rot ik zat met mijn vrienden in het gras maar ik durfde echt niet dichterbij te komen!!

kijk als ik een alleen t-shirt aandoe zweet ik wel minder, maar dan zie je die zweetplekken weer als ik toevallig wel zweet en dat willen we natuurlijk niet!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 09:22
Qamra
Qamra is offline
Rexona sticks en rollers gaan heel snel stinken vind ik. Als ze net open zijn, zijn ze wel lekker, maar na een week komt er al z'n metaal-achtige lucht aan. Rexona spray daarin tegen is wel fijn.... Mits je tegen Aluminium Chlorohydraat kan *zucht*
Oud 25-09-2003, 10:06
Multilot
Multilot is offline
Citaat:
DaBoY schreef op 11-09-2003 @ 21:23:
En als het nou PH-neutrale zeep is?
Dan is goed met water wassen nog steeds beter... (volgens mij)
Oud 25-09-2003, 10:13
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb inmiddels odorex xtra dry een paar weken gebruikt en het helpt echt heel goed.. als ik dat heb gebruikt heb ik nog geen druppeltje zweet.. en dus is er ook geen sprake van stank of deolucht
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 11:44
joopie12
joopie12 is offline
k bedankt miss bitch dan ga ik odorex kopen!!!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2003, 19:20
DaBoY
DaBoY is offline
Citaat:
Multilot schreef op 25-09-2003 @ 11:06:
Dan is goed met water wassen nog steeds beter... (volgens mij)
zolang zeep maar niet te aggressief is voor je huid. PH-neutrale zeep is wel goed
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten