![]() |
|
Nou zwan is niet meer,
en Corgan gaat solo in de muziek en de poëzie. (hopen dat Jimmy ook meedoet). http://www.off-on.com/zwan
|
![]() |
||
Citaat:
je bent echt grappig smaak is qua begrip alleen al relatief hoe wil je zoiets nou perfectioneren of afkeuren? Als jij mijn smaak niks aan vind jammer voor je ik stuur je wel een bloemetje, vice versa mbt mij.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Kom eens met iets beters jongen. ![]() Ik heb jou smaak niet afgekeurd jij de mijne wel dus wie lult er nou? De band vind ik echter wel slecht.
|
![]() |
Jammer, Zwan was wel cool (niet zoals de Pumpkins maar toch).
Maar ja wie weet wat ie nu gaat doen, ik verwacht er vantevoren al veel van eigenlijk.
|
Corgan is een van de beste songwriter van de laatste 15 jaar. (ik hoor jullie denken mening mening, ja het is mijn mening, en ik kan ook redenen aanvoeren waarom ik dit denk maar dan wordt dit een betoog van velen woorden). En om nu te zeggen dat TSP alleen om Billy draait is onzin, James en Jimmy bepalen ook voor een groot deel de sound.
Zwan daarentegen was een heel ander project, wellicht teveel genieën in een band. Ze hadden veel plannen met veel verschillende soorten muziek, maar te weinig dedication e.d. gooien nu dus roet in het eten. En om over de stem van de man te zeuren, ja das persoonlijk, maar hij schreef wel erg originele zanglijnen om over de arrangementen maar niet te beginnen. De mystiek rond de band waar de meeste niets vanaf weten (mensen die alleen de singles kennen) is ook een erg belangrijke binding tussen de groepsleden en de fans. De hoeveelheid materiaal van de band is enorm, en de diversiteit in liveshows ook. Zij spelen niet elke tour de nummers hetzelfde zoals de meeste andere bands, met uitzondering van een klein aantal bands. Nu dus kijken wat er van Billy's Poetry project gaat komen, maybe Jimmy nog voor een Djali project, of toch een reünie van de Pumpkins met nieuwe nummers wie weet.??
|
Jammer, echt jammer. Ik hoop dat ie ofwel solo gaat ofwel iets anders blijft doen in de muziek (Billy dus
![]() Zwan was niet zo goed als SP, DUH, twee verschillende stijlen ook, die niet echt te vergelijken zijn... We'll see what comes next, hopelijk moeten we niet te lang wachten daarvoor...
||
Citaat:
||
Citaat:
ik noem mayonaise, starla, for martha, blank page, thru the eyes of ruby, nothing and everything, set the ray to jerry. En ik stop nu maar ![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|