Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maarja Blabla... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 't Kan goed zijn dat ik ergens over heen gelezen heb, dit topic is niet mijn volledige aandacht waard...
|
![]() |
Vreemdgaan sucks!!! Khep het zelf al een paar keer geflikt en er is achteraf nix leuks aan! Denk goed na over wat je echt wilt....is die 'goede'vriend wat je zoekt of lijkt je 'echte' vriend tog beter?? Probeer rustig na te denken en daar een conclusie uit te trekken..
liefs Amber
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() ![]() En daar stond nog een mailtje van die "gewone"vriend... staat in dat die me wilde kussen enso ![]() Helemaal boos natuurlijk ja , En toen kwamen ze elkaar dus gister tegen ![]() Hij werd helemaal gek, en wilde hem gaan slaan &so. Er waren andere mensen bij die hem tegen hielden gelukkig. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het een beetje een rare vriend als hij iemand wil gaan slaan die jou leuk vindt. Dat is echt heel dom... Alsof diegene er wat aan kan doen dat hij jou leuk vindt. Je vriendt zou gewoon vertrouwen in je moeten hebben! Want als hij je vertrouwt, is er immers helemaal niets om zich zorgen/boos over te maken.
Enneh, geweld lost helemaal niets op, het lokt alleen maar meer geweld uit! |
![]() |
|
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt trouwens...
Ik was gewoon aan het stappen met een goede vriendin, komt opeens een kameraad van mijn ex op me af zetten met de ozo leuke mededeling dattie verliefd op me is ![]() Hij begin na die tijd (met uitgaan) behoorlijk vervelend te doen en wou me niet loslaten toen ik weer naar binnen wou ![]() Dit heb ik aan mijn vriend vertelt en daarna kan ik me herinneren dat we het heel vaak daarover hadden, vooral toen ik naar een feest wou gaan waar hij ook zou zijn (bij hem thuis).Uiteindelijk ben ik daar niet heen gegaan en heb hem flink duidelijk gemaakt dat ik een vriend had en dat hij op moest rotten (wel op een iets vriendelijker manier hoor ![]() Toen hij eenmaal geen woord meer tegen me zei waren ik en mijn vriend allebei weer helemaal happy, still ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() JERRY, JERRY, JERRY! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |