Oud 22-09-2003, 18:09
kleutertje
kleutertje is offline
vanaf het begin van dit jaar kom ik bijna dagelijks super chagerijnig van school. Ik zit in 6vwo nadat ik mijn havo gehaald heb, dus opzic is 7 jaar op school ook al best veel. maar vanaf dit jaar heb ik het zoo gehad. Ik heb ook miljoenen tussenuren, dus dat is gruwelijk vervelend. Ik heb wel vrienden op school, alleen die zijn op school ook een stuk saaier dan erbuiten.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? en hoe los jij het op?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 18:16
Verwijderd
Ik herken het wel mjah. Ben laatste tijd ook verschrikkelijk chagrijnig. Heeft heus niet alleen met school te maken, maar denk wel dat het een grote invloed heeft. Heb ook absoluut geen zin meer in school. Boeit me helemaal niets. Hier heb ik je waarschijnlijk niej echt mee geholpen. Maar probeer het leuk te gaan vinden op school. Maak vrienden in je klas en maak er het beste van! Succes!

Charlotte
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:33
dubidub
dubidub is offline
gewoon ff blowen tussendoor en je gaat het weer leuk hebben op school!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 23:24
//ItsJustMe\\
//ItsJustMe\\ is offline
ga zo snel mogelijk studeren
Oud 23-09-2003, 07:10
kleutertje
kleutertje is offline
..bedankt. Ik wil ook inderdaad zo snel mogelijk gaan studeren, maar moet ik toch echt eerst dit jaar afmaken.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 08:39
Lil'Girl
Lil'Girl is offline
Ik herken dit ook. Het is zelfs zo dat ik niet alleen chagerijnig van school kom, maar zelfs chagerijnig ben op school.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:02
saartjeh
saartjeh is offline
Citaat:
kleutertje schreef op 22-09-2003 @ 19:09:
vanaf het begin van dit jaar kom ik bijna dagelijks super chagerijnig van school. Ik zit in 6vwo nadat ik mijn havo gehaald heb, dus opzic is 7 jaar op school ook al best veel. maar vanaf dit jaar heb ik het zoo gehad. Ik heb ook miljoenen tussenuren, dus dat is gruwelijk vervelend. Ik heb wel vrienden op school, alleen die zijn op school ook een stuk saaier dan erbuiten.

Zijn er meer mensen die dit herkennen? en hoe los jij het op?
jah ik heb ook zo'n geweldige toekomst voor de boeg eerst havo en dan vwo, maar nou benk vorig jr ook nog eens in Havo4 blijven zitten. Maar op zich vind k t nie zo heel erg.
Tussenuren mogen nie al te veel zijn, zowel, dan moet je naar je mentor of decaan stappen. Als je gwoon huiswerk en stuff zoveel mogelijk i/d les en tussenuren dus maakt, dan hebje thuis lekker geen schooljunk te doen. Vriendin van mij doet dat al jaren, zit nu in 5vwo, heeft never zowat huiswerk, jah nat. wel wat, maar toch.
Als school egt zo suuuper saai is, zit je op de verkeerde school, er moet wel wát te bleven zijn of iig niet slaapverwekkend.
hoop dat je dr wa aan hebt.

Liefs, Sara
Oud 26-09-2003, 18:48
Suqeunse
Suqeunse is offline
Edit by Quiana: je hebt een pm.

Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 19:01.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 20:25
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Wat hierboven al gezegd wordt, probeer zoveel mogelijk huiswerk te maken in tussenuren. Ik heb ook wel vaak dat ik chagrijnig ben als ik uit school kom, maar dat gaat altijd best wel gauw over. Uit wat wat je geschreven hebt begrijp ik dat dat bij jou niet zo is. Probeer er het beste van te maken. Je zou als drijfveer kunnen gebruiken dat je anders nog zo'n jaar moet doormaken. Probeer anders eens met wat anderen in contact te komen dan jeopschoolsaaievrienden. Verder weet ik het ook niet echt. Veel succes nog in ieder geval.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten