Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() Grrrrrrrrrrrrrrrrrr... Wa denk je ??? Die f*cking film komt niet eens in de ''grootste'' bioscoop van Apeldoorn!!!! Ik las de krant net... GVD hij stond er nie eens bij... Dus ik een boze mail gestuurd met dit antwoord: ---------------------------------------------------------------------- Beste Maurice, Uiteraard zouden wij graag iedere film die uitkomt in Nederland willen draaien, echter ook wij hebben een beperkte capaciteit om films te kunnen vertonen. Welke films er uiteindelijk bij de JT Bioscopen gaan draaien is afhankelijk van een groot aantal factoren. Je kan jezelf hierbij een groot aantal vragen voorstellen: Hoe goed lopen de films in het huidige programma? Wat zijn de verwachtingen van de film die gaat uitkomen? Hoe snel hierop moet deze film weer wijken vanwege nieuw produkt en heeft het oudere produkt dan wel lang genoeg gedraaid? Wat kost de film? en ga zo maar door. Het kan ook zo zijn dat bijvoorbeeld de film Identity in tweede instantie alsnog zal gaan draaien. (SURE!!!) Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, www.jtbioscopen.nl ---------------------------------------------------------------------- KLOTE BIOS!!!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Voor mij mist de film nu toch een verassend element omdat een of andere klootzak op een amerikaans forum heel groot had vermeld wie de moordenaar is
![]() Maar ik ga 'm waarschijnlijk toch wel zien, want John Cusack schopt kont.
|
Verwijderd
|
ik ben echt een thriller en horror liefhebber en heb er al heel wat gezien, maar deze film vond ik echt ENG gewoon, en spannend met een goede plot. Niet echt diepgang, maar prima bioscoopvermaak!!
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vond m inderdaad erg spannend, tot die plotwending dan....want toen keek ik ineens heel anders op het verhaal...
Maar goed, sterke film ![]()
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Socrates ontmoet Jezus Folkmann | 18 | 10-07-2005 19:39 | |
Psychologie |
Muziek #2 Verwijderd | 497 | 19-04-2005 07:59 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
engels brief robba34 | 21 | 05-04-2005 06:45 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Films, TV & Radio |
Tribe V snoops | 500 | 01-11-2003 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 |