Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik blijf Mourning Palace een goed nummer vinden
![]() ![]() (voor echt leuke forums heb je altijd de echte true Arisk Norsk Black Metal, Burzum etc. forums ![]()
Laatst gewijzigd op 26-09-2003 om 21:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga kijken of ik een witte broek en strak wit hempje kan lenen. Should be an interesting contrast.
||
Verwijderd
|
Citaat:
No offense, maar de muziek die Burzum op plaat perstte kan puur muzikaal-kwalitatief gezien -en dan heb ik het nog niet eens over opnametechnieken- niet tippen aan PEM of DCA. Dat Burzum ook behoorlijk goede muziek heeft gemaakt staat mijns inziens buiten kijf. Maar het is een beetje de vergelijking Satriani/Slash die ik zoek. Trouwens, hoe wil een stelletje huis-, tuin- en keukenmixers een voltallig orkest-met-band fatsoenlijk op plaat krijgen? Het een vraagt om het ander, me dunkt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maargoed ik kan jouw punt ook wel begrijpen, ze maken zich inderdaad los van hun bm roots, dit wordt hen natuurlijk door enorm veel black metalheads niet in dank afgenomen. Daar komt dan nog bij dat het volgens veel van die blackmetallers niet true is om een plaat op te nemen met een voltallig orkest, laat staan dat je dat ook nog fatsoenlijk afmixt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je het geweld in de pit bedoeld geef ik je helemaal gelijk; black metal pits zijn vreselijk, die gassies hebben het idee achter de pit helemaal verkeerd begrepen en weerhouden mij ervan naar concerten van op zich best goede bands te gaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ga niet naar de tour, maar wil de nieuwe cd wel horen.
|
ik vond het geluid slecht, en presentatie niet echt zo goed, ik had wel wat meer energie verwacht van de duisteren heren. En Barker trekt gewoon niet live wat ie op cd (pro-tools kuch kuch) doet. Maar gaaf concert verder, maar komt niet in de top 5 ben ik band.
|
pff damn wat was dit een tegenvaller zeg
Norther gemist, Hypocrisy was goed (de langzamere nummers vond ik wa minder, maar de vlotte nummers konden me flink bekoren) maar mijn god, Dimmu was echt een zware tegenvaller: et geluid was kut, de performance deed me niks, en alle brute klassieke stukken waren weggehaald (dit wist ik al, maar dat et de muziek zo te niet zou doen had ik nie verwacht). En dan kwam er eindelijk een mooi clean gezongen stuk door de bassist (de enigste die nog wat heerste) hoor je et amper omdat et geluid zo begaaid was afgesteld beetje jammer
|
![]() |
||
Citaat:
|
Mja het aantal 14-jarige panda's met skatebroeken en de halve ijzerhandel om zich heen was idd erg hoog
![]() Maar de gemiddelde leeftijd lag wel net iets hoger dan toen Children of Bodom er optrad, toen was t echt net de kinderopvang in de 013 ![]()
||
Citaat:
![]() enne Hipocrisy viel wel mee, de cd's die ik heb gehoort waren slegter dan hun optreden ![]() wat lui hadden shagrats handoek gevangen en toen verdeelt ![]()
||
Citaat:
CoB speelde tenminste fatsoenlijk die Barker van Dimmu zat er ook maar als een zoutzak bij, en kvond em maar matig drummen.. alleen ons aller Vortex hield de boel een beetje in leven hehe en mensen kijken ging idd prima daar ![]()
|
Al mijn truie alto vriendjes en vriendinnetjes gingen daar gisteren naar toe.(concert)
Vol met make up,ijzerwerk,en natuurlijk wijde broeken. ghe Tis wel een goede band opzich maar heb dat nieuwe album nog niet gehoord en heb er geen spoed bij. ![]() Stormblast blijft!!!
||
Citaat:
maar een pit zou moeten zijn: niks denken gewoon in het rond springen. en black metal pit is tegenwoordig denken: hoe kan ik de andere pitters het meest pijn doen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Persoonlijk vind ik hun eerste twee albums goed, en EDT ook, op een andere manier. De nieuwste heb ik nog niet vaak gehoord maar klinkt ook gewoon erg strak (wat wil je, voor het geld van die productie produceer je driehonderd Stormblåsts).
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Lowlands topic part 2 Jerommeke | 220 | 29-06-2002 13:07 |