Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien is het een idee om een andere browser te installeren. Probeer Mozilla eens (www.mozilla.org), als dat werkt, ligt het aan je browser en zul je dus of een andere browser moeten gaan gebruiken of je IE opnieuw proberen te installeren.
Meld even wat er gebeurt!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Urm wat voor adsl aansluiting heb je eigenlijk usb of ethernet? en heb je 'n vpn thuis? |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb overigens Chello en ben er NIET tevreden mee... Vooral de upstream snelheid vind ik veel te laag... Offtopic: Enlightenment, nieuwe avatar? Waar is die van? Ik ken hem...
|
Ja z'n reaktie slaat nergens op, geen serieuze reaktie waard. ADSL techniek is veel beter dan de DOCSIS techniek die veel kabelaanbieders gebruiken. Vooral tijdens piektijden zakt de snelheid van ADSL niet in, om van betere upload maar niet te spreken. Maar kabel in de USA is wel succesvol, omdat daar ook concurrentie mogelijk is, hier niet. Kabel in Nederland is een ramp, algemeen gezien. Zeer slecht aangepakt door de overheid. Het zou veel beter kunnen, ook in drukke wijken. Gewoon een kwestie van de capaciteit uitbreiden. Maarja dit is ook weer offtopic.
![]() Offtopic: Ja m'n sig veranderd, hij's cool. ![]() Nieuwe avatar yep, is wallpaper van DigitalBlasphemy ![]()
|
ADSL gaat tot 8Mbps, om over upstream maar niet te spreken, dat is zo'n 800% hoger. Bovendien heeft ADSL hogere datalimieten (mijn abo 100GB/maand), is stabieler, heeft geen last van contention (het 'piekuur' waardoor je inet langzamer is) en wordt vaak geleverd met statisch IP en bij de betere providers direct IP bridge verbinding.
En als je eens een screeny wilt zien wat dat moois in de praktijk betekent, moet je maar even hier klikken. En nu maak ik er geen woorden meer aan vuil, dit topic gaat niet over kabel vs. ADSL.
||
Citaat:
Offtopic: Wat kan GW Bush toch dom zijn, bij tijden. Heb gisteren m'n t-shirt gekregen van de large, waar hij zo "\m/" op staat en daaronder "Hail Satan", hij is vet
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dr zijn nog steeds mensen die geen breedband kunnen krijgen, dus reageer niet zo als een verwend nest met 'je wilt geen KPN'. Laatst gewijzigd op 04-10-2003 om 14:10. |
![]() |
|
Mits je de keuze hebt, uiteraard.
En ook met kabel kun je in principe blij zijn. 56K is kindermishandeling. ![]() Maar ergens: als internet en technologie belangrijk voor je is, ga je niet ergens in de jungle wonen; figuurlijk gesproken. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
k tis gelukt.. ik kan weer online hehe.. ik heb gewoon opnieuw windows erop gezet want bij mij thuis kon me zusje bv ook nie online als mijn pc aanstond, maar als ik een keer een hele dag nie thuisben, dan had ze geen problemen.. lag aan mij dus en tja, opnieuw windows eroverheen hielp wel... (er zullen vast wel andere makkelijkere oplossingen zijn geweest maar ja
![]() ![]() ![]() thnx anyway! ![]() en eXo: ik volg een aantal H2 vakken in Nov... nu ben ik eh.. vrij.. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enlightenment ik vind dat je 'n beetje onzin klets maar goed. Vrij maar uh uh .. hoe zit dat dan met je stufi? |
![]() |
||
Citaat:
*zucht* zo eenvoudig is het niet mijn ouders gaan echt niet voor ADSL verhuizen ![]() Beetje bullshit Enlightenment, ADSL gewoon voor iedereen! En daar zijn KPN én BBNED goed mee op weg ![]() ![]() Ik stel voor dat jij voor alle boerengaten hier in Nederland die geen breedband kunnen krijgen een 2mbit satelietverbinding regelt? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Iemand die in de sahara wilt gaan wonen, verwacht daar ook geen 8Mbit ADSL, of wel soms.
Dat is een extreem voorbeeld, maar hetzelfde principe gaat op vor mensen die in iets wonen wat de titel "dorp" nog teveel eer voor is, gewoon het platteland. Daar is ADSL niet rendabel voor, en je moet niet zitten kankeren daarop, want het is een keuze die je zelf gemaakt heb, of je ouders dan, dat is natuurlijk wel zo. Of je in de (rand)stad of dorp/platteland gaat wonen is een afweging, beide hebben voor- en nadelen. Eén van die nadelen is dat in het platteland veel minder toegang is tot technologie, winkels en andere woorzieningen. Voordelen noem jij al, namelijk een lagere grondprijs en dus grotere woningen. Het is een keus die je hebt gemaakt. Iets anders is: Dorpen waar ADSL opzich wel renderend is, maar nog niet beschikbaar is. Die staan gewoon in de planning om ADSL te krijgen (wijkcentrale die geschikt gemaakt moet worden) of waar initiatieven als ookADSL etc. ervoor zorgen dat een aanbieder voldoende garanties ziet om daar ADSL te gaan exploiteren.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|