Nou…ik ben dus weer thuis en het was echt VERSCHRIKKELIJK… Ik kwam daar binnen, zit ze op de bank met een zak chips dus ik dacht al, oke, lekker geinteresseerd. Dus mn vader zegt, nou zeg maar wat je zeggen wil. Dus daar begint ze, ik moest niet denken dat ik daar thuis was, niet zo’n grote bek hebben (heb al minimaal een half jaar GEEN WOORD meer met haar gewisseld, behalve als er ruzie was en dan schold ze dus maar verder niet), moest niet zo vies naar m’n vader kijken, ik daagde haar uit, ik was associaal, ik mochtniet aan de honden zitten, ik praatte tegen andere mensen heel vuil over m’n vader, ze zei: je vader moest een sweten hoe jij achter zijn rug om over hem praat… Nou, als ikover iemand niet fout praat, dan is hij het wel… Maar goed,ikprobeerde rustig te blijven maar toen zei ze tegen mn vader: Frank, welke dochter komt er op z’n 17e nou nog bij d’r pappie slapenl, dat is toch niet normaal, had jij gedacht dat datnu nog zo zou zijn?? Nou, toen hield ik het dus niet meer. Ze praat zoveel onzin en liegt zoveel, en ik kan niks wijs maken. Ze zei ook nog dat ik de honden elke keer sloeg en ze uitdaagde, nou, echt niet dus, ik ben juist hartstikke gek met ze maar mag zen og geen eens aaien. Ik zei tegen mn vader dat het echtniet waar was, en hij zei dat hij niet meer wist wie hij moest geloven… ZIE JE WEL DAT IK HEM KWIJ RAAK… Ik dacht, laat ik mij een sgoed opstellen dus aan het eind zei ik nog wat ze wilde dat ik veranderde en wat ik precies fout deed, nou een hele waslijst,. Ik heb vroeger ook heus dingen fout gedaan, maar wat kan een klein meisje nou zo fout doen dat ze er dr hele leven op afgerekend moet worden?? En in hara ogen doe ik alles fout. Ik heb mn vader gezeg ddat hij er maarover na moet denken of hij nog wil dat ik kom, maar dat hij wel moet weten hoe hard zij loopt te liegen, ik kan het hem niet wijs maken en dat is echt kut!!!! Ze is zooooooo gemeen, echt!!! M’n vader deed verder wellief, ik zei dat ik bang was hem kwijt te raken, en toen zie hij dat dat niet zal gebeuren want dat hij me nooit in de steek laat. Was wel heel blij dat hij dat zei, als ik ernu ook eens iets van merk na 8 jaar… Voel me klote!