Ik moet toegeven, ik kom nooit op Mystiek, en ik weet niet echt of er vaak van deze topics zijn. Maar vannacht had ik zo'n geweldige droom, dat ik oprecht teleurgesteld was toen ik wakker werd en me realiseerde dat ik gedroomd had. Vandaar dat ik dit hier post.
Eerst een achtergrond. Ik ben al zo'n anderhalf jaar niet meer verliefd geworden op iemand. Ik heb een paar maanden geleden een meisje leren kennen, en ik denk vaak aan haar, ze maakt me gelukkig, ik kan met haar lachen - ze is op dit moment alles wat ik zoek in een meisje. Maar ik ben niet verliefd. Een andere vriendin zegt dat ik ongetwijfeld verliefd ben, maar ik wéét dat het niet zo is.
Nu dan, de droom. Ik was met het desbetreffende meisje in een werkelijk prachtige tuin. Overal groen, bloemen, een grote treurwilg die eenzaam op een heuveltje stond, een beekje, en zo'n 'huisje' wat rond is, geen muren heeft en waar je in kunt zitten. Echt mooi. Er liepen ook wat vriendinnen van haar rond, vriendinnen die in het echt bestaan en een paar die mijn fantasie had bedacht. Op een gegeven moment zag ik zo'n vriendin van haar die ik had bedacht, en ik was meteen verliefd. De tuin veranderde in een disco (jaja...) en we begonnen meteen te zoenen.
Laat de flauw opmerkingen alsjeblieft achterwege. Weet iemand wat dit betekent, waarom het een vriendin van dit meisje is? Waarom een denkbeeldige vriendin, terwijl er ook vriendinnen van haar in mijn droom waren die echt bestaan? Waarom verandert die tuin in een discotheek? Misschien ben ik wel gewoon wanhopig.