Oud 08-10-2003, 16:21
ekki
ekki is offline
Ik heb een Matrox MGA 550. Ik heb de driver van de Matroxwebsite geïnstalleerd: Matrox driver package: 5.91.008.

Overigens heb ik Windows 2000 met SP4. En (natuurlijk) 2 monitoren aan die videokaart hangen.

Nou knippert mijn startknop continu. Heel irritant, zo'n knipperend geval in m'n linker ooghoek.

Maarja, dat is nog niet het ergste: ik heb ook een probleempje met interview-software. Die software is in zekere mate geschreven in java. Ik krijg dan een schermpje voor m'n neus, daar moet ik iets op aanklikken en dan komt het volgende schermpje. Op de plek waar ik dan heb geklikt op schermpje #1 komt er op schermpje #2 een wit vierkantje. Als dat op een plek is waar tekst staat, is die tekst dus niet te lezen. Screenshotjes daarvan:

Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.

Nou ik dit schrijf zit ik te bedenken dat ik nog niet heb geprobeerd of het probleem in een andere resolutie is opgelost. Maar ik vind dat eerlijk gezegd geen optie.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en wat ik moet doen om dit op te lossen? Ik begin me er namelijk behoorlijk aan te ergeren en zeker als ik een nieuw onderzoek moet doen, dan is het heel vervelend dat ik een gedeelte niet kan lezen. Overigens knippert de startbalk volgens mij met elke toets die ik indruk (leuk, 200 knippers per minuut of meer, en hij knippert ook nog standaard elke seconde als ik niets doe ofzo). Als ik met de muis op de startknop ga staan, knippert ie niet.

Ik hoop dat iemand het probleem kent en vooral ook een oplossing weet.

Alvast bedankt!
Oud 08-10-2003, 16:22
ekki
ekki is offline
Hardware/software muiscursors heb ik al geprobeerd -> werkt niet.
Het ligt niet aan directx.
32bits setbuffering aan of uit werkt niet.
Oud 08-10-2003, 16:46
dafelix
dafelix is offline
ik moet 'ns wat beter lezen... useless reply.....

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 17:09
ekki
ekki is offline
Citaat:
dafelix schreef op 08-10-2003 @ 17:46:
weenie of je er wat aan hebt, maar bij die 2 plaatjes zie ik dat er niet een gedeelte mist, maar er zit een wit vierkantje overheen...

pretty useless maybe, but what the hell...
ja, dat bedoel ik ook, zei ik dat niet?

het is gewoon irritant, allebei de dingen. en volgens mij kan het anders.
Oud 08-10-2003, 21:21
Droyd
Droyd is offline
Gebeurt dit ook als je de nieuwste uninstallt en de standaard windows xp driver gebruikt?
Wat als je van kleurendiepte verandert (24-bit is een waardig substituut )
Oud 08-10-2003, 21:51
ekki
ekki is offline
Citaat:
Droyd schreef op 08-10-2003 @ 22:21:
Gebeurt dit ook als je de nieuwste uninstallt en de standaard windows xp driver gebruikt?
Wat als je van kleurendiepte verandert (24-bit is een waardig substituut )
standaard windows xp driver? met windows 2000? of ben ik nou gek?

van kleurdiepte veranderen werkt niet.
Oud 09-10-2003, 17:39
Droyd
Droyd is offline
Citaat:
ekki schreef op 08-10-2003 @ 22:51:
Ik ben gek
Nee, mijn fout Probeer eens java sun in de plaats...Als dat niet lukt, een minder recente windows...2000 driver in de plaats
Oud 09-10-2003, 18:03
ekki
ekki is offline
Citaat:
Droyd schreef op 09-10-2003 @ 18:39:
Nee, mijn fout Probeer eens java sun in de plaats...Als dat niet lukt, een minder recente windows...2000 driver in de plaats
Ik heb java van Sun. Ik ben namelijk een dag bezig geweest dat werkend te krijgen in Mozilla, dus ik heb java wel 8x denk ik gedownload, geïnstalleerd en geüninstalld (ik overdrijf een beetje ). Maar zou het aan java kunnen liggen? Volgens mij was het al voordat ik ook maar iets had geïnstalleerd. Behalve de noodzakelijke dingen dan (zoals videokaartdriver).

Misschien moet ik het inderdaad met een minder recente driver proberen .
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten