Ik heb een Matrox MGA 550. Ik heb de driver van de Matroxwebsite geïnstalleerd: Matrox driver package: 5.91.008.
Overigens heb ik Windows 2000 met SP4. En (natuurlijk) 2 monitoren aan die videokaart hangen.
Nou knippert mijn startknop continu. Heel irritant, zo'n knipperend geval in m'n linker ooghoek.
Maarja, dat is nog niet het ergste: ik heb ook een probleempje met interview-software. Die software is in zekere mate geschreven in java. Ik krijg dan een schermpje voor m'n neus, daar moet ik iets op aanklikken en dan komt het volgende schermpje. Op de plek waar ik dan heb geklikt op schermpje #1 komt er op schermpje #2 een wit vierkantje. Als dat op een plek is waar tekst staat, is die tekst dus niet te lezen. Screenshotjes daarvan:
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Nou ik dit schrijf zit ik te bedenken dat ik nog niet heb geprobeerd of het probleem in een andere resolutie is opgelost. Maar ik vind dat eerlijk gezegd geen optie.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen en wat ik moet doen om dit op te lossen? Ik begin me er namelijk behoorlijk aan te ergeren en zeker als ik een nieuw onderzoek moet doen, dan is het heel vervelend dat ik een gedeelte niet kan lezen. Overigens knippert de startbalk volgens mij met elke toets die ik indruk (leuk, 200 knippers per minuut of meer, en hij knippert ook nog standaard elke seconde als ik niets doe ofzo). Als ik met de muis op de startknop ga staan, knippert ie niet.
Ik hoop dat iemand het probleem kent en vooral ook een oplossing weet.
Alvast bedankt!