Oud 11-10-2003, 14:41
Mindfields
Mindfields is offline
Beetje rare titel misschien.

Gisteren had ik een schoolfeest. Van te voren ingedronken met een groepje van 5, waaronder een jongen die ik wel leuk vond, 1 van mijn beste vriendinnen en verder nog een jongen en een meisje waarvan de jongen het meisje leuk vond.

Rond half 9 gingen we toen naar het feest toe. Die jongen en ik waren best klef, allemaal heel leuk enzo..
Maar mijn ex was er ook. Die jongen die ik leuk vond is het neefje van zijn beste vriend, dus ik kan me voorstellen dat hij het niet echt leuk vond (dat wij zoenden enzo)

Maar:
nu heeft mijn ex op dat feest nogal lopen vozen (niet gezoend) met die goeie vriendin van mij. Nu ben ik nogal kwaad op hem omdat zij pas sinds gisteren vrijgezel is (hij wist het nog niet) en omdat ze dronken was. Op haar ben ik een beetje boos, omdat het volgens mij gewoon niet hoort.
Heel erg vaag verhaal misschien, maar is het terecht dat ik boos ben op hun? Wat vinden jullie ervan?
Oud 11-10-2003, 14:50
shut*up
shut*up is offline
hmm.. ligt eraan denk ik... Ben je echt boos omdat je vindt dat je ex misbruik van de situatie maakte ( dronken vriendin, net vrijgezel blablabla ) of ben je eigenlijk stiekem gewoon boos omdat hij met je vriendin flirt en je dat ongepast vind? Mocht het eerste het geval zijn dan ben je denk wel terecht kwaad, alhoewel, ligt natuurlijk aan of jouw vriendin het als erg of niet erg heeft ervaren... Mocht het tweede het geval zijn dan kan ik wel begrijpen dat je kwaad bent ( ik ben namelijk zelf ook zo, ik wil echt niet dat exen van mij iets krijgen met vriendinnen van me.... ) maar goed, denk niet dat je echt veel recht van spreken hebt, het is tenslotte je ex, niet meer je vriendje...
Oud 11-10-2003, 14:51
shameonme
shameonme is offline
Je mag het er best niet mee eens zijn.
maar je kunt het ze moeilijk gaan verbieden.
als ze het beide willen, is er ( lijkt mij ) geen reden om boos op ze te zijn. en zoals je al zei: hij wist het nog niet eens..
Ik bedoel te zeggen dat het iets tussen hun is.
wat vond je vriendin er zelf van dan? of weet ze dat niet meer?
Oud 11-10-2003, 14:58
Verwijderd
Nee, het is niet terecht. Als jij met iemand loopt te vozen, dan mag hij dat ook. En als hij niet weet dat zij net vrijgezel is, kun je hem dat niet aanrekenen. Ook al wist hij dat wel, dan nog is dat niet zijn probleem, dan zou je hoogstens die vriendin eens nog een keer aan moeten kijken en zelfs daar heb je geen recht toe.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 14:58
Mindfields
Mindfields is offline
Zij wil het helemaal niet, en ze zei ook tegen mij gisteravond: ik zie hem nu als een object, waar ik tegen aan kan liggen e.d.
Ik bedoelde eigenlijk:
hij wist niet dat ze al vrijgezel was, dat is ze pas sinds gisteren.
Ik vind het nu ik er over nadenk toch niet meer zo kut van haar, maar toch wel van hem...
Oud 11-10-2003, 15:02
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Morgan schreef op 11-10-2003 @ 15:58:
Nee, het is niet terecht. Als jij met iemand loopt te vozen, dan mag hij dat ook. En als hij niet weet dat zij net vrijgezel is, kun je hem dat niet aanrekenen. Ook al wist hij dat wel, dan nog is dat niet zijn probleem, dan zou je hoogstens die vriendin eens nog een keer aan moeten kijken en zelfs daar heb je geen recht toe.
Mijn ex zit aan mijn vriendin, terwijl zij dat NIET wilt, maar wel redelijk toegeeft omdat ze dronken is.
Dan zou ik het hem alleen al kwalijk kunnen nemen omdat hij het sowieso doet, of het nou mijn ex is of niet.
Oud 11-10-2003, 15:05
Punkygirl
Punkygirl is offline
Als ze niet hebben gezoend moet je je niet zo druk maken en trouwens.. aan gedacht dat hij het deed om jou terug te pakken.. omdat jij met zn neef stond te vozen..
Oud 11-10-2003, 15:07
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 11-10-2003 @ 16:05:
omdat jij met zn neef stond te vozen..
Leer lezen
Oud 11-10-2003, 15:08
Verwijderd
Citaat:
Parallel schreef op 11-10-2003 @ 16:02:
Mijn ex zit aan mijn vriendin, terwijl zij dat NIET wilt, maar wel redelijk toegeeft omdat ze dronken is.
Dan zou ik het hem alleen al kwalijk kunnen nemen omdat hij het sowieso doet, of het nou mijn ex is of niet.
En hij meende dat zij nog een relatie had. Ooooh, zo begreep ik het helemaal niet! Nou ja, als zij dat niet wou, dan had hij dat dus idd niet mogen doen en mag je dus kwaad zijn :]
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 15:17
DEChengst
DEChengst is offline
Als jouw vriendin zo dom is om zichzelf vol te laten lopen en vervolgens dingen toe te laten die ze eigenlijk niet wil dan is dat toch echt een gevalletje ESDB.

Als ze het namelijk niet wil moet ze die gozer gewoon van haar af duwen of hem een trap en een flinke klap in zijn gezicht cadeau doen. Aangezien ze gewoon toegeeft aan jouw ex telt dit vanuit de jongen gezien als toestemming. Je gaat namelijk niet een schriftelijk verzoek in drievoud indienen omdat de dame in kwestie toevallig dronken is.
Oud 11-10-2003, 16:00
pyres74
pyres74 is offline
ok

volgens mij heeft hij het alleen gedaan om een reactie bij je uit te lokken

kortom niet op letten en door vozen met die jongen die je leuk vindt
Met citaat reageren
Oud 11-10-2003, 17:34
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 11-10-2003 @ 16:17:
Je gaat namelijk niet een schriftelijk verzoek in drievoud indienen omdat de dame in kwestie toevallig dronken is.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten