Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En verder moet je gewoon datgene kiezen dat je het leukst lijkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2) zoveel 'les' heb ik anders niet 3) welke druk en controle? Mijn hbo studie past dan beter onder WO 4) lijkt me logisch, de meeste wo opleidingen duren langer dan hbo-opleidingen 5) verschilt ook per opleiding, maar klopt in de meeste gevallen wel 6) zie 5 Ik ben het met je eens dat er een wezelijk verschil is tussen wo/hbo, alleen de dingen die jij aangeeft gaan in lang niet alle gevallen op. |
![]() |
|
![]() |
Ik vond het idd een heel vreemd artikel in de krant. Het mbo staat er toch om bekend dat het meer praktisch is dan bijv. het hbo, dus dan kan het WO toch nooit praktischer zijn? lijkt me. En idd als er geen tot nauwelijks verschil zit tussen HBO en WO waarom moet je dan VWO hebben voor WO? Ik snapte het dus ff niet meer zo maar 't is me nu wel weer wat duidelijker. Bedankt!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk overigens niet dat je kan stellen dat WO moeilijker is dan HBO, maar goed, dat is al eerder gezegd. De een is praktisch sterker, de ander theoretisch. Ik denk zelf dat ik HBO moeilijker vind dat WO, omdat ik praktisch niet super sterk ben en dat wel van me verlangt wordt.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
deze discussie is boring. komt iedere keer terug. universiteit mensen komen ermee dat hbo'ers alleen maar stof leren die zij hebben uitgevonden of wat dan ook of noemen het HBO een cursus waarna de HBO'ers komen dan de H wel voor hoger staat en dat het dus heus niet allemaal makkelijk zal zijn, en zeker niet om de reden dat ze allemaal 'reeds ontdekte' stof in hun hoofd moeten stampen. we zijn het erover eens dat HBO veel schoolser is dan de uni (punt). zullen we deze discussie nou eens kappen?!!
|
![]() |
Wawl `Je moet je capaciteiten benutten, dus ga naar het WO. Enkel wanneer er echt geen geschikte studie voorhanden is kan je overwegen om naar HBO te gaan.`
Ik doe zelf gymnasium en weet wel bijna zeker dat ik naar het HBO wil! Waarom zou je perse naar het WO moeten als je een hoge middelbare school hebt gedaan? Op het WO zijn er wel opleidingen die me aanspreken maar op het HBO heb ik een opleiding gevonden die me veel leuker lijkt. Ook het meer praktische van het HBO spreekt me veel meer aan dan het WO. En ik kan na het HBO ook nog in één jaar master halen op uni. Dus twee vliegen in één klap. Ik vind dus dat je niet alleen naar je niveau moet kijken en naar het hoogste wat kan, maar vooral naar wat je leuk vindt! Veel medeleerlingen verklaren me voor gek dat ik naar het HBO ga met gym, maar ik zit er niet mee! ![]() Doe lekker de opleiding die je zelf het leukste vindt!!! TUT |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Enquête Studieschuld HBO/WO studenten jantjepiet22 | 5 | 02-10-2015 22:41 | |
Studeren |